HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5088 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Pierre de Natris 05-01-2024

Online besteld een buitenkansje, goede uitleg wat het inhoud en eerlijk advies om serviceabonnement af te sluiten.
Zelfs meegeholpen tv in de auto te leggen.
Kom zeker terug.

Desiree 04-01-2024

Een hele goede winkel waar we top geholpen zijn, nam de tijd voor je, gaf alle opties en zo kom je op voor jou de juiste tv uit Veel keuze en aardige lui

A. 04-01-2024

- duidelijke website
- snelle reactie chat
- goede communicatie
- snelle service
- afspraak is afspraak
- positieve monteur met uitgebreide kennis
- monteur neem werk serieus en denkt mee

Hans 04-01-2024

Nette winkel en naar mijn mening weet de verkoper waar hij over praat hij heeft mij de verschillen van producten uitgelegd en laten zien hij was vriendelijk en zeker niet opdringerig .
Bovendien heeft hij na mijn positieve beslissing om 19.00 uur de bezorging geregeld en had ik mijn TV de andere dag rond 11.00 uur in huis. Toppie ben echt blij.

Wesley 04-01-2024

Erg goed geholpen. Verkoper wist me goed en duidelijk de verschillen in tv's uit te leggen.
Niet de eerste keer bij hellotv gekocht en altijd een zeer goede service gehad.

Jordi 04-01-2024

Belde netjes vooraf. Gaat zorgvuldig en precies te werk. Alles netjes opgeruimd.

Janneke Teering 04-01-2024

Erg goed geholpen door Shivan in de winkel Duiven. We hebben wat tv’s naast elkaar gezien, en daaruit een keuze gemaakt. Er werd geluisterd naar mijn wensen en heb uiteindelijk een erg goede deal kunnen maken. Fijn dat er een goede prijs kan worden gemaakt en dat ik goed geholpen ben.

De Bruin 04-01-2024

Ondanks eerste wat teleurstellende ervaring, uiteindelijk heel tevreden over de oplossing en de snelheid. Ondanks de feestdagen was het allemaal toch nog allemaal snel geregeld, De persoonlijke touch maakte het verschil !

Verbeek 04-01-2024

Wij kwamen naar de winkel in Eindhoven om geholpen te worden met keuze voor een tv. We zijn zeer goed geïnformeerd over de verschillende mogelijkheden die er in de 4 grote merken zijn, welke televisie soort dan het beste zou zijn voor de hoeveelheid licht in onze kamer en of er een anti-reflectie laag nodig was (zoals ons eerder wel werd geadviseerd). Daarnaast is er met ons mee gekeken naar ons budget i.p.v. een (te) dure televisie te willen verkopen. Onze verkoper, Boris F., gaf ons eerlijk advies over de Sonos die wij ook kochten en dacht met ons mee om het pakket compleet te maken. Kortom: snel, vakkundig, eerlijk en fijn geholpen.

Versluis 04-01-2024

Duidelijke info op webside, behulpzame verkoper die oplossing heeft gezocht en gevonden om TV direct mee te nemen, goede parkeermogelijkheid bij de winkel

Peter 04-01-2024

Heb een Samsung Soundbar HW-Q930C gekocht voor een aantrekkelijke prijs en heb er zeker geen spijt van,komt een wereld geluid uit had het eerder moeten aanschaffen, en de mensen zijn erg professioneel met hun vak bezig en zeer vriendelijk.

Hallo tv Eindhoven 04-01-2024

Een mooie winkel. Zeer goed en vriendelijk geholpen door medewerker. Bij hello tv Eindhoven geholpen en geslaagd

fam. vd Ven 04-01-2024

TV gekocht bij HelloTV in Eindhoven.
Vriendelijke en goede uitleg gehad én een mooie korting.
Ik ben geholpen door Thijmen, een verkoper met een uitstekende kennis van TV's
Ik was verrast met personeel wat uitermate goed op de hoogte blijkt van de aangeboden producten.
Dat maak je vandaag de dag bij weinig winkels mee.
Van mij een dikke 10 !

