HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5088 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Geert 24-11-2022

Sony tv gekocht in Duiven. Ik ging voor een model van 2021 omdat deze een stuk goedkoper is. Marc adviseerde om toch voor model 2022 te gaan omdat deze een stuk verbeterd is. Om mij tegemoet te komen heeft hij een flinke korting gegeven waardoor voor mij de keus niet moeilijk meer was. Verder ook goed advies gekregen voor de juiste kabels en hoe deze aan te sluiten met een Ziggo box en externe luidsprekers. Heel prettig geholpen en kan iedereen deze zaak aanbevelen.

Ellen 996 24-11-2022

Ik heb een Samsung tv en de Sono soundbar met sub en boxen erbij,gekocht. Ik werd geholpen door hele beleefde jongeman, goede informatie en advies betreft de artikelen, Heel relaxed ging alles, niks te veel, gewoon de tijd genomen voor mij/ ons, muziek werd opgezocht, no problem. Ik had een andere keus qua tv, maar werd netjes geadviseerd over een nieuwere en toch eff betere uitvoering ander merk. Uiteraard was dit vrijblijvend, want ik vroeg er ook naar, Nou hij had gelijk, dus ben op zijn expertise afgegaan.. Winkel ook goed te bereiken en makkelijk te parkeren.

Erik 24-11-2022

Na een bezoek aan onze buren, kregen we het over hun net gekochte televisie, was gelijk onder de indruk van het uiterlijk en mogelijkheden.
Al geruime Tijd aan het oriënteren en nu besloten om de site van hello TV te gaan kijken wat de mogelijkheden waren, hier in de chatbox in contact gekomen met Jari.
Nadat ik door hem was voorzien van allerlei info, en hij een aanbod deed wat ik niet kon weigeren zijn we tot een deal gekomen!
Na alles via de mail was vastgelegd kon ik hem dezelfde dag gaan halen in Den Bosch.
Daar aangekomen perfect geholpen door Collin, ook door hem voorzien van allerlei info!
Zelfs geholpen tot het plaatsen in de auto!
Door deze ervaring te vertellen aan een zus, wilde deze ook een nieuwe TV met dezelfde service, en dit hebben ze op dezelfde manier waar gemaakt!
Nogmaals dank voor de perfecte service en vriendelijkheid, ga zo door!!! TOP!

Rob 24-11-2022

Relaxte plaats om te shoppen voor tv. Ruim gevarieerd aanbod van simpel tot bovenkant spectrum. Personeel niet te pushy en geduldig. Kids zijn ook welkom terwijl de ouders shoppen. Daarnaast prijs ook in vergelijking met internet.

Patrick 24-11-2022

Zeer tevreden over HelloTV. Naveen (locatie Utrecht) heeft ons hele goede hints en tips gegeven voor het aanschaffen van een TV. Levering volgt nog.

REMKO 24-11-2022

Philips 55oled807/12 gekocht omdat deze heel goed getest was en volgens de verkopers een heel goede tv.Deze online bij HELLO.TV gekocht.Heb daarbij een service Totaalpakket gekocht voor service aan huis.Na 6 dagen begon mijn TV na ongeveer 20 minuten elke minuut op zwart en weer aan te schakelen.Contact met HELLO.TV via de chat ( want telefonisch is de enige medewerker niet bereikbaar )en na 90 minuten in de wachtrij ( misschien te weinig personeel of te veel klachten ) eindelijk iemand online.Mijn klacht uitgelegd toen werd mij gevraagd of ik de doos nog had.Deze had mijn zoon nadat ik had gevraagd om de streepjescode ( ivm €100 cashback van Philips ) te halen hij deze netjes in stukken had gesneden en in de papierbak gegooit te hebben.Blijkt dat er onder aan de bon in de bekende kleine lettertjes te staan dat je de doos 2 weken moet bewaren.Dus HELLO TV is heel meegaand met dit probleem ,want ik koop elke week een TV dus ik had het wel moeten lezen/weten.Dus kunnen ze alleen contact opnemen met Philips en hopelijk sturen ze mij een goede monteur.

Erwin 24-11-2022

Super winkel met goeien en lief personeel. Ik ben heel goed geholpen bij het uitzoekn van mijn tv. Ze nemen ruim de tijd voor je ook al staan er meer mensen te wachten. En met een hele mooie tv naar huis gegaan natruukijk.

