HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Martin 06-06-2022

Erg goede begeleiding met aankoop tv ,zonder opdringerig te worden.
Er wordt rustig de tijd genomen en goede uitleg gegeven.

Talha 06-06-2022

Ik was op zoek naar een betaalbare tv. Binnen mijn duidelijke budget ben ik zeer goed geholpen. De tv paste niet in mijn auto en de medewerker vertelde mij dat ze tot 18 uur open waren. Dit bleek niet het geval maar toch zijn ze open gebleven omdat mijn ‘transport’ inmiddels onderweg was. Goede service! Bedankt mannen

Marcel Boshuizen 06-06-2022

Vandaag uitstekend geholpen door *** in het filiaal Rotterdam. Deze ruim opgezette winkel heeft vrijwel alle belangrijke modellen in de showroom. *** neemt ruim de tijd om de wensen te inventariseren en kwam na 2 koppen koffie met een gedegen advies en competitief voorstel. Ondanks dat we ons in eerste instantie vooral wilden orienteren om door alle mogelijkheden en technologieen het digitale bos te kunnen zien, zijn we door zijn aanbod en informatie direct prettig tot zaken gekomen!

J 06-06-2022

Zeer correct en vriendelijk geholpen door ***.
Het advies was heel professioneel en klantgericht.

Chris 06-06-2022

Ik ben zeer tevreden over hoe alles snel is verlopen de goede service per mail en ondanks een probleem waar niemand iets aan kon doen ook weer heel snel opgelost met dank aan de medewerkers maar ook de afdeling planning.

R. Roof 06-06-2022

Keurige winkel, lekker overzichtelijk.
En erg deskundige jongeheer die ons hielp.
Goed geholpen.

Peter 06-06-2022

Wordt niet gelijk aangevallen in de winkel kan op je gemak kijken en toen iemand om advies gevraagd en alles netjes uitgelegd

S. Bleeker 06-06-2022

Fijne zaak, ik kwam voor een soundbar en had gerichte vragen over twee modellen van Samsung en Sonos. Ik werd geholpen door ***. Hij had veel kennis over de verschillende modellen en ik kon mijn keuze daarmee maken. Prettig om de juiste gedetailleerde info te krijgen.

Een verbeterpuntje is dat op de site aangegeven was dat hij op voorraad was, maar in de winkel bleek dat deze info de voorraad vh distributiecentrum weergaf. Dus de soundbar wordt thuisbezorgd.

Rob 06-06-2022

Vakkundig opgehangen tv door een vriendelijke monteur. Geen 10? Nee geen 10, na het ophangen volgt er nog een verkoop praatje wat in de winkel had kunnen/moeten gebeuren. Monteurs zijn geen verkopers en dit wordt door mij als vervelend ervaren

Henk 06-06-2022

Mooie shop,ruim aanbod,vakkundig personeel.
Alleen jammer dat je zelf de bezorgdatum niet kan regelen.

Peter 06-06-2022

Vrijdag informatie opgevraagd en zeer snel prima via de mail geholpen daarna snel de prijs in de inruil besproken, steeds binnen een paar minuten reactie.
Zondag de winkel in zoeterwoude rijndijk bezocht ook hier weer uitstekend geholpen. Helaas toestel niet op voorraad maar door de verkoper afgehandeld en gereserveerd in Amsterdam waar de ontvangst en de afhandeling ook uitstekend was.
Mooie winkel met prima keus en kunnen lekker snel schakelen erg fijn.
Nu lekker tv kijken.

Patrick Petersen 06-06-2022

Zeer netjes geholpen. Deskundig en geduldig. Namen uitgebreid de tijd voor advies zelfs al was het bijna sluitingstijd.

