HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Rob 26-05-2021

Goed advies gekregen van de verkopers. Ook voor een geringe meerprijs pixelverzekering erbij genomen, toch een extra zekerheid om lang van de tv te genieten.

Arie Hovestad 26-05-2021

Nette winkel in Utrecht, we zijn goed geholpen door X en natuurlijk de prijs van toestel was goedkoper dan in andere winkels.

Bruin 26-05-2021

Prima geholpen. Duidelijke uitleg door een zeer vriendelijke verkoper. Prettig winkelen bij PlatteTV .

Joel 26-05-2021

Luisteren naar de wens van de klant. Ook het personeel is super vriendelijk.

Jaap Roest 26-05-2021

Uitgebreide keuze, keurig ontvangst, deskundig personeel en een aantrekkelijk prijsbeleid

allard 26-05-2021

Vandaag in Utrecht bij Platte TV geweest Ging naar binnen voor een bepaald merk.Na het deskundige advies van Marc toch besloten om voor een Sony TV te gaan Geen spijt van .Zeker als de keuze zo groot is moet je goed advies krijgen en dat is geen probleem bij Platte TV Marc heeft zijn werk goed gedaan allard

R. Terberg 26-05-2021

Als klant van het eerste uur, eerst foto- bouw Presikhaaf Arnhem, de eerste Panasonic plasma TV (voor tig duizend gulden 😀) gekocht bij de Hr Arns sr. , vandaag was het weer een aangename ervaring bij platte tv in Nijmegen omdat de winkel in Arnhem tijdelijk gesloten is.
Ondanks dat het er erg druk was, zijn we meer dan perfect geholpen door Michael die alle tijd voor ons nam en ons zeer deskundig heeft geholpen.
We hebben dan ook direct beslist en een Samsung qled, frame gekocht.
Wij kunnen iedereen platte-tv aanbevelen. Zijn ook bij 2 concurrenten wezen kijken om ons te oriënteren maar werden of niet of zeer ondeskundig te woord gestaan.
Chapeau Nijmegen van uit Arnhem 👍👍.
R. Terberg
Officiële reactie van HelloTV 27-05-2021

Beste R. Terberg,

Wat ontzettend leuk dat u al zo lang bij ons in de winkel komt, dat waarderen we enorm. Nu de winkel in Arnhem helaas tijdelijk gesloten is, staan we in Nijmegen voor u klaar met dezelfde service. Heel veel plezier gewenst van de prachtige Samsung The Frame en hopelijk zien we u weer terug in onze nieuwe winkel in Arnhem.

Jelske - PlatteTV

Jes 26-05-2021

Vriendelijk en vlot geholpen door Nick. De winkel is keurig, alleen de naam playseatstore was even moeilijk terug te vinden. Wij zijn blij 😀

Arie van Veen 26-05-2021

De shop en de bediening was prima. De winkel was echter heel slecht bereikbaar vanwege de vele weg versperringen. We kwamen van Apeldoorn, richting Arnhem naar de N18 richting Doetinchem. Links van de weg zagen we de Winkel van Platte tv. Vervolgens hebben nog een half uur rondgereden om deze te bereiken. Wellicht handig om dit in de berichtgeving aan te geven.
Overigens de Sonos Beam voldoet aan alle verwachtingen.

Fenno van Norden 26-05-2021

Vandaag heb ik bij Platte tv te Utecht een LG Oled tv gekocht.
Ik ben daar reusachtig goed geholpen door Aron, hij heeft mij alles uitgelegd wat het
verschil is tussen het ene en andere merk en wat het verschil is en wat de voordelen zijn.
Ik ben daar erg blij mee, als men met je mee denkt en advies geeft om een goede keuze
temaken.

Marco Landman 26-05-2021

Vanmorgen de ruime opgezetten winkel bezocht in Groningen. Omdat we toch naar Ikea moesten en ik wist dat deze winkel er vlakbij zit. We waren al bij 2 andere concurrenten geweest.

We werden prima geholpen. Onder een genot van een bak koffie prima en heldere uitleg gekregen over de verschillende merken en mogelijkheden. We hadden al een redelijke vast keuze, maar dit werd ook duidelijk gevraagd waarom. En de verschillen werden ook even duidelijk uitgelegd.

Dit hebben we niet gehad bij de 2 andere winkels.

We zijn weer tevredenen en een tv rijker vertrokken.

Haarsma 26-05-2021

Afgelopen weekend super goed geholpen door een vrolijke vrouwelijke medewerkster T in Doetinchem met de nodige kennis van zaken. Ze was niet alleen vriendelijk en had kennis over de TV's maar was ook eerlijk en oprecht in haar uitleg. Hierdoor hadden we snel de juiste keuze gemaakt en zijn we dik tevreden over de aankoop.
Tot snel!

Alexander 26-05-2021

Uitstekend geholpen in de winkel te utrecht. Verkoper neemt rustig de tijd om mijn verhaal te horen en zijn keuzes voor een tv voor mij toe te lichten. Zeer prettig is dat er geen enkel moment een keuzes doorgeduwd wordt. Na een dag bedenktijd netjes terug gebeld en telefonisch de verkoop afgerond. Prettig dat er nog echte winkels zijn om je te laten informeren

Dr.Bedlo 26-05-2021

Een beetje moeilijk te vinden. Maar als dat gelukt is, word je allerhartelijkst ontvangen. Een pracht zaak, met een groot assortiment aan tv's en aanverwante zaken. Het personeel laat je rustig aan het woord, en beantwoord op deskundige wijze eventuele vragen. Geen gedram en gezeur. Kortom Toppie.Als de aftersales ( dat kan ik nu natuurlijk nog niet beoordelen) ook zo uitpakkende ben ik met deze topzaak diep en intens tevreden.
Officiële reactie van HelloTV 26-05-2021

Beste dhr. Bedlo,

Bedankt voor de 10! Wat ontzettend leuk om uw ervaring in onze winkel terug te lezen. We doen er alles aan om u een weloverwogen keuze te laten maken, zodat u zo lang mogelijk plezier heeft van uw aankoop. Heel veel kijkplezier gewenst en hopelijk zien we u nog eens terug.

