HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5088 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Martin 02-06-2021

Goede sortering, prima prijs, duidelijke webshop en vakkundig en vriendelijk personeel.

Peter. 02-06-2021

Zeer vakkundig personeel,vriendelijk behulpzaam.Kreeg een zeer goede uitleg over de mijn gekochte tv.Zeer goede inruilprijs voor mijn oude tv.

Rob 02-06-2021

Goede service. Zeer fijn personeel. Echt een aanrader. Wij zijn heel erg goed geholpen.

FRANKLIN 02-06-2021

VRIENDELIJK ONTVANGEN, KON DE TV METEEN MEENEMEN, MIJN ZOON IS EEN GOEDE KLANT , WEER EEN 2DE TV GEKOCHT,SERVICE IS PRIMA, EEN GOEDE WINKEL,

RaymondD 02-06-2021

In de ochtend gechat met een specifieke vraag over de sony kd-55xh9299. Mijn vraag werd bevestigd, nog een kleine extra korting gekregen en het toestel gereserveerd. Naar de winkel in Amsterdam gereden en zeer keurig geholpen door ****. Na betaling samen met *****de TV in de auto geladen, paste gewoon 👍. En nu thuis geïnstalleerd en ben zeer te spreken over de tv.

Martin 02-06-2021

Vandaag is de LG OLED65G1 bezorgd en opgehangen door een zeer vriendelijke en deskundige installateur het is een fantastische tv:geweldig beeld,geluid is prima

Tom 02-06-2021

Wow wat een prachtige zaak daar in Groningen. Je kijkt werkelijk je ogen uit als je binnen komt. Hoewel ik alleen maar een nieuwe Denon audio versterker kwam ophalen, is het lastig om niet ook naar een nieuwe TV te kijken.
De dagen daarvoor al een paar keer contact gehad met een medewerker van Platte TV. Mijn mening over hen .... zeer klantvriendelijk en prima meedenkend aan een oplossing, waardoor ik nu de trotse bezitter ben van een audio versterker van het merk Denon.
Het enige minpuntje wat ik heb ervaren was dat het zoeken naar de winkel erg lastig te vinden was voor een niet Groninger.
Uiteindelijk via veel vragen aan het winkelend publiek en een medewerker van een fietsenstalling, ben ik er gekomen.
Misschien een kleine tip om op jullie website (Groningen) een klein plattegrondje neer te zetten met wat namen van omliggende winkels waardoor het makkelijker is om jullie zaak te vinden.
Maar goed ik ben er gekomen en mogelijk in de toekomst ga ik er weer naar toe als ik wat nodig heb.
Officiële reactie van HelloTV 03-06-2021

Beste Tom,

Bedankt voor het schrijven van uw review. Erg fijn om te lezen dat uw bezoek aan onze winkel in Groningen zo prettig was. Bedankt voor de tip, we gaan kijken of we het vinden van de winkel iets makkelijker kunnen maken. Heel veel plezier gewenst van uw versterker van Denon en hopelijk tot de volgende keer.

Jelske - PlatteTV

Hermien Modderkolk 02-06-2021

Goedemorgen, In de winkel in Zoeterwoude werd ik erg goed en deskundig geadviseerd door ene ****. Hij hielp mij geduldig, probeerde mij niets aan te smeren maar gaf gewoon goed uitleg over voor en nadelen en heeft ook nog de nieuwe televisie die ik heb aangeschaft achter in mijn auto gelegd. Kortom ik kom zeker terug en zal de winkel ook binnen mijn sociale kring aanbevelen

Theo kuijpers 01-06-2021

Ondanks dat er weinig personeel was, toch uitstekend geholpen. Verkoper probeerde nog wel een duurdere televisie te verkopen maar dat is natuurlijk zijn werk. Top dat er een kopje koffie werd aangeboden terwijl verkoper een zo gunstig mogelijke rekening samenstelde. Ook behulpzaam met toestel in auto te plaatsen. Prima service al met al.

Tonny 01-06-2021

Vandaag keurig binnen de tijd onze nieuwe tv geleverd . Alles netjes afgehandeld door xxxx volgens afspraak.

Edward 01-06-2021

Ik vond dat ik iets te lang moest wachten voordat ik geholpen werd, maar daarna prima geholpen. Geen te gladde verkooppraatjes of een duurder toestel aan proberen te smeren dan dat waar je naar op zoek was. Fijne zaak!

Handgraaf 01-06-2021

Update op 01/06/2021:
We hadden een klacht maar bij nader inzien heeft de verkoper het super netjes opgelost !

Review van 28/05/2021:
De verkoop ging goed maar maar als je een klacht hebt zijn ze niet thuis. Ze gooien de telefoon op de haak. Ze zijn gewoon niet bereikbaar. We hebben twee maal een voetsteun gekocht. De beschrijving klopt van geen kant en hij past heel gammel op onze nieuwe TV en die van onze zoon. We hopen dat Platte TV morgen zal reageren. We hebben samen 3000 euro uitgegeven dan mag je toch wel service ontvangen Handgraaf

Jeroen 01-06-2021

Voor de 1e keer bij platte tv in Breda geweest.
Me nieuwe soundbar was leverbaar.
Makkelijk te parkeren gratis echt letterlijk voor de deur dat is een plus punt.
Bij binnenkomst meteen naar de balie gegaan.
Bij vriendelijk contact heeft de medewerker meteen me spullen bij elkaar gebracht.
Tijdens het wachten van me spullen kwamen er nog keer mensen aan of ze me konden helpen.
Uiteraard sta je niet alleen bij Breda en wort je echt geholpen als je wat nodig heb.

