HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Dt 22-08-2022

Prima geholpen en de mogelijkheden bekeken binnen het budget. Uiteindelijk de juiste tv gevonden.

Mark 22-08-2022

Eerst via de website om verschillen tussen 2 tv's te vragen, erg goed geholpen. Later in de winkel (Naarden) Naar de tv wezen kijken, helaas was de tv zelf niet aanwezig wel een model die er op leek. Het model wat ik wou was echter ook onzeker of die überhaupt nog leverbaar was. Aan gegeven wat het budget was en toen naar de tv gekeken. Diverse mogelijkheden werden aangeboden. Overal goede expertise en vriendelijkheid.

J. Olfers 22-08-2022

Fijne winkel en goed van opzet. Doordat wij een TV wilden met ambilight was onze keuze beperkt tot alleen de Philips toestellen. Hierin was voldoende keuze en wij zijn ook blij met onze aankoop. Prettig geholpen en goed en duidelijk advies.

Rob van Riemsdijk 22-08-2022

Prachtige ruime zaak met mega veel modellen! Hierdoor keuze in overvloed en ook duidelijk de verschillen te zien en te weerleggen. De vriendelijke verkoper *** had duidelijk veel verstand van zaken en wist ons na het wegnemen van de twijfels de juiste TV (LG65C2) te verkopen. We zijn er zeer blij mee! Daarnaast hebben we ook gekozen voor de 3 jaar garantie met pixel garantie zodat ons niets kan gebeuren. Veel vertrouwen dat we er veel plezier van blijven behouden.

Koen 22-08-2022

Mooie nette winkel. Hier goed geholpen door Liam. Vriendelijke verkoper die totaal niet opdringerig over komt. Men weet waar ze over praten. Zou de winkel zeker aanraden!

Joel 22-08-2022

Marco heeft mij zeer goed geholpen. Gaf mij een eerlijk advies en zei zelfs dat ik er even een nachtje over moest gaan slapen.
Kwam niet opdringerig over.
De winkel ziet er ook erg strak uit, complimenten.

Annemarie 22-08-2022

Dit is de 2e bestelling die ik heb geplaatst bij Platte tv/ hello tv. Zeer tevreden over de communicatie. Ze reageren snel, doen goede voorstellen en beantwoorden de gestelde vragen goed en snel. De levering ook uitstekend, goede communicatie over wanneer je de levering kan ontvangen. Ik heb in beide gevallen de volgende dag de bestelling al ontvangen. Kwaliteit van de producten is goed, wat je mag verwachten als je deze ook bij een A merk winkel aanschaft. Ik zou een volgende keer zo weer bij hello tv een aanschaf doen.

Cristina 22-08-2022

Ik wilde in het eerst een 32" HD TV voor mijn kamer, niets te groot, en ik besloot hem eerst bij een ander bedrijf te kopen, maar de TV kwam kapot en ze gaven me er geen vergoeding voor en waren helemaal niet behulpzaam, het enige wat ik kreeg was een terugbetaling en geen TV omdat ze hem niet op voorraad hadden en de prijzen voor de TV omhoog gingen. Ik vond dat een gemiste kans omdat het bedrijf waar ik hem in eerste instantie had gekocht hem goedkoper had verkocht.

Toen kwam ik HelloTV tegen, en ik slaagde erin een nog betere TV te vinden die 43" en 4K was voor net iets meer, en daarbovenop kon ik nog korting krijgen ook! De service was ook geweldig, ze zijn erg vriendelijk, informatief en geven je echt een goede vergoeding voor beschadigde goederen. Als iemand een TV nodig heeft, zou ik ze aanraden om er hier een te kopen.

Marc 22-08-2022

Ik ben hier uit gekomen omdat ik deze zag op internet en zo via de mail in contact ben gekomen over prijzen een een aanbieding. Toen toch maar zelf gaan kijken op zondag en daar geholpen door een jongeman. netjes en beleefd en niet opdringerig , goed advies. Uiteindelijk gekozen voor een hele mooie tv die ik volgende week ontvang.

Nienke Lassche 22-08-2022

Mooie verzorgde en netjes bijgehouden winkel, en mooi overzichtelijk.
Bijna gelijk snel geholpen met veel verstand van tv. Vriendelijk personeel en helpt je goed bij je keuze te maken.

Gerard 22-08-2022

Vandaag naar HelloTv geweest voor een nieuwe home cinema systeem. Ik had mezelf ingelezen maar toch nog wat lastige vragen onbeantwoord. Bij hellotv op deze vragen gewoon een goed antwoord gekregen en professioneel geholpen en geadviseerd. Erg blij met mij Sonos systeem en ga Vd week zeker nog even de mooi tv erbij kopen waar ze me een mooie aanbieding voor deden.

