HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5088 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Erik Emmerik 18-09-2022

De service van hello tv in Breda is erg goed. Met name van medewerker. Ik ben super fijn geholpen door medewerker, die rustig de tijd nam om samen met mij de bediening en mogelijkheden van de tv door te nemen. Tevens nam hij de moeite en de tijd om de tv die van beneden naar boven moest oppnieuw te installeren. Nogmaals super bedankt.

celvin Keur 18-09-2022

Supermooie winkel Amsterdam met ruim assortiment en goede hulpzame verkoopster

Marck 18-09-2022

Hello tv groningen is eenGoede winkel met vriendelijk personeel wat precies weet waar ze overpraten en ze leggen alles tot in de puntjes uit en werken niet voor een premie en dat merk je heel goed in de klantvriendelijkheid en de expertise ik zou deze winkel aanraden

Henkiepenkie 17-09-2022

Wij hadden interesse in een draadloze speaker. Op internet vonden wij een voor ons onbekende zaak op de winkelboulevard De Herven in Den Bosch. HelloTV. Op hun website hadden ze ook nog diverse acties waaronder die van de draadloze Sonosspeakers. Toevallig had ik nog een audioset die ik tegen een aangename vergoeding kon inruilen. Bij binnenkomst werd er een bakkie koffie aangeboden en werden zeer goed geinformeerd t.a.v. de draadloze speakers. Uiteindelijk zijn wij ook met een nieuwe aankoop en zeer tevreden naar buiten gegaan.

Angélique 17-09-2022

De mederwerker was zeer vrendelijk en behulpzaam. Duidelijke uitleg over de voorwaardes.

A.Bakker 17-09-2022

Vriendelijk en behulpzaam. Nam de tijd om de diverse verschillen tussen de tv's uit te leggen. Geen druk om ter plekke te 'moeten' aanschaffen. Geen 10 omdat ik een papieren overzicht miste waarop de verschillen naast elkaar worden gezet en wat dat doet in de prijsverschillen. Geholpen in de winkel in Breda.

Ton 17-09-2022

Erg goed geholpen door N waardoor we de juiste TV hee en gekozen. N nam voor ons uitgebreid de tijd en niet onbelangrijk, we kregen een goede prijs.

J.E.G. Wiersema 17-09-2022

Hellotv Groningen. Klantvriendelijk en prima service, duidelijke uitleg over het apparaat. De website is ook goed duidelijk. Kortom echt een aanrader

Erik 17-09-2022

Mooie ruime winkel.

Leon en zijn collega vroegen gelijk of ik koffie wilde.
Goede en eerlijke uitleg over t product en onderhoud.
Top dat hij de tv zelf naar de auto bracht.

Ps.
Klein tv hoek voor kinderen zou nog top zijn.
Want die draaiende tv was ook leuk ÷)

Fam.mathijssen 17-09-2022

Rustige, Fijne winkel, overzichtelijk. Je kunt eerst rustig rondkijken en bij vragen staan ze je goed te woord. Het product niet op voorraad in de winkel en wel in het centrale magazijn dan wordt het daarvandaan meteen verzonden en bezorgd. Bezorgen zelfs op zondag!

Angelo 17-09-2022

Goed geholpen, duidelijk uitleg en ook aardige medewerkers, levering volgt ook snel

A. Wezeman 17-09-2022

Onze zoon kocht al eerder een TV bij Platte TV (nu Hello TV) in Groningen en hij was erg tevreden over deze winkel. Daarom heb ik nu ook gekozen voor Hello TV. Eerst heb ik via de website een leuke korting kunnen bedingen via de chatfunctie (Youri) en daarna ben ik naar de winkel in Groningen gegaan waar ik uitstekend ben geholpen door Chris R. Hij gaf mij nog een aantal tips mee en heeft de TV voor mij in de auto getild. Kortom, ik ben blij dat ik gekozen heb voor een fysieke winkel om de TV te kunnen ophalen, ik hoop vele jaren plezier te hebben van mijn nieuwe TV!

Loek 17-09-2022

Gisteren naar HelloTV gegaan om me te laten informeren over de aanschaf van een 65 inch TV van Samsung. Ererst op de overzichtelijke website gekeken waar je al heel veel info kan terug vinden. Maar had toch nog wat specifieke vragen en ik wilde het uiteraard ook zien en horen. Dan ben je in de winkel aan het goede adres. Mooie ruim opgezette winkel met sfeer, alle merken hebben een apart plaatsje wat het overzichtelijk maakte. Zeer zeker geen Mediamarkt. Ook goed maar toch gericht op de massa. In deze winkel duidelijk niet. Ik werd direct geholpen door Daan. Uitgelegd met welke vragen ik zat, hij snapte meteen wat ik bedoelde. Tijdens zijn zeer geduldige, kalme en duidelijke uitleg met demonstratie werden we steeds enthousiaster voor de keuze van een TV met Soundbar, die we dus ook hebben gekocht. Geen gepush geen sturing, voelde geen druk iets te kopen. Maar omdat D**** duidelijk blijk gaf dat hij er veel verstand van had waren mijn vragen snel beantwoord en kon ik een keuze maken. Top ****, ben zelden zo goed en prettig geholpen. Wordt in november bij ons geínstalleerd, tot dan was in depot geen enkel probleem. Ook top. Tja, kan er niets anders van maken dan een dikke 10. Met HelloTV en ik dik tevree!!

