HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5083 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Andre Boes 29-10-2022

Heel goed geholpen door Bjorn en Nick
In Amsterdam. Duidelijke uitleg over alle mogelijkheden en services

Kees visser 29-10-2022

Vandaag me 2e aankoop hier gedaan zijn echt super vriendelijke mensen zeer goed geholpen ze waren mijn bestelling kwijt kan gebeuren maar zeer goed opgelost door de medewerker in mijn voordeel ben zeer tevreden waar vind je dat nog raad het iedereen aan om hier een aankoop te doen van mij krijgen ze een verdiende 10

B.Levers 29-10-2022

Vandaag tv gekocht bij hello tv na feedback via de app naar de winkel in Doetinchem gegaan .
Goed overleg gehad in de winkel en blij naar huis met een Samsung 65 inch .

Bas 29-10-2022

Fantastisch geholpen door medewerker R.L. Goed advies en uitleg gegeven.
Prachtige televisie voor een mooie prijs!
Ik beveel deze winkel zeker aan.

S 29-10-2022

Top geholpen met het ophalen van mijn online gemaakte bestelling.

Via de chat heb ik een prijs afgesproken en vervolgens ben ik direct de tv gaan ophalen.

Rob 29-10-2022

Ik werd vriendelijk geholpen zowel per mail als in de winkel
Ik heb een sonos installatie aangeschaft de verkoper liep zelfs mee met de apparatuur om in de auto te leggen
Ik ervaarde dat als zeer bijzonder eigelijk
Daarvoor dank

Caspar 29-10-2022

Had iets besteld en toen ik de winkel was , rade ze mij iets anders aan omdat het anders zonde van mijn geld was. Dit vind ik heel netjes ze hadden mij ook iets duurders kunnen aansmeren maar hebben ze niet gedaan

Hans 29-10-2022

Nette winkel in Eindhoven en makkelijk om TV's te vergelijken. De hulp en uitleg was ook goed.
Het onderhandelen over de prijs zie je ook bijna nergens meer, hier kan dat nog wel.

Hier komen we zeker nog een keer terug.

edwin 29-10-2022

Zojuist een receiver en speakers gekocht bij deze winkel in Amsterdam. Goed advies. Goede prijs. Alles op voorraad. Nette winkel. Kga zeker terug

John 29-10-2022

Op 8 Oktober een schitterende Neo qled 65qn800b besteld,3 dagen later bezorgd en alles aangesloten ,wat een schitterend beeld alleen kraakte het toestel erg net alsof er een kortsluiting in zat. Chat begonnen met Hello tv en een afspraak gemaakt dat die omgeruild zou worden en is inderdaad ook gebeurd. Deze tv is helemaal klachtenvrij en het beeld is prachtig en het geluid is ook schitteren. Heb 'm tegen de muur gehangen met een speciale Samsung muurbeugel zodat die er strak tegenaan zit en als je de beugel iets scheef gemonteerd zou hebben kan je de tv links en rechts pakken en precies horizontaal draaien,prachtig systeem. Was er al bekend mee daar ik met mijn zoon afgelopen jaar al een neo 65inch 4k en die muurbeugel bij hello tv hadden gekocht.
Toen was de afterservice ook perfect van jullie.

power 29-10-2022

werd netjes te woord gestaan en ook vrij snel geholpen de uitleg over wat ik wilde was prima
ik ben dus overgegaan tot koop omdat de prijs me wel beviel en de service van de zaak goed is
ik koop al jaren bij deze winkel en het is altijd naar tevredenheid

Gru 29-10-2022

Zeer goed advies en geholpen door medewerkers.
Goede prijs voor de producten.
Zelfs gewezen op extra aanbieding dit weekend.
Helemaal TOP

Marco 29-10-2022

Goede verkoper, alles netjes uitgelegd, ze nemen de tijd voor je hello tv houd zich aan zijn woord.

T 29-10-2022

Snel antwoord, zowel via mail, chat als app. Goed advies op mijn producten en installateur X deed daar nog een schepje bovenop met hulp bij installatie en montage. Daarnaast nog wat extra advies gekregen over mijn oude tv. Top service van A tot Z.

Henry 29-10-2022

Zeer nette en goed opgezette winkel.
Uitstekend geholpen door verkoper X die alles duidelijk heeft uitgelegd wat de verschillen zijn tussen het vele aanbod.

Kortom een Uitstekend deal gemaakt en een tevreden klant.

Thuur Mols 29-10-2022

Mooie overzichtelijke winkel met voor ieders wat wils.
Geen massa en overkill zoals we dat bij de bekende 'media winkels' kennen, maar (tegen al mijn verwachtingen in) een super mooie winkel met ruime opzet!
Goed en duidelijk geholpen door verkoper 'X', die alle tijd nam mij te helpen bij mijn zoektocht ;-) Kortom, meer dan tevreden!

Onno Niks 28-10-2022

een winkel die alleen TV's verkoopt en daar door is er kennis van de producten en ben ik super goed vakkunding geholpen.

Kevin 28-10-2022

Super geholpen.
Verkoper nam de tijd voor ons en luisterde naar onze wensen!
Tevreden met een mooie Oled tv en geluidsinstallatie naar huis.

Hans 28-10-2022

Prima advies gekregen met een goede backoffice. Ook de prijzen zijn echt wel de beste prijzen die voorhanden zijn. Erg snelle levering.

Ma 28-10-2022

goed en snel geholpen, goede uitleg en ook de extra aandachtspunten behandeld

K 28-10-2022

Snelle reacties, heel goed geholpen.
Zeer blij met de aanschaf van de nieuwe tv!

Joost Baijens 28-10-2022

Bij Hello TV (in dit geval in Doetinchem) denken ze met je mee en hebben ze echt verstand van zaken. Bij aankoop van een TV met soundbar ook een mooie korting gekregen.

BertG 28-10-2022

Vandaag bij Hello TV te Groningen door Henk-Jan op een vriendelijke wijze geholpen bij de aanschaf van een mooie nieuwe TV. De winkel heeft een aangename uitstraling en een goede inruil mogelijkheid van onze oude tv maakt het positieve beeld compleet.

Michel enders 28-10-2022

Super vriendelijk te woord gestaan in de winkel in den bosch.
Online de deal gemaakt super geholpen.
Vanaag tv geleverd.
2 vriendelijke gasten.
Tv super mooi.
Ik zeg hello tv.

Perry Haast 28-10-2022

Gewoon een mooie en eerlijke winkel met nette prijzen en goede service...

Kortom onze volgende aankoop gaat weer hier zijn!