HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5083 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

R. Koene 10-07-2023

Duidelijke uitleg gekregen.
De juiste informatie waar door ik een goede keuze heb kunnen maken.
Prettig en klantvriendelijk geholpen.

Fred 10-07-2023

Ik heb voor helloTV gekozen omdat ik tijdens het zoeken naar de laagste prijs ik deze zag op HelloTV. Vervolgens zag ik in de webshop de keuze "Ruil jouw audio in". Daar het ging om de vervanging van onze playbase door een ARC ivm een aanstaande verbouwing kwam dit goed van pas en kreeg ik een voor mijn gevoel mooie prijs voor mijn Playbase. Direct aangevraagd en snel contact over en weer via de mail. Ik kom hem ook dezelfde dag ophalen waarbij ik in de winkel in Breda ook zeer goed geholpen ben. Dus vandaar een perfecte score, niet de eerste keer en hopelijk ook niet de laatste keer.

Ted van Box tv 10-07-2023

Omdat ik een goed overzicht kreeg van de verschillende mogelijkheden van de tv`s kon ik mijn keuze maken. Het persoonlijke contact met de medewerker hielp hier zeker bij. De aflevering was exact volgens afspraak en het installeren kon ik zelf middels goede informatie. Genieten vanaf het idee tot de werkelijkheid.

Loes 10-07-2023

Fijne (online) shop. Korting vragen scheelt vaak toch ook wel een leuke cent. Geen 10 omdat er toch wel veel wordt geprobeerd om je extraatjes te verkopen wat nog veel heen en weer gemail veroorzaakt.

Martijn 10-07-2023

Goede service vriendelijke geholpen zou zeker deze winkel aanbevelen en genoeg keuze in de winkel.

Harma 10-07-2023

Super geholpen door xxx
Goede uitleg. Vriendelijk.
Ook vragen via de mail worden snel en accuraat geantwoord.
Goede service

Mike 10-07-2023

Ik was niet bekend met Hello TV. Kwam toevallig op de site en kreeg direct de mogelijkheid om een deal te maken. Heel anders dan in andere winkels en de methode sprak me wel aan. Na een bezoek aan de mooie winkel in Zoeterwoude direct een TV meegenomen. In dezelfde week heeft een vriend van me ook bij Hello TV een nieuwe TV gekocht en heb ik er ook een Sonos Arc gekocht. Wil iedereen adviseren om voor z'n audio/video bij ze langs te gaan. Lage prijzen, vriendelijk personeel en een groot assortiment.

Ben 10-07-2023

In eerste instantie gekozen voor een Sony 65 inch TV, kwamen er snel achter, dat dit niet onze keuze was contact gelegd met Hello TV en het probleem voorgelegd waarop men direct akkoord ging om het toestel te vervangen door een Panasonic 65 inch TV wel met bijbetaling, gezien het feit dat de Panasonic een stuk duurder was dan de Sony.
Maar wij zijn voor de volle 100% tevreden en ook over de service van Hello TV. Ook een groot voordeel is dat je met bepaalde vragen telefonisch kunt terug vallen op de medewerkers van Hello TV.

Henry 10-07-2023

Erg vriendelijk en deskundig personeel die de tijd neemt om een eerlijk en betrouwbaar advies te geven. In de winkel wordt een duidelijke demonstratie gegeven en daarnaast is er in goed overleg altijd wel een voordelige deal te sluiten.

S B 09-07-2023

Ik had onlangs het genoegen om HelloTV te bezoeken in Utrecht en daar een televisie te kopen, en ik moet zeggen dat het van begin tot eind een ongelooflijke ervaring was. Vanaf het moment dat ik de winkel binnenstapte, werd ik begroet met een warm welkom en vriendelijk personeel.

De winkel zelf was goed georganiseerd en esthetisch. De lay-out was gemakkelijk te navigeren en de tv's werden prominent weergegeven, waardoor ik verschillende modellen moeiteloos kon vergelijken en verkennen. De medewerkers waren deskundig en enthousiast om te helpen, gaven waardevolle inzichten en beantwoordden al mijn vragen met geduld.

Toen het tijd werd om een ​​televisie te kiezen, was de selectie bij HelloTV indrukwekkend. Ze hadden een uitgebreid assortiment merken, maten en functies, geschikt voor verschillende budgetten en voorkeuren. Het personeel hielp me mijn opties te beperken op basis van mijn vereisten, waardoor het besluitvormingsproces veel gemakkelijker werd.

Toen ik me eenmaal op een televisie had gevestigd, verliep het aankoopproces soepel en probleemloos. Het personeel zorgde ervoor dat al het benodigde papierwerk efficiënt werd afgehandeld en ik werd tijdens de transactie op de hoogte gehouden. Ze gaven ook aanvullende informatie over garanties en ondersteuning na verkoop, wat me gemoedsrust gaf.

Het hoogtepunt van mijn ervaring bij HelloTV was de uitstekende klantenservice. Het personeel deed het onmogelijke om mijn tevredenheid te garanderen, en hun aandacht voor detail was uitzonderlijk. Ze hielpen me zelfs met het regelen van de bezorging tot mijn auto en boden hulp bij het installatieproces, zodat alles in orde was wat uiteindelijk niet nodig was.

De televisie zelf heeft mijn verwachtingen overtroffen. De beeldkwaliteit is verbluffend, en het geluid is uitstekend. De functies en functionaliteit van de televisie zijn precies wat ik zocht, en ik kon niet gelukkiger zijn met mijn aankoop.