Zo daar staat hij dan me soundbar set mooi Q950 serie wat een ding en als 1e verkocht aan mij😜😜.
Duidelijke uitleg gekregen voor de extra service wat je erbij kan nemen a tot z verzekering en goedkoop ook.
Naar me auto werd er zonder dat ik erom had gevraagd gewoon me spullen naartoe gereden en een handje helpen met inladen is zeker geen probleem voor dit filiaal.

Bedankt heren van Breda ik kom zeker weer terug voor een nieuwe mooi deal.
Echter zal me aanstaande tv wel thuis bezorgd worden die past niet in me auto🤣🤣.

BEDANKT! Ik ben blij met me aankoop

Martin Schrauwen 01-06-2021

vakkundig geholpen en alle tijd! geen pushy verkopers maar medewerkers die meedenken en advies geven, ook ongevraagd. een aanrader!

Hein Sliphorst 01-06-2021

Fantastische service en uitleg over mijn gekochte oled tv Heel prettige verkoper die alle tijd nam en ook goed luisterde waardoor zijn antwoorden voor mij heel begrijpbaar waren. Zeker een opsteker! En ik ga daarover zeker vrienden informeren.

Megan 01-06-2021

Ik werd snel geholpen in de winkel in Zoeterwoude, fijne, vriendelijke service en duidelijke uitleg. Er wordt met je mee gedacht en uiteraard ben ik met een groter en iets duurder model naar huis gegaan dan in eerste instantie de bedoeling was (goeie verkoper die .....), maar het is alles wat ik ervan mag verwachten. We zijn er heel blij mee.

FW Claassen 01-06-2021

gezien de aandacht en het gesprek met de medewerker is dit minimaal Verdiend werd naar onze wensen gevraagd en kreeg de tijd en ruimte om even rond te kijken na dat wij meer info wenste kregen wij die en zonder opdringerig te zijn kregen wij alle info dus hebben wij bij jullie een tv en soundbar gekocht kan ik iedereen aanbevelen.

Hr. L.M.P.A. Duijn. 01-06-2021

In de afgelopen week heb ik contact gehad met ..... van Platte Tv. Ik kan zeggen zonder te overdrijven zeer goed geholpen, klant vriendelijk, luisterend, goede afhandeling, wat kan je beter wensen dan z'n behandeling door de telefoon.
Ik heb het wel eens anders meegemaakt bij andere bedrijven. deze manier van televerkoop want dat is het uiteindelijk verdiend een puim.
..... bedankt voor de afhandeling

Manon 01-06-2021

Ik ben geweest in de winkel in Zoeterwoude.
Op internet zelf al wat onderzoek gedaan maar persoonlijk advies is altijd beter!!
Toen ik in de winkel rondliep duurde het wel even voordat ik geholpen werd. Maar de hulp was heel fijn! Leuke jongen en de tv is zelfs in mijn auto getild door de verkoper, wat als vrouw alleen heel fijn is! :)

Ewoud 01-06-2021

Een familielid was zeer prettig geslaagd bij PTV Breda.
Wij zijn voor onze TV naar Naarden gegaan.
Makkelijk te vinden, ruime gratis parkeergelegenheid. De winkel zelf is prachtig ingericht en erg netjes.
Geen "dozencultuur". Ook aparte sfeer- en luisterruimtes om in alle rust audio en surround apparatuur uit te zoeken.
Wij werden geholpen door verkoper (*). Hij bood ons direct koffie aan. Geen pleur in een plastic beker maar echte koffie in mooi servies.
(*) is beleefd en zeer ter zake kundig. Denkt goed mee en weet waar hij het over heeft.
Het verkoopproces is vlot en aangenaam verlopen en wij zijn huiswaarts gekeerd met een Sony Bravia en een Sonos soundbar. Zeer concurrerend geprijsd.
Ook het 3 jaar servicepakket voor € 60 genomen. 100% pixelgarantie, service aan huis en leen TV bij reparatie.
In verhouding met het aanschafbedrag is dat echt een goede deal. Wij waren onder de indruk van Platte TV en zullen iedereen die een TV of audio zoekt aanraden daarheen te gaan.
Officiële reactie van HelloTV 01-06-2021

Beste Ewoud,

Bedankt voor de 10 en voor het schrijven van uw uitgebreide review. Wat ontzettend leuk om uw ervaring in onze winkel in Naarden terug te lezen. We doen er alles aan om u in alle rust een weloverwogen keuze te kunnen laten maken, leuk om te lezen dat dat ook gelukt is in uw geval. Heel veel plezier gewenst van uw nieuwe TV en soundbar en hopelijk tot de volgende keer.

Jelske - PlatteTV

Gerard 01-06-2021

In de winkel in Nijmegen zijn wij door (*) goed geholpen.
Samen met zijn collega kregen we een goed advies in dit woud van aanbod van tv’s. De prijs is ook goed.

Klant 01-06-2021

Ik ben zeer goed geholpen met de aanschaf van de sonos soundbar in winkel Doetinchem. Goed advies gekregen en prettig geholpen, fijn personeel.

Christian 01-06-2021

Na afgelopen week contact te hebben gehad met (*) in de chat, toch even naar de winkel gegaan in Naarden om de TV in het echt te bekijken.
Aldaar toch nog aan het twijfelen geraakt voor de nieuwe Samsung neo Qled maar toch gekozen voor de LG Neo OLED g1. Tot nu toch dubbel en dwars waard.
Winkel is ook echt een toevoeging.
Fijn en vriendelijk personeel met verstand van zaken!

R.Breebaart 01-06-2021

Nette jongen , en heeft 85inc tv keurig opgehangen , kan zien dat ie het meer gedaan heeft .

Wouter 01-06-2021

Deskundige en klantgerichte medewerkers, goede service en heldere communicatie.