HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5087 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

NG 26-05-2022

Heb de info in de fysieke winkel duidelijk uitgelegd gekregen. Verschillende opties besproken en uiteindelijk op een voor ons juiste keuze uitgekonen

Jolanda 26-05-2022

Ik heb vandaag een tv gekocht en ben zeer goed door Karan geholpen!
Hij heeft een engelen geduld en mij alles zeer goed uitgelegd en geen vraag was hem te veel.
Hij heeft zelfs met mijn zoon aan de telefoon gepraat want ik kwam er niet uit!
Kortom; superservice 🏆

Bianca 26-05-2022

Bij Platte TV in Den Bosch een Philips Oled tv gekocht.
Mooie overzichtelijke winkel en ook nog keurig geholpen met duidelijke uitleg over de mogelijkheden.
Heel blij met mijn tv, dank je wel Liam.

Rik B 25-05-2022

Werd gelijk goed geholpen bij mijn keuze van de samsung q800a soundbar. Kreeg een demo te horen en info over de soundbar.

Kim 25-05-2022

Zeer goed geadviseerd en duidelijke uitleg ook bij het thuis installeren zeer vriendelijk netjes. Echt super

van as 25-05-2022

niet opdringerig fijn geholpen het is een fijne zaak met fijn personeel en goede service ook met uitleg wij zijn geholpen door bedrijf in zoeterwoude

Martijn 25-05-2022

Begin april een complete Sonos home-set bij Platte-TV in de winkel Utrecht gekocht. Verkoper was vriendelijk en legde alles goed uit, zowel qua geluidservaring in de winkel als wat we daadwerkelijk bestelde/zouden ontvangen.
Ze beiden naast Sonos nog andere leveranciers aan, maar na eea gehoord te hebben toch voor Sonos gekozen. De medewerker was vakkundig en behulpzaam. Ze hebben een uitgebreid assortiment in de winkel.
Enige jammere eraan was dat bij installeren bleek dat er een langer kabeltje nodig was, en daar brengen ze direct kosten voor in rekening. Voelde flauw. En dat proces is erg omslachtig, want de installateur mag geen mobile pinapparaat meenemen, maar dit moet dan per email bevestigd worden en er wordt per email een factuur gestuurd, welke je dan wel moet betalen voordat de monteur vertrekt. Dit leverde wat vertraging op omdat ik op punt stond van vertrekken. Tip zou zijn: geef die installateurs een pinapparaatje mee. Scheel tijd en daarmee geld.

Wim 25-05-2022

Gekocht bij Platte Tv Oled83c24la

Deskundig aan de muur gemonteerd door X met hulp van Y.
Vriendelijke jongens die goed en netjes werken wij zijn er zeer tevreden over.
Bij Platte Tv kan je goed slagen prima service.
Nog bedankt jongens

RvB 25-05-2022

Instalateur DannyK heeft mij zeer goed geadviseerd en de tv vandaag perfect opgehangen aan de wand middels een muurbeugel.

René Vink 25-05-2022

Bij PlatteTV onze nieuwe tv aangeschaft. Gekozen voor de Philips 65OLED806. Hoe die gaat bevallen en of die net zolang meegaat als m'n Samsung mag ik hopen. De aanschaf en de deal die ik online gemaakt heb met behulp van Aron is volgens mij prima. Aron heeft mij prima geadviseerd en is een goede verkoper. U bent dus gewaarschuwd(lol) Het betalen via de online betaaldienst verliep wat moeizaam, uiteindelijk gelukt met de creditcard. Ook de winkel in Naarden waar ik het product af kon laten halen prima geholpen door Redney. Kortom probleemloos winkelen bij PlatteTV.

John 25-05-2022

Geweldig geholpen, netjes correct en vriendelijk
Duidelijke uitleg bij de uitgekozen tv

Ageeth 25-05-2022

Wij zijn vandaag heel deskundig en vriendelijk te woord gestaan door Daan v P. in de winkel in Amsterdam. Hij bood ons koffie aan en legde goed de verschillen uit tussen de verschillende televisiemerken en soorten. We besloten een Philips tv te kopen en aangezien deze niet in de auto paste, wordt het vrijdag netjes thuisbezorgd. Deze winkel raden we ten zeerste aan om langs te gaan.

