HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Hans 28-02-2024

Een nieuwe TV kopen lijkt simpel maar blijkt toch redelijk ingewikkeld. Opties, verbindingen, systemen, alles met één AB, kortom ingewikkeld. Gelukkig kon medewerker xxxx van de vestiging in Zoeterwoude mij daar tot in detail mee helpen. Hij nam alle tijd, was zeer vriendelijk en heeft geholpen om met mij een ideale combinatie van TV en geluidsinstallatie samen te stellen. Goed naar de klant luisteren, de juiste vragen stellen, tijd en geduld waren de keys om tot een hele fijne en goede keus te komen.

Ed van der Veer 28-02-2024

Ik vind Hello tv een fijne webshop, ik heb daar de Samsung HW-Q 990C aangeschaft en kon daar inruilen
Dat vind ik een goede service 👍
Vandaag heeft medewerker xxxx bij mij de Samsung televisie opgehangen, een hele vriendelijke man met heel veel kennis van zaken en zeer nauwkeurig
Een dikke 10 voor medewerker xxxx, bij mijn eventuele volgende aankoop mag hij weer bij mij komen 👍👍👍👍👍👍

Ger 28-02-2024

Ruime keuze, soms krijg je het gevoel van door de bomen het bos niet meer kunnen zien, maar dan is er de attente verkoper met goed advies en, natuurlijk belangrijk, aantrekkelijke prijs.

Daisy 27-02-2024

Erg goed geholpen, zowel online als offline. Medewerkers denken goed mee en geven goed advies. Monteur heeft mijn tv opgehangen. Zeer behulpzaam en vriendelijk!

Frans 27-02-2024

In de winkel in Utrecht keurig geholpen, goed advies, mooie muurbeugel erbij. Aanbevelings waardig

Jos van elk 27-02-2024

Vandaag div winkels geweest voor een nieuwe Oled Tv ,ik ben toch bij Hello TV terecht gekomen daar had ik een goed gevoel over verkoper Marc heeft mij veel info gegeven ik ben zeer tevreden over de goede voorlichting, nogmaals bedankt .ik geef deze winkel in duiven een dikke 10

Robert 27-02-2024

Medewerker Ronald van Team Duiven heeft ons heel goed uitgelegd wat de mogelijkheden zijn en daarom hebben we een goede keus kunnen maken en zijn we heel blij met de gekozen apparatuur

Rinter 27-02-2024

Zeer correcte en plezierige uitleg over de door mij gedane aankoop. Absoluut geen gevoel van opdringerigheid gehad. Echt een aanrader om daar zaken te doen!

Christina 27-02-2024

Na een aanvankelijk vlotte verkoop en inruil deal, hoorde ik daarna niets meer. Een week later zelf geprobeerd te bellen, maar bellen kan niet, want je zit alleen maar in de wacht. Via de chat kreeg ik wel contact. Ik kon toen betalen wat volgens de deal was afgesproken, inclusief inruil oude tv. Daarna ging het bij de bezorging weer bijna mis, want er was niet bekend dat mijn oude tv ook meegenomen moest worden. Dat kwam uiteindelijk gelukkig ook weer goed en toen ging ook het bezorgen heel vlot. Voor de rest ging het contact prima.

Henk Goutier 27-02-2024

Ophangen en installatie van de beugel en Samsung TV door Rodrigo verliep zeer deskundig. Hij was zeer vriendelijk en behulpzaam en luisterde goed naar de wensen voor het ophangen. Prima uitleg van de basisfuncties gehad zodat we met plezier konden gaan kijken.

Jeroen 27-02-2024

Ik ben heel goed geholpen in de winkel. Ondanks dat ik voor die tijd zelf al wat voorwerk had gedaan werd ik in de winkel uitstekend voorzien van advies en hulp bij het maken van de keuze.

N.spanhake 26-02-2024

ik vind het een mooie winkel ik ben goed geholpen en goed advies gekregen goeie web site en een goeie chat wat ze beloven op chat word over genomen in de winkel

Ben 26-02-2024

Snel en goed geholpen met fijne service. Alles was gemakkelijk en snel geregeld, ook communicatie was goed.

Kees 26-02-2024

Kim is een vakkundige vriendelijke verkoopster die ook eerlijk aangeeft wat er aan de hand is met een 2e hands tv
En ze geeft na de aankoop ook top service

HueBek 25-02-2024

Wij zijn erg prettig geholpen. Wij hadden al voorwerk gedaan. Aardige medewerker rustig vriendelijk en behulpzaam. Wij wachten nu op levering en installatie en dan pas kunnen wij het overige beoordelen.

Paul 25-02-2024

Snel geholpen, duidelijke uitleg, goede deal, en goede service qua bezorging.

Ben 25-02-2024

Hello tv is een mooie winkel waar alles mooi is uitgestald, waardoor je een goede keuze kan maken. Goed geholpen duidelijke uitleg.

Johan 25-02-2024

Na eerst een defecte tv gekregen te hebben heel goed geholpen met het uitzoeken van een andere tv en tevens een goede deal gedaan met compensatie top en dankje

andre 25-02-2024

op vrijdag 23-02-2024 mijn televisie samsung 65s95c geleverd en volledig geinstalleerd door een verkoper en collega van hellotv super gelopen alles netjes en correct volgens afspraak geleverd,fijne mensen om over de vloer te hebben alles werd uit handen genomen,ook de geleverde televisie is een genot om te kijken een fijne ervaring een aanrader.

Eric 25-02-2024

Bezocht voor tweede (2e hands) TV voor boven. Netjes geholpen door een verkoper en leuke Sony full HDTV gevonden voor redelijke prijs. Aardig wat keuze (voorraad) in 2e hands en gelijk meenemen. Daarnaast óók nog 3 maanden garantie!

Lydia 25-02-2024

Verrast over de uitgebreide keuzes, maar vooral zeer tevreden over de uitleg over de soundbar.

Sander 25-02-2024

Heel goed en vriendelijk geholpen in de winkel in Naarden. Duidelijke uitleg bij de tv, de garantie en verzorgingsopties.
Doordat de TV niet in de auto paste werd ook direct de bezorging ingepland.
Had niet beter gekund.

Danny Kruijt 25-02-2024

ik kreeg een duidelijke en goede uitleg over de tv en de verschillen met andere

di Mario 25-02-2024

Zoeterwoude top te bereiken met auto. Verkoper alle geduld en toont brede interesse. Winkel ruim van opzet. Mooie deal aan de kassa.

W 25-02-2024

Prima en snel geholpen, deskundige medewerker. Ook de prijs was erg concurrerend.