HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5089 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Hellen 18-01-2022

Goede service, wordt netjes gehaald en gebracht. Afstandsbediening was kwijt, netjes een andere gebruikte gekregen

Danny 18-01-2022

Wij werden netjes, zonder haast en met goede uitleg geholpen. Hierdoor konden wij de juiste keuze maken.

Matt 18-01-2022

Very easy to contact and speak to via chat. Everything quickly arranged. Hanging of TV was very fast and professional.

Paul 18-01-2022

Erg fijn en vakkundig geholpen in winkel Hazerswoude door (*). Zeker een winkel om terug te keren voor volgende aankopen

Jeroen 18-01-2022

Vakkundig en vriendelijk personeel, goed geholpen en een mooie inruilprijs voor mijn oude tv

Herman 18-01-2022

Ik heb een Samsung Neo-Qled gekocht bij Platte TV Naarden in de lockdown periode. Heb mij eerst door Samsung laten voorlichten. Telefonisch werd ik netjes en vriendelijk geholpen door (*) en bij het afhalen op 14 januari 2022 werd ik wederom netjes geholpen door (#) die de TV zelfs voor mij in de auto legde. Ook heb ik de extra verzekering afgesloten wat mij ook weer werd aangeraden door (#) zonder opdringerig te zijn. Ik heb een nette prijs gekregen en betaald.

Alice 17-01-2022

Via life chat gekomen tot de keuze van de televisie, goed geadviseerd. Zeer vriendelijke en kundige monteur geweest om tv op te hangen en te installeren ( Edwin) goede adviezen gekregen, monteur heeft alles zeer goed uitgelegd en ging pas weg toen alles goed duidelijk was. Ik zou door deze positieve ervaring zeker een volgende keer bij hetzelfde bedrijf de aanschaf doen.

Jan 17-01-2022

Ik ben geholpen door een vriendelijke medewerker en een prima voorlichting gehad over het door mij aangeschafte toestel.
Het artikel bracht hij naar de auto en hielp ook met het inladen.

Joris 17-01-2022

Wat een fijne webshop met persoonlijke benadering! Ik ben erg goed geholpen met een duidelijke snelle reactie van medewerker. De aankoop was dankzij hem zo geregeld, niet dagen wachten tot je eens een keer een reactie krijgt van een info mailadres.

Remco 17-01-2022

Op zondag een bericht gestuurd dat ik mijn tv wilde inruilen en werd direct geholpen, had ik niet verwacht op zondag!
Twee weken is alles super netjes geïnstalleerd door monteur. Netjes gewerkt, geen overhaast gedoe en ook al mijn randapparatuur weer keurig aangesloten.
Een absolute aanrader!

Jan Raveling 17-01-2022

Zijn zeer prettig geholpen bij PlatteTV in Groningen bij de aanschaf van een Samsung TV en surround systeem. Het gaat hen niet om het duurste te verkopen. Door te luisteren naar de wensen en daarbij ook voorstellen om te overwegen aandragen, brengen ze je naar het juiste product waar je jaren plezier mee zult beleven.

L.Stratmann 17-01-2022

Prijstechnisch en kwalitatief is de site van zeer hoog niveau. We werden regelmatig op de hoogte gehouden van de vorderingen van het bestelde.Binnen 24 uur had ik mijn felbegeerde tv in huis.
Alles bij elkaar een zeer tevreden klant die zeker een volgende keer weer iets ga bestellen bij platte tv.

Bas 17-01-2022

Top winkel voor de 2e keer iets gekocht alle 2 de keren top geholpen door medewerker van Plattetv. hij heeft er heel veel verstand van en helpt je ook super goed om het beste product te vinden toper

Earny Josephine 17-01-2022

Ik ben zeer tevreden over de razend snelle levering van dit prachtige toestel, het voldoet aan alle verwachtingen en belofte. Ik werd online goed geholpen met mijn vragen

Fadoua 17-01-2022

Installateurs zijn langs geweest om de tv op te hangen. Professionele, vriendelijke en geduldige installateurs! Zeer zeker aan te raden! Keep up the good work!

Johan 17-01-2022

Kan niets anders zeggen dan dat de service en attentheid super is bij Platte TV Rotterdam. Mooie deal gesloten en heel erg blij met mijn aankoop van de Philips 55OLED639. Moet hem nog aansluiten maar indien nodig krijg ik telefonische ondersteuning van Platte TV. Dit was niet mijn eerste maar zeker niet mijn laatste koop bij Platte TV.
Service maakt het verschilen dat is wat Platte TV biedt

Wim-Peter van Tiggele 17-01-2022

Vriendelijke verkoper, goed advies en meedenken met de wensen. En niet onbelangrijk uiteindelijk een mooie prijs.

Hans 17-01-2022

Ondanks de vele bezoekers, attent en vriendelijk ontvangen.
Deskundig advies gekregen van xxx.
Kwam zeer professioneel over.

Brouwer 17-01-2022

Hele goede service met en een goede toelichting op tv’, de garantie plus uitbreiding hierop. Kortom een compleet, goed en duidelijk advies!