Kortom, mijn ervaring bij HelloTV was ronduit uitstekend. Van het deskundige en vriendelijke personeel tot de brede selectie tv's en het naadloze aankoopproces, alles was top. Ik kan HelloTV ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een nieuwe televisie of andere elektronica. Ik zal zeker terugkeren naar HelloTV voor mijn toekomstige elektronische behoeften.

Jarno 09-07-2023

Top Sevice, snel geholpen met een leuke Prijs. Order stond nog niet in systeem.
Robin heeft mij goed geholpen en was in voor een leuk praatje.
Bedankt voor je service! Nu mijn 2e aankoop en nog steeds zeer tevreden.

Ad Bracht 09-07-2023

Snelle hulp ,lekker bakkie cappuccino goede informatie leuke inruil korting op meerdere tv's, goede aanbieding met soundbar.
Geholpen door Collin van Kemenade in Den Bosch.

Jeroen 09-07-2023

Wij hebben HelloTV in Den Bosch ervaren als een heel prettige zeer overzichtelijke winkel met televisies in alle soorten, maten en prijsklassen. Verkoper Liam heeft ons uitstekend geholpen met duidelijke uitleg over de technologisch verschillen. Geen enkel moment voelde wij ons gedwongen een beslissing te nemen, Liam gaf ons alle tijd en beantwoordde zeer geduldig en vakkundig al onze vragen.
Uiteindelijk ook op een goede prijs uitgekomen voor onze nieuwe Samsung televisie.

Eric&Fabienne 09-07-2023

"Als allereerst wil ik graag Marc, uit de winkel van Duiven, gigantisch bedanken voor zijn advies en informatie. Oh ja, zoek je een TV en wil je goed advies in plaats van verkopersadvies? Dan ben je in deze winkel echt op het juiste adres. Wat een eerlijke en vriendelijke man! Hij heeft ontzettend veel geduld met de klanten, biedt nog even wat drinken aan voor het denk/overleg proces en vertelt alles over het product tot in de naatjes waar jij interesse in hebt. Deze man spreekt uit ervaring en is totaal niet opdringerig. Hij wil het beste voor de klant en is ontzettend menselijk! Zeker een aanrader. Wij zijn nu in het bezit van een gloednieuwe 77” LG OLED TV en zijn ontzettend blij. Hiervoor in 5 andere winkels geweest, maar niks tipt aan de service en uitleg van deze winkel… RESPECT!"

Marc 09-07-2023

Verkoper Masie had verstand van zaken. Wist niet alleen de product omschrijving op te dreunen maar ook advies te geven. Al met al een andere tv gekocht dan vooraf uitgezocht door de goede argumenten van de Masie.

Manon Smolders 09-07-2023

Ben heel vriendelijk geholpen, gaf veel uitleg over de televisie's uit eindelijk heb ik de tv gekocht die ik wilde,..en kreeg nog een mooie aanbieding cadeau!

Goed werk monteurs 09-07-2023

Ben heel tevreden over de monteurs Patrick en Pim. Deze hebben bij mij de beugel en tv veel beter opgehangen. Nadat een kennis het helemaal verkeerd had gedaan. Tevens gaven ze mij een tip om de uitleg op video te zetten, zodat ik als ik het ff niet weet , terug kan kijken. Top gedaan jongens!!!!

Winkelervaring Breda 09-07-2023

Ik ben goed geholpen door Stephan, maar heb zelf de verkeerde keuze gemaakt. Had toch gelijk mijn eerste keuze moeten nemen. Gelukkig heeft Jordy mij ook goed geholpen daarna, met de omruiling. Nieuwe keuze was wel stuk duurder, maar… ben nu super tevreden. Zou sowieso HelloTV aanraden om te kopen. Mijn ervaring is: ze zijn flexibel in het oplossen van problemen.

Maarten 09-07-2023

Perfect geholpen. Oude televisie kunnen inruilen en een schappelijke prijs voor gekregen.

DiMarco 09-07-2023

ik was opzoek naar een soundbar voor mijn samsung tv de uitleg was helder zodat ik een keuze kon maken. nu ik de soundbar thuis heb geïnstalleerd komt alles overeen met de uitleg en verwachting dank hello(tv) team voor mijn geweldige aanwinst

Remco van Tongeren 09-07-2023

Ik heb 2 tv’s besteld.
Ik had zelf al veel onderzoek gedaan.
De extra vragen die ik had werden snel en duidelijk beantwoord door Youri.
Er werd ook een mooie korting gegeven
Ook de levering gebeurde op de afgesproken dag.
Ik woon in België, zaterdags besteld en op dinsdag al geleverd.
Duidelijk een heel positieve ervaring.

W.A.S. 08-07-2023

Helemaal top en geweldig geholpen door de heer Memhed, Memhed . Beleefd en zeer vriendelijk . Hij nam alle tijd voor mij en mij vrouw (goed personeel is goud waard) wij zijn tevreden.

Cees van 08-07-2023

Geweldig geholpen goed advies
vak kennis heel goed.
Personeel heel klantvriendelijk top

Jos Mols 08-07-2023

Supergoed geholpen door het vriendelijke personeel.
Mooie winkel ruim assortiment

Fré en Tini 08-07-2023

Een prettige en rustige bediening. Nadat wij onze ‘zoektocht’ en onze wens hadden neergelegd werd er op de afdeling in alle rust en persoonsgericht een gerichte inventarisatie gedaan. Na dit prettig gesprek werd uiterst deskundig de diverse mogelijkheden van de apparatuur uitgelegd. Perfect!