HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5086 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Justin 23-12-2022

In de winkel Amsterdam geweest ivm garantie op een product.
Na 3 x teruggebracht te hebben met steeds hetzelfde probleem hebben ze me een nieuwe set meegegeven!
Top service en iedereen in de winkel die mij heeft geholpen heeft iedere keer weer 100% zijn / haar best voor mij gedaan.
Heb al meerdere dingen gekocht bij deze winkel, alles goed geregeld, moderne winkel en een goede uitleg!
Ga zo door!

Wies Platje 23-12-2022

Mooie ruime winkel met een gastvrije inloop en een overzichtelijk uitgestald overzicht van de TV-apparaten. ... verwelkomde ons en nadat wij verteld hebben wat we zochten bleef hij attent, duidelijk en behulpzaam ons leiden naar de aankoop van onze nieuwe TV.

Arjan 23-12-2022

Fijne zaak om je tv te kopen. Verkopers hebben kennis van hun producten en laten dit op een fijne manier merken zonder zich op te dringen.
Zeker een aanrader als je een nieuwe tv wil aanschaffen.

Jeroen 23-12-2022

Ondanks mijn keuze toch nog een zeer goed advies gekregen van .....zeer prettig geholpen en snel bediend en toch nog binnen het budget

Abel 23-12-2022

Wij zijn heel goed geholpen bij het kiezen van onze nieuwe tv.
Klant vriendelijke medewerker die de tijd voor je neemt .
En goed onderhandelbaar.

Roan 23-12-2022

Goed geholpen in de winkel Duiven door.... . Erg vriendelijk en meedenkend. Ook goede uitleg in verband met de HDMI 2.1 kabel.

Zou hier zeker terugkomen!

Marcel 23-12-2022

Al meerdere keren producten bij hellotv gekocht en altijd goed service gehad. Deze keer ook veel hulp en informatie gehad van XXX bij het installeren van de nieuwe producten. Ik kan deze installateur bij iedereen aanbevelen. Werkt netjes en veel kennis van zaken.

Sunlight 23-12-2022

Na eerste aankoop van soundbar toch niet helemaal tevreden over de geluidskwaliteit. Gelukkig had ik een swap verzekering afgesloten waardoor ik het apparaat kon omruilen voor een ander. Dat alleen al zou ik iedereen aan willen bevelen. Terug naar de winkel en daar uiterst vriendelijke en deskundig geholpen bij de keuze voor een andere soundbar (nu met subwoofer). Top geregeld!

Sunlight 23-12-2022

Geleverde TV bleek beschadigd te zijn en hebben we zonder probleem kunnen omruilen. Bij aanschaf speciaal de installatie service aangeschaft. Dat bleek bij het omruilen niet helemaal goed overgekomen te zijn. De monteur was uiterst vriendelijk en behulpzaam, maar was niet op de hoogte dat de tv wederom geïnstalleerd diende te worden. Is uiteindelijk wel gelukt, maar daar zou de service planning van HelloTV in het vervolg toch beter op kunnen letten.

Johan 23-12-2022

Ik koop hier al jaren me audio spullen.zeer tevreden.over alles.service.uitleg.producktie informatie enz

Rita 23-12-2022

zeer duidelijk online te bestellen
prijs is goed na bestellen snelle levering
wij zijn zeer te vreden

Bas 22-12-2022

Goed geholpen, vriendelijke verkoper en mooie prijs gekregen voor Samsung televisie.

Backx 22-12-2022

Prijzen zijn scherp, maar service is zeer slecht. Door een fout van hellotv kon ik mijn bestelling niet afrekenen waardoor de actie verlopen was. De dag erna nam ik contact met hen op en refereerde ik naar de fout op hun website. Gek genoeg was er opeens niks meer mogelijk en volledig mijn probleem geworden

Riet hendriks 22-12-2022

Ik ben geweest in rotterdamvierhavenstraat zeer tevreden vriendelijk personeel en goed geholpen

M D 22-12-2022

Wederom weer goed geholpen door HTV Zoeterwoude. Mijn Marantz cinema 60 DAB zou eind december komen maar kon deze vandaag al afhalen. Enig minpuntje, aan de telefoon komen ze niet. Via whatsapp wel redelijk snel contact maar zou toch liever old skool bellen.

