HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5083 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Mark Koopmans 10-11-2020

Vriendelijke en vakbekwame medewerkers die zowel technisch als prijstechnisch meedenken. Ik kreeg net die extra korting (i.c.m. fabrikanten cashback) om voor de high-end televisie te gaan i.p.v. het middenklasse model. Iedereen blij!

DJ 10-11-2020

Wij hebben een SONOS Five luidspreker systeem gekocht en hierbij gebruik gemaakt van de mogelijkheid tot inruil.
We hebben niet alleen een mooie prijs kunnen afspreken maar zijn zeer prettig en vakkundig geholpen.
Een maatwerk advies gekregen over onze specifieke aansluitwensen.
Alle lof voor de medewerker !
Officiële reactie van HelloTV 11-11-2020

Beste DJ,

Wat leuk dat u een mooie inruildeal heeft kunnen maken voor een nieuwe Sonos Five speaker en dat u daarbij zo prettig bent geholpen. Dit is waar we het voor doen. Heel veel luisterplezier gewenst en hopelijk zien we u nog eens terug.

Jelske - PlatteTV

Frank 10-11-2020

Heb een Sonos Arc gekocht na een zeer goede uitleg van de medewerker xxxx in Eindhoven. Ook goed kunnen onderhandelen over een scherpe prijs. Prima service!!!

Huub C. 10-11-2020

Inmiddels tweede TV hier gekocht. Snelle vriendelijke service. Offerte via de mail met leuke korting. Nadien in winkel waar TV op voorraad werd keuze toegelicht en alternatieven besproken. TV meegenomen en simpele installatie. Kortom optimale service/ prijs.
Officiële reactie van HelloTV 10-11-2020

Beste Huub,

Bedankt voor het achterlaten van uw review. Wat leuk dat u wederom voor PlatteTV gekozen heeft voor de aanschaf van uw nieuwe TV. Heel veel kijkplezier gewenst!

Jelske - PlatteTV

Henk Bulté 10-11-2020

Vandaag , telefonisch, een order bij Plattetv Breda gedaan. Ik werd zeer vriendelijk en terzake deskundig te woord gestaan en heb uiteindelijk een mooie deal kunnen sluiten. Ik zal dan ook zeker in de toekomst Platte tv bij mijn vrienden, kennissen en familie aan raden. Ik ben een terugkerende klant en ben al jaren tevreden over de service van Platte tv.

Peter Z. 10-11-2020

Winkel nogal beetje slordig achterin. Lijkt of er een facelift aan de gang is.
Verder prima te woord gestaan. Had vragen betreffende AV-receiver. Goed op in gegaan door verkoper (......) en uiteindelijk goede aankoop gedaan.

GM de Jong 10-11-2020

Ruime winkel. Wij zijn in de winkel geholpen door ........, met goed advies en uitleg. Telefonisch ben ik geholpen door ..... die voor ons zelfs na sluitingstijd nog even door ging en er voor gezorgd heeft dat we onze bestelling keurig op tijd binnen gekregen hebben. Beide zijn zeer geduldig en vriendelijk.
We zijn dan ook zeer tevreden.

Rick 10-11-2020

Ik heb deze winkel gekozen voor het bedrag. Alleen de service is niet wat het hoort te zijn. Heb een Sonos set gekocht alleen de sub was niet aanwezig. Dat is geen probleem want die werd de dag er op geleverd thuis. Geregeld dat er iemand thuis was die dag. En ja hoor product wordt dinsdag pas geleverd omdat het pas een dag later is aangeboden. Kan gebeuren toch? Dus ik bellen om het probleem op te lossen want er is dan niemand thuis. ik bellen uiteraard 22 min in de wacht. en krijg daar iemand aan de lijn die beide zijn excuus aan maar geen oplossing. Na aandringen van mijn kant om tot een oplossing te komen heeft hij aangeboden om het product naar mijn werk te sturen. Oke helaas maar het is niet anders. En uiteraard gaat dit ook fout, ik weer gebeld en sorry gekregen maar daar heb ik niks aan en gevraagd voor een oplossing . De beste man ging dit opnemen met zijn leidinggevende en die zou mij terug bellen vandaag 10-11. Helaas nog niks vernomen
De service is dus slecht. Niet om de mensen maar omdat er niet gedacht wordt om hun probleem op te lossen. Hun probleem is jouw probleem dan en daar hou ik niet van. PS ik heb natuurlijk het volledige bedrag betaald

René Bloemers 10-11-2020

Al jaren klant van Platte TV Nijmegen. Ook vandaag weer een mooie TV deal gesloten met beiden naamgenoten, werkzaam in vestiging Nijmegen centrum. Lekker bakje koffie gedronken, een goede uitleg en service gekregen en vanzelfsprekend de laagste prijs.

Gerard 10-11-2020

Goed assortiment, deskundig advies, prijstechnisch ook goed.
Had van te voren een keuze gemaakt, is toch een ander toestel voor een lagere prijs geworden, dus ze proberen je niet het duurste te verkopen.
Is nu m'n 2e TV en de 3e koop ik daar ook.

