HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Ilija 03-01-2022

Vandaag de SAMSUNG Q-series Soundbar HW-Q900A besteld bij plattetv.nl. Reden dat ik die hier wilde bestellen is simpelweg omdat hij hier het voordeligst was. Heb over de chat gesproken met een medewerker en heb dat contact als erg plezierig ervaren en ben goed geholpen. Ben tot nu toe tevreden.

Justin 03-01-2022

Nadat de LG tv niet geplaatst kon worden ivm kabels, heeft PlatteTV.nl direct ter plekken advies gegeven over een andere tv namelijk een Samsung. We konden deze de volgende dag (2e kerstdag notabene) ophalen en binnen 7 dagen hing die aan de wand! Hele goede service en uitstekende kwaliteit afhandeling!

A.F.IJsenbrant 03-01-2022

Goed advies betreffende mijn wensen betreffende mijn keuze.kon de oude tv inruilen voor een goede prijs. Snel afgehandeld de haal en bezorg service werd op prettige wijze ingepland. Werd keurig op tijd gebracht en 10 minuten voor de aankomst gebeld door de chauffeur.aanrader plaatje tv

Eric 03-01-2022

Hele fijne afhandeling voor de aanschaf van een Heos set. Eerst via de chat en toen een prima aanbieding gekregen. Snelle afwikkeling.

Peter 03-01-2022

Wijze van bestellen van een nieuwe oled-tv heb ik als prettig ervaren. Er werd snel gereageerd op mails en meegedacht over mijn keuze en vragen. Installateur was fijn in de omgang en nam alle tijd om alles uit te leggen en de muur montagehoogte te bepalen. Ook dat je gebeld wordt, dat ie onderweg was is positief. Hoewel dat wettelijk geregeld is, geeft het ook vertrouwen dat een volledige (aan-)betaling niet gevraagd wordt. De LG oled is trouwens een aanrader.

Frenkie & Camilla 03-01-2022

Tony hielp ons telefonisch aan een hele mooie deal voor een televisie en soundbar.
Zijn vriendelijke en behulpzame service zorgt ervoor dat wij zeker terug zullen komen bij platte tv. Ook de ophaal service in de winkel is heel klantvriendelijk en corona proof opgesteld.

Fijne jaarwisseling!

Mathijs Lok 03-01-2022

Je wordt goed geholpen met advies en een keurige prijs.
Zeker een aanrader.
Ik zal platte tv aanraden bij mijn vrienden.

H. 02-01-2022

Goede service via de mail, chat en in de winkel.
Snel geholpen en daarnaast 100,- bespaard met het prijsaanbod via de mail.
Personeel weet waar ze over praten en adviseert. De tv werd vanuit de winkel tot aan de auto gebracht, wat een service. Erg blij met mijn nieuwe tv.

Elbert van Remmerden 02-01-2022

Mooie winkel met een uitgebreid assortiment waarbij veel op voorraad is.
Groot voordeel is dat de winkel in Groningen goed bereikbaar is met een grote parkeerplaats (al moet je wel even zoeken)
Uitstekende service en goed advies gekregen.
Een aantal weken eerder had ik een TV op hun outlet afdeling gekocht. Prima TV, maar ik wilde toch iets met de nieuwste technieken. Het was geen probleem (ook na meer dan 3 weken) om deze TV in te ruilen. Ik kreeg zelfs korting op de nieuwe TV.
Enige minpunt was dat het soms meer dan een dag duurde voordat ik antwoord kreeg. Maar het gaat om het resultaat en daar ben ik dik tevreden over.

Een aantal jaren eerder had ik ook al een TV bij hun gekocht. Had er 1 besteld, maar op het laatst toch voor een ander gekozen. Was geen enkel probleem. Van deze TV hebben we nog steeds veel plezier.

vd Molen 02-01-2022

Snel en goed geholpen via de chat, deal gemaakt en direct een order per mail ontvangen zodat ik de TV bij de winkel kon ophalen en mijn oude TV kon inleveren. Erg prettig om zo snel voor een scherpe prijs bij een fysieke winkel de nieuwe TV te kunnen aanschaffen!

Eliza van Esch 02-01-2022

Reageert snel op mailtjes en ze geven een betere deal dan bij concurrenten. Daarnaast veel op voorraad waardoor ik me tv snel binnen had.