Wendy Gremmé - Van de Geest 25-05-2022

Dax heeft ins fantastisch geholpen met de keuze voor zowel de TV, ophangbeugel als de sonos gekuidsbox. Zijn advies was helder en gaf ons goed inzicht in de mogelijkheden. We kijken erg positief terug op ons bezoek en de aankoop in de winkel

Mike 25-05-2022

Mooi winkel veel keuze en je woord goed geholpen 👍🏻 en mooi korting krijg je

Anne 25-05-2022

Gister hebben wij bij Platte tv in Breda een nieuwe tv gekocht. Wij zijn hier geholpen door *****. Zowel de winkel in Breda als ook de verkoper waren top! De service en advies waren gewoon top! Inmiddels is de TV geïnstalleerd en wij zijn er erg blij mee en precies wat we zochten.

G.W Folkersma 25-05-2022

Scherpe prijzen en goede voorlichting,medewerker heeft meegeholpen om de tv in de auto te krijgen Super!

Tomasz lis 25-05-2022

service erg goed, spraakzaam, leuke promoties, je kunt een goede prijs bedingen

Els kramers 24-05-2022

Ik heb voor deze shop gekozen omdat ik er op attent gemaakt was door mijn broer. Ik ben ontzettend geholpen via de chat om een keuze te maken en dat is een hele juiste geweest. Ook de bezorger die tevens alles heeft geïnstalleerd was buitengewoon behulpzaam, vriendelijk en geduldig.

Klaas 24-05-2022

Zeer vriendelijk geholpen. De verkoper gaf uitgebreid informatie en nam de tijd om te antwoorden op onze vragen.
En tijd voor een kop koffie om even na te denken. Deal gesloten, we werden nog even geholpen met de TV naar de auto te brengen. Dan snel naar huis om de TV te installeren.

Gerard 24-05-2022

Bij platte TV een mooie deal kunnen maken voor een Philips Ambilight tv. Er werd goed meegedacht bij de aankoop. Duidelijke communicatie via chat en whatsapp. Duidelijke site ook. Installatie werd uitgevoerd door xxxx.
Ik dacht tv wordt uitgepakt en aangesloten en korte uitleg? Medewerker xxxx nam echter ruimschoots de tijd voor de installatie en uitleg van de tv. Daarnaast kwam hij nog met veel goede tips en suggesties. Dat is echt de klantverwachting overtreffen!

Agnes Postema 24-05-2022

Goede communicatie, ze luisteren naar wat je wensen zijn. Denken met je mee en geven advies over de producten. Ik ben heel fijn geholpen, zou zo weer bij platte tv kopen .

Amy 24-05-2022

Ontzettend vriendelijk personeel wie ook goed meedacht met mijn wensen. Ik zou platte tv aanraden!

Visser 24-05-2022

Mooie producten tegen een goede prijs. Vriendelijk en behulpzaam personeel!

Eddy 24-05-2022

Helaas een storing op mijn LG tv maar prima opgelost door Platte TV. Reparatie zou vrij duur zijn en er is aangeboden om een nieuwe TV aan te schaffen en de reparatie kosten te verwerken in de aankoopprijs. Daardoor een nieuwe TV met de laatste specificaties en tegen een mooie prijs.

Voor beide dus een win win situatie!.

Hennie uit Soest 24-05-2022

Vanaf het begin direct een prettig en goed contact. ...
inventariseerde eerst wat er gedaan moest worden en gaf hierna een goed advies over plaatsing TV. Alles verliep rustig en duidelijk. ... is zeer professioneel, klantgericht en vakkundig. Na installatie neemt hij de tijd voor uitleg en verder advies (bekabeling). Van mij een dikke tien ! Nu genieten van de (platte) TV.