HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5087 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Jack van Gastel 08-06-2022

Op het moment dat wij de winkel binnenstapten hadden wij al een goed gevoel. Na wat rond te hebben gekeken werden wij aangesproken door een verkoper met de woorden of hij iets voor ons kon betekenen. Ik had wel een paar vraagjes over sommige tv's die wij hadden gezien en van het een kwam het ander. Wij kregen super goede uitleg en eigenlijk liepen wij binnen met het idee zomaar te kijken, maar wij gingen de deur uit met de aankoop van een tv. Daarnaast kregen wij een leuke korting door de inruil van onze oude tv. Vandaag is de tv geinstalleerd en wederom kregen wij geweldige tekst en uitleg over het gebruik. Met andere woorden wij zijn super tevreden.

? 08-06-2022

ondanks het feit dat het aanschaffen van een tv via chatten mij niet een dagelijkse bezigheid is moet ik zeggen dat het toch heel vakkundig is geplaatst en begeleid. en de afspraken zijn nagekomen.

Klaas 08-06-2022

Leuke en spontane verkopers die verstand van zaken hebben
Ik zou plattetv zeker aanbevelen

Marijke en Wim Schook 08-06-2022

Heden is de soundbar Samsung HW-Q930B (2022) geinstalleerd als toevoeging bij de Samsung TV NEO QLED 8K 65QN800B (2022). Tegelijkertijd is de TV d.m.v. Samsung muurbeugel WMN-A50EB-Slim Fit aan de muur gemonteerd.

Bij het installeren van de soundbar bleken de achterspeakers niet compatible te zijn met de bijgeleverde Vebos vloerstandaards. Binnenkort zal e.e.a. echter in orde worden gemaakt. Ik heb daar het volste vertrouwen in.

De werkzaamheden zijn uitstekend verricht door installateur X van Platte TV.

Francois Hamelink 08-06-2022

Vandaag is onze nieuwe Samsung NEON QLED tv geleverd door Plattetv.nl (winkel Breda) erg correct geholpen en de t.v werd netjes opgehangen zoals overeengekomen was. De tv hangt nu als een schilderij aan de muur zeer blij mee!

Paula 08-06-2022

Makkelijk bestellen, via de chat nog wel. Gisteren bezorgd en geïnstalleerd. Prima geregeld.

Koos 08-06-2022

Ik ben geholpen door André in vestiging Groningen. Zeer deskundig en eerlijk advies

Inge 08-06-2022

Netjes geholpen
Mooie prijs voor de tv
Leuke aanbieding
Snel kunnen afhalen in winkel in Breda

Gerda 08-06-2022

Mooie grote winkel. Groot aanbod. Vriendelijk personeel. Geholpen door Masie die ons goed van advies diende en alle tijd voor ons had. Op de vele vragen die ik had, gaf hij geduldig uitleg. Ik heb uiteindelijk een keuze kunnen maken en een tv gekocht die gisteren is geïnstalleerd. Alle lof voor Masie en zijn collega's die allemaal een dikke vette 10 verdienen. Ik ben heel tevreden en blij met m'n nieuwe tv.

Raymond 08-06-2022

Heel erg prettig online geholpen, mooie korting ontvangen op de tv en het geheel laten ophangen.
Erg duidelijke communicatie met de installateur wanneer hij langs zou komen.
Zeer deskundige en professionele jongen die in no-time het scherm op de exacte plek heeft opgehangen en een duidelijke uitleg geeft over het toestel.
Zou hier zo weer bestellen!

Henk 08-06-2022

Bij PlatteTV hebben we in de loop van de jaren al diverse TV toestellen aangeschaft, dat we steeds terug blijven komen zegt genoeg.
Ook deze keer, bij de aanschaf van een LG OLED55C25LB, werd dit wederom bevestigd: vanaf het eerste vriendelijke chatcontact, technisch advies in de winkel tot aan het moment dat Marco onze nieuwe tv in de auto legde.
Samengevat: Vriendelijk, technisch goed onderbouwd advies en qua prijs ok.
Tip: Maak gebruik van de 5 jarige A-Z garantie dan kun je 5 jaar zorgeloos kijken.

Rob Kalkhoven 08-06-2022

Naarden is prettige winkel om rond te kijken en heeft vriendelijk en behulpzaam personeel.

Ché 08-06-2022

Zeer goede service. Bij aankomst winkel wordt je vriendelijk aangesproken en wordt er gekeken hoe je geholpen wilt en kan worden, waarna, de mogelijkheid er is om met een expert te spreken. Deze geeft je tot in de details weer wat de mogelijkheden en specificaties van het desbetreffende product zijn en kijkt of er andere producten, wellicht goedkoper, of duurder, maar dan ook een nieuwere editie, zijn die beter schikken. Wat het mooie is, is dat er bijna altijd een extra korting mogelijk is, plus de extra verzekering-service die ze aanbieden, die er voor zorgt dat plattetv de plek is waar je je electronica moet aanschaffen.