Mirjam 02-01-2022

Wij waren op de Hollandlaan in Utrecht en werden geholpen door verkoper wat een service… werden heel goed geholpen , klant is daar echt koning … werden goed geïnformeerd over de soundbar die wij hebben gekocht… volgende aankoop zal dan ook zeker weer bij plattere zijn… een dikke aanrader

Van de merkt 02-01-2022

Goede service.
Netjes geholpen
Goed advies
Mooie deal kunnen afsluiten
Bedankt

Ans 02-01-2022

We hebben onze nieuwe tv net in de winkel in Groningen opgehaald. We werden keurig en deskundig geholpen. Dankjewel voor de snelle service!

Jack 02-01-2022

Ik heb bij Platte TV een Samsung Neo QLED 4K 55QN85A (2021) gekocht en zeer goed te spreken over het personeel en de manier waar ik op geholpen ben ze hebben hem zelfs voor mij in de auto geladen ook de prijs was beter dan bij veel mega stores ik beveel Platte TV zeker aan ook ben ik erg tevreden met me aankoop super TV

Glenn 02-01-2022

Lang opzoek geweest naar de geschikte tv voor ons thuis,
uiteindelijk kwam ik terecht op de LG75NANO886PB.
Na verschillende reviews te lezen over de tv hebben we de tv besteld via plattetv. Bij platte tv was de prijs het goedkoopst en de klantenscore het hoogst. De 9,5 sterren zijn zeer zeker terrecht. Onze tv werd snel geleverd en het contact met het bedrijf was ook zeer vlot en makkelijk. Zelfs op zondag kun je de klantenservice berijken. Helaas bleek er iets niet goed te zijn aan onze tv, hier over contact opgenomen en zonder enige moeite kon de tv terug gestuurd worden en mocht ik een andere tv uitzoeken. Helaas was de LG nietmeer op voorraad en hebben ze telefonisch contact opgenomen om het beste alternatief te vinden voor onze wensen. Uiteindelijk zijn we uitgekomen op de SONY 75X89J. Deze tv is fantastisch en voldoet aan al onze eisen. Platte tv heeft de moeite genomen om dit zsm op te lossen en ze kwamen binnen een week de LG omruilen met de Sony. Ik ben zeer tevreden over de goede service en vriendelijke medewerkers van plattetv!

Erik 02-01-2022

Winkelmedewerkers zijn zeer vriendelijk en beschikken over veel kennis. De medewerker die mij geholpen heeft heeft ruim de tijd genomen om mij op de hoogte te brengen van de laatste ontwikkelingen in de tv en tv accessoires wereld. Hierdoor kon ik een weloverwogen keuze maken, en nu een paar dagen later ben ik nog steeds zeer blij met mijn keuze!

Neijenhuis 01-01-2022

De winkel staat op een perfecte lokatie, om als je een keuze hebt gemaakt je het artikel gelijk mee kunt nemen. Parkeerplaats is dichtbij.

Leuvenink 31-12-2021

Ondanks de Corona regels zeer goed en snel geholpen . Binnen een paar uur na aankoop tv bij de vestiging in Doetinchem op kunnen halen . Zeer goed en behulpzaam personeel

Joost Harmsen 31-12-2021

Wordt prima geholpen met inruil van mijn oude tv aardige prijs voor gekregen en de tv stond meteen klaar ......prima advies

Lee 31-12-2021

Deze is mijn twee tv bij Plattetv Naarden .
Ben heel tevreden met hun service n hoe hun meedenken met je qua tv maten in huis . Ik heb mijn tv ook laten ophangen .
Service is top , zal aan iedereen aanbevolen om een toestel bij hun bestellen of gewoon langs gaan om advies te vragen.
Was heel goed geholpen door Toby & monteur Edwin .

Anne 31-12-2021

Dhr.SK van platte tv ,heeft kennis van zaken en werkt
daarnaast zeer netjes .Dhr.denkt in oplossingen en
heeft ons cum laude geholpen .
Kortom:vakwerk ,Top! 👌😀

Sander 31-12-2021

Goed geholpen en de laagste prijs. Vriendelijk en een hoop uitleg bij de tv, ook goede garantievoorwaarden

O Kr 31-12-2021

Amazing service and very nice employees! Thank you Dax for helping us with TV choice (Utrecht store). It was a big pleasure.

Hans 31-12-2021

Deze winkel, Platte TV Amsterdam, scoort op alle fronten maximaal. Winkelbezoek, telefonisch contact chatcontact, contact met de installatiedienst: alles loopt optimaal. De installateur (xxxxx) is punctueel en weet precies wat hij doet. Hij nam de tijd om mijn vragen te beantwoorden. Hij kan alles goed uitleggen en denkt mee met met mij als als klant. Als hij de deur uitloopt doet alles het en weet ik hoe ik met de afstandsbediening moet omgaan.