HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5089 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Willem 05-10-2020

Ik heb daar een platte tv gekocht omdat ik deze zocht, en een Sonos Arc , en de keuzen is erg groot en de informatie is van de medewerkers is uitstekend en erg beleefd. Ik heb het allemaal laten bezorgen en aansluiten. En een woord een topzaak.

M. Vermorken 05-10-2020

Ik heb zaterdag samen met onze dichter een bezoek gebracht aan de winkel gelegen in Amsterdam.
Bij binnenkomst werden we netjes begroet door het verschillende aanwezige personeel.
Uiteindelijk werden wij geholpen door een jongedame.
Zij heeft zeker verstand van de vele televisies die daar uitgestald staan en weet op alle gestelde vragen een goed en duidelijk (jip en janneke taal) voor mij als leek een antwoord!!
Ik zal zeker deze winkel aan andere mensen aanbevelen.

Strato 05-10-2020

Fijne ruime winkel, heel goed geholpen en duidelijke demonstratie van de producten en advies.

Pascal 05-10-2020

Top service goed geholpen geen fratsen en snelle levering kunt ten alle tijden vragen stellen

De Pasjes 05-10-2020

Mensen wete waar ze over praten. Voldoende keus. Gezellig personeel, niet opdringerig. Fijne zaak.

Carola 05-10-2020

We zijn heel goed geholpen bij de aanschaf van onze televisie en soundbar. Er werd gevraagd wat onze wensen waren en dat werd een top 3 op samengesteld. Fijn dat daarmee de keuze makelijker wordt gemaakt. Er werd echt de tijd voor ons genomen zodat we de juiste keuze konden maken. Wij zijn zeer tevreden over de klantvriendelijkheid service!

Rik 05-10-2020

Ik was in de winkel in Amsterdam en werd snel geholpen. Ik was op zoek naar een specifiek model die ik online had gezien. Een vergelijkbare tv voor een scherpe prijs is uiteindelijk mee naar huis gegaan. Personeel heeft verstand van zaken.

Frits 05-10-2020

Na enkele malen een defect aan de TV te hebben gehad, is deze retour gehaald. Daar ik het vertrouwen in het geleverde merk verloren had, Heft men mij de keuze gegeven om een ander merk uit te zoeken. Super goed opgelost xxx van Plattetv

Garby 05-10-2020

Ik heb mijn tv gekocht in Nijmegen en ben geholpen door Y. Ik wilde een beetje rondkijken voor een nieuwe tv. Na een uitgebreide uitleg van Y besloot ik met mijn zoon eerst koffie te gaan drinken, eigenlijk was ik al verkocht maar het is toch een grote uitgave.( Met een leuke korting) nou wij dus terug en ik heb een mooie, grote LG gekocht. Ze wilde hem thuis bezorgen, maar zo ongeduldig als ik ben wilde ik hem meteen meenemen. Zo gezegd zo gedaan, in een veel te kleine auto met een mega tv op huis aan. Ik dubbel op de bijrijdersstoel tegen de voorruit aan want er was echt geen plek voor mij in de auto. Zo hebben we ook nog tranen gelachen, met een prachtige tv. Bedankt Y van Platte tv voor de fijne hulp, ik ben er echt blij mee. G.R te G

Niels 05-10-2020

In het verleden televisie gekocht bij een webshop, ik merk dat ik toch meer behoefte heb aan een fysieke winkel om de tv welke je aanschaft even in real-life te bekijken.
Verder zijn de medewerkers van PlatteTV kundig en weten waar ze over praten!
Ik vond het ook prettig dat ze niet sturen naar een bepaalde tv, omdat die zogenaamd beter of mooier is. Ze luisteren wat dat betreft goed naar de klant.
Daarnaast heb ik ook de additionele service afgenomen, hopelijk heb ik die niet nodig, maar het voelt wel goed!
Kortom, ze zien mij de volgende keer weer terug.
Reden van de 9 en geen 10: er is altijd wat te verbeteren, nu was het wat rommelig in de winkel en werd ik niet direct welkom geheten.

Voor de rest, ga zo door!

Rrooyy 05-10-2020

Klantvriendelijk en schappelijk qua tv prijs. Bij aangeven over hdmi 2.1 aansluiting waar ik specifiek naar vroeg is mij niet aangegeven dat het niet de "echte" is, die kan namelijk 48 gbs overdragen en deze ca. 40. Hdmi kabels voor de tv zijn er wel erg aan de prijzig.

M 05-10-2020

Zeker aan te bevelen, al aan menigeen verteld waar mijn t.v vandaan kwam, en erop gewezen dat de medewerker bekwaam overkwam en goed wist waar hij het overhad. Hierover wist ik weinig, ben overtuigd en uiteindelijk hier de tv gekocht.

m weber 05-10-2020

via internet op jullie site gekomen, ik kende Plattetv niet. ik ben uiterts netjes en goed geholpen eerst door een medewerkster, aan de telefoon, die me een super mooie deal maakte voor een Oled tv 55 inch. Met de mail van de deal ben ik naar de winkel in Breda gegaan,, hier binnen gekomen werden we keurig ontvangen, wat mij opviel was de ontspannen sfeer van alle verkopers. er word per klant alle rust en tijd genomen om alles uit teleggen , de verschillen te laten zien, zonder dat er druk op je word uitgeoefend.
De keus die ik op internet al had uitgewerkt bleek in de praktijk ook precies te zijn wat ik wilde. doordat we zo correct werden geholpen hebben ook een mooie Denon soundbar, wat kabels een een muurbeugel meegenomen. Hier heeft hij trouwens ook een mooie prijs van gemaakt.
We zijn geholpen door xxx, een dikke pluim voor zijn vakkennis en manier waarop hij ons heeft geholpen.
We hebben een groot sociaal netwerk, en iedereen vertellen we laaiend enthousiast wat voor fijne winkel we hebben ontdekt.
We gaan zeker in de toekomst terug komen.
top gedaan luitjes ga zo door.
met vriendelijke groet,

Looy 05-10-2020

Zeer vriendelijk en vakkundig geholpen. Ik kon mijn oude tv inruilen op een nieuwe oled tv en kreeg ook een goede prijs er voor mijn oude toestel terug ! Echt super, echt een aanrader !!!!!!!!

Marina 05-10-2020

Mooie winkel en zeer vriendelijk personeel.
Ben heel goed geholpen vandaag en kan niet wachten om morgen mijn Playseat te ontvangen!

Arjan 05-10-2020

Platte Tv is een goede winkel. Niet te grote winkel, persoonlijke aandacht en je krijgt veel uitgelegd. Wij hebben een LG tv gekocht en bij thuiskomst bleek deze bij andere aanbieders goedkoper. geen probleem bij Platte TV, we kregen het verschil gewoon snel teruggestort. Een volgende TV zou ik weer bij Platte TV kopen. Wij hebben nu een LG 49inch nanocell 866 en dat toestel heeft een geweldig beeld, goed contrast en natuurgetrouwe kleuren ook zeer geschikt voor gamen. Erg blij mee.

p.j.van duijne 05-10-2020

ik werd bij binnenkomst in de shop keurig te woord gestaan en op al mijn vragen kreeg ik een duidelijk antwoord over mijn aankoop kreeg ik enkele duidelijke aanwijzingen voor wat betreft het gebruik ik werd geholpen met het inladen in mijn auto.

Bernardus van Huis 05-10-2020

Bijzonder leuk en snel geholpen en leuke aanbiedingen .Denkt ook aan het budget wat je hebt.

micaela 05-10-2020

Ik heb hier een racestoel gekocht. Wauw wat een service
De andere dag al in huis en alles zo ontzettend mooi
Ik had nog een vraag en kreeg daar via mail heel snel antwoord op en later nog een mail om te vragen of alles zo was opgelost. Echt top
Jullie verdienen een dikke 10

Jan 05-10-2020

Op een aardige en prettige manier geholpen door een jonge man die ook nog eens deskundig was.

Joop 05-10-2020

Snelle communicatie, alles volgens afspraak gegaan, prijs goed bespreekbaar.

Joeri 05-10-2020

Op advies van een kennis naar platteTv Zoeterwoude verwezen.
En hij had gelijk.
We zijn zeer aangenaam geholpen door M. Hij gaf ons een heel eerlijk advies.
Het enige minpunt is dat de prijs in de winkel tov de website prijs verschillend was en deed net over laten komen dat hij de laagste prijsgarantie zou geven tov andere winkels maar uiteindelijk was de verkoopprijs hetzelfde (dus geen voordeel). Los van het ‘kortings’ verhaal een aangename aankoop.
We zijn uiteindelijk met een hele andere tv de deur uit gegaan waarvoor we binnenkwamen. Wat zeker positief is.
Mijn volgende tv zal zeer waarschijnlijk ook bij PlatteTV gekocht worden.

Arvid 04-10-2020

Denon soundbar gekocht bij platte tv te Utrecht, vakkundig geholpen door het aanwezige personeel, zeker een aanrader

Doornbos 04-10-2020

Uitstekende klantenservice, snelle respons op vragen, denken met de klant mee en prijstechnisch zeer scherp!

Rob 04-10-2020

Goede prijs ivm andere leveranciers. Na 2 dagen geleverd zoals aangegeven op de site. Webshop is gebruikersvriendelijk .