O.W.Bleijenberg 24-11-2022

Wij zijn op een hele prettige manier geholpen door Fabian, kregen een heel goed advies en nam alle tijd voor ons, op onze vragen kregen we een duidelijk antwoord en niets was teveel.
Onze ervaring met Hello TV is uitstekend wij zijn zeer tevreden.

Angela 24-11-2022

Een zeer mooie en grote winkel en goed personeel
Het enige wat ik jammer vind dat als je een grotere tv neemt die we moeten laten monteren moet je best lang wachten minstens 3 weken

Twan 24-11-2022

WE GINGEN naar hallo tv voor een tv die we thuis hadden uitgezocht, dankzij het goede advies zijn we met een kwalitatief betere tv de winkel uitgegaan. Na het aansluiten zijn we heel erg tevreden over onze aankoop.

Paul Loomans 24-11-2022

Vriendelijk en met kennis van het product geholpen. Mooie winkel en prima service. Aanrader!

Cor de Bruijn 24-11-2022

Ben ontzettend fijn geholpen. Niet opdringerig naar een speciaal merk toe kletsen, maar een goede uitleg over de specifieke kenmerken van diverse merken. Ook over de diverse verschillen tussen qled, oled, etc.
Ik ben door Mehmed Memed op een zeer vriendelijke wijze geholpen. Een kopje koffie erbij en zelfs hulp bij het naar de auto sjouwen en inladen. Zijn deskundige hulp bij de aanschaf van een smart tv is precies wat je nodig hebt nadat je alles via internet al over je heen hebt gekregen. Dikke pluim voor Mehmed.

B.Kosters 24-11-2022

Uitstekend geholpen bij hello tv in Den Bosch door duidelijk advies gekregen en heb een Samsung Neo QLED 4K 43QN93B aangeschaft ben zeer tevreden.

Jasper 24-11-2022

De winkel is ruim opgezet met een breed assortiment. Daarnaast ook de nodige praktijk voorbeelden, erg handig!

Herman 24-11-2022

Ik ben hartstikke goed geadviseerd en geholpen bij mijn online OLED TV koop. Door de laagste prijs viel mijn keuze op Hello tv on-line winkel. Produkt was op voorraad en werd meteen de volgende dag geleverd. Met de 5 jaar verzekekering erbij was er weinig risico voor mij, bij deze dure uitgave.

Johan de Haan 24-11-2022

Zeer klantvriendelijk ontvangst door de gastvrouw. Daarna uitstekend geholpen door Bjurn.

steenhuis 24-11-2022

wij zijn zeer tevreden over deze winkel, we hadden er nog nooit van gehoord, we zochten een soundbar en zijn daar zeer vriendelijk en goed geholpen. de keus was daardoor snel gemaakt en we genieten voluit van onze aanschaf. zeer makkelijk te installeren en werk meteen goed.

Kevin 24-11-2022

Fijne winkel, deskundig en eerlijk advies. Tevens het goedkoopste van alle aanbieders van de TV die ik gekocht heb. Aanrader!

Peter.C 23-11-2022

Goede aanbieding.perfecte begeleiding in het koopproces en erna.snelle en duidelijke reactie van service team

Peter 23-11-2022

Lg Oled tv voor een mooie prijs. En echt de andere dag in huis.. Dus top. En nergens anders goekoper dan bij Hello

RB 23-11-2022

Goed geholpen en goed advies in de winkel in Utrecht vandaag. Twee mooie tv’s gehaald voor ook nog eens een goede prijs. Dankjewel N.!

Cliff 23-11-2022

Duidelijke en overzichtelijke webshop waarbij er snel contact is met een medewerker die mij zeer kundig heeft geholpen.

Roger 23-11-2022

Goed geholpen en een goede aanbieding gekregen.Alleen niet teveel mails sturen.

Marcel 23-11-2022

Monteur A heeft met veel enthousiasme vandaag onze TV geïnstalleerd en daarnaast is hij vriendelijk en zeer zakenkundig. Top monteur!

Hob 23-11-2022

Hello TV, heeft een groot assortiment van TV en Audio apparatuur. De medewerkers van HELLO TV zijn deskundig en nemen voldoende tijd om je helpen.