HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5088 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Wlentjes 02-11-2022

Mooie winkel en goede prijzen.
Een 9 omdat het best lang duurde voordat ik geholpen werd. De hulp was prima.

Kees 02-11-2022

Prima geholpen goede betrouwbare afspraken en service ga op deze manier zeker doo

odette 02-11-2022

zeer vriendelijke medewerkers, zowel verkoper in shop als monteur aan huis, die tevens een muurbeugel en tv geinstalleerd heeft!! volledige uitleg gekregen , zeer snelle en propere installatie. Prijs is beter dan in andere winkels, zeker een aanrader !!

Danyel 02-11-2022

Zeer vakkundig en enthousiast geholpen!
De juiste kennis paraat! Fijne ervaring gehad in deze winkel! Zeker een aanrader.

Imana 01-11-2022

Deze winkel kan ik ten zeerste aanbevelen
Werd zeer vriendelijk en kundig geholpen door verkoper xxxx in de winkel Amsterdam. 😁👌🏽

Demian 01-11-2022

Ik ben vandaag fantastisch geholpen door medewerker xxxx op locatie Utrecht. Hij is erg klantvriendelijk en stelt de juiste vragen.

Hans Pijnenburg 01-11-2022

Wat een geweldige service heeft hello tv zeg !
De monteurs waren kundig en hebben de tv echt netjes opgehangen inclusief geïnstalleerd!.
Ook de soundbar aangesloten .
Het is een geweldige tv
Ook het beeld is super .
Dus nogmaals mijn complimenten aan hello tv 💪

Onno 01-11-2022

Vriendelijke en meedenkend. Goed advies en duidelijke informatie. Alles wat je nodig hebt bij het kopen van een TV

Andries Mol 01-11-2022

De keuze voor deze shop was de voor mij dichtstbijzijnde winkel van hello tv op de apparatuur op te halen. Dit adviseerde de verkoper in Groonigen Ik heb telefonisch de aankoop gedaan via Groningen.
Bij meerdere tv winkels heb ik bezocht en kwam via Google terecht bij hello tv
Ik ben telefonisch prima geholpen . Ook op de locatie in Naarden waar ik mijn bestelling
(Soney tv + soundbar) ophaalde werd ik fantastisch geholpen. Vriendelijk en deskundig.
Absoluut een zeer aan te bevelen winkel..
Voor hun Betrokkenheid, advies en deskundigheid verdienen ze van mij een 10

Eddydb 01-11-2022

Heel mooi geprijsde deal en hele vlotte afhandeling bij HelloTV. Contact met medewerkers lief snel en vlot en alles stond klaar toen ik het op kwam halen. Betaling bij het ophalen en niet vooraf, ook fijn voor het vertrouwen. Goeie ervaring, zou het direct aan vrienden aanraden!!

A . G. 01-11-2022

We hebben een goed advies gekregen. Zijn snel en correct geholpen. Snelle levering.

Rudolf 01-11-2022

het is sowieso een prachtige winkel ,alles lekker ruim opgezet in prachtige blokken met topmerken dat teneerste ten tweede heel erg vriendelijk personeel en kundig ze weten waarover ze praten ,ze nemen alle tijd voor je, ten derde je mag alles zelf uit proberen in de mooie zitjes banken daar, we hebben er drie weken over gedