HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5083 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Lennaert 25-06-2022

Uitstekend geholpen door Chris in de winkel in Groningen. Onze huidige tv ingeruild en een mooi nieuw exemplaar gekocht voor een scherpe prijs!

Prima winkel 25-06-2022

De site is zeer gebruiksvriendelijk. Gechat met een medewerker Tijmen, snel contact. Tot een goeie deal gekomen. Bij het afhalen van de tv in gesprek gekomen met medewerker Quint. Zeer goed advies gekregen ivm heel veel ramen in ons huis en waar de tv zou komen staan. Lichtinval.

Andy Versluis 25-06-2022

Vandaag rond 17:00 wat info vergaard qua tv wensen en opties. Ik werd heel vriendelijk geholpen door Aron uit PlatteTV winkel Utrecht. Ik had hem voorgesteld als ik nu zou besluiten om de tv te kopen die mij ook geadviseerd werd of deze nog vandaag bezorgd kon worden aangezien ik ongeveer 3km van de winkel vandaan woon. Na overleg kon dit gewoon, dus binnen een 30minuten had ik mijn tv thuis. Top service jongens. Ik ga lekker genieten van mijn nieuwe tv.

Lenard 25-06-2022

Vandaag LG g2, sonos arc, en sonos sub gekocht en zeer tevreden mee! Thijs heeft mee goed advies gegeven en dik tevreden met mijn aanschaffen!

Paul 25-06-2022

We wilden een tv voor in de tuinkamer om de formule 1 te kijken via F1 TV, we kregen een gedegen advies welke tv hiervoor beschikbaar zijn. Bleek na aankoop en installatie dat dit op geen enkele tv kan. Beetje jammer.
De gekochte tv is een prima aankoop, erg blij mee.

Linda 25-06-2022

Super geholpen! Werden goed geïnformeerd en zelfs geholpen met de tv in de auto te leggen.

Nels Busch 25-06-2022

Prima geholpen in Nijmegen ! En dit keer door ***.
Een jaar geleden een nieuwe TV gekocht waar we zeer tevreden over zijn (Sony Bravia). En nu ook een Sony surround systeem (HT-A9). De medewerkers zijn vriendelijk, ter zake kundig en behulpzaam. Een daglimiet ‘dingetje’ werd handig opgelost. Na ‘t weekend komt de set ! Prima !

Erik van der Upwich 25-06-2022

Erg prettig geholpen in het uitzoeken van nieuwe tv en nieuw audiosysteem. Er is gekeken naar onze wensen en wat voor onze situatie het beste past. Erg tevreden met de uitleg en de verschillen en waar we op moesten letten. De verkoper met de bril is een vakman die in begrijpelijke taal alles weet uit te leggen. Met zeer goed gevoel en zeer mooie aanschaf de winkel verlaten. Zeker voor nog eens!

Wim 25-06-2022

De Internetsite was zeer gebruiksvriendelijk en wat wij zochten was gemakkelijk te vinden. De hulp in de winkel was prima. Hield duidelijk rekening met de leeftijd van ons. Wij hadden ons natuurlijk voorbereid op een eventuele aanschaf van een tv met bijpassende soundbar via internet. Toch zijn er dan zaken die je zelf vergeet. De verkoper heeft e.e.a. in alle rust uitgelegd en dacht goed mee. Er was ook tijd voor ons en andere klanten stonden niet te dringen. De verkoper stond er niet alleen om te verkopen. De prijs kon ook over gesproken worden, zodat wij met een tevreden gevoel naar huis konden gaan. De TV en Soundbar werden thuis bezorgd. Niet alles past natuurlijk in iedere auto. Al met al een mooie winkel, goede service en een prettige sfeer.

Zorro 25-06-2022

Super service zowel in de winkel als persoonlijk. Snel, betrouwbaar heel vriendelijk. Een aanrader voor iedereen

Anna 24-06-2022

Heel fijne winkel.
Na nieuwe uitvoerige uitleg door een gedreven, vriendelijke, deskundige verkoper overgegaan tot omruiling van de eerder gekochte tv.
Levering en installeren volgen snel.

Martinus 24-06-2022

Super vriendelijke medewerkers! Zowel online als in de winkel fijn contact gehad. Het contact per mail verliep heel vlot. In de winkel iets langer moeten wachten om geholpen te worden, maar dat is achteraf wel te verklaren. Ze hebben de klant(beleving) hoog in het vaandel staan. Als alle medewerkers bezig zijn met een klant, zul je toch (even) moeten wachten. Voor het eerst hier een tv gekocht, maar zou dit bedrijf zeker aanraden.

Marc 24-06-2022

Eerder heb ik al reviews geschreven over PlatteTV, binnenkort verandert de naam en dat vind ik een verstandig besluit want de naam "PlatteTV" heeft toch een negatieve connotatie.
Vandaag heb ik mijn tv iets lager laten ophangen door PlatteTV, eerder is dat niet goed gegaan (zie mijn eerdere review over PlatteTV). De monteur komt nu professioneler over dan de vorige, ook het gereedschap dat hij gebruikt lijkt beter, zoals een digitale waterpas en goede schroefmachine. In ieder geval hangt de tv nu stevig aan de muur, op de juiste hoogte en perfect waterpas!! Ik zit nu zeer relaxed voor mijn tv en het beeld is geweldig mooi! Jammer dat de muurmontage niet meteen de eerste keer is gelukt, maar het gaat om het perfecte eindresultaat. Hierdoor vergeet ik die vervelende ervaring gelukkig snel!
Daarom geef ik PlatteTV een hoger cijfer dan hiervoor en beoordeel ik PlatteTV nu met een 9, eerder beoordeelde PlatteTV met een 7.

Rob 24-06-2022

Goed geholpen. Snel en goed advies. Winkel makkelijk te bereiken en voldoende parkeergelegenheid. Overzichtelijke winkel.

Hans 24-06-2022

Denon soundbar gekocht in Naarden. Werd goed geholpen en Vriendelijke personeel top.

Jan J. 24-06-2022

Samsung Neo Qled tv bekeken op website van PlatteTV. Via de chat mooie korting gekregen en besteld. Volgende dag naar winkel in Utrecht gegaan om de tv en andere artikelen af te halen. Ook daar onder genot van kop koffie goed geholpen door .....

Ted Greten 24-06-2022

Vriendelijk en vakmanschap ze weten waar ze over praten , over de producten.
En behulpzaam.

Muhammed Yilmaz 24-06-2022

Zeer vriendelijke medewerkers! Je wordt goed geïnformeerd over je bestelling en krijgt goed advies op al je inhoudelijke vragen! Er wordt zeer goed gekeken naar een passende oplossing en er is duidelijk een goed zicht op vraag - aanbod van de klant! Top service!!!!

Frans 24-06-2022

Prima geinformeerd en geholpen. Zeer vriendelijke personeel. Apparaat uitstekend gedemonstreerd

Armando 24-06-2022

Goed geholpen zowel in de winkel als de klantenservice. Zou iedereen het aanbevelen

Rutger 24-06-2022

Na in 2021 een LG OLED tv besteld te hebben bij Platte TV, wederom een tv aangeschaft via Platte TV, inclusief ophangen en installatie. Met een inruil tv een leuke korting gekregen. Vorige keer beviel het zeer goed om de tv te laten ophangen en ook nu weer fantastische service. Installateur XXX is zeer vriendelijk, werkt netjes en precies en heeft de tv en Sonos beugel voor de Beam in de gameroom voor de kinderen keurig opgehangen. Met onder andere de dode-pixel garantie die je krijgt als je een servicepakket aanschaft en door het laten ophangen van de tv kun je zorgeloos een aankoop bij Platte TV doen! Ik kom in de toekomst zeker terug bij Platte TV.

EkS 24-06-2022

Vriendelijk en vakkundige installatie. Zover tot nu komen ze na wat ze Zeggen in de winkel als ook bij de installatie van de TV. Dus betrouwbaar en goed.

Fijne shop 24-06-2022

Nette zeer ruim opgestelde showroom waar je op n relaxte manier je model uit kunt kiezen en de nodige hulp kunt krijgen met het maken van je keuze, de verkopers vertellen het eerlijke verhaal en alles wordt keurig afgewerkt.

Piotr 24-06-2022

Dank Je xxx oor alle info voor jouw zeer goede service en mooie prijs. Wij zijn echt tevreden.

Arno geerts 23-06-2022

Hoi,
Twee weken geleden bij de vestiging Den Bosch geweest om te kijken naar een nieuwe T.V. voor mijn zoon, het moest een T.V. worden voor te gamen.
Ik ben netjes geholpen en ontvangen door de verkoper XXX de ruim opgezette winkel was prettig om de verschillende modellen en nieuwste technieken te bekijken.
Zij gaan “dieper” in op de techniek van een willekeurig toestel, ik onze situatie een T.V. om te gamen, en wellicht ook gewone T.V. te kunnen kijken.

Naar aanleiding van mijn eerste bezoek thuis eens rustig alles op een ruitje gezet, uiteindelijk teruggegaan om een Philips One T.V. aan te schaffen.
Ook dit bezoek was prettig, er is goed geluisterd en meegedacht!
XXX heeft zijn moeite gedaan om de T.V. te leveren op de verjaardag van mijn zoon, dat was een mooi cadeau uiteindelijk.

Nu de T.V. een aantal dagen in werking is kan ik niet anders zeggen dat dat het perfect is!
Mooi beeld en T.V. kijken is ook gemakkelijk, geen spijt dus van deze keuze!

Ik zou een ieder aanraden bij een mogelijke aanschaf van een T.V. hier binnen te lopen, ik hoop dat jullie dan tegen dezelfde positieve ervaring aanlopen als ons.

Fam Geerts.