HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Peter Verdam 06-05-2024

Ik heb een TV & soundbar gekocht bij Hello TV
Vanaf het eerste mailcontact tot aan het bezorgen en instellen ben ik zeer goed geholpen.
Zo goed zelfs, dat naar mijn gevoel een “fysieke winkel” hier nog een puntje aan kan zuigen.
Daarnaast was deze TV bij Hello TV aanmerkelijk goed koper dan bij de concurrentie
Nb mijn oude TV en soundbar kon ik ook nog inruilen en brachten een zeer redelijk bedrag op

Patrick Huisman 06-05-2024

De website was gebruiksvriendelijk en overzichtelijk. Vervolgens naar de winkel gegaan om het product fysiek te zien, daar vriendelijke, duidelijke en snelle service gekregen! Top dus!

Rob Boaron 06-05-2024

Afgelopen week de Samsung 55S95D OLED TV gekocht in de hello-tv winkel in Groningen. In de winkel heb ik uitgebreid advies gehad (geholpen door Marco) over diverse OLED TV's, zodat ik een weloverwogen keuze heb kunnen maken. Uiteindelijk een zeer goede aanbieding gehad op de 55S95D. Ook het garantiepakket dat er (optioneel) bij zit is zeer goed.

Erwin 06-05-2024

Super goede en fijne service. Vriendelijk personeel en geven goede informatie en denken met je mee.

Rob Boaron 06-05-2024

Afgelopen week de Samsung 55S95D OLED TV gekocht. In de winkel heb ik uitgebreid advies gehad over diverse OLED TV's, zodat ik een weloverwogen keuze heb kunnen maken. Uiteindelijk een zeer goede aanbieding gehad op de 55S95D. Ook het garantiepakket dat er bij zit is zeer goed.

Louis van W 06-05-2024

Eerdere ervaringen waren ook positief. Nu bij aanschaf soundbar een homecinema ingeruild en die contacten waren prima. In de winkel in Nijmegen was het aantal soundbar direct ze me lieten zien heel klein maar werd doorgestuurd naar een andere zaak om soundbars te bekijken en daar was meer te zien en te beluisteren maar was de prijs hoger. Dus toch via HELLO tv gekocht. Duidelijk geïnformeerd toen de bestelling klaar stond en prettig geholpen. 😊

Merian 06-05-2024

Wij zijn vorig jaar september erg goed geholpen voor een tv in de woonkamer daarom zijn wij nu teruggegaan voor een tv in de slaapkamer.

frans 06-05-2024

kantvriendelijkheid is klasse. En zeer deskundig personeel. En geen dure winkel.

Thom Gunsing 06-05-2024

Prima geholpen in een rustige sfeer. Goede uitleg gekregen tussen de verschillende mogelijkheden. Geen onzin praatjes, of verkoop tactieken. Tv die we gekozen hebben was op voorraad en gelijk mee genomen. Verkoper wist waar hij het over had, en proberrde het op duidelijke manier aan ons over te brengen. Zeer tevreden klant.

jager 06-05-2024

Vriendelijke medewerker goed geholpen, medewerker heeft de tv in de auto gezet.

Rob de Jong 05-05-2024

Bij de koop van een LG smart tv ben ik uitstekend geholpen door het personeel van hellotv. Ook de prijsonderhandeling verliep naar tevredenheid. En bij de installatie van de tv kon ik ook een beroep op ze doen. Kortom, ik ben een zeer tevreden mens.

Van 't IJssel 05-05-2024

Mooie,nette winkel.
Vriendelijk personeel. Goed geholpen met het adviseren.

Joey 05-05-2024

Al een aantal jaar ben ik klant van HelloTV. Dit vanwege hun inruilbeleid en service. Ditmaal wederom gekozen om mijn oude Samsung TV in te ruilen voor een gloednieuwe Samsung Neo QLED 8K. Heb een goede inruildeal kunnen maken met Sabrina.

De TV was op voorraad, maar zo pas ongeveer 2.5 week later geleverd te kunnen worden. Dit vond ik uiteraard te lang en heb dit kenbaar gemaakt. Aanvankelijk zijn ze met een prima oplossing gekomen en is de TV eerder geleverd. Ook waren ze binnen het tijdsbestek aanwezig. Dit is iets waar ik veel waarde aan hecht.

