HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Marco 11-11-2022

Ik was op zoek naar een specifieke soundbar die in voorraad was en direct opgehaald kon worden (en niet te ver van mijn woonplaats).
Via internet kwam ik uit bij HelloTV in Zoeterwoude. Na een uitgebreide demo van een uiterst behulpzame en vriendelijke medewerker (Ramon) heb ik deze fantastische Samsung soundbar (Cinematic Q-series HW-Q990B) aangeschaft. De geluidsbeleving is fenomenaal!

reusbruno 11-11-2022

Really good service from the website team, always helping with the right choise. Also, really good help from xxx who came and installed the tv on the wall.

Dick 11-11-2022

Ik was op zoek naar een betaalbare TV voor in de slaapkamer, graag wel een met kwaliteit daar ik gebonden ben aan het bed i.v.m. een operatie.
Hello TV gaf een eerlijk en goed advies kwa prijs en afmeting. Zelf ben ik ook nog naar de winkel gegaan waar de medewerker mij heel goed te woord stond en een goed advies gaf.
Ik ben al eerder klant en blijf dat ook !!!!

J. Schneijderberg 11-11-2022

Vriendelijk, behulpzaam, meedenkend, flexibel en de medewerkers maken tijd voor je

Peet 11-11-2022

Hele mooie winkel goeie bediening vlotte babbel en ben goed geholpen heb er 2 tv ,s gekocht en nu weer een sonos,arc wie weet nog meer aankopen ga zo door

Emiel 11-11-2022

Omdat ik binnenkort ga verhuizen gezocht naar een nieuwe tv, eerst inlezen vervolgens advies vragen naar verschillende winkels gaan etc. Tot dat ik bij de website van HelloTV kwam, informatie gevraagd via de chat waar ik duidelijke informatie kreeg én ik had het gevoel dat er oprecht werd meegedacht om tot een goede TV te komen.

Na een paar dagen toch de keuze gemaakt, gebruik gemaakt van de Black Friday deals netjes een mail ontvangen. Voor dat ik de tv ging halen wilde ik deze in de winkel zien door werk kwam ik 17:45 aan in de winkel. Weer netjes geholpen duidelijk advies en namen de tijd ook al was het na sluitingstijd. De verkopers hebben geholpen om de TV in de auto te krijgen.

Arjan S. 11-11-2022

Op locatie zijn er zeer kundige medewerkers die van A tot Z uitleg geven over je nieuw aangekochte tv die online gekocht is na een leuke korting. Ik raad Hellotv zeer zeker aan!

Asad Farid 11-11-2022

I choose this store because it was an official seller of SONY. The customer handling employee was super friendly and gave excellent buying suggestions. In addition, I request for a discount and my request was taken into account and therefore, I was given a decent discount on my TV. The ordering process and delivery all went very smooth. I got all the updates regarding my order, invoice, delivery. Overall, I am exteremly satisfied with my purchase and from hellotv. I will definity recommend this to all my friends and acquaintances.

T Koldewijn 11-11-2022

Geweldige verkoper goed stand van zaken en vriendelijk ga zo door en zeer aan te bevelen voor anderen zal ik zeker doen

Martien 11-11-2022

Ruime keus, scherpe prijzen en snelle levering. En ze verkopen meer dan alleen televisies.

Henk Hogeboom 11-11-2022

De winkel in Breda ziet er mooi en overzichtelijk uit. Aangezien ik de deal op internet had gemaakt kon ik mijn soundbar snel en op dezelfde dag afhalen.
De behulpzame verkoper ging mee naar mijn auto maar de doos van de soundbar paste er niet in.
Toen heeft de verkoper nog dezelfde dag gezorgd dat de soundbar werd bezorgd.
Top geregeld en de volgende dag kon ik genieten van mijn soundbar.
Ik raad daarom nieuwe kopers aan bij HELLO TV !!

