HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Charles Pijnenburg 11-05-2022

Ik ben op een voortreffelijke manier zeer kundig geholpen. Quint zwartenkort, gaf een zeer gedetailleerde uitleg over de verschillende technieken die de tv’s hebben. Vandaar onze aanschaf. Pluim voor deze jongeman.

Michiel 11-05-2022

Op zoek naar een nieuwe tv bij PlatteTV uitgekomen. Waarom PlatteTV: de showroom is ingedeeld per merk (LG, Samsung, Philips etc.), de showroom is donker (zwart) waardoor tv's optimaal gepresenteerd worden, de afstand naar de tv's is perfect voor optimale beleving (zelfs met een bank of stoel erbij, huiskamer idee) en het personeel is vriendelijk en zeer professioneel. Alle vragen, tot de kleinste technische details, werden goed beantwoord. Tot slot kan je lekker onderhandelen over de prijs. Met een big smile (nieuwe tv tegen de beste prijs) de winkel weer verlaten. Ik kan deze winkel alleen maar aanbevelen.

Guno 11-05-2022

Personeel klant vriendelijk 2019 had ook tv bij hun gekocht van mijn een 10

Judith 11-05-2022

Prima geholpen door Paul, zeker niet de duurste TV gekocht maar gewoon een mooie tv voor een mooie prijs en wel haarscherp beeld. Bedankt voor de service. Man blij en vrouw ook blij dat de prijs prima was.

Henk 11-05-2022

Op zoek naar een nieuwe TV met bijpassende soundbar zijn we gaan kijken bij de PlatteTV in Groningen. We zijn er geholpen door een zeer vriendelijk en deskundige medewerker. Er werd goed meegedacht over onze wensen en hebben uiteindelijk gekozen voor een LG Oled tv en bijpassende soundbar. Helaas viel de combinatie met de soundbar te hoog uit voor onze opstelling. De soundbar hebben we kosteloos om kunnen ruilen voor een beter alternatief. Al met al een mooie ruime showroom met een aparte luisterruimte voor de audio en vriendelijk personeel. Verder een overzichtelijke website en een goede prijs kunnen bedingen.

Marcel 11-05-2022

Fijn geholpen zonder opdringerig te zijn. Ik heb een mooi voorstel gekregen voor een nieuwere TV en in de winkel zelfs een voorstel gekregen voor Oled. Al met al (alweer) een fijne ervaring met PlatteTV

Wim 11-05-2022

Zonder pressie tot kopen duidelijke en vriendelijke uiteenzetting van de diverse keuzes bij de aanschaf van een TV en concurrerende prijzen bij Platte TV

MP 11-05-2022

Uitstekend advies en dat bleek ook een goede keuze. Product was een soundbar, maar in de winkel was er alleen maar een mogelijkheid om te luisteren naar muziek. Er zou ook een mogelijkheid moeten zijn om te luisteren naar "praatprogramma's".

Jan 11-05-2022

Prima geholpen. Goede en bruikbare voorlichting van de TV. Er wordt goed geluisterd naar je wensen. Zowel de voor- als nadelen van de diverse TV's, die rond jouw wensenpakket liggen, werden toegelicht en waar mogelijk gedemonstreerd. Hierdoor kan je jouw wensen eventueel bijstellen en een goede keuze maken. Kortom een hele fijne en prettige service.

patricia 11-05-2022

zeer correct personeel en gaven deskundig advies. tevens wezen ze je op mogelijke garantie verlengingen wat zeer nuttig was

Elly de Vries 10-05-2022

Goede verkoper die veel heeft uitgelegd. Over het verschil van een ambilight tv of een oled tv. Goed uitgelegd en heb voor de Oled tv gekozen van samsung. Ook een verzekering erbij genomen voor je weet het maar nooit.

Th.Polman 10-05-2022

De site van Platte TV is overzichtelijk en regelmatig staan er aantrekkelijke aanbiedingen op de site.
Duidelijke beschrijving van de artikelen voor een redelijk aantrekkelijke prijs.
De service is prima en via de online chat wordt je netjes geholpen.
Na mijn online aankoop van een Neo Qled TV werd ik telefonisch benaderd door een medewerker uit de winkel Utrecht voor enige uitleg omtrent de aankoop.

Kurun 10-05-2022

Goed geholpen door ......... Tijdens en na levering goed advies gehad en kleine probleempjes meteen verholpen. Kundig en behulpzaam.