Ron 04-01-2024

Op de site stond dat de Sonos One SL op voorraad was. Voor 21 uur besteld, de volgende dag in huis. Ik had voor 21 uur besteld, maar kreeg de volgende dag een mail dat het pakket binnen twee werkdagen verstuurd zou worden. Daar zat kerst en een weekend tussen, dus dat werd zes dagen later. Als reden werd aangegeven 'Helaas is het model net uitverkocht en met enkele dagen weer binnen'. Misschien zijn er meer mensen met deze ervaring? Vervolgens was het pakket verzonden en bij aankomst zat er slechts één Sonos in, terwijl ik er twee had besteld. Daarover weer contact gezocht (telefonisch niet gelukt, dus een mail gestuurd. Chat lukte pas na een aantal pogingen) en met excuses werd de tweede ook verzonden. De reden: 'helaas was er wat mis gegaan met verzending'. Kortom: ik ben niet heel tevreden, maar uiteindelijk is alles toch goed gekomen.

Marianne 04-01-2024

Wat ben ik geweldig geholpen door Collin van de Hello.tv winkel in Den Bosch. En ook daarna nog. Nadat ik 's avonds een mailtje had gestuurd voor het omruilen van de tv (die dag gekocht maar toch te groot voor onze huiskamer) belde Collin mij de volgende ochtend al om hiervoor een afspraak te maken.
Het recht om te ruilen hadden we omdat we een extra verzekering hadden afgesproken.
HelloTV 04-01-2024

Hallo Marianne,

Bedankt voor de 10! Wat fijn om te horen dat je zo prettig geholpen bent door onze collega Collin. Wij willen uiteraard graag dat je kijkt naar de beste tv voor jou, dus als de uitgekozen tv toch niet helemaal is wat je ervan verwachtte, dan helpen we je graag bij het uitkiezen van de juiste tv. Hopelijk bevalt de nieuwe tv beter.

Jelske - HelloTV

R.J.Reijns 04-01-2024

keurig geholpen , een correcte inruilprijs voor mijn loewe tv,nieuwe Samsung en sonnos bar gekocht
prima uitleg

Franklin uit Gorinchem 04-01-2024

Onze aankoop was helaas niet goed i.v.m. te brede kabel van Samsung, kabel past niet in kabelgoot. TV teruggebracht en de winkel in Den Bosch heeft laten zien dat de klant voorop staat. Samen gekeken naar de beste oplossing en het resultaat is fantastisch. Wij zijn erg blij met de service van Hello TV in Den Bosch.

Luuk Vree 04-01-2024

We zijn erg goed geholpen. Zelf komen we uit Amersfoort daarom zijn we even naar Utrecht gereden.

Harry en Inge Sanders 04-01-2024

We zijn snel en perfect geholpen door Marco Gomes in Duiven. Hij is erg aardig, rustig, niet opdringerig (iets wat wij erg belangrijk vinden) en heeft veel vakinhoudelijke en technische kennis. Ook kon de tv al de volgende dag geleverd worden! Fijne winkel, fijne mensen!

Ivo Verhoeven 04-01-2024

Via Google bij Hello TV terecht gekomen, zeer overzichtelijke en nette website.
Ten tijde dat ik op zoek was naar een nieuwe televisie liep er een actie met flink wat korting met daar bovenop de mogelijkheid om je oude televisie in te ruilen. Keurig netjes !
Via de mail goed geadviseerd en de adviseur / verkoper deed wat hij behoord te doen.
In de winkel in Groningen welke goed bereikbaar is met veel parkeergelegenheid ben ik goed geholpen op een vriendelijke en nette manier. Bestelling stond zoals afgesproken klaar en is ook keurig mee in de auto gelegd.
Uitstraling van de winkel is professioneel, overzichtelijk en niet te vol.
Kom hier zeer zeker weer !

Benny 04-01-2024

Hello tv duiven was dichtbij en goede hulp in de winkel. Goede uitleg over de producten

GK 04-01-2024

Inmiddels een vaste bezoeker van Hello TV. Altijd uitstekend advies op maat, er werken alleen maar medewerkers met verstand van zaken.

Marianne 04-01-2024

We zijn goed en vriendelijk geholpen door Collin.
Duidelijke uitleg bij onze aankoop.

Joery kalf 04-01-2024

Super goed geholpen, klantvriendelijk, goede product kennis, informatief, zeker een aanrader!

David 04-01-2024

Goed geholpen, goede korting gekregen. Deze mensen weten waar ze over praten.