HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5086 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Robert van den Brink 12-02-2023

Top bedrijf, een verrassend mooie zaak in naarden! Had ik niet verwacht, maar het is er prachtig en zeer behulpzame mensen. Fijne ontvangst en goede service! Mooie korting gekregen ook, goed adres dus👍🏻

Barend Schuur 12-02-2023

Beste Bryan,

Bedankt voor je deskundige hulp bij het kopen van mijn nieuwe samsung tv oled55s95b
na veel tips en demonstratie ben ik to deze keuze gekomen.
Ook is het mij opgevallen dat het team van Naarden zeer prettig samen werken met elkaar.
Wens jullie veel sucses met Hello tv Naarden.

vr.gr.

Hagedoorn, Ger 12-02-2023

Goed geholpen door Skip. Extra uitleg over de tv en de verschillende extra functies. Ook de tv zeer scherp geprijst
Zal het iedereen aanraden.

Arnold 11-02-2023

Fantastisch goed geholpen in de winkel in Groningen. Erg professioneel en vakkundige uitleg en ook erg lekkere koffie. Zeker een aanrader!

Wendy 11-02-2023

Vandaag naar de shop in Nijmegen geweest en super goed geholpen. De medewerker was erg vriendelijk en kundig. Wij hebben hier heel wat moois aangeschaft. Wij hoeven niet meer naar de bioscoop!

Joop 11-02-2023

Had nog nooit v an hello tv gehoord door toe val kwam ik bij hello tv heb geen spijt ben zeer te vrede over de site bestellen en de bezorging, ook een mooi toestel prijs verhouding.

Ilyas 11-02-2023

De best tv winkel en best instantie service in NL ! Uitstekende prijzen met korting gehad hebben, en zeer goede communicatie vanaf offertetraject tot na oplevering.

Het belangrijkste is dat het niet alleen over “Afspraak = afspraak ” gaat, maar ook het ophangen / installeren van de tv verliep professioneel en vlekkeloos, zelfs hebben we meer hulp van Installateur A & P gekregen tijdens de installatie! Ze zijn best lief en zeer top professioneel!!!!

Dit is de beste service ervaring die ik tot en met nu gekregen heb, vanaf de dag kwam ik in NL!

Ik heb geen enkele suggestie om te verbeteren vandaar de 10.

El jattari m. 11-02-2023

Op basis van reviews ben ik terechtgekomen op jullie website. En alles klopt. Elk bedrijf zou een voorbeeld moeten nemen van jullie. Top service op elke punt. Ik ben zeer zeker tevreden.

Job van Zetten 11-02-2023

Heb de Marantz NR 1200 receiver on line bij Hello TV besteld. Probleemloos ontvangen. Is vandaag door Dhr, Alex helemaal ingeregeld (internet radio}. 100% vakkennis en super vriendelijk. Hartelijk dank.

Gerrie 11-02-2023

Goede mensen en altijd in voor een goede prijs te bespreken. Het is de eerste keer dat ik hier koop dat gaat een vervolg krijgen in de toekomst

Marcel 11-02-2023

Prima geholpen en relevant advies, ouderwets goed eigenlijk. Bedankt medewerker!

RP 11-02-2023

Geholpen door medewerker va HelloTV Zoeterwoude. Zeer tevreden over zijn wijze van adviseren over de aanschaf van onze nieuwe televisie. Keuze van de televisie hadden wij online al zo'n beetje gemaakt, maar toch blij dat we deze bij HelloTV gehaald hebben. Zeer concurrerende prijzen, grote keuze en een rustige en prettige sfeer in de winkel. Medewerker heeft ons net zo rustig en prettig geholpen. Niet te pusherig, maar wel geholpen bij de juiste keuzes. Complimenten!

Hans 11-02-2023

Prachtige tv en prima hulp van medewerker. Hij heeft onze tv perfect opgehangen en ingesteld. Winkel Zoeterwoude dank.

Thea 11-02-2023

Door te zoeken naar een tv voor een redelijke prijs kwam ik bij Hello Tv uit, dus ben daar op zaterdag met mijn zoon maar eens gaan kijken. Vond mijn tv voor een goede prijs, dus bestelde deze, en kreeg als verrassing nog eens extra korting. De verkopers geven heel goed advies en weten snel welke tv bij je past.
Een aanrader voor iemand die niet weet welk Merk of model bij je past, krijg je hier duidelijk advies.

Daddyholland 11-02-2023

Gewoon de beste tv verkoper van Nederland. Goede service en vakkundig advies.

Wilma Middelkoop-entjes 11-02-2023

Nou gewoon super vriendelijke medewerkers in Utrecht echt super voor 9 jaar terug begonnen met tv's daar kopen en ga er steeds naar terug

erik 11-02-2023

Goed en snel en vakkundig geholpen, korting gekregen (en deze kunnen gebruiken voor de verzekering 😁, die ik anders niet had afgesloten).
Duidelijke uitleg en prettig contact.
Zou graag willen weten wat er nog meer verkocht wordt of gaat worden naast bbq benodigdheden, tv en game spullen. Fijne ruime winkel. Vermoed dat ik er vaker ga komen..

Paul 11-02-2023

Shop in Breda ziet er mooi uit en de service is er uitstekend. Ze nemen er echt de tijd voor je. Ook met het inladen van de soundbar namen ze de tijd om even mee te helpen.

Aziz 11-02-2023

Goed en snel geholpen. Denken goed mee en doen uiteraard aan upsellen van producten maar het stoort mij totaal niet. Fijne winkel.

Yvonne 11-02-2023

Onze oude tv ging kapot en na telefonisch contact en via de mail top geholpen.
In de winkel goed geholpen en n mooie korting gekregen

Rachel 11-02-2023

Na een goede hulp vooraf digitaal (onderhandeling en reservering in filiaal Rotterdam zodat wij de tv eerst konden zien) net in de winkel ook netjes geholpen. Heel blij met de tv en service van Hellotv

Hans 11-02-2023

Netjes geregeld. Ook werd er direct een onderdeel nagezonden dat ontbrak. De soundbar werkte prima.

Ger Jongen 11-02-2023

Met redelijk wat voorkennis de winkel in Eindhoven bezocht. Prima ontvangen en de benodigde informatie gekregen, die mij hebben geholpen om de juiste keuze te maken.
De opstellingen in de winkel hebben hier zeker bij geholpen!!!

ronald 11-02-2023

zeer fijn geholpen door de medewerker van de winkel, kreeg een leuke korting op zowel de tv als het extra jaar garantie die ik erbij heb afgesloten

Jan Zijlstrs 11-02-2023

Deskundig en zeer vriendelijk personeel. Ze zullen je absoluut niets aanpraten.
Ik ben erg tevreden over het product.
Kortom zonder problemen kun je kopen bij hallo tv.