Leroy 10-05-2022

Via de buurman ooit met mijn vader bij PlatteTV uitgekomen. We zijn daar uitstekend geholpen. Dus nu wederom bij PlatteTV geweest. Wederom top service vanaf de winkel naar online tot in huis. Blijf het aanraden bij mensen die op zoek zijn naar een nieuwe TV. Professionele kennisvolle medewerkers die bij de aanschaf nooit opdringering zijn en service aan huis waar alles soepeltjes, netjes en vriendelijk verloopt. Alle lof aan .....!

Wilco 10-05-2022

Op de site een soundbar gezien, naar de winkel gegaan in R'dam want ik woon vlakbij. Was niet op voorraad maar ik kreeg een prima alternatief aangeboden voor 3 tientjes meer incl. subwoofer. Hele leuke enthousiaste medewerkers en ook een mooie winkel en lekkere cappuccino. Ben prima geholpen...

A.H. Berkhoff 10-05-2022

In de vestiging Doetinchem bij Platte TV ben ik keurig geholpen. Zoals was afgesproken stond mijn bestelling klaar om afgehaald te worden. Alles volgens afspraak, en voor herhaling vatbaar.
Platte TV Doetinchem bedankt nogmaals

Hans Josemans 10-05-2022

Werd goed geholpen. Kreeg goed en juist advies! Aardig en goed geïnformeerd!

Jos 10-05-2022

Mooie overzichtelijke winkel en een prima service, duidelijke uitleg over de verschillende tv’s, snel en vakkundig, een aanrader!

Simon 09-05-2022

Vandaag in filiaal doetinchem geweest, wat een gave winkel, ik kende deze winkel nog niet tot nu toe, mijn oog was gevallen op een mooie lg oled 65inch tv, na installatie thuis.... super tv!!!

In de winkel werd ik overtuigd voor een goed surround systeem omdat ik daar wat vragen over had,helaas was mijn portemonnee te dun.

Goede winkel met professionele medewerkers!

Bart Van Keulen 09-05-2022

Fijne winkel en super service van goed personeel dat heel veel verstand heeft van de dingen die ze doen, ik had tv op voet, maar wilde na paar dagen toch maar opgehangen aan de muur, geen probleem binnen paar dagen hing hij voor klein bedrag aan de muur en heeft de monteur nog even wat geholpen met instelingen van wat ik extra had aangesloten👍👍👍 ik zal dit bedrijf zeker aanbevelen

vergeer 09-05-2022

Erg vriendelijk geholpen en de verkoper heeft goede kennis van zaken zijn erg tevreden

Fam. Groene 09-05-2022

Vandaag is onze nieuwe tv cf. afspraak netjes opgehangen. Willen onze complimenten geven aan de monteur die dit voor ons heeft gedaan. Heeft de tijd genomen om ook uitleg te geven over de werking van het toestel. Alles is uitgevoerd zoals afgesproken bij de uitleg in de winkel. Hopen lang plezier te hebben van deze tv.

Richard 09-05-2022

Per toeval zijn wij bij plattetv uitgekomen in Zoeterwoude om onze aankoop te doen die niet leverbaar was bij de concurrent.
Bij binnenkomst kun je rustig kijken zonder dat je gelijk belaagd word door verkopers de televisies zijn mooi opgehangen zodat je een goede indruk krijg.
Wij zijn prima geholpen door *** en *** on die de tijd voor je namen en kregen de nodige informatie die wij zochten.
De winkel is tevens overzichtelijk waar in iedere hoek een televisie merk staat bij concurrenten is het nog weleens lastig dat alles door elkaar staat.
Al om al prima winkel!

Joke 09-05-2022

In de winkel (Amsterdam) werden wij goed in de gelegenheid gesteld om eerst rustig rond te kijken, niet direct een opdringerige verkoper achter je aan.
De verkoper nam hierna alle tijd om uitleg en advies te geven over de verschillinde modellen die wij voor ogen hadden.
Na aanschaf ook gebruik gemaakt van de installatie service aan huis, die ook weer zeer behulpzaam en vakkundig gedaan werd (D.Y) . Ook werd hierbij een zeer uitgebreide uitleg gegeven over de juiste plaatsing en werking van het toestel.
In alle eerlijkheid hoop ik dat een tijdje duurt voordat ik weer een nieuwe tv moet aanschaffen maar als het zover is kom ik hier zeker weer terug.

Floris 09-05-2022

Shop ruim en overzichtelijk. Medewerker vriendelijk, kundig en geduldig. Prijs ook ok.