Dennis 17-01-2022

WAT EEN ONGELOOFELIJK GOEDE SERVICE, WAUW!
Sorry voor de CAPS maar ik wilde dit echt even schreeuwen van blijheid.

Ik had een niet alledaagse uitdaging voor de mensen van Platte TV.
2,5 jaar geleden heb ik mooie 75" samsung tv gekocht bij bedrijf genaamd TVQ. In de 2e week moest toen gelijk het scherm vervangen worden omdat er een mankement was. Nu net na de garantie is het scherm wederom kapot. Samsung gaf aan dat mijn toestel niet meer te repareren was en ik moest dit kortsluiten met de leverancier. Samsung zou een restwaarde overmaken naar de leverancier en dan kon ik dat gebruiken om een nieuwe tv uit te zoeken. TVQ bestaat echter niet meer en is overgenomen door Platte TV dus ik zag mijn geest al dwalen.

Het verhaal uitgelegd en Platte TV ging het uitzoeken. Ik werd keurig om de dag op de hoogte gehouden en ze reageren razendsnel op mail.

Uiteindelijk werd ik, 5 dagen nadat mijn TV was opgehaald door Samsung, gebeld door M. die al ruim 18 jaar in filiaal Nijmegen werkt. Ik heb hem uitgelegd wat de situatie was en dat ik bang was dat ik geen gelijkwaardige TV kon aanschaffen van de restitutie van Samsung. Dat begreep hij maar stelde me ook gelijk gerust. Er zijn bepaalde formules en alles is gebaseerd op de inkoopwaardes dus dat viel reuze mee. Hij kwam snel met 3 modellen die eigenlijk alle drie beter waren dan mijn defecte tv. Adviseerde keurig over de verschillen en mijn leefsituatie. Gezamelijk hebben we een keuze gemaakt en een dag later stond de TV in mijn woonkamer, ondanks leveringsproblemen bij Samsung.

Meestal zijn de verhalen waarbij overnames van bedrijven en een leverancier naar elkaar wijzen een doomscenario. Platte TV laat zien hoe het ook kan en zorgt dat de klant niet de dupe wordt.

Oh ja: M. Kwam ook nog met de tip om hun uitgebreide service en pixelgarantie van 5 jaar af te nemen. Gedurende 5 jaar als er ook maar iets is met 1 van de pixels van de TV, regelt Platte TV het voor je, alles in eigen beheer zonder ophaalkosten van Samsung of Servilux.
Deze heb ik gezien mijn ervaring maar aangeschaft. Kost omgerekend ca 4 tientjes per jaar.

M. en de rest van het team bij Platte TV jullie hebben het gezegde " Een klacht is een kans" heel goed begrepen. Alles voor een glimlach?.... Nou deze glimlach komt echt door jullie bij Platte TV.
Enorm bedankt, dikke kudo’s voor filiaal Nijmegen!

Toon 17-01-2022

Fijne winkel,netjes en correct geholpen met een duidelijk advies in Breda! Top team 👌

Terry 17-01-2022

Helpful sales desk. Quick reply. Good tips and excellent discounts.

However, I had to laugh when lady keeps coming back with "essential" must haves like "would you like our 100% guarantee" on top of the "99%" factory guarantee? And then... "would you like a bottle of screen coating for extra protection for a very special price?" and after that "would you like to have a good cable at....".... very thoughtful but, next time, please give it all in one go! HAHAHA

Shopped here for TV's when it was still called "plasmadiscounter.nl"... so I will be definitely come back again to get my next TV... but first, though, I am still waiting for the delivery of my new TV...

Jozef 17-01-2022

In Utrecht top geholpen door xxx. Bij binnenkomst vroeg ik naar een medewerker die expliciete kennis heeft van paneel technologieën. xxx nam uitgebreid de tijd om mij te woord te staan en liet mij meerdere mogelijke modellen zien (ook op basis van mijn antwoorden een aantal oudere modellen). Ik heb het bezoek als prettig ervaren en had niet het gevoel onder druk te staan om een aankoop te doen van welk toestel dan ook. Uiteindelijk met een mooie TV naar huis gegaan en tot op heden zeer tevreden. Bedankt!

Hans Breda 17-01-2022

In de nadagen van de laatste lockdown wilde ik mijn collectie Sonos-apparaten toch nog even uitbreiden. Via de chatfunctie op de website van PlatteTV kwam ik in contact met één van de medewerkers. Ik heb hem mijn wensen verteld en hij deed meteen een passend voorstel. "En u wilt het zeker morgen al hebben?" concludeerde hij. Dat was zo en binnen 24 uur stond de bezorger aan de deur. Ik heb mijn nieuwe Sonos-speeltje tegen de 'platste' prijs die er momenteel te vinden is.

Dhierajkumar 17-01-2022

Ik ben zeer tevreden met PlatteTV. Zeer behulpzaam. Zeer snelle reactie en uitstekend service. Ik heb voor het eerst zakengedaan met PlatteTV en ben ervan overtuigd dat ik voor mijn toekomstige tv-apparaten weer terug ga bij PlatteTV. IK raad Platte TV iedereen aan en daarom geef ik een 10