HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Kasper 26-10-2021

Ik had 18 september een LG OLED55C16LA aangeschaft in de winkel in Utrecht en laten leveren bij mijn ouders omdat ik midden in een verbouwing/renovatie zat. Netjes in de kast gezet en in de doos gelaten totdat het moment kwam dat ik 22 oktober verhuisd ben en klaar was om de tv op te hangen en te installeren.

Toen ik de tv aan wilde zetten kreeg ik 1 seconde zwart beeld met witte blokken te zien en ging die vervolgens gelijk weer uit. Van alles geprobeerd maar de tv blijkt dus defect te zijn.

Nu krijg ik al sinds zaterdag niemand telefonisch te pakken. Ik heb de telefoon zonder dollen 30 minuten over laten gaan zonder gehoor. Dit gaat al dagen zo, het is inmiddels dinsdag avond en ik heb nog steeds niemand gesproken. Ze hebben ook een whatsapp maar hier wordt ook niet op gereageerd, hun emailadres contact(apenstaartje)plattetv.nl wordt niet op gereageerd.
Het enige waar op gereageerd wordt is de chat, deze zeggen dat ze dan een terugbel verzoek indienen bij de winkel en je raadt het al, er wordt niet gebeld.
Ik heb bij de tv verlengde garantie gekocht met recht op vervangend toestel. Hier is nog niks van waar gemaakt.
De chat gaf aan dat ik buiten de omruil periode zit en dat er een reparatie ingepland moet worden. Nog niets van vernomen.
Zeeeer treurige service van PlatteTV.nl, verkopen doen ze graag maar als er iets is geven ze niet thuis.

Ik ga het hier niet bij laten zitten, gebeurd er deze week niets sta ik van het weekend op de stoep.

Ivar 26-10-2021

Ik heb mijn Samsung TV laten installeren door Platte TV. De installateur heeft keurig werk afgeleverd. Ben super blij met de TV en de service.

Glenn 26-10-2021

Goede service met een fijne gastvrijheid. We kregen alle tijd en tools om de juiste beslissing te nemen. Echt een aanrader!

Geholpen door verkoper xxxx.

Bob Knaapen 26-10-2021

In eerste instantie verliep de communicatie wat moeizaam. Er waren wat miscommunicatie en het product was niet zoals we verwacht hadden. Uiteindelijk heeft ........me perfect geholpen en zou ik zonder twijfelen teruggaan naar platte tv.

Mulder 26-10-2021

Voor het eerst bij plattetv in Nijmegen binnen gegaan. Wat een hoop tv's denk je dan. Maar ik wist welke tv ik wilde hebben, goede adviezen gekregen. En heb toen een lg tv gekocht met een soundbar en draadloze boxen erbij.
Ben benieuwd hoe het klinkt en kijkt. Daar kom ik op terug, zodra ik het binnen krijg.

RB 26-10-2021

Wij waren opzoek naar een nieuwe TV en die hebben we gevonden ook. We zijn professioneel geholpen waarbij het advies voor onze wens bestemd was en niet voor het vullen van zijn eigen kassa. Een fijne ervaring waar veel winkels van kunnen leren.
Officiële reactie van HelloTV 26-10-2021

Beste RB,

Bedankt voor het mooie compliment! Heel veel plezier gewenst van uw nieuwe TV en hopelijk zien we u nog eens terug.

Jelske - PlatteTV

Peter Bouman 26-10-2021

Afgelopen zaterdag 23 oktober 2021 mijn nieuwe TV en Sonos systeem gekocht. Ik had mezelf al goed verdiept in materie zodat ik wist wat ik wilde hebben. Het enige wat ik nog wilde weten was wat nou het verschil was tussen de Sonos Beam (set2) en de Sonos Arc. Dit werd goed uitgelegd door ........

Het is nog even wachten op de Sonos Arc aangezien daar een levertijd op zit. Naar verwachting zal deze binnen enkele weken met de post nagezonden worden. Dan kan ik helemaal genieten van mijn nieuwe systeem.

Cor Coolen 26-10-2021

Op advies van onze schoonzoon naar PlatteTV gegaan omdat hij daar zelf goed en keurig geholpen werdt voor zijn tv aankoop , ik kan niets anders zeggen dat dat helemaal klopt, ben netjes en met goede uitleg en zo geholpen door medewerker ......... in de winkel in Eindhoven. En zeker de prijs niet vergeten te melden , nergens mijn tv voor die prijs kunnen vinden.

Vonne 26-10-2021

Nette winkel (vestiging Amsterdam), goede ontvangst (koffie bij binnenkomst). Ik ben zeer tevreden over de manier waarop ik geholpen ben. De verkoper .... is erg vriendelijk, geeft een goede uitleg en weet waarover hij praat. Ik geef hem een dikke 10. Zeker een aanrader.