Op verzoek heeft Sieme de TV keurig opgehangen – dit met de meegeleverde Wall-Mount.

Jan Vermeulen 05-05-2024

Na een bezoek samen met mijn schoonzoon, zijn we uit nieuwsgierigheid gaan kijken naar een goede geluidsinstallatie en 65 Inc TV.
Het moest betaalbaar blijven en de verkopers moesten luisteren, vaak luistert een verkoper niet, want ze hebben hu gedachten over een artikel en meestal horen ze ons niet. Het filiaal in Son heeft echt goede verkopers, die luisteren en absoluut meedenken. Resultaat is dat ik geslaagd ben voor de TV en de geluidsinstallatie. Groot compliment voor de verkopers met onze man, Boris van Hello TV

A.J.de Vries 05-05-2024

Ik kwam uit bij HelloTV via de kieskeurig website.
Naar de winkel in Groningen gegaan die er ruim,netjes, overzichtelijk en compleet uit ziet.
Ik werd zeer deskundig geholpen door een vriendelijke verkoper die rustig de tijd nam en goed naar mijn wensen luisterde. Ook het andere personeel was vriendelijk.
Ik ging uiteindelijk zeer tevreden naar huis en ben blij met de aankoop en de goede service!

RSB 05-05-2024

Eind april voor de 2e maal een Samsung TV gekocht bij Hello TV Eindhoven.
Ook dit keer weer naar volle tevredenheid.
Na uitgebreid persoonlijk en vriendelijk advies van Boris en beantwoording van al mijn vragen gekozen voor een OLED tv. En ook dit keer weer een snelle deal kunnen sluiten tegen een zeer concurrerende prijs. Dus ook nu weer zeer tevreden met deze aankoop

Fred Gerritsen 05-05-2024

Fijn geholpen in Duiven door een verkoper, kregen duidelijk uitleg tussen verschillende toestellen .
Hierbij werd uitgelegd wat de voordelen of nadelen waren.
Voordeel vind ik dat hier alleen televisies verkocht worden, en ze er echt verstand van hebben.
Prijs is ook goed.

Adrie 04-05-2024

Goede service en vooral uitleg op al mijn vragen over diverse type’s televisies

Rosanne 04-05-2024

Vriendelijke mensen denken goed met je mee en geven goede advies rond uit professioneel zeker de moeite waard om je tv te komen mooie kwaliteit tv,s verkopen ze

Xander 04-05-2024

Fijne winkel met dito vriendelijk personeel. Erg goed geholpen door Henk-Jan met goed advies! Uiteindelijk een goede deal kunnen sluiten met korting en inruil op een nieuwe Samsung OLED. Dit soort ervaringen geeft maar weer eens aan dat online kopen niet alles is.

Henri 04-05-2024

Was op zoek naar een 2e hands tv en ben daar netjes geholpen door Daniel die tevens geholpen heeft met het inladen van het tv
Hopelijk hebben we er veel plezier van :-)

Jasper 04-05-2024

Kwam naar de winkel voor een 32 inch tv, heeft hij toch een 40 inch aangesmeerd. Top service, hij past precies!

Rene 04-05-2024

Informatief gesprek met Marc van vestiging Duiven gehad, waardoor ik de voor mij geschikte keuze kon maken. Met Tim van Hello TV een goede onderhandeling gehad, waardoor het juiste toestel voor een goede prijs aangeschaft kon worden.

Karina 04-05-2024

In 1 woord geweldig.
Fantastische service, vriendelijk en behulpzaam dus een aanrader.
Dank jullie wel :)

Henk 04-05-2024

Ik kende hellotv niet, maar onze tv was de avond ervoor stuk gegaan. De bedoeling was meerdere winkels bij langs te gaan, maar dat hebben we uiteindelijk niet gedaan. We hebben,vanwege de fijne benadering door ***, en zijn goede uitleg en advies, direct onze nieuwe tv gekocht.
We zijn zeer tevreden