Esther 07-06-2022

We kwamen 10 minuten voor sluitingstijd de winkel in Nijmegen binnenlopen en de verkopers waren alleraardigst, de medewerker heeft uitgebreid uitleg gegeven waarbij het niet uitmaakte dat het inmiddels sluitingstijd was. Dikke pluim.

L. Van der Star 07-06-2022

Mooie winkel, zeer vriendelijk personeel met verstand van zaken. Nemen je van a tot z mee door de warboel van tv's en specificaties die momenteel beschikbaar zijn. Hierdoor kom je uiteindelijk tot de beste keuze en kan het bijna niet anders dan, dat je met een nieuwe tv naar huis gaat (met de beste prijs). Wat een min punt is, is dat het personeel erg aandringt op bijvoorbeeld het service pakket.

Boy 07-06-2022

Super goed geadviseerd en geholpen door medewerker xxxx, de korting deed ook een hoop goed 😉. Nu wachten tot de tv binnenkomt en we er van kunnen genieten!

Daniel 07-06-2022

Perfect geholpen door medewerker xxxx. Werkt netjes en beantwoordt al je vragen geduldig. TV hangt er mooi bij!

J. Verhagen 07-06-2022

De winkel is ruim en overzichtelijk (rolstoelvriendelijk )
Grote parkeerplaats voor de deur.
Veel keuze mogelijkheden.
Wij zijn naar PLATTE TV gegaan door goede ervaring van een familielid.
Zij hebben de TV gekocht bij PLATTE TV in Breda. Vanuit Limburg vonden wij dat te ver, maar wij zijn blij dat wij in Eindhoven de zelfde goede ervaring hebben als de familie in Breda.
Gebruiksvriendelijkheid van de site is uitstekend.
Levering moet nog komen daar kunnen wij nog geen mening over geven. Maar dat gaat voor ons gevoel ook goed.

Dat wij zo tevreden zijn heeft vooral te maken met het personeel.
Wij zijn geholpen door medewerker xxxx.
Geduldig, goede uitleg, duidelijk verstand van zaken, gaf ons hele goede adviezen.
Reden om bij PLATTE TV de TV te kopen.
Bij deze nog onze grote dank voor medewerker xxxx.

Jack 07-06-2022

In de winkel in Nijmegen uitstekend geholpen door medewerker xxxx met een keuze te maken. Duidelijk werden de verschillen uitgelegd van de verschillende beeld technieken en de voor- en nadelen van deze technieken.
We gingen met het idee een oled tv te kopen maar we zijn uit gekomen bij een Neo qled van Samsung.
Een tv kun je uiteraard via internet kopen bij een dozenschuiver maar persoonlijk koop ik liever met advies en wil de verschillen ook zien.
De laatste jaren was oled de betere keuze maar als je beide systemen naast elkaar ziet dan is het verschil zo klein geworden dat we toch voor de neo qled zijn gegaan.

Roy 07-06-2022

Heel goed geholpen door medewerker xxxx in de winkel van platte tv Utrecht. Goed advies gekregen en rustig kunnen rondkijken voordat ik een definitieve keuze had gemaakt voor mijn nieuwe TV. Twijfelde tussen een Sony en een Philips en uiteindelijk erg tevreden met mijn keuze voor de Philips 55OLED806. Erg blij mee en ook erg fijn dat ik de modellen van de TV's in de winkel kon bekijken. Top! Aldus een tevreden klant!

Ravi 07-06-2022

Goede Aanbieding van de tv gekregen en netjes en snel reacties gehad via de mail.

Voor kleine vergoeding kwamen ze de tv ook ophangen en installeren en alles netjes uitleggen.
Had de ziggo box nog niet aangesloten en die wilden die ook voor me installeren.

Een tevreden klant

John 07-06-2022

Over de winkel in Breda en medewerkers geen enkel commentaar Top..
Telefonisch contact met hoofdkantoor 026-8454659 is een drama meer dan een uur in wachtrij, en via chat kunnen de jongens na onderzoek ook in mijn geval niets zien in systeem, als hier verbetering in komt krijgt Plattetv een 10.

Anton Klaassen 07-06-2022

Eindelijk een verkoper met verstand van zaken, man met bril. In de winkel in Nijmegen met aanbod van veel. Vandaag aangekocht en indien de ontvangst, plaatsing e.d. gelijk is aan onze behandeling in de winkel, dan een 10!

Sharon 07-06-2022

Veel kennis en informatie over verschillende modellen en merken TV's ontvangen. Minpunt: aan het einde opdringerig met onnodige extra's verkopen.

Roland 07-06-2022

Wij zijn super geholpen met de aanschaf van onze tv door (*) echt een aanrader om daar naartoe te gaan heel vriendelijk en super service