HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5085 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Henk&Elly 06-11-2021

Eind oktober bij Platte TV.nl in de zaak geweest ter oriëntatie en info over de aanschaf van een nw. TV.
Hierbij goed en duidelijk geïnformeerd door jullie medewerker ***.
Een paar nachtjes over geslapen en vandaag 06-11-21 ,na nog wat aanvullende info ,van ***,m.b.t. garantie etc. tot aankoop besloten .
Wij zijn super tevreden !

Caly 06-11-2021

Het eerste klantcontact met de klantenservice was top! Goede informatie en advies gekregen over de tv keuze en kijkafstand e.d. Deal rondgemaakt,bezorgen ingepland. Kwamen ook binnen de afgesproken tijd aan. Waren deskundig bezig met het ophangen. Tussendoor ook nog advies gekregen over de receiver en plaatsing van de subwoofer.

Top service! Uitleg over de tv gekregen en gelukkig hadden ze nog een extra kabel op voorraad in de bus,die er gelijk bij besteld.

Een dikke tien voor de twee heren die kwamen bezorgen en installeren.

R.Blom 06-11-2021

Mooie winkel, vriendelijke verkopers. In mijn geval Mehmed. Goed uitleg gegeven, mooie prijs gemaakt. Ik zou deze winkel zeker aanraden.

Joe Vrolijk 06-11-2021

Goed geholpen, mooie deal! Gewoon goede service. Zeer tevreden. Ik raad platte tv aan

Marlene 06-11-2021

Goede, eerlijke uitleg en service. Vriendelijk te woord gestaan. Bedankt Daan uit de winkel in Eindhoven.

Frans B 06-11-2021

Mooie smart tv gekocht bij Plattetv in Amsterdam. Enthousiast en zeer vakkundig geholpen door **** en en aantal slimme tips en aanbevelingen meegekregen.En voor een hele mooie prijs. Zeer aan te bevelen voor tv en audio. Deskundigheid is een verademing vergelekenn met de verkopers van bekende winkelketens. Ben heel tevreden. Groeten Frans B

Ingrid 06-11-2021

De winkel oogt netjes en overzichtelijk. WIj zijn uitstekend geholpen door Timoty. Hij had geduld en legde alles goed uit, aangezien wij nog niet uptodate zijn wat betreft digitale systemen! Prijs/ kwaliteit werd eerlijk behandeld.
Kortom, tevreden klanten!

J. Muijen 06-11-2021

Prima geholpen bij Platte TV in Rotterdam. De site is overzichtelijk. Ik ben naar de fysieke winkel in Rotterdam geweest en de prijs was bespreekbaar. Uiteindelijk naar buiten gelopen met een tv en een goed gevoel.

henk 06-11-2021

mooie winkel en zeer vriendelijk en deskundige medewerkers
het was een beetje druk en er werd ons een kopje koffie aangeboden tijdens het wachten.
J*** gaf ons een duidelijke uitleg over de mooie keus en ons keuze is de Samsung

Willem 06-11-2021

perfecte uitleg in winkel van *** in Nijmegen over de mogelijkheden die wij wilden en niet te vergeten
een mooie prijs

R. Heidinga 06-11-2021

De pas gekochte tv ging kapot.......3 dagen na melding mankement bij de winkel, werd er een nieuwe bezorgd ! Dat noem ik goede/snelle service ...wat mij betreft, een aanrader dus deze winkel !!!!

ANNE 06-11-2021

Wij hadden eerder twee televisies bij Platte TV gekocht, naar volle tevredenheid. Onze vorige televisie was 10 jaar oud. We wilden een wat grotere en modernere televisie. We hadden onze wensen op papier gezet. Wij zijn zijn uitstekend geholpen door ***. Hij kon ons duidelijk uitleggen wat de voor- en nadelen van de verschillende televisies waren. De keuze was daardoor snel gemaakt.

Max S. 06-11-2021

Bij de winkel in Eindhoven een tv aangeschaft. Geweldige klantenservice, een fijne sfeer en snel geholpen.

