HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Albert 28-02-2023

Ik heb mijn tv gekocht bij HelloTV Amsterdam winkel
Ik werd geweldig geholpen. Ook de monteur heeft mijn nieuwe tv opgehangen. ik heb een zeer goede ervaring mee gehad tijdens het ophangen goed waterpas werkt erg netjes en secuur tevens een goede uitleg gehad

Peter 28-02-2023

Update op 28-02-2023:
Onlangs is onze nieuwe TV en audio systeem bezorgd, opgehangen en geïnstalleerd door monteur xxxx. Hij heeft deze perfect opgehangen en alles vakkundig geïnstalleerd en uitgelegd. Perfecte service👌

Review van 26-02-2023:
Vandaag in de vestiging in Den Bosch geholpen. Wij zijn zeer vriendelijk geholpen onder het genot van een bakje koffie. Kregen zeer deskundig advies en lieten alle opties / mogelijkheden zien.wij zijn zeer tevreden over de aanschaf van onze nieuwe TV en audio set! Deze winkel is een echte aanrader!

rik 28-02-2023

veel kennis en ze helpen je op een fijne manier. Een mooie winkel en ruim opgezet met veel keuze.

John 28-02-2023

Behulpzame en snelle service.
Zeer bereidwillig om vragen te beantwoorden via app of mail.
Goede prijs/kwaliteit.
Kan HelloTV iedereen aanbevelen.

L. Spaak 28-02-2023

Mooie winkel in Duiven, goed geadviseerd door ........ en tot een scherpe totaalprijs kunnen komen voor een drietal kwaliteitsproducten van Samsung. Prima levering door PostNL Extra@Home. Thuis naar tevredenheid kunnen installeren. Tot nu toe echt genieten.

Arend 28-02-2023

Mooie winkel en deskundig advies. Zeer kundige en vriendelijke installateur..

Peter 28-02-2023

Geweldig geholpen door ...... in Amsterdam. Goede service en voorlichting en een mooie prijs.

Tilburger in Breda 28-02-2023

Ik ben in december toevallig daar terecht gekomen. Dat maakte indruk en ik had beloofd terug te komen met partner. Gisteren gedaan en gelukkig was verkoper (*) er ook weer. Hij heeft een eerlijk verhaal en een nette prijs. Wij hebben meteen besloten. Geen moment spijt van. Enne....... Altijd beter dan die grote onpersoonlijke winkelketens. Meteen thuis geïnstalleerd. Top!!

Familie Smelt 28-02-2023

Op zaterdagavond via de chat contact met (*). verantwoordelijk voor de vestiging Amsterdam. Hij heeft met top geholpen en een goeie deal aangeboden! Goede service en uitleg met daarbij scherpe prijs de volgende ochtend gelijk opgehaald

Therese 28-02-2023

Wij zijn bij de winkel in Zoeterwoude heel fijn geholpen door (*),  er heerst daar een relaxte sfeer, en hebben daar een mooie tv gekocht. Leuke zitjes bij de tv's geplaatst zodat je rustig de tv's kunt vergelijken en beoordelen. Eenmaal thuis zagen we een kleine kromming aan de zijkanten van de tv, en die werd paar weken later netjes omgeruild door (#). Allemaal keurig gedaan! Telefonisch is deze winkel niet te bereiken,  maar wel heel goed via de chat.

Bart 28-02-2023

Goede prijs, duidelijke communicatie en exact naar wens. De bezorging verliep soepel en de bezorgers hebben een paar handige tips meegeven. Ook de verkopers via de mail waren erg vriendelijk en behulpzaam. Geen negatief punt te benoemen eigenlijk, zou hier zeker vaker bestellen!

anoniem 28-02-2023

goede uitleg specificaties en werking van TV en soundbar
er komen nog wel extra kosten bij (los van de aantrekkelijke winkel korting)
twee HDMI kabels, bezorging en installatie kosten (tv van 55 inch is te groot kom zelf mee te nemen en installatie is voor eigen gemak) en schoonmaak spray (deze zou voor mij wel als service bijgeleverd mogen worden).
Het service pakket was eigen keuze.
Het aanvragen van de cashback bij Samsung mag nog wel meer aandacht krijgen bij HelloTV. Na installatie zou dat wel ingevuld mogen worden met de installateur samen.
De HelloTV winkel was niet telefonisch bereikbaar een (als je geluk hebt), gaat het wel snel via de chat, maar toch,...

