HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5085 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Ron van Hout 24-05-2022

De prijs was beduidend lager dan bijvoorbeeld bij ..., vriendelijk personeel, goede uitleg en direct op voorraad. Wat zoek je nog meer?

J rolaf van duppen 24-05-2022

Goed geholpen aardige mensen zou iedereen adviseren daar een tv te kopen is ook helemaal niet duur mijn dochter heeft de zelfde tv gekocht en is heel tevreden dus zei zij ma je moet naar deze winkel gaan toppie

TishaDiDT 24-05-2022

We waren aan 't wachten totdat een andere winkel open zou gaan. Uiteindelijk liepen we naar binnen en gingen we weer naar buiten met niet 1 maar 2 televisies.

We werden goed geholpen en al onze vragen werden ook netjes beantwoord.

Dankjewel

Kees Suk 24-05-2022

Wij zijn op een manier geholpen, die je niet vaak meemaakt, kundig en heel klantvriendelijk.

Albertus 24-05-2022

Vanmiddag een prachtige Samsung Qled tv (55 inch 2022) gekocht voor een zeer goede prijs. Heel erg goed geadviseerd door verkoper (*) in het filiaal Amsterdam!!
Door zijn rustige, vriendelijke houding en zijn zeer goede kennis, was de koop een leuke gebeurtenis.
De sfeer in het filiaal is heel goed, waardoor je op een relaxte manier alles kunt bekijken.
De verkoper dacht met ons mee en heeft zelfs een soundbar (net nieuw op de markt: hw-s800b) uit het magazijn gehaald en aangesloten om het geluid te te beluisteren! Een subliem geluid en mooie strakke vormgeving! Verder is de winkel heel overzichtelijk per merk ingericht. Kortom, een 10+ voor Plattetv.nl.

Anoniem 24-05-2022

Na een mindere ervaring bij een andere locatie, kwamen wij terecht bij verkoper (*) van PlatteTV Amsterdam.
Daar zijn wij enorm goed geholpen en met een glimlach de deur uit gelopen.
Klasse voor hoe er met klachten worden omgegaan bij PlatteTV.

Sen 24-05-2022

In de winkel werd er goed geluisterd naar wat ik wilde, er werd me verkocht wat bij mij past. Ik heb gekozen voor installatie thuis en dat was een goede keuze. (*) - monteur - heeft geduldig, vakkundig en netjes gewerkt.

Rien 23-05-2022

Goed en vakkundig geholpen, en dit voor een Samsung tv 65 inch voor een reële prijs

peter K 23-05-2022

Geweest in vestiging Rotterdam, goed geholpen met uitleg over internet radio van Marantz
Daar ook gelijk gesteld nu wachten op leveren

Edwin Bruinenberg 23-05-2022

Ik ben twee keer langs geweest en twee keer zeer deskundig geholpen. Zelfs nadat ik mijzelf grondig had ingelezen en laten voorlichten, konden de heren van Platte TV Groningen mij nog allerlei nieuwe informatie aan de hand doen die mijn keuze ten positieve heeft beïnvloed. Ook alle TV's en Soundbars die op mijn lijstje stonden kunnen zien, horen en vergelijken. Erg tevreden met de aankoop!

Peter 23-05-2022

Super geholpen door ***. Vriendelijk, duidelijk, geduldig en concreet. Wij hebben echt het gevoel gehoord en begrepen te zijn. Top verkoper, het is *** die de zaak maakt.

Dennis Wilmans 23-05-2022

Bij binnenkomst netjes te woord gestaan dat het druk was en we even moesten wachten totdat er een adviseur beschikbaar was. Tijdens het wachten een lekker bakkie koffie gekregen. Als je dan eenmaal aan de beurt bent nemen ze de tijd voor je en zal je merken dat ze weten waarover ze praten:) .
Niet te vergelijken met andere Rode concurrenten

Ed 23-05-2022

Ik kwam voor een LG OLED, maar verliet de zaak met een Philips OLED. Dit op diverse aspecten door goed én deskundig advies, zoals bijv. de voor- als nadelen voor beide keuzes. Oók, gezien de nieuwe gebruikte technieken, heb ik besloten om voor een langere garantieperiode te gaan, wat wat me mogelijk veel kan opleveren mocht er iets defect raken (zoals pixels in het beeldscherm).
Daarbuiten ook nog het advies gekregen een nieuwe HDMI kabel aan te schaffen, welke wél voldoet aan de huidige standaard (4K én 8K), en mijn nu in gebruik zijnde kabel van 9 jaar oud écht niet meer.

Henk 23-05-2022

Reageren direct op mail , is een fijne winkel met nette en fijn winkelpersoneel

Aad 23-05-2022

Prettig en professioneel geholpen door M. aan een fijne nieuwe TV. Het duurde even voordat we alles goed hadden geïnstalleerd. Met name de afstandsbediening was even uitzoeken. Maar dan heb je ook wat. We kwamen voor een andere TV vanwege een aanbieding maar we zijn blij dat M. ons een ander toestel heeft aangeraden. Dank daarvoor.

Jan en Diny Albers van der Linden van Lieshout 23-05-2022

Ons eerste contact met PLATTE TV. heeft ons verrast met de goede en vakkundige uitleg door U medewerking ***.
Vooral de tijd die besteed werd voor de combinatie die het uiteindelijk geworden is .
Wij zullen zeker vrienden en kennissen erop wijzen om U zaak te bezoeken.
Met vriendelijke groet

Edwin 23-05-2022

Dit was de eerste keer dat ik iets bij Platte TV heb gekocht en ben zeer tevreden. Het advies en begeleiding die ik kreeg in de winkel waren erg goed. Wat ik ook heel goed vond was de online support die ik kreeg via de chat. Nadat ik in de winkel was geweest had ik toch nog een paar vragen en daarmee werd ik online snel geholpen. Tot slot en niet onbelangrijk bieden zij een scherpe prijs. Kortom, goede service en scherp prijs zowel online als offline.

Chris 23-05-2022

Vestiging Nijmegen, verkoper Michael:

Heel fijn en geduldig geholpen. Ging met een goed gevoel de winkel uit (met een nieuwe tv). Samen met de verkoper de juiste keuze met betrekking tot mijn wensen/kwaliteit/prijs gemaakt . Geen verkoop praatjes maar naar mijn gevoel eerlijke info.
Ook nog een mooie korting gehad!
Tevreden klant

G. Pierlo 23-05-2022

Ons bezoek aan Plattetv was dik en dubbel waard. Je ziet de diverse tv's ophangen in verschillende omgevingen. En de mannen daar hebben zich goed verdiept in het adviseren van de klant. Goeie tips en inzichten kwamen naar voren waardoor we nu een prachtig product aan de muur hebben hangen. In het bijzonder wil ik Daan bedanken voor zijn geduld, duidelijk en ruim advies die ochtend.

Geert Bakx Roosendaal 23-05-2022

Bij binnenkomst waren alle verkopers bezig maar werd ons wel gelijk een kopje koffie aangeboden en 10 minuten later werden we al geholpen op een hele nette duidelijke manier, Top

S. 23-05-2022

Goede en duidelijke uitleg.
Wordt geluisterd naar de klant en gekeken wat bij je wensen past.

Manuel 23-05-2022

Zowel het advies, aankoop als montage waren super ! In de winkel goed geholpen met de juiste keuze maken, en de montage man zeer vakkundig. Een dikke 10 !

EV te Z 22-05-2022

Ik had thuis al een keuze gemaakt maar in de winkel bleek een ander toestel beter bij mijn wensen aan te sluiten. De verkoper heeft mij voorzien van eerlijk en uitvoerig advies waardoor ik uiteindelijk de beste keuze heb kunnen maken.

Sas 22-05-2022

Heel goed geholpen bij Platte TV Breda. Geduld en goed advies. Uiteindelijk een mooi Sonos product gekocht daar. Echt een aanrader!

Carola 22-05-2022

Heel goed geholpen , En we zijn super geholpen door Collin van het filiaal in Den Bosch. Goede uitleg van de verschillende merken en type's, onder het genot van een heerlijk bakje koffie.
Omdat we op de site hadden gezien vraag na de korting , Hebben we een superdeal kunnen sluiten.
Morgen krijgen we bericht wanneer ze hem komen brengen en ophangen en installeren. Ook dat was GEEN probleem bij PLATTE TV.
Top service en top verkopers. Veel fijner dat bij die giga grote bedrijven , nog lekker persoonlijk.
SCORE 10 , ga vooral zo door.