HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5088 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Hans 14-01-2021

In oktober 2020 een Samsung 75Q95T gekocht maar ik vond het ophangsysteem niet in orde. Ik had hem zelf opgehangen maar Platte TV kwam het controleren. Er bleken nog 5 rubbertjes verwijderd te moeten worden maar dat gaf toch niet het verwachte resultaat.
Tijdens het afhalen en ophangen waren er veel (vette) vingers op het scherm achtergelaten die niet goed waren te verwijderen door de monteur.
Uiteindelijk heeft Platte TV zonder al te veel problemen de TV omgeruild voor een nieuwe. Er was wat vertraging ontstaan door de december maand en de corona maar daar is altijd over gecommuniceerd. Waarvoor alle respect voor deze hoogstaande service. Klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel bij Platte TV en dat merk je bij de mensen in de winkel (Zoeterwoude) achter de servicedesk en de monteur (Pascal).
Verder is het een fantastische TV. Het ophangsysteem van Samsung wekt de indruk dat de TV dicht tegen de muur komt maar dat valt (wat) tegen.

Ton groenhard 13-01-2021

Zojuist een nieuwe tv gekocht,zeer vriendelijk duidelijk en correct geholpen door Rob, dank daarvoor voot

Omer Ozturk 13-01-2021

Ik heb een tv besteld. Na een dag kreeg ik een nieuwere model aangeboden tegen nog scherpere prijs! Super service!

kabir 12-01-2021

Super behulpzame en meedenkende organisatie. Hebben mij enorm geholpen om een mooi tv uit te zoeken die past bij mijn wensen en binnen mijn budget. Super bedankt!!!

Jack Lebbe 12-01-2021

Samsung TV eerder in de winkel gezien, wij wisten dus welke wij wilden hebben. Helaas door de lockdown waren de winkels gesloten. Toch goed kunnen onderhandelen via het platform van platte tv. Alle vragen netjes en kundig beantwoord en een mooie totaalprijs afgesproken. Op het afgesproken tijdslot keurig netjes geleverd, opgehangen en geïnstalleerd door installateur ...

Alle tijd genomen voor uitleg en bediening van de tv en alle vragen beantwoord.
Deze firma weet hoe het moet en mag trots zijn op zijn personeel. Hier kunnen heel veel bedrijven nog iets van leren in deze snelle gehaaste wereld.
Officiële reactie van HelloTV 13-01-2021

Beste Jack,

Bedankt voor het mooie compliment! Fijn dat u ons ook in deze tijd goed heeft weten te vinden, nu onze winkels helaas gesloten zijn. Online kunnen we u heel goed helpen, en ook bezorging en installatie behoren tot de optie. Heel veel plezier gewenst van uw nieuwe TV en wie weet tot de volgende keer.

bob 12-01-2021

Prima service en echt de beste prijs. ..... ( uit filiaal nijmegen ) heeft me uiteindelijk zelfs nog in de avond verder geholpen.

Levering alles enorm snel! aanrader!

V. Kranenburg 12-01-2021

Alle tijd genomen voor uitleg en bediening van de tv en alle vragen beantwoord.

Rvstmd 12-01-2021

De shop is overzichtelijk. Heb gekozen voor platte TV omdat ze verreweg de goedkoopste zijn, goede service hebben en meedenken met de klant. Had een tv besteld maar dit bleek een oud model te zijn. Kon toen een nieuwer model bestellen voor dezelfde prijs, top!
Raad ook anderen aan voor platte TV te kiezen.

Lernard 12-01-2021

Mijn bestelling betrof een uitlopend model reciever. HIer werd ik netjes op geattendeerd met daarbij direct een voorstel voor het alternatief. Top service.

Dennis 12-01-2021

Ik ben naar PlatteTV.nl gegaan om de scherpe aanbieding die zij mij deden na een gesprek via hun chatfunctie. Ik kon mijn oude TV bij hun inruilen en de nieuwe direct meenemen in hun winkel in Arnhem. In de winkel staan vrijwel alle toestellen klaar om bekeken en getest te worden. Zo kon ik een goede keuze maken.
Officiële reactie van HelloTV 12-01-2021

Beste Dennis,

Leuk dat u heeft gekozen voor PlatteTV en ook gebruik heeft gemaakt van onze inruildeal. Hopelijk mogen we u snel weer verwelkomen in onze winkel in Arnhem of online. Heel veel plezier gewenst van uw nieuwe TV.

Robert K. 11-01-2021

Installateur heeft zijn werk perfect uitgevoerd. Alles netjes opgemeten, opgehangen en helemaal schoon achtergelaten. Verder ook nog geholpen om de instellingen en het beeld te optimaliseren. Kortom: Uitstekende service!

fam. Arts 11-01-2021

Erg vriendelijke en kundige bezorger die alles voor ons geinstalleerd had en binnen het afgesproken tijdslot bij ons was.
Ook de afhandeling vooraf de koop via internet ging vlot via mail.

RSLUIS 11-01-2021

LG CX 65inch aangeschaft in de winkel in Nijmegen. Geholpen door M (de man met de bril) en R, beide erg capabele verkopers die op basis van mijn wensen het juiste competitieve aanbod hebben gemaakt.
Officiële reactie van HelloTV 12-01-2021

Beste RSLUIS,

Mooie keuze heeft u gemaakt met de LG OLED65CX6LA. Hopelijk heeft u er heel veel kijkplezier van. We zien u graag nog eens terug, in onze winkel in Nijmegen of online.

Jolanda Laenen 11-01-2021

Ik ben keurig te woord gestaan en goed geholpen met de juiste keuze van een tv .

F. van der Horst 10-01-2021

Levering was 100 procent in orde installatie was goed en duidelijk

vriendelijke monteur alles werd duidelijk besproken

Emiel 09-01-2021

prima advies over de verschillende LG TV's en goede installatie van de TV . Platte TV komt zijn afspraken na.

Arjan 09-01-2021

Prettig contact, goede service en prijs en houden zich aan de afspraak en doen niet moeilijk.

Ingrid Karssen 09-01-2021

Heb goed persoonlijk advies gehad en ben prima geholpen . Verkoper nam alle tijd en gaf goede adviezen.

Hans Weidema 09-01-2021

Afgelopen week voor de 3e maal online een aankoop gedaan bij PlatteTV.NL.
Op vakkundige wijze ongevraagd advies gekregen en de de juiste receiver besteld wat binnen mijn budget past.

De volgende dag ben ik telefonisch benaderd om mij te informeren op welk tijdstip het toestel bezorgd zou worden. De bezorgdienst heeft dit ook kunnen waarmaken: keurig op tijd!

Contact met PlatteTV.nl verliep prettig en vlot.

Kortom: Niets anders dan lof voor dit bedrijf!

Afacan 08-01-2021

Ik heb een mooie toestel van PlatteTV gekocht. Het is netjes opgeleverd en gemonteerd.

Dirk K 08-01-2021

We hebben een tv gekocht, die we achteraf te klein vonden. We hebben opnieuw contact opgezocht met Plattetv. Dit werkt erg makkelijk via de app. Er werd goed met ons meegedacht wat we nu het beste konden doen en zonder probleem konden we de tv omruilen. De volgende dag stond de grotere tv al voor de deur. Super service!

Gijs 08-01-2021

Monteur R vandaag de soundbar van Sonos geïnstalleerd, helemaal top! Goede uitleg en zeer professioneel gemonteerd.

Moon De Graaff 08-01-2021

Zojuist is mijn LG43UN7400 afgeleverd door installateur S. Wat een fijne vent. Geen verkooppraatjes maar no-nonsense , eerlijk en duidelijk advies en heeft mij dus uitstekend geholpen. Maar hij niet alleen ook de online verkoop door verkoper Q en later met verkoper C is meer dan prettig verlopen. Ik was huiverig om online een tv aan te schaffen gezien het feit door corona niet naar de winkel te kunnen. Maar door hun gestelde vragen wat ik zocht in een tv bij deze van LG uitgekomen die volkomen aan mijn eisen voldoet. Terwijl ze mij ook als leek zijnde een dure hadden kunnen aansmeren. Ik kan met een gerust hart anderen platte tv.nl adviseren vanwege hun eerlijke advies, geduld. Zowel online als de bezorging.

RP Haverbeke 08-01-2021

TV gaat 2 dagen voor Kerst kapot. Dat zal je net hebben..... De hoop op TV tijdens de Kerst vervliegt. Direct op zoek naar een nieuwe. Per toeval bij PlatteTV uitgekomen. Over de chat perfect geholpen door XXX:

- Goede deal met extra's.
- Goed advies welke TV het meest geschikt was.
- Hij heeft ervoor gezorgd dat de TV de volgende dag werd afgeleverd! Top Sandro, PlatteTV en PostNL Extra@Home.

En toen was er TV met Kerst!
Officiële reactie van HelloTV 08-01-2021

Beste RP Haverbeke,

Wat vervelend dat uw TV zo vlak voor kerst kapot ging, maar heel erg fijn om te horen dat het ons is gelukt u voor de kerst van een nieuwe TV te voorzien. Hopelijk heeft u er al veel kijkplezier van gehad. Mochten we u verder nog ergens mee kunnen helpen dan horen we het graag.

Ronald 07-01-2021

Top. Alles goed via de chat geregeld. Zelfs een scherpe aanbieding. Oude tv meegenomen en nieuwe gebracht. Super tevreden.