JulienN 11-11-2022

Prima service via de chat. Mooie aanbieding gekregen. ‘S avonds besteld en de volgende ochtend al geleverd. Service waar ik blij van wordt.

Peter 10-11-2022

Snel contact via de mail, goede aanbieding en inderdaad de volgende dag bezorgd.

Petar 10-11-2022

Een superaanbod van XXX gekregen, daar kon ik niet omheen. Toch de volgende dag, voordat ik betaald had, even bij die andere tv"markt" informeren om die ook een kans te geven. Dat ging ze niet lukken, zelfs de 3 jaar extra garantie was veel duurder. Dus meteen betaald, op zaterdag. En maandagochtend werd alles netjes geleverd, ongelofelijk! Keurig op tijd en een origineel NL model, niet onbelangrijk om te noemen.

Laurence 10-11-2022

Zeer super behulpzaam,klantvriendelijk en een medewerker die weet wat jij zoek.

l van den Houten 10-11-2022

Ben prima geholpen heb al eerder hier een TV gekocht.
De verkoper was zeer professioneel en wist me goed te adviseren.

waling 10-11-2022

Via chat een goede keuze gemaakt. Goed advies en snelle reactie. Onderhandelen over de prijs ging vrij vlot en kregen een goed aanbod. Vóór 21:00 uur besteld en de volgende dag om 11:15 werd de TV afgeleverd. Tevens hebben wij via chat een extra verzekering afgesloten.

toine 10-11-2022

Net zoals een aantal jaar geleden, is het goed toeven in deze winkel. Nooit te druk, altijd koffie, Laten je eerst even rustig de geluiden en beelden in je opnemen, voordat er iemand aankomt om je van dienst te zijn. De hulp is goed, deskundig en niet overdreven pushend. Ook nu weer goede deal kunnen maken ivm inruilen oude tv en black friday

Jan 10-11-2022

Voor de aankoop op de website mijn keuzes gemaakt. De website helpt je met info over de producten.
In de winkel in Breda heb ik de goederen aangekocht en werd vriendelijk geholpen door verkoper.
Hij tekende zelfs een plannetje hoe ik de juiste aansluitingen moest doen aan mijn TV voor de soundbar, blu-ray speler en mijn bestaande Hi-Fi keten.

C Rietdijk 10-11-2022

De online hulp was uitermate goed en deskundig. Vooral de kennis van zaken waar wij niet aan gedacht hadden, zonder ons op kosten te jagen. Dus vrijblijvend. Het ophangen ging netje, inclusief het instellingen van de TV, KPN, Apple TV en soundbar. Ja, een goed gevoel en een aanrader voor anderen die TV zoekt.

TV1987 10-11-2022

Heb al meerdere keren hier producten gekocht.
Wordt elke keer netjes te woord gestaan en krijg altijd goed advies. En zal de volgende keer zeker terug gaan om hier mijn volgende tv en soundbar te kopen.

Willem 10-11-2022

Prima geholpen in Nijmegen door David. Duidelijke uitleg, goed advies en goede aanbieding.
Ik kan dit bedrijf zeer aanbevelen.

Pierre 10-11-2022

5jaar terug tv gekocht zijn zeer goed geholpen,vandaar nu weer een tv gekocht,helaas was ik niet helemaal tevreden over het beeld,onno is langs geweest heeft zeer goed advies gegeven en we kwamen tot de conclusie dat er een andere zou komen.was geen enkel probleem tv wordt binnenkort omgeruild.wij zijn ook zeer te spreken over het advies en behulpzaamheid van Sebastiaan.Mvg Pierre en Marjan

Simon 10-11-2022

Zeer klantvriendelijk , verstand van zaken.
Goede uitleg gehad en de winkel nodigd uit .
Helemaal top

Willem van Tuyl 10-11-2022

Op internet een geweldige tv gekocht en perfect geholpen via e-mail bij hello tv
Top aanbod gekregen via de inruilacktie