Wim 28-02-2023

Wij hebben gekozen voor Hello TV vanwege het type tv en de prijs....daarna was het type niet meer leverbaar....dan een ander type gekozen met de verkoper...die bood de tv aan voor 599,00 euro ..we hebben gekocht doch later thuis bleek dat de gekochte tv goedkoper op de website stond ....hoe is dit mogelijk......ik vind dit niet leuk.!!!!!

Hans Jansen 28-02-2023

Veel van mijn vrienden en mijn kinderen hebben bij jullie al een t.v gekocht daarom ben ik ook bij jullie gekomen heel goed geholpen door jullie werknemer (heel correct en vakkundig personeel)zal jullie aanbevelen

A.J Krijnen 28-02-2023

Deze winkel kennen we gekozen op aanraden van een familielid, en ook in verleden daar regelmatig wat hebben aangeschaft.
Klant vriendelijkheid is prima we voelde ons zeker op ons gemak en prima geholpen.
Deze zaak zal ik zeker aanbevelen bij anderen.

Rijckenberg 28-02-2023

Zeer kundig en uitgebreid advies en niet te beroerd om een goede combinatie prijs te maken van een Samsung Qled en soundbar. Zeer blij met de aankoop en keurig afgeleverd op de gewenste datum.

TV kijker 28-02-2023

Geholpen in winkel Breda.

Uitstekende installatie thuis bij het plaatsen van de televisie. Alles is met zorg geplaatst. De monteur is niet vertrokken nadat de TV hing maar heeft ook nog uitgebreid de tijd genomen alles in te stellen, alle apparaten aan te sluiten en zorg te dragen dat alles netjes weggewerkt is. Erg tevreden over de service.

Punt van verbetering: Neem een werkende metaal- / ijzerdetector mee en gebruik deze ook van te voren. Voorkomt extra gaten in de muur tijdens installatie.

H. Schrijver 27-02-2023

Mijn mening over de shop heb ik al eerder gegeven, maar vandaag was de installatie van de TV.
Dat gebeurde door (*) op een uiterst deskundige manier. Bij probleempjes was hij creatief en alles functioneert nu uitstekend. Daarnaast was hij uiterst correct en erg vriendelijk.
Kortom: wij waren zeer tevreden over de installatie door (*).

Pieter 27-02-2023

Na een mailtje over de laagste prijs ben ik prima door het proces heen geholpen door Ivo. Alles snel en goed geregeld.

Monique 27-02-2023

Goede deals, snelle reactie , fijne communicatie en goede service elke keer weer

SV 27-02-2023

Super behulpzame medewerkers. Hele scherpe prijzen. En ontzettend blij met onze nieuwe Samsung tv en soundbar.

Bob 27-02-2023

Een nieuwe Samsung Neo QLED 4K 55QN95B (2022) aangeschaft via Hello TV tegen een scherpe prijs met een mooie prijs voor mijn 2 1/2 jaar oude inruil TV. Ondanks dat de levertijd voorzien was op 1 tot 2 weken vanwege inplannen van de montage aan de muur, werd de Samsung na drie werkdagen thuis bezorgd. De monteur heeft de montage en de installatie perfect verzorgd. De montage van de Samsung WMN-B50EB/XC Slim Fit Wallmount verliep uiterst soepel en vlot en prettig was dat hij uiterst nauwkeurig en precies de check deed dat alles exact waterpas aan de muur bevestigd werd. De Samsung hangt nu superstrak aan de muur. bij de installatie was het prettig dat ook het waarom toelichtte. Uiterst tevreden over de dienstverlening van Hello TV.

C. Klijn 27-02-2023

Ik had een reparatie van een soundbar. Deze is keurig afgehandeld. Daar ik een service contract had afgesloten is de hij thuis weer netjes aangesloten, door een nette en vriendelijke montuur. Echt top van HelloTV

Monique 27-02-2023

Fijne overzichtelijke winkel in Eindhoven. Ik ben goed geadviseerd en geholpen. Ik zou Hello TV zeker aanbevelen bij familie en vrienden als zij op zoek zijn naar een nieuwe tv.

Ron V 27-02-2023

Prima en deskundig geholpen. In tegenstelling tot andere winkels vrijwel alle merken en modellen aanwezig.