HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

J. Wannet 23-06-2021

Goed geholpen. Vriendelijke zaak. Klein detail, een Samsung Smart HD LED TV UE32T4305AK 32″ besteld, krijg een Philips 32PFS6855 mee. We gaan het zien.

Bernard 23-06-2021

Mooie tv. Ontbreken van een gebruikershandleiding ernstige gebrek. De tv is bezorgd, geïnstalleerd en opgehangen naar volle tevredenheid door Skip. Een echte ambassadeur voor platte tv.

Joop 23-06-2021

Na Een vriendelijke welkom door verkoper André , kregen we duidelijk en goed antwoord op al onze vragen.
Ben zeer vriendelijk en vakkundig geholpen met de aanschaf van nieuwe tv toestel in w inkel/showroom van PlatteTv in Groniningen.
Werd goed geholpen,en ruim de tijd voor ons genomen.
Na de aankoop kregen we een kop koffie terwijl de factuur werd opgemaakt.
We zijn als klant voor zeer goed behandeld bij PlatteTv Groningen.
Goede bereikbaarheid winkel/showroom,ruime parkeergelegenheid,vriendelijke,kundig en ruim assortiment.

Matthijs 23-06-2021

Order moest op het laatste moment aangepast worden en dat was voor Tessa geen probleem. Super service.

Dirk 23-06-2021

Ben bij Platte TV Groningen geweest voor aanschaf van een nieuwe set surround speakers.
Heb hier duidelijke uitleg gekregen over de verschillende soorten speakers en welke speakers het beste bij elkaar passen. Ze nemen hier de tijd voor je, sluiten zelfs de gewenste speakers aan en laten deze horen. Ben geholpen door een jongeman ( Henk-Jan) die hier duidelijk verstand van heeft. Heb mede door hem een volledige set gekocht en ben er zeer tevreden over.

Jasper 23-06-2021

Nette winkel, veel keuze, goede begeleiding en advies. Duidelijke informatie over voorwaarden bij service diensten en garantie.

Jeroen 23-06-2021

Professioneel advies gekregen van ......... Echt een super goed bedrijf met scherpe prijzen en vriendelijk personeel met kennis van zaken! Ik raad het iedereen aan om hier voor een TV te kijken en je te laten adviseren over de specificaties van de Televisies.

Jacco K. 23-06-2021

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat ik zowel online als in de winkel goed geholpen ben. Ik heb via de chat een aantal technische vragen en wensen kunnen bespreken om zo bij de juiste televisie binnen mijn budget aan te komen. Daarnaast werd mij ook nog een goede deal aangeboden waardoor ik niet getwijfeld heb en de volgende dag naar de winkel ben gereden.

Daar heeft een verkoper mij de televisie nog laten zien en goed geholpen.

Kortom het personeel is erg aardig en kundig (dit is bij andere winkels vaak een stuk slechter). Ik heb continue het gevoel gehad dat ik goed geholpen werd.

Theunisse 23-06-2021

Verkoper laat merken veel kennis te hebben van tv’s. Hierdoor hele goede en duidelijke advisering van de verschillende tv toestellen.

Piet 22-06-2021

Zeer prettig en accuraat geholpen door verkoper xxxx. Gaf prima advies waarna wij van LG aankoop naar Sony zijn geswitched.

Mezzz83 22-06-2021

Goed en deskundig advies. Ook tevreden over de thuislevering en ophangservice.

Philippe1984 22-06-2021

Dit is een goede winkel.
Waar je geholpen word in je keuze.
Je word gelijk goed te woord gestaan, en alle vragen worden goed en duidelijk beantwoord.
Het personeel is kundig en professioneel.
Wij raden mensen aan hier hun TV te kopen.
Wij hebben de TV gekocht bij het filiaal in Utrecht en zijn geholpen door ......

Robert 22-06-2021

Mooie deal kunnen maken via de chat (..........) mede door de afhaal optie in de winkel.

Daar (Utrecht) keurig geholpen (....), nog e.e.a. uitgelegd en ook fijn geholpen de TV in de auto te laden.
Tevens alles keurig conform de geldende Corona maatregelen zoals ze momenteel nog immer van toepassing zijn.
Winkel zelf is verder ruim opgezet.

Tom de Boer 22-06-2021

Nette winkel, verkopers met kennis.
Ik was op zoek naar een soundbar. Uiteindelijk een Sonos aangeschaft. Nog geen spijt van, was wel prijzig maar met de app erbij is hij echt super.

Roberto 22-06-2021

Ik ben vandaag geholpen door ..... en ik had mij niemand beter kunnen wensen.
Ik heb een probleem met een Samsung televisie en werd door Samsung verwezen naar de verkoper voor een alternatief.
Ik ben die dag al gebeld door ..... en die heeft mij de nieuwste televisie aangeboden met een meerprijs.
De meerprijs is het meer dan waard want ik had een 2020 tv en krijg nu de allernieuwste 2021 televisie met nog meer pixeldichtheid en dimming zones.
Omdat het de nieuwste televisie betreft moet ik nog wel wachten tot half augustus maar ik ga toch nog eerst op vakantie.
Ik kan niet wachten tot ik het nieuwste toestel kan installeren.
Ik had een service afgesloten voor 3 extra jaren en had er maar 1 van gebruikt, en ik krijg de andere 2 resterende jaren er gewoon nog bij.
Voor een klein bedrag van €25,- is het nu weer drie jaar + de twee jaar standaard fabrieksgarantie.
Top bedrijf, ga zo door want dit is service in de hoogste categorie.

Paul 22-06-2021

Uiterst vriendelijke ervaring. Goede adviezen en niet opdringerig.
Door zijn vragen en uitleg de beste keuze gemaakt.
Fijn.

Remon 22-06-2021

Er is ruim de tijd genomen om al mijn vragen te beantwoorden. Prima en eerlijk advies gekregen en bijzonder vriendelijk geholpen. Locatie Zoeterwoude

Maan 22-06-2021

Wij hebben vandaag in Eindhoven een fantastische tv gekocht van Samsung. Goede service en duidelijke informatie over de tv. Zo meteen aansluiten en het EK kijken.

Desiree Nijs 22-06-2021

Wij zijn in Nijmegen geweest om ons te laten adviseren over een nieuwe televisie. Wij werden vriendelijk te woord gestaan door (*), hij heeft goed geluisterd naar onze wensen en daarop een advies gegeven.

Door zijn eerlijkheid en geduld, zijn wij overgegaan tot aankoop. We zijn een prachtige oled tv rijker. Bedankt (*).

Ton Kozak 21-06-2021

Vandaag een tv gekocht bij Plattetv in Eindhoven. De verkoper heeft goed geluisterd naar onze wensen en ons de best mogelijke keuze geadviseerd. Verder heeft hij ons nog geattendeerd op een evt uitbreiding van de garantie en het gratis laten bezorgen. Al met zeer tevreden vwb het kopen van de tv.

Braam 21-06-2021

Prettige bediening.
Jammer van het opdringen van verlengde garantie.
Ging voor een LG tv. Ze hebben geen ander merk voorgesteld

Groot 21-06-2021

Prima website, mooie winkel/showroom. telefonisch lastig te bereiken maar via de chat met enkele minuten een vriendelijk contact en uitstekend geholpen. Met inruil oude tv ,een LG oled77g1 aangeschaft inclusief installatie aan de muur, uitstekend gemonteerd en goed uitgelegd door de monteur. Aanrader!

Joke 21-06-2021

vanmiddag hebben wij een Samsung tv gekocht in Utrecht. wij zijn hier super goed geholpen door verkoopmedewerker. Je kon echt door zijn uitgebreide uitleg horen dat hij er veel verstand van heeft. Er zijn zoveel verschillende modellen dat je door het bos de bomen niet meer ziet, maar door het juiste advies te geven wisten we al snel voor welke tv we gingen.
We zijn keurig netjes geholpen en werden goed te woord gestaan.
Nogmaals super tevreden!!!!

Chris 21-06-2021

Ben bewust naar deze winkel gegaan omdat ze een Samsung the frame op voorraad hadden. Goed geholpen en dus besloten de tv te kopen. The frame (lijst om de tv) zou tussen 2-4 werkdagen worden geleverd maar daarvoor moest je eerst the frame aanvragen op een site. Nu zegt de site dat we 6weken moeten wachten. Dus die info klopt niet.
En met het installeren van de tv zat het ook tegen omdat blijkbaar de afstandsbediening (uit) stond terwijl ik wel de tv kon aandoen met de afstandsbediening. Lang liggen kloten uiteindelijk erachter gekomen dat je met 2 knoppen ingedrukt te houden de afstandsbediening aan gaat. Dit hadden ze wel mogen vermelden had me 3 uur van me leven gescheeld

Desiree Nijs 21-06-2021

Wij zijn vandaag op een eerlijke, vriendelijke en geduldige manier geadviseerd profesionele door xxx.

Hij heeft alle tijd voor ons genomen om uitleg te geven. En goed gekeken waar onze wensen behoeftes lagen. Door hem wisten wij een goede keus te maken. Wij zijn een prachtige oled tv rijker. Dank je wel xxx.

Wat betreft de winkel, deze ziet er netjes en overzichtelijk uit.
Officiële reactie van HelloTV 22-06-2021

Beste Desiree,

Bedankt voor de 10! Ontzettend leuk om te lezen dat uw ervaring in onze winkel zo prettig is geweest en dit heeft geresulteerd in een prachtige OLED TV. Heel veel kijkplezier gewenst en hopelijk zien we u nog eens terug.

Jelske - PlatteTV