Ruud 06-06-2022

Ten eerste een prachtige ruime winkel met veel keuze, verder heel aardige en deskundige verkopers en nemen echt de tijd en proberen je echt te helpen met jouw voorkeuren super. En voor de rest altijd een mooie denk zelfs laagste prijs

Sergio 06-06-2022

Mooie shop, overzichtelijk en het personeel is zeer klantvriendelijk, zoals ik gewend ben van platte tv. Ik heb hier eerder al een tv en een sonos surroundset aangeschaft in Amsterdam. Gisteren langs gegaan bij het filliaal in Rotterdam voor een soundbar in de slaapkamer. De werknemers hebben geen haast bij het adviseren en geven je persoonlijke aandacht voor AL je vragen vóórdat zij verder gaan met anderen klanten, aankoop of niet.
Kortom, goed advies, persoonlijke aandacht, scherp geprijsde producten en een drankje aangeboden gekregen tijdens het wachten. Helemaal top.

Piet 06-06-2022

Prima ontvangst . Ik wist waar ik voor kwam, er werd mij ook geen " duurder" model aangepraat. Heel tevreden

Shane 06-06-2022

Alweer de derde tv aangeschaft bij PlatteTV Amsterdam. Altijd top service! De medewerkers zijn vriendelijk en weten waar ze het over hebben.

J. Lieven 06-06-2022

Vriendelijke ontvangst, prima en duidelijk product advies en vergelijk, kortom zeer
tevreden over Plattetv.

Silvia Peters 05-06-2022

Heel erg goed geholpen, vriendelijk personeel en een goede korting gekregen op de tv, soundbar, muursteun en hdmi kabels.

Doc Mol 05-06-2022

Duidelijke en vriendelijke uitleg zonder opdringerig te zijn, en zeker kennnis van zaken!!!

Musti 05-06-2022

We zijn vanmiddag in Nijmegen geweest voor een nieuwe televisie. De medewerker met een bril (zo werd hij daar herkend ☺️) heeft ons netjes geholpen en advies gegeven. Een goede verkoper waar PlatteTV trots op mag zijn want we hebben uiteindelijk meer uitgegeven dan dat we voor ogen hadden.

Claudio 05-06-2022

En toch kom ik er steeds terug.

Daar zijn een aantal redenen voor; je kunt je tv inruilen, je krijgt altijd een scherpe prijs, meeste toestellen zijn op voorraad en dus snel geleverd en je kunt extra zekerheid afnemen, waardoor je nog lang zorgeloos kunt genieten van je product. Wat ook erg fijn is dat je in principe de deur niet uithoeft en alles via WhatsApp of email kunt regelen en er altijd ruimte is om te onderhandelen.

De levering en montage was prima. Mijn installateur was net als ik een hobbyist en een vakman puur sang met heel veel ervaring. Kreeg tevens enkele goede tips en de gehele ervaring was ècht meer dan prima. Kudos voor , maar ook voor Plattetv die er toch telkens voor zorgt dat ik er weer terugkeer.

Timi 05-06-2022

Ik heb bij Platte TV Doetinchem een sonos arc gekocht.

De service is top.
Goede 1 op 1 klantencontact.

De medewerker nam de tijd om alles goed uit te leggen, en hij liet mij nog even de sonos arc horen.

Ik geef deze hele ervaring een 10.

Casper Boneschansker 05-06-2022

verkoper(Sontplein Groningen) heeft mij geholpen bij de aankoop van een Samsung soundbar. De service was top! Hij nam de tijd, was toegankelijk, eerlijk en open over alle merken. Na zorgvuldig de vragen te hebben gesteld over mijn voorkeur al snel meerdere systemen kunnen uitsluiten en gekomen tot mijn gekozen systeem.

Binnenkort wordt de soundbar geleverd. Ik kan niet wachten tot we hem kunnen aansluiten!

verkoper bedankt voor de service!

Geweldig bedrijf 05-06-2022

Snelle reactie op zowel de bestelling als wanneer het product bezorgd wordt.

Whesley 05-06-2022

Altijd een plezier om binnen te lopen, zelfs als je weet wat je wilt. Fijn geholpen met een luisterend oor!