HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5088 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Bestelling uit Arnhem 11-08-2022

Mooie zaak. Kon het geluid beluisteren, en vergelijken met andere soundbar.

Alexander 11-08-2022

Werd uitstekend geholpen door een verkoper die zijn vak verstaat.
Prachtige winkel waar alles fraai staat uitgestald.

anie112 11-08-2022

van A t/m Z top geholpen een echte aanrader binnenkort gaan voor 3e tv en sound bar.

Karel 11-08-2022

Prettig geholpen met advies en uitleg, zonder dat daar druk achter zat om wat te verkopen, en ruimte om tot een goede beslissing te komen. Waarbij rekening werd gehouden met de bestedingsruimte en wensen.
Er was een goede samenwerking tussen de winkel in Duiven en Youri van de helpdesk op de site, samen hebben die een leuke korting en inruil mogelijk gemaakt waardoor de koop is geslaagd.
Ook het aftersales garantie pakket is een goede zaak, die maar weinig zaken bieden.
Tot zover erg blij

Wim 10-08-2022

Ik was bij Hello-TV Nijmegen geholpen door X. Die heeft me goed geholpen en me goed advies gegeven over de beschikbare modellen en wat de voordelen van de modellen zijn.

Heb mijn TV vandaag binnengekregen en ben er tot nu toe heel erg tevreden mee. Zolang hij altijd zo goed blijft werken blijf vind ik alles goed

Pvl 10-08-2022

Prima levering en return van oude toestel door X. Deze winkel is zeker u vertrouwen waard. Nu nog aansluiten (rustig tijd nemen). Bedankt voor zoveel professioneel personeel Hello tv .

ria tetteroo 10-08-2022

Perfect geholpen in de winkel in Groningen (X). Hij dacht goed met ons mee en gaf een eerlijk advies.
Jammer van de website. Op iOS wilde hij de filter niet goed pakken waardoor online zoeken een dramatje was. Gelukkig wist X het op de locatie uitstekend te regelen.

Ramonda 10-08-2022

Heel goed advies gehad in de winkel en bij levering en installatie.
Zeer aan te bevelen

Doetinchem 10-08-2022

Zo als altijd top service. En altijd vriendelijk.
Er wordt mee gedacht als je twijfelt over een product.. En er wordt nooit moeilijk gedaan.
Ik geef geen 10 anders zou er niets meer te verbeteren zijn. Blijven verbeteren is altijd goed

Joop 10-08-2022

Uitstekend behandeld in de shop in Eindhoven. Goede service, al proberen ze je nog van alles aan te smeren wat bij de tv hoort. TV op laten hangen, erg goed in orde gemaakt met gaten boren etc.
Volgende keer hebben ze weer mijn clandizie.

Thomas de Leeuw 10-08-2022

Mooie grote winkel, veel aanbod. Adbies was duidelijk en goed. Een aanrader!

HM2605 10-08-2022

Zeer prettig geholpen door Marco afgelopen Zondag. Offerte gekregen voor de tv en bedenktijd.
Dinsdag gebeld en vandaag de tv gekocht. Ze belden nog terug zodat ik over de garantieregeling kon nadenken.

Super service en kom graag terug 👍

Gem 10-08-2022

Leuk contact met medewerker via de webshop. In de winkel in Amsterdam mijn bestelling opgehaald en daar waren ze ook al zo vriendelijk en behulpzaam.

Manesh 10-08-2022

Hello TV gave me a very good price on the TV. The service provided was very professional and prompt.

Roger Van Berendonk 10-08-2022

Geleverd volgens afspraak,heel vriendelijk persoon voor levering.tv mee terplaatse gebracht.

RM 10-08-2022

Uitstekend geadviseerd in de vestiging Utrecht. Ons idee was wat te hoog gegrepen en niet nodig op formaat 43 inch. Helder verhaal en tevreden met aankoop Philips tv. DO

J Noyen 09-08-2022

TV gekocht en deze is geplaatst( opgehangen) en geïnstalleerd door monteur xxxx. Heeft alles netjes afgewerkt en uitgelegd .Wij zijn zeer tevreden.

Gijs 09-08-2022

Wij zijn zeer vakkundig geholpen bij de keuze van een nieuwe tv. De informatie was heel erg duidelijk en er werd goed geluisterd naar vragen die wij stelden. De antwoorden hierop waren ter zake kundig en helder.
De medewerker straalde rust uit en gaf ons een groot gevoel van vertrouwen bij het maken van onze keuze.

HeMo 09-08-2022

De shop ziet er goed uit met veel tv's en randapparatuur . Het personeel is kundig en vriendelijk . De site is overzichtelijk en zeker niet onbelangrijk je krijgt een snelle reactie als je iets hebt in te ruilen , voor ons was de inruilprijs wel de reden om de aankoop te doen . Ook de installatie door Hello tv was zeer professioneel en alles perfekt afgewerkt , de monteur kwam ook nog met verbeter tips betreffende het wegwerken van diverse kabels , al met al top .

Majid 09-08-2022

Medewerkers zijn Kundig en vriendelijk. Soundbar prima geïnstalleerd en alle vragen kundig beantwoord.

Antonio 09-08-2022

Televisie aangeschaft, de verkoper was GEWELDIG: vriendelijk, naam de tijd om alles uit leggen en kwam heel bekwam over. Complimenten aan de verkoper!

Paul 09-08-2022

Duidelijk advies, de verkoper wist waar hij het over had en de verschillende beeldschermen waren zodanig uitgestald dat ze goed te bekijken en te testen waren.

Jaap 09-08-2022

Online was de bestelling snel geregeld via de klantenservice. Hiermee hadden we de beoogde tv voor de laagste prijs met installatie weten te regelen. De installateurs D en R waren uiterst zorgvuldig en hielpen me met extra opties om de installatie nog makkelijker te maken voor toekomstig gebruik. Zo hebben ze extra HDMI kabels aangeraden en aangesloten en hebben ze een gootje geinstalleerd. Daarna de juiste instellingen op de tv ingesteld en uitgebreid de tijd genomen om de opties uit te leggen. Van begin tot eind was alles duidelijk en was elke medewerker uiterst behulpzaam.

Castelijns 09-08-2022

Wij zij echt zo snel en super vriendelijk geholpen in de winkel op ekkersrijt eindhoven.
Het is bijna onmogelijk om daar zonder aankoop weg te gaan
Raden deze zaak zeker aan en zelfs mijn broer ging vandaag zo een zelfde tv halen daar

Melvin 09-08-2022

Nadat onze TV het begeven had, een bezoek gebracht aan de winkel in Utrecht. Hier ben ik heel fijn geholpen met goed advies. Direct een nieuwe TV meegenomen en we zijn hier erg blij mee. Hopelijk gaat deze TV langer mee dan de vorige, maar dan kom ik zeker terug