Jelske - PlatteTV

Bert D. 26-05-2021

Na bestelling van de tv kreeg ik te horen,dat de levering wel een week tot 14 dagen zou kunnen duren.Hou hier rekening mee.Het is nu acht dagen geleden,en ben tot nu toe,niet op de hoogte gehouden. Dat kan beter!

Léon 26-05-2021

Aandachtig wordt er geluisterd naar je wensen om daar vervolgens een advies met uitleg en demonstraties aan te koppelen, zonder opdringerig te worden.

R. van den Bosch 26-05-2021

25-5-2021 ben ik door*** geholpen van Platte TV Doetinchem. **** heeft mij uitstekend geholpen en reageerde zeer snel op mijn e-mail bericht en mijn vragen werden keurig beantwoord. ***** bood mij een aantrekkelijke korting aan in combinatie met het inruilen van mijn oude Home Cinemaset van Harman Kardon. Ik heb mede door de klantvriendelijkheid en natuurlijk ook de inruilkorting gekozen om de nieuwe Samsung Soundbar Q Serie 950T aan te schaffen. Om het allemaal niet al te ingewikkeld te maken qua rijafstanden, heeft *** voor mij geregeld dat ik de Soundbar kon ophalen bij een vestiging naar keuze. Voor mijn nieuwe Cinewall oriënteer ik mijzelf ook op een 4K Home Cinema Beamer. Door de klantvriendelijke benadering en de goede en vooral snelle service zal de aanschaf voor mijn 4K Beamer wederom via 'Doetinchem' worden besteld. Als consument voelde ik mij absoluut niet opgejaagd en juist door deze rustige en vriendelijke benadering voel ik me als consument me erg op m'n gemak. Ik wil PlatteTV dan ook bij deze hartelijk danken voor de informatie en service voor mijn Soundbar aankoop en de mogelijkheid tot inruil. Tot slot heb ik nog geïnformeerd wat PlatteTV nou met mijn 'oude' installatie deed. PlatteTV gaf aan de Harman Kardonset na te kijken en te refurbishen en vervolgens te schenken aan minder bedeelden/ Gezinnen die het goed kunnen gebruiken. Ik wilde deze laatste opmerking toch extra benoemen. Mooi dat PlatteTV op deze manier ook maatschappelijk haar steentje bijdraagt. Ik kan niet anders dan PlatteTV een 10 geven op kwaliteit, service, meedenken, advies en de rustige benadering en het luisteren naar de wensen van de klant.

Mvgr,

Wimsurf 26-05-2021

Heel goed geholpen via de chat door ***** en vervolgens bij het afhalen door *****

Online een uitlopend model LG oled model geselecteerd en gevraagd naar de deal.
Die was er niet want het betrof een ouder model. Wel een mooie deal op het nieuwe model LG g1 oled van 65 inch, was op voorraad. Amsterdam is om de hoek dus direct opgehaald.
In de winkel alles uitgelegd gekregen over pixelgarantie etc.

Een uurtje later hangt de TV met de bijgeleverde beugel aan de wand. Helemaal tevreden. En een top service van deze 2 medewerkers. 👍🏼

Farid Raoudi 26-05-2021

Het is gewone een hele fijne winkel ik kom er al wat langer omdat het personeel zeer behulpzaam is

Ralf 26-05-2021

Zeer snel geholpen via chat door ******. Mooie deal en zeer adequate hulp bij levering.

Cihad Avkapan 25-05-2021

Mijn vader heeft eerder hier tv gekocht en dat was eigelijk de reden waarom ik hier kwam, toen ik binnen kwam na even rondlopen kreeg ik een kopje koffie van een medewerker en als ik wat vragen had zou een medewerker mij helpen en dat gebeurde inderdaad vrij snel en ik kwam uit op een sony oled 65inc uit. Medewerker heeft een goed bod gedaan waardoor ik akkoord ging. Tja eigelijk voelde ik me hier best fijn dan andere tv zaken!

Natasja 25-05-2021

Ik heb bij platte tv in zoeterwoude een nieuwe Philips tv gekocht. Ik werd vriendelijk ontvangen en al mijn vragen konden worden beantwoord door de medewerker die mij hielp. Alles werd duidelijk uitgelegd waardoor ik een goede en passende keuze kon maken. Het was een zeer fijn winkel bezoek

Ruud Talane 25-05-2021

Op advies van anderen de shop bezocht en werd direct vriendelijk en professioneel geholpen. Verkoper nam alle tijd voor je en samen kwamen we tot een mooie deal. Levering aan de deur door een vriendelijke medewerker.

A. Boersema 25-05-2021

Vandaag ben ik bij plattetv.nl geweest in Naarden om een aantal Sonos artikelen aan te schaffen. Omdat ik aan het einde van de middag kwam was het heel rustig en werd ik ook direct geholpen. Prima advies en vriendelijk personeel. Doordat ik een aantal artikelen tegelijk aanschafte konden we nog een leuke pakketprijs met elkaar afspreken. Ik ben dik tevreden over deze winkel en de service.

Versteeg 25-05-2021

Super geholpen door xxxx in filiaal in Utrecht. Tv niet op voorraad, toch ervoor gezorgd dat deze de volgende dag geleverd wordt.