HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5087 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Marjon 28-12-2022

Goedendag,

Ik kom al jaren wat eerst platte tv.nl was en nu hellotv ,altijd tevreden geweest met de vriendelijkheid en de service
De tv is nog niet geleverd dus daar kan ik niks over zeggen ,Maar Lian in de winkel in Den Boch heeft ons super vriendelijk geholpen
Daat waren we zeker blij mee

Naigi . S . 28-12-2022

Hier voel je je echt klant. Ontzettend goede service en heel vriendelijk advies zonder dat men zich opdringt.

Het is echt een aanrader om hier naar toe te gaan of via hun webshop te bestellen. Service in hoofdletters !!!

EdB 28-12-2022

Geweldige aanbieding gekregen en ook nog supersnelle levering van The Frame

Peter 28-12-2022

Vanmorgen bij hello tv in Edh geweest. Erg vriendelijk geholpen en met kennis van zaken zijn we blij met onze aankoop van een compleet geluidssysteem! Onze complimenten voor jullie!!

Wallie85 28-12-2022

Wij werden vriendelijk ontvangen en netjes geholpen bij HelloTV in Den Bosch. Na even rustig rond te hebben gekeken kwam de medewerker ons helpen. Alles werd op een ontspannen manier uitgelegd en alle vragen vanuit ons werden keurig beantwoord. Uiteindelijk hebben wij met alle tevredenheid een tv gekocht.

Rene 28-12-2022

Vandaag keurig geholpen. We kwamen even luisteren naar de Samsung Q990 soundbar; deze gaf echt een top geluid. Tevens een Samsung Qled 65 inch aangeschaft. Hierdoor een mooie korting kunnen krijgen. Goed geïnformeerd over de aanvullende garantie ivm het uitvallen van pixels. We hebben er 1 gezien waar een pixel niet werkte, maar dat wil je niet.
Ik kan iedereen Hello TV aanraden

Naren RAMAUTAR 28-12-2022

Excellent sales person and great prices.
Explaining all the details and I was very pleased .

A.Tel 28-12-2022

Ben goed geholpen en service was perfect in filiaal Groningen en Lg tv was op voorraad dus kon gelijk mee en hebben al veel plezier ervan en dit is 2e keer al dat we een tv kochten in Groningen

Mick 28-12-2022

Winkel met leuk personeel en goede kennis van zaken. Zal mijn toekomstige upgrade ook hier vandaan halen.

Martin en Ans 28-12-2022

Mooie winkel, met TV's goed overzichtelijk. Veel modellen om te beoordelen.
Bijzonder vriendelijk, kundig en niet opdringerig geholpen door de medewerker.
Uiteindelijk voor ons gevoel een prima deal.
Chapeau!

Mark 28-12-2022

HelloTV had een goede black friday aanbieding voor de 65" LG C2. De TV is door megadrukte bij de bezorgdienst de woensdag daarna bezorgd. Helaas zag ik al vrij snel een zichtbaar kleurverschil in het beeld. Met name wit en grijstinten waren naar mijn mening niet uniform genoeg.

Na een mailtje naar de klantenservice met een paar foto's van het beeld en de vraag wat te doen werd direct aangegeven dat dit niet zo hoort, en aangeboden de TV om te ruilen. De afspraak was snel gemaakt en een vriendelijke en behulpzame medewerker kwam thuis langs om de vervangende TV te bezorgen en te helpen de vorige TV in te pakken.

Uiteindelijk ben ik zeer tevreden over zowel de LG C2 als de service van HelloTV. Beter kan het denk ik niet.

marco kruidenberg 28-12-2022

Een Samsung 85QN900B besteld als vervanging van een 85QN900A die kapot was gegaan na een jaar. Via de chat melding gemaakt, maar er werd geen vervangende TV aangeboden, terwijl een 199 Euro 3 jaar A-Z service pakket was afgesloten. Hierna een verwarrende communicatie moeten voeren met een reparatiedienst die het had over restwaarde en creditatie al dan niet (daar heeft een klant niets mee te maken, want zaak tussen winkel en fabrikant). Met Samsung zelf gebeld hoe dit werkt en toen kwam uitleg wie/wat doet. Weer met Hello TV gebeld over de vervanging en wat compensatie onderhandeld. Wat hier ontbreekt is een duidelijke uitleg over de procedure en de betrokken partijen. Geen geweldige back-office/service afdeling. Hello Tv is niet erg betrokken bij de klant. Zeker als je een dergelijk dure TV koopt, verwacht je meer. De aflevering en installatie van de QN900B ging overigens prima volgens afspraak. Leuke mannen met plezier in het werk. Wel erbij blijven tijdens aansluiten en instellen.

Dennis merbis 28-12-2022

Snell service perfecte uitleg snel een verkoper met goede antwoorden we tel op voorraad dus gelijk meenemen

Bram 28-12-2022

Fijne winkel met prima personeel. Hebben me goed geholpen met wat ik nodig had in mijn huis (soundbar + televisie).

TL 28-12-2022

Goed geholpen door een medewerker met verstand van zaken en kon mij goed van advies voorzien.

Gerard 28-12-2022

Ik kon hier mijn oude tv inruilen en werd vriendelijk geholpen door Mikki en bij aflevering van de tv door xxx die een halfuur tevoren even belde dat hij onderweg was. Al met al een positieve ervaring.

Tim 28-12-2022

Ik raad deze shop zeker aan.Ben zeer tevreden over de service dienstverkoop ,verkopers in de winkel waar zeer behulpzaam, vriendelijk en er was meer dan voldoende personeel aanwezig zodat het wachten zeer beperkt was . De toonzaal was netjes en alles tegen zeer scherpe prijzen. Er is geen minpunt te vermelden.Gewoon keurig,netjes afgehandeld.Doe zo verder!

wj Dona 28-12-2022

Ondanks dat jullie onder deze naam nog niet zolang bestaan hoorde ik hem regelmatig vallen onder mensen die een tv wilde of hadden aangekocht.Eerst recensies over Hello tv gelezen toen naar de winkel in Den Bosch die er zeer uitnodigent uitziet.Thuis al via testen op internet gekozen voor een Panasonic Oled.Netjes besteld en afgeleverd aan huis.Na het aansluiten niet echt tevreden over het geluid,dus terug naar Hello TV voor een soundbar.Twijfelde tussen de Yamaha en Denon,waarop de verkoper ze liet horen op muziek naar eigen keus.De Yamaha is in bestelling.Al met Al ia Hello TV een aanrader

Willem 28-12-2022

Grootte keuze, leuke aanbiedingen en goed geholpen.
Vriendelijk en deskundige verkoper.

Frank Lub 28-12-2022

Ik heb via Internet een deal gemaakt.
De chat en mail functie werkt perfect, snel antwoord en duidelijkheid.
Shop Naarden heb ik gekozen omdat ik zelf in Bussum woon.
Ook daar de juiste service en vriendelijke mensen.

Kitty 27-12-2022

Super blij dat we weer naar deze winkel zijn gegaan ipv online shoppen. Zoveel duidelijke informatie en advies, heel vriendelijk personeel en totaal niet opdringerig. En dan ook nog een goede inruilprijs voor ons oude toestel.

Xavier 27-12-2022

Heel veel kennis met TV en audio super goed geholpen door de medewerkers en ook nog voor de beste prijzen in Nederland.
Voor mijn ervaring de beste TV en audio winkel van Nederland (Hello TV Duiven)

Max L 27-12-2022

Echt geweldig ! Mega blij met de service en personeel van Hellotv. Bij binnenkomst gelijk netjes ontvangen en er werd ruim de tijd voor ons genomen om alles uit te leggen en de juiste informatie te geven aan ons. Waar vind je dat nog pure klasse ! Ruime winkels en een goede voorraad zodat we hem gelijk mee konden nemen onze Samsung The Frame TV.

Margot 27-12-2022

Ik besloot om om contact op te nemen met hello tv omdat ik een mooi toestel zag op hun site, het fijne van hello tv is dat je je oude tv kunt inruilen, ik kreeg meteen een mooi aanbod waarmee ik akkoord ben gegaan.....het was tweede kerstdag maar toch was vestiging Breda open waar ik vervolgens heen ging en super uitleg kreeg over het toestel, diverse hdmi kabels, garantie en zelfs de mogelijkheid tot omruilen mocht het toestel niet bevallen.
Ook werd voor mij het oude toestel uit de auto gehaald en de nieuwe geladen door medewerker xxxx kortom .....niets dan lof over hello tv.....dit maakt mij een zeer tevreden klant

Margot

Jos 27-12-2022

Superblij met mijn nieuwe TV!
Aangeschaft na goed advies en een hele mooie prijs.
Snel geleverd door vriendelijk en behulpzaam personeel.