John Bijster 10-11-2020

Zodra je binnenkwam had je niet meteen het idee dat je werd overrompeld door een verkoper. Ze voelen aan wanneer je eventueel echt iets te vragen hebt en dan komen ze je ondersteunen. Het kennis niveau was uitstekend en als hij even iets niet 100% zeker weet dan geeft hij dit ook aan en zoekt het meteen uit. Ze proberen iets te vinden wat de klant daadwerkelijk zoekt en geven zelfs alternatieven aan. Het was meer een adviseur dan een verkoper en dat sloeg in. Ik was niet meteen van plan te kopen maar vond dat ik zo goed geholpen was en had meteen de juiste artikelen voor een zeer goede prijs. Ik beveel deze winkel zeker aan. Het personeel kan je alles vertellen over TV's, Qled/Oled, 4k/8k, receivers en boxen. Dit is waar ik voor kwam.

D. van Breen 10-11-2020

Ik heb deze TOP LG OLED55CX6LA (2020) bij PlatteTV aangeschaft, omdat men een zeer concurrerende prijs hanteerde via de extra Kortingsdeal. Tevens gaf medewerker van PlatteTV een uitgebreide uitleg en bood ons nog extra service garantie. Ook heeft PlatteTV een duidelijke website met veel bruikbare informatie. PlatteTV is een aanrader om daar je mooie OLED TV of audio apparatuur aan te schaffen.

Chris 10-11-2020

Zeer tevreden met de professioneel geplaatste Sony XH90 TV. Alle kabels keurig weggewerkt in een kabelgoot. Bedankt, Installateur .. uit Filiaal Eindhoven!

Bie 10-11-2020

In België een prachtige lg tv gezien met bijhorende spectral kast , maar we wilden toch vergelijken voor deze grote investering. En ja ...bij Platte Tv terechtgekomen. Een beetje onzeker om zo een grote aanschaf in het 'buitenland' te doen en enkel online contact te hebben . We hadden meerdere keren contact via chat en werden professioneel en goed begeleid . We waagden de sprong en zijn nu supergelukkig Twee professionele installateurs die rustig alles goed bekeken en tot in de puntjes verzorgd werk leverden . Het zal wel nog wat wennen zijn en zoekwerk vragen om alles goed te gebruiken. Maar daar hebben we vertrouwen in . Ik durf deze firma aan iedereen aan te bevelen . Correct , verzorgd, goede prijs ...laat u niet weerhouden door afstand en online bestellen . Bij Platte Tv komt het in orde :)

Jorn 10-11-2020

Vriendelijke, eerlijke mensen daar bij platte TV.
Mooie deal gemaakt voor vijf schermen, scherper kan niet.

Ebbers 10-11-2020

Eerste tv had last van backlight bloeding, geen gezeur en een dag later een nieuwe op mogen halen. Top service!

sony brava 10-11-2020

mooie zaak ruim opgehangen laten me rustig kijken op mijn tempo en dat vind ik fijn. daarna goede verkoper die weet een goede tv te verkopen en wat je erbij nodig hebt compleet voor mij een fijne zaak

Stefan 10-11-2020

Super goed geholpen in de winkel, duidelijke expertise aanwezig in de winkel. Ze konden me alles uitleggen over de tv en daardoor heb ik mijn keuze goed af kunnen stemmen en daarbij een mooie korting gekregen

Fam. de Boer 10-11-2020

Uitstekende medewerker die weet waar het overgaat, kennis van zaken heeft en doorvraagt waarom de klant voor die tv heeft gekozen. Denkt mee en geeft advies. Al snel voor een ander type gekozen (stuk goedkoper!) dan wat wij voor ogen hadden) en ondanks dat de andere keus iets duurder was dan bij een andere (internet)aanbieder, is het een gun factor geworden. Wij zijn blij dat we niet zomaar via een internet winkel de tv hebben gekocht.
Op een zaterdagmiddag aangeschaft en maandag in huis.
Klasse!

Robbers 10-11-2020

LG oled besteld via de chat,super goede deal gekregen.Bij afhalen door (*) geholpen.Goede uitleg en geholpen bij het inladen.Super service.

S.stevens 10-11-2020

Fijne en behulpzame medewerkers. Zijn goed geadviseerd en netjes te woord gestaan. Top service

Arno 10-11-2020

Onlangs een tv gekocht bij platte tv
Ik wist precies welke tv ik zou gaan kopen maar door een goed en eerlijk advies van (*) met een Sony de deur uitgegaan.
Thuis neergezet en wat een mooi beeld en geluid. Zeer tevreden.

Piet A. 09-11-2020

Groot assortiment tv's in de winkel (Eindhoven)
Vriendelijke deskundige hulp. Toen ik een paar dagen later zag dat ik om een tijdelijke aanbieding had kunnen vragen, kreeg ik het verschil vlot terugbetaald!

Joop 09-11-2020

Heldere website en uitstekende chat helpdesk. Mijn nieuwe tv laten installeren en ophangen door een installateur van PlatteTv. Deze zeer bekwame monteur (*) heeft zeer zorgvuldig zijn werkzaamheden uitgevoerd. Hij was erg behulpzaam en heeft ook al mijn, misschien wat domme, vragen naar tevredenheid beantwoord. Uiteindelijk een prima tv, mooi strak tegen de muur. En nu genieten maar....

Siegfried 09-11-2020

Kundige hulp, geen marketing! Mooie showroom waar de ruimte is om beeld en geluid te testen.
En iit grote concerns kun je bij Platte TV nog een beetje zaken doen ;-)