Marion 22-08-2022

Mooi beeld, Mooi design, Mooi geluid
Heb deze tv nu al een tijdje in mijn huis staan Het is een prima tv'tje voor al je dagelijkse programma's. Er komt heel goed geluid uit.Series en films kijken op de tv is ook super fijn, omdat het scherm enorm scherp en helder is

Hendrik 21-08-2022

Telefonische contact gehad voor een tv, op advies van een medewerker een andere tv gekocht. Moest wel wat meer betalen, maar is mijn geld wel waard. Levertijd optijd, zoals dat hoort. Kom de volgende x weer terug. Kan mensen adviezeren om bij hello tv Groningen te kijken, voor dat je naar een andere winkel gaat.

M 21-08-2022

Topwinkel! Hier word je vriendelijk te woord gestaan en goed geïnformeerd. De medewerker hielp zelfs de tv in de auto laden.

Rachel 21-08-2022

Winkel: Hello Tv in Nijmegen.

Duidelijk advies gekregen, een winkel met scherpe deals!

Ben van Leeuwen 21-08-2022

Goeden dag ik heb gekozen voor hellotv op aan raden van mijn zoon ik ben geholpen door Ramon bij hellotv in Zoeterwoude waar ik goed geïnformeerd werd door Ramon waar ik veel aanhad waar ik ook nog enige korting genoot met met een goede uit leg werd ik goed voorgelicht .

Hein 21-08-2022

De verkoper heeft me uitgebreid al het aanbod laten zien en goed geadviseerd over een aan te schaffen tv en soundbar. Hij nam alle tijd en had eigenlijk antwoord op al mijn vragen. Wel moest ik meermaals extra opties voor service en onderhoudsproducten afslaan.

Henny de Bruijn 21-08-2022

Ik geef een acht omdat op de chat toen ik de order plaatstenmijn werdt verteld dat de tv op voorraad was en daar aangekomen bleek dr tv volgens de verkoper er niet te zijn.
Maar geinformeerd te hebben bij een anderen verkoper was de tv er in eens (na een discussie tussen die twee) wel.

Lian 21-08-2022

We zijn vandaag in de winkel in Den Bosch geweest en zijn daar heel goed geholpen door Collin.
Bij binnenkomst in de winkel voelde het al goed, zeer ruim en erg netjes opgezet en heel gemoedelijk. Na even wat rondgelopen te hebben werden we aangesproken door Collin, hij heeft ons eeg goed geholpen, was zeer kundig en wist ons goed te informeren met zijn kennis!

BvH 21-08-2022

Je kan er snel zoeken. Via chat werd ik goed en vlug geholpen. Goede informatie verstrekking. En goed kunnen handelen.
2e tv hier gekocht. Aanrader

Emma 21-08-2022

Zeer accurate hulp, ondersteund door kennis van zaken. De medewerker doorliep samen met mij de opties om de apparatuur optimaal op elkaar af te stemmen

Jessica Van Meeteren 21-08-2022

Goed geholpen.. goed advies.. kortom vriendelijk en een goede deal gekregen

Martin Hartensveld 21-08-2022

Nieuwe TV en soundbar aangeschaft na een prettige chat met verkoper. Hij nam de tijd, dacht goed mee, gaf een goed een advies en kwam met een mooi aanbod voor de inruil van onze eigen audio en TV. Alles op een rijtje/mail gezet en verdere afspraken gemaakt in de winkel in Rotterdam. Daar verder zeer goed geholpen door verkoper. De winkel in Rotterdam ziet er prachtig en overzichtelijk uit. Wat vooral opvalt is de rust die er heerst. Een verademing in vergelijking met sommige concurrenten. Alle merken TV´s gegroepeerd en mooi opgesteld. verkoper heeft kennis van zaken en heeft ons uitgebreid uitleg gegeven over de TV en soundbar die we uitgezocht hadden. In de luisterkamer alle tijd om uitleg te krijgen en (eigen) muziek te beluisteren. Wij hadden wat vragen over de bezorging en het installeren. Geen probleem en alles wordt prima geregeld. Dit gaat binnenkort gebeuren, we hebben hier alle vertrouwen in. Al met al zeer tevreden over Hello TV, compliment voor verkopers

Frank 21-08-2022

Goed geholpen door verkoper, de wachttijd voor een medewerker was wel erg lang, maar volgens mij werkte er ook alleen een verkoper die dag .

Cvd Berg 21-08-2022

Ik kende hellotv niet en naar een soundbar zoeken kwam ik jullie tegen, we dachten laat we maar gaan kijken prachtige winkel . Werden goed ontvangen zeer vriendelijk personeel hebben geduld om je te helpen ja ik raad de mensen aan om eens te gaan kijken ,geweldig geholpen