Frank V 25-10-2021

Goed geholpen en mooie prijs gemaakt door Plattetv. Daarna snel geappt door hun planning. Tv is netjes aan de muur gemonteerd door een monteur van Plattetv die rustig de tijd nam. In 1 woord TOP!

R 25-10-2021

Ik ben prima geholpen.
Goed advies gehad over de aanschaf van diverse Sonos producten.

B 25-10-2021

Een mooie winkel, overzichtelijk.
Het product wat ik zocht was niet op voorraad in de winkel, maar werd keurig geholpen door de vriendelijke medewerker. Als het goed is word morgen het product thuis netjes bezorgd. Als ik toe ben aan een nieuwe tv kom ik zeker terug naar jullie filiaal in Utrecht

Anita 25-10-2021

Vriendelijke verkoper, goed advies. Goede service. Duidelijk. Snelle afhandeling.

Adrie , Nieuw - Beijerland 25-10-2021

Zondag 19-Sept naar de winkel van PLATTE TV in BREDA gegaan , om een Surround systeem + TV.
Prima geholpen door de Adviseur xxx in de winkel , onze keuze is gevallen op een Samsung Neo QLED TV + een Samsung Cinematic Q Soundbar. Afgelopen vrijdag is de installatie volgens afspraak in orde gemaakt door een monteur bij ons thuis.
Wij zijn zeer tevreden over deze set , geluid zeer goed en beeld van de tv zeer scherp.
De oude tv en stereo in kunnen ruilen , deze hebben ze na de installatie van de nieuwe set direct meegenomen.
Wij zijn zeer tevreden met het resultaat , vooral dat je met 1 kleine afstandbediening alles kunt regelen.

Ron 25-10-2021

Ik heb een Samsung The Frame tv gekocht met een actie waarbij Samsung gratis een frame lijst zou naleveren. Achteraf ontkende Samsung vreemd genoeg dat die actie er was op het moment van aankoop van mijn tv en was hun klantenservice ver ondermaats. PlatteTV Doetinchem wist me te melden dat betreffende lijsten door Samsung niet meer te leveren waren omdat het een model van vorig jaar betrof. Waardeloze opvolging van Samsung maar gelukkig had Doetinchem bij toeval nog een lijst liggen die ik mocht meenemen. xxx en yyy van PlatteTV Doetinchem: dank voor de top service!

Ries 25-10-2021

Ik heb gekozen voor Platte TV omdat ze een hoge review score hebbe, het is 100% waar. Ze hebben productkennis, nemen alle tijd voor je, genoeg medewerkers en niet onbelangrijk goede prijzen waar een korting bespreekbaar is. Service is uitstekend.
Ga zo door Platte TV !!

JvdK 25-10-2021

Ruime en diverse keuze televisies. Alle topmerken aanwezig. Goed bereikbaar door situering buiten winkelgebied. Even gebeld en toen langs gegaan, op zondagmiddag.
Wij werden goed geholpen: beleefd, voorkomend, deskundig en empathisch. Behoudens een extra korting hielp verkoper xxx om de doos in de auto te leggen (met het beeldscherm naar boven). Top!

K.Poortman 25-10-2021

Top gesprek gehad! Sprake van veel kennis. Uiteindelijk weggelopen met 3 tv's. Bedankt voor de hulp Platte T.V.

Rien 25-10-2021

Goedemorgen geholpen door Tom. Er werd de tijd genomen, koffie gegeven en goed advies.

Rolf 25-10-2021

vriendelijke bediening in de winkel en ook bij de aflevering, zeer behulpzaam en gaf goede tips. Zeer positieve ervaring.

Prim 25-10-2021

helemaal top! op alle vlakken. aardig en vooral meedenkend en goede uitleg.
klant vriendelijk

niki 25-10-2021

Prima geholpen door corne. Niet te opdringerig gewoon vriendelijk en attent. Probeerde mee te denken met onze wensen. En uiteindelijk tot een goeie deal weten te komen. Bedankt wij zijn blij met de dikke tv

Anja 25-10-2021

Een tien is aleen voor de juf maar PLATTE TV komt zeker in de buurt.
Onze vorige TV kwam ook van PLATTE TV. We zijn weer goed geholpen, de jongens van PLATTE TV hebben verstand van zaken maar zijn niet van die popie verkopertjes.
Je kunt bij PLATTE TV ook je TV laten instaleren, ook een service wat niet iedereen doet.
Dus wat mij betreft een aanrader!

Daphne 25-10-2021

Heel prettig en professioneel geholpen door Bjurn in Amsterdam!
Ook fijn is het gratis parkeren.

GMR 25-10-2021

Ik geef een 9 omdat ik zeer attent geholpen ben, zowel online als in de winkel. Niet bevooroordeeld maar puur vanuit hun verplaatsing in ons gezin. Ik ben daardoor op een andere TV uitgekomen en ben er zeeeeeer content mee!
Ik zeg; TOPTEAM.