De Visser 06-11-2021

Goede en vriendelijke uitleg door Daan .
Ook kun nog goed dealen voor een mooie prijs.

Joanna 06-11-2021

Omdat ik een aantal jaren geleden ook een tv bij PlatteTV heb gekocht en dat zeer goed bevallen is heb ik nu weer eerst contact gezocht met dit bedrijf. Zeer tevreden over het contact en het meedenken van de medewerkers.
Over *** de installateur ben ik ook tevreden, hij heeft de tv perfect opgehangen en de installatie goed verzorgd.

Marius 06-11-2021

Mijn eerste aankoop bij PlatteTV, eerst telefonisch de bestelling en de inruil door gegeven .
Daar ben ik prima geholpen door Lloyd en niets was te veel, dus chapeau ! (hebben trouwens ook heerlijke koffie bij deze prachtige zaak )

Corien Kole 06-11-2021

We zijn heel netjes en goed geïnformeerd door ***, de verkoop medewerker, waardoor we nu een hele mooie samsung Neo Qled tv hebben gekocht..... erg blij mee.

Stefan 06-11-2021

Mijn eerdere goede ervaring met PlatteTV in hun filiaal in Den Bosch deed mij doen terugkeren in filiaal in Naarden. Bij binnenkomst werd ik al direct heel vriendelijk en vakkundig geholpen. Mijn wensen en opmerkingen werden goed vertaald waardoor ik met de producten de winkel uitliep waar ik heel veel plezier van ga hebben. Duidelijke uitleg van de verkoper, niet opdringerig, gaf ook ruimte aan mij om de aanschaf goed te overdenken zodat ik de juiste beslissing neem. Kortom een 100% super ervaring met PlatteTV!

Douwe 06-11-2021

Als enige inruil mogelijk. Snelle, klantvriendelijke communicatie. Top bezorger!

TvdP 06-11-2021

Platte TV vestiging Den Bosch heeft nette moderne uitstraling. Op donderdag supergoed geholpen bij aankoop van kleinere TV voor dochter. Daardoor op vrijdag nogmaals naar deze vestiging gegaan en nog een mooie OLED Smart TV aangeschaft. Goed geluisterd naar wensen en goed advies gegeven.

Robbie Schreur 05-11-2021

Nu voor de tweede keer hier een fantastisch Samsung Qled gekocht de eerste een 75 inch en de tweede 55 inch , beide keren goed geïnformeerd over de toestellen, nogmaals dank hiervoor, prettige winkel waar je nog eens ouderwets kunt onderhandelen

Ron 05-11-2021

We zijn zeer goed geholpen door Henk - Jan van platte tv in Groningen. Alle vragen die we hadden zijn duidelijk beantwoord. Op zijn advies een Samsung tv aangeschaft. Wordt over twee weken geleverd. De winkel in Groningen ziet er zeer mooi en modern uit. Hier kan je gerust een tv kopen.

G. Raaijmakers 05-11-2021

Wij zijn heel goed geholpen. De verkoper heeft ons goed geadviseerd, zodat we de juiste keuze konden maken. En bovendien leuke aanbiedingen. We zijn blij met de aankoop.

Levy 05-11-2021

Dit is echt een topwinkel.
Super goede uitleg en super service!
Zo behulpzaam en geen enkele vraag is teveel.
Zeker een aanrader voor iedereen!

Casper 05-11-2021

Vandaag zijn wij geholpen door xxxx.

Helaas was onze tv stuk gegaan en zijn wij naar plattetv gegaan voor een nieuwe.

Lekker rustig kunnen rond kijken en daarna alle advies gekregen en zijn al onze vragen beantwoord. Nu hebben wij een nieuwe tv aangeschaft met alles erop wat we wilde.

Er is goed geluisterd naar onze wensen en alle verschillen is ons laten zien en goed uitgelegd.
Wij zijn erg te vreden over het leuke personeel en de goede service en kennis van xxxx
Na afloop werd de tv ook netjes bij ons in de auto gezet echt top!

Zeker blij met onze aankoop en de goede service, wij komen zeker weer terug!