Kozijn 22-12-2022

Tijdens Black Friday contact met ze opgenomen voor korting.
Dit ging heel goed, ging er beetje wantrouwend in, maar het viel me heel erg mee. Nette korting, maar wat bleek? Nog betere service, had recente reviews bekeken en was alleen maar goed en ik sluit me daar helemaal bij aan.
65 inch was ons te groot en werd na afspraak via WhatsApp netjes omgeruild.

Bjorn 22-12-2022

Had een tv besteld online,maar wilde tv zelf ophalen. Maar had gezegd doe maar afleveren maar via chat gezegd kom hem wel ophalen. (Zou hem maandag ophalen maar werd paar dagen eerder donderdag.) aangekomen bij winkel Naarden tv stond niet klaar begrijpelijk ben iets wat te vroeg. Uiteindelijk met andere tv naar huis en volgende dag toch laten leveren. Prima tent aardig personeel goed geholpen. Zeer tevreden

Mdc 22-12-2022

Vakkundig goed advies tussen verschillende merken enthousiast en ga met goed gevoel naar huis

Rob 22-12-2022

In filiaal Zoeterwoude keurig geholpen. bij de aanschaf van een Denon 550 soundbar.
De verkoper is vriendelijk en heeft verstand van zaken. Met betrekking tot een reeds ontvangen prijsvoorstel
geen discussie en koop snel gesloten. Installatie thuis snel en makkelijk, zoals reeds door de verkoper aangegeven. Kortom zeer tevreden, na eerder ook een TV daar gekocht te hebben met volle tevredenheid. Daarbij zijn artikelen scherp geprijsd, niet geheel onbelangrijk.

Frans 22-12-2022

We waren de enige klanten in de winkel. Degene die ons hielp leek niet erg gemotiveerd om ons te helpen, we hebben zelf moeten vragen om koffie, werd niet vanzelf aangeboden . Soms werd er niet geantwoord op mijn vragen.
Werd ons (71, 72 jaar) ook niet aangeboden om ons te helpen de grote tv-doos in de auto te leggen. Hij bleef liever zelf binnen.

Jan van der Burg 22-12-2022

Het contact via de mail liep bijzonder goed.Offerte met korting was bijna dezelfde dag binnen.Heel snelle reactie op vragen met duidelijke en vriendelijke uitleg.Ook het afleveren via post nl ging bijzondere goed.Veel info over het tijdstip van aflevering

Sander 22-12-2022

Super netjes geholpen ,na een aantal keer via de app contact gehad te hebben toch even in de winkel naar verschillende typen beeld gaan kijken .uiteindelijk na een prima uitleg hopelijk de goede keuze kunnen maken . Morgen levering 🤞🏻

Flexman 22-12-2022

Wist eigenlijk al wat ik wilde hebben. Na nogmaals me te laten voorlichten overgegaan tot aanschaf. Korting was ook prima en reeel.

Sjaak Nootdorp 22-12-2022

Wij zijn fantastisch geholpen in Zoeterwoude. Konden onze gekochte Led TV omruilen (met bijbetaling uiteraard, maar met een heel goede deal) voor een geweldige OLED Philips TV. Bedankt.

Ko 22-12-2022

Ik was op zoek naar een 50 inch tv en vond een mooi samsung neo led toestel bij hellotv wat aan mijn eisen voldeed, na betaling bleek het toestel jammergenoeg in de tussentijd uitverkocht. Toen ik hello tv van mijn teleurstelling op de hoogte bracht. Hebben ze me 55 inch versie van het toestel ter compensatie aangeboden. Ik was zeer aangenaam verrast door dit aanbod en heb het toestel wat in Groningen voorradig bleek daar opgehaald. En ben erg blij met het toestel met een haarscherp beeld en erg goed geluid. En zal iedereen die een nieuw tv toestel zoekt hellotv zonder twijfel aanraden. Een goede klantenservice die met je meedenkt super