Eric 17-09-2022

Vandaag TV gebracht en geïnstalleerd door filiaal Breda. Tot in de puntjes verzorgd.

Brigitte 17-09-2022

Zo enorm goed geholpen qua advies en klanttevredenheid! Ik kende de winkel niet. Des te mooier om zo tevreden de winkel met een aankoop uit te lopen!

Mike 17-09-2022

Eerlijke en waardevolle info ontvangen van het personeel in Naarden. Blij dat ik een tv heb aangeschaft bij een speciaalzaak Inplaats van een online zaak. Persoonlijker en ‘op maat’ een combi tv en soundbar

Khalid 17-09-2022

Kundig geholpen door Lorenzo. Heeft verstand van de materie waardoor keuze maken gemakkelijk is.

Sabrina 17-09-2022

Hele mooie nette winkel in Rotterdam.
De medewerkers zijn heel vriendelijk en behulpzaam en geven goed advies en denken met je mee. Niets wordt opgedrongen.
Mooie tv's voor een scherpe prijs.
Snelle levering.

Sonyfan 17-09-2022

Personeel weet veel van individuele toestellen en neemt de tijd met demonstratie ervan. Ruime keuze. Het is te merken dat ze hier alleen maar TV toestellen verkopen en niet bv ook wasmachines. Erg servicegericht. Een gekochte TV had een kraak in het geluid. Zonder verdere vragen gelijk omgeruild.

Rene 17-09-2022

Prima geholpen bij aanschaf tv .en zeer behulpzaam bij inladen in auto. Top

Jos Jacobs 17-09-2022

Prachtige winkel en zeer vriendelijk personeel! Ik had een Denon receiver besteld maar Denon had lever problemen. Mij werd aangeboden kosteloos de bestelling de annuleren. Heb ik niet gedaan en nu in het bezit van een Denon DRA 800h!

Rini 17-09-2022

Ik heb voor deze shop gekozen na even zoeken op internet naar deals sluiten voor tv.
Zij boden de mogelijkheid om te onderhandelen over de inruilprijs van oude toestel. Na een ontspannen chat konden we een deal sluiten en toestel kon meteen opgehaald worden. Vriendelijke en kundige medewerkers hebben de deal afgerond. Ga zo door

JW 17-09-2022

Bedankt voor de goede service! Wij hebben een samsung frame aangeschaft en zijn goed geholpen. We hebben een 32 inch model gekocht online, maar die bleek eigenlijk toch te klein voor ons. Via online gemakkelijk kunnen regelen dat we 'm in konden ruilen voor een grotere. Vervolgens zelf gekozen om 'm in de winkel van Rotterdam in te ruilen en niet via PostNL te sturen. In de winkel goed geholpen, de online gemaakte afspraken beetjes nagekomen. Het beleefde en vriendelijke winkelpersoneel heeft zelfs geholpen de tv naar de auto te tillen. Houd er een prettig gevoel aan over.

Dennis van Rutsen 17-09-2022

vandaag een mooie tv aangeschaft bij hello tv in naarden goed geholpen door een werkgever van hun die me veel info gegeven heeft dus daar op een goed advies om een super mooi scherm hebben kunnen uitzoeken

Pim 17-09-2022

Ik kreeg een mooie aanbieding via de chat voor een Neo qled tv van Samsung via xxx. Na wat vergelijkingen met een LG oled tv voor de Samsung gekozen. Werd prima geholpen door X. Zij prees mij nog een hdmi kabel aan die ik erbij moest nemen voor de beste beeld kwaliteit en een extra servicepakket. Hierdoor kwam ik ruim €100 duurder uit. De hdmi kabel van Oehlbach kreeg ik (na wat onderhandelen) van €90 voor €35. Een enorme korting. Ik heb even uitgezocht wat deze Oehlbach kabel (onder een iets andere type naam, maar 100% dezelfde kabel) bij andere zaken kost. €32,50 dus. Toch jammer, want ik voel me hierdoor in de maling genomen en dat geeft een vervelende nasmaak. Ook het service pakket van €70 is in feite onzin. Gaat over omruilen als er 1 of meer dode pixels in je scherm zitten. Je hebt sowieso recht om je aankoop te retourneren, dus daar hoef je het niet voor te doen. Je hebt wel 1 jaar extra garantie, maar goed, daar betaal je ook €70 voor. Mijn advies, een goede zaak met mooie aanbiedingen, maar probeer eerst thuis je oude hdmi kabel die wellicht dezelfde kwaliteit levert en trap niet in de dure kabel voor weinig, die kost elders nog minder dus.