HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Harrie 04-11-2022

Mooie winkel met groot assortiment tegen scherpe prijzen.
Vakkundig en vriendelijk personeel met eerlijke adviezen.
Zeker aan te bevelen.

R. Van loon 04-11-2022

Goed en overzichtelijke winkel vriendelijk personeel en niet te opdringerig en verstand van zaken.

VvW 04-11-2022

Bij HelloTV Utrecht ging ik afgelopen week langs om een nieuwe tv te kopen. Ik heb mijn oude tv ingeruild en geweldig advies gekregen met betrekking tot de tv die ik op het oog had. Al 1,5 maand bezig geweest met onderzoeken welke tv voor mij het beste zou zijn, en eigenlijk nooit afgeweken van de eerste keus tot de verkoper (of eigenlijk adviseur) mij tóch op andere gedachten wist te brengen.
Zeer tevreden met het resultaat, bedankt!

Peet en Nini den Breems 04-11-2022

Hele mooie winkel, overzichtelijk en heel vriendelijk en goed geholpen . Tot de volgende koop.

Eindhoven 04-11-2022

Overzichtelijk alles opgesteld veel keuze en vriendelijke verkopers is voor iedereen aan te raden

Henk van Veldhuizen 04-11-2022

Goed en helder advies en de adviseur had veel kennis! Ook de prijs was goed en helder!

Familie Janssen 04-11-2022

We hadden online een tv gezien die alleen bij Hello TV nog te krijgen was. Winkel in de buurt dus daarheen. Goed geadviseerd over het juiste type tv voor ons door een vriendelijke adviseur. Duidelijke uitleg en een mooie deal. Nette en bekwame bezorgers. Wij zijn tevreden.

Sandra de Goeij 04-11-2022

Goed geholpen door.... niet te opdringerig, luisteren naar je en geven je goed advies.wij zijn met een goed gevoel de winkel uitgegaan.

Sarah 04-11-2022

Het gemakt om via de chat alles te regelen en de snelle reactietijd is top. Echter, de levering is wat minder. Uiteindelijk iets besteld wat we aan het einde van de week konden ophalen. Na contact bleek dat de dinsdag erop te worden. Toen wij die dinsdag onderweg waren bleek het er nog niet te zijn en werd het weer een dag later. Allemaal geen ramp omdat het voortraject zo soepel verliep

Joost 04-11-2022

Wederom een heel mooi scherm gekocht bij HelloTV. De combinatie van service via de chat gecombineerd met de service in de winkel is top en helemaal van deze tijd!
Door beide afdelingen zeer goed geholpen en geadviseerd.
Ik heb voor een goede/eerlijke prijs de tv kunnen krijgen, dank je wel! Soms zijn bepaalde schermen wel goedkoper te krijgen online, maar het betreft vaak buitenlandse schermen waarbij het garantie verhaal een drama is en ze zijn vaak niet te gebruiken met bv. een CI module van Ziggo.
De extra garantie service van 3 jaar is een aanrader. ik ben normaal helemaal niet van het afsluiten van extra dingentjes, maar in dit geval is het zeer de moeite waard voor alle service die er tegenover staat.

Kort samengevat -- een prima winkel voor de aanschaf van een nieuw scherm!!

Eduard 04-11-2022

Zeer positief. Goed geholpen en snel. had een ouder model besteld en kreeg een supere goeie aanbieding voor een nieuwer model. Daarna het nieuwer model zelfde dag nog kunnen afhalen in de vestiging Den Bosch. Daar ook goed geholpen.

Mahinder 04-11-2022

Het (correct) beantwoorden van een paar technische vragen verliep via de chat en dat vind ik een unique seling point ten opzichte van de grotere bekende (web)winkels. Daarnaast was mijn product uit voorraad leverbaar en in mijn geval dus keurig de volgende dag thuisbezorgd. Voordat de deal rond was, kreeg ik vragen over een aanvullende garantie en eventuele kabels. Daar zit nu net het kleine verbeterpuntje waardoor ik Hello TV een 9 en geen 10 geef want er werd bijvoorbeeld niet doorgevraagd welke tv ik had en of bijvoorbeeld de HDMI kabels snel genoeg zijn voor de andere componenten.

Romana 04-11-2022

Het is een fijne en overzichtelijke winkel, waar je graag komt als consument.
Daarnaast is het personeel erg vriendelijk en professioneel in hun uitleg.
Duidelijke uitleg.

De medewerker was erg vriendelijk en liep zelfs mee naar de auto om de soundbar plus subwoofer in mijn auto te leggen. Super!!

Bram 04-11-2022

Beste hello tv medewerkers .
Na lang zoeken de philips ambilicht gevonden die het beste bij ons paste .
Na een gezellige chat met XXX zijn we tot een mooie prijs gekomen .
Nu staat de tv te pronken in de huiskamer met een prachtig beeld en de ambilicht is prachtig .
Heel erg bedankt voor jullie goede hulp en service.
Ik beveel hello.tv zeker aan bij iedereen .Top

Alex 04-11-2022

Duidelijke uitleg
De winkel is heel overzichtelijk
We werden heel vriendelijk behandeld

René Pronk 04-11-2022

Heb gisteren mijn nieuwe oled Samsung opgehaald, verkoper kwam met nog een paar goede tips👍Het aansluiten ging vrij makkelijk( volg de beschrijving)
De Vestiging Naarden hellotv toplocatie 👍👌

John 03-11-2022

Vandaag voor de 2e keer hier een televisie gekocht. Aardig en deskundig personeel die je snel helpen met een keuze te maken, zowel in de fysieke winkel als via het internet team. Tevens maken ze altijd een mooi prijsje voor je en dat is natuurlijk altijd mooi meegenomen! In Nijmegen goed geholpen door Michiel en Rob, en door het internet team door Ivo.

Ik weet nu al dat als ik weer eens een andere televisie ga kopen dat ik deze hier weg zal aanschaffen

Leo 03-11-2022

Zeer goed geholpen bij deze winkel. Vanaf aankoop (samsung tv + soundbar) en inruil oude tv een goede deal gemaakt. Goed advies en de installatie aan huis was perfect. Nee deze winkel kunnen wij zeer aanbevelen.

Jos Gelauff 03-11-2022

Wij zijn door Leon geholpen, met duidelijke voorlichting. Hij krijgt van ons een dikke 10.
Onze TV is door jullie gemonteerd door (monteur G ) deze monteur met zijn rechterhand krijgen ook een dikke 10.

Ph. de Vrijer 03-11-2022

Hier kun je met een gerust hart bestellen ze staan voor een goede service die zij waarmaken.

Thomas 03-11-2022

Interesse getoond in een lg oled. Communicatie en service was meteen goed! Prachtig ding

Rene Verbruggen 03-11-2022

Bijzonder aardige en kundige verkoper . Die goed kan luisteren en een prima advies geeft met veel kennis van zaken.
Hij denkt ook mee als er evt beren op de weg zij.. Top vent .moet je koesteren

Fedai 03-11-2022

Heb via chat gepraat met een klantenservice medewerker die heeft me goed geholpen om een keuze te maken en de levering was volgende ochtend heel snel ben heel tevreden over hello tv volgende aankoop zal ook bij hello tv zij.

D 03-11-2022

Prima aanbieding en goede/snelle service in de winkel. Ik heb een tv en soundbar in de winkel in Groningen aangeschaft. De zaak ziet er netjes uit.

Hr.D/ Philips T.V 55pus8807 03-11-2022

Door reclame op T.V, vanmiddag naar Hello T.V. gegaan.
Wij zeer tevreden en bijzonder goed geholpen door de medewerker de Hr D.
Door zijn uitstekende uitleg en geduld zijn wij geslaagd,en hebben de Philips 55pus8807 gekocht.
Wij bevelen Hello T.V. in Utrecht aan.