HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5087 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Haye Westerhoff 08-06-2021

Het was jammer dat de eerste tv die was bezorgd was er een barst in het beeld zat maar door de top service is de andere tv met de schade opgehaald en heb ik de zelfde tv kostenloos een nieuwe gekregen

Paul 08-06-2021

Zelf rustig een rondje kunnen lopen door de zaak, en daarna erg vriendelijk geholpen door .........
Hij had ook geduld voor mijn twijfel over het formaat!

Anoniem 08-06-2021

We zijn op een zeer prettige manier geholpen in de winkel in Groningen. Helaas was de aangeboden televisie niet op voorraad, maar werd deze de volgende dag al aan huis geleverd. Thuis werd de televisie door de bezorgers gecontroleerd op eventuele schades en gebreken. Ook dit verliep perfect!

Beumer 08-06-2021

Wat een top bedrijf! Meedenkend en goed advies! Biedt meerdere opties aan en een mooie prijs voor goede kwaliteit. De medewerker ... ook zeker complimenten!

Eri & Cindy 08-06-2021

Vandaag gingen we naar platte tv om te kijken naar een Philips en Samsung. Het was druk dus moesten even wachten maar er werd gevraagd of we wat wilde drinken. Toen kwam ...., echt een super verkoper. Hij legde alles heel goed uit de voors en de tegens en uit eindelijk kwam hij met een mooie tv voor ons waar we een leuke korting op kregen omdat het de laatste was in de winkel.
Wij hadden een bepaald buget dus hij had ons ook een duurdere kunnen verkopen maar we zijn nu goedkoper uit en erg blij met onze aankoop! Bedankt nog Danny
Officiële reactie van HelloTV 08-06-2021

Beste Eri & Cindy,

Bedankt dat jullie de moeite hebben genomen om een review te schrijven over uw ervaring bij ons in de winkel en met Danny in het bijzonder. Erg fijn om te lezen dat uw ervaring zo prettig was en u uiteindelijk een TV heeft aangeschaft die helemaal voldoet aan uw wensen. Heel veel kijkplezier gewenst en hopelijk zien we jullie nog eens terug.

Jelske - PlatteTV

Inge arts 08-06-2021

Zeer klantvriendelijk.
Duidelijke uitleg over de tv.
Ruime keuze van tv's.

Zeer tevreden

Erik 08-06-2021

Ik ben erg goed geholpen door (*) en (%) in winkel Zoeterwoude.
Goede service, duidelijke en snelle communicatie, en dat alles tegen de scherpste prijzen. Top!

Wiebe 07-06-2021

Geweldig. Erg goed geholpen door personeel. Begon met een bakkie koffie en duidelijke uitleg over wat bij ons zou passen (voor en nadelen) zonder opdringerig te zijn. Inruilprijs van oude tv prima en wat een juweeltje die nieuwe OLED LG aanschaf. Bedankt

Gerard 07-06-2021

Goed advies via de chat met (*), (%) de tv geplaatst tot volle tevredenheid.

peter 07-06-2021

deze shop is lekker ruim alle artikelen zijn goed te overzien.
zeer vriendelijke verkopers en zijn zeer deskundig over de artikelen.

Hester 07-06-2021

Werd goed geholpen in de winkel, duidelijke uitleg van verschillende dingen die ik wilde weten over de tv's. Zeer vriendelijk personeel.
De dag erop terug geweest om als nog de tv te kopen, die hadden ze op voorraad en ook de bijpassende muursteun kon gelijk mee. Top service dus, tot nu toe zeer tevreden met de winkel en mijn aankoop.

R.Sewpal 07-06-2021

Bijzonder technisch en aardig personeel.
Werd super vriendelijk te woord gestaan en geholpen. Nemen zeker de tijd voor je om alles duidelijk uit te leggen. Top winkel Platte Tv.

JaapN 07-06-2021

Wij hebben een Samsung soundbar gekocht bij PlatteTV en we zijn er netjes geholpen.
Erg mooie zaak waar met heel veel keuze.
Aanrader dus.

Ronald bosker 07-06-2021

Goede service en ook nog korting gekregen en oude tv en soundbar ingeruild. Xxx heeft me top geholpen. Dacht dat ik gebeld zou worden voor bezorging, ze hadden gebeld dat er iets nageleverd zou worden. Toen werd er gebeld en stond de bezorger van plattetv.nl voor de deur. Niet gecommuniceerd maar een welkome verrassing en het was een vriendelijke gozer. Al met al 3 juni besteld en 7 juni is huis dat is toch geweldig

Anoniem 07-06-2021

Mooie winkel en vriendelijk personeel. Waar we voor gingen werd het achteraf niet omdat de beeldkwaliteit toch niet was wat we zochten. Goede uitleg en prijs waren we er snel uit welke tv het wel is geworden.

Alex Berndsen 07-06-2021

Deze shop heb ik gekozen, omdat ik online een goed gevoel kreeg. Alle producten goed overzichtelijk. Goede uitleg van de medewerker Xxx. Goede prijs, en de koffie was ook lekker. Kan iedereen aanraden om naar platte tv te gaan.

J.E.Donker 07-06-2021

Snel, vakkundig en voordelig! Dat is hoe ik als man wil winkelen en niet anders :-)

Bij binnenkomst een vriendelijke begroeting opgevolgd met de vraag of ze je ergens mee van dienst kunnen zijn. Ze komen hier dus niet direct op je afstormen maar vragen het wel gelijk en laten de keuze bij jou vervolgens.

Vervolgens een goed georderende en hiermee overzichtelijke winkel waar elk merk appart gepresenteerd staat.

Vakkundig advies door juiste vragen te stellen wat daadwerkelijk wel en niet gewenst is qua opties en dit alles tegen een scherpe prijs.

Kadir 07-06-2021

Goede service en kennis van zaken, denken met je mee en een flinke korting.

Anne-Marie 07-06-2021

Wij werden enthousiast door de goede website en de vriendelijke chatmogelijkheid! Xxx heeft ons goed geholpen, denkt met je mee en heeft ons de juiste keus laten maken! Zo blij met onze aanschaf.

Astrid 07-06-2021

Ik had een mail wisseling en naar aanleiding daarvan besloten een tv te kopen.
Deze kon ik meteen ophalen echter ik werd gebeld dat de tv net was uitverkocht. Men ging een nieuwe bestelling.

Via de mail en via de telefoon echt super goed, snel en vriendelijk geholpen. En..... ook nog eens een super aanbieding

Eildert Meeter 07-06-2021

Prachtige winkel met verkopers die er verstand van hebben een 10 voor de verkoper die mij heb geholpen

Pascal 06-06-2021

Goed geholpen en ben erg blij met de nieuwe tv. Dank jullie wel team Zoeterwoude 👍🏻👍🏻

walter vd ven 06-06-2021

goed ingerichte winkel, ruim van opzet met een ruime keuze voor iedere beus,
een klantgerichte verkoper met verstand van zaken en to the point.

goed bezig !!

Dax 06-06-2021

Goed en overzichtelijke winkel. het persoonlijk is zeer vriendelijk.
We kregen eerst een bakje koffie aangeboden en daarna werden we goed geholpen.
Onze kinderen waren erbij en zij waren ook meer dan welkom!

C. Smits 06-06-2021

Het is een overzichtelijke winkel, ik ben goed geholpen. Jammer dat ik het geluid van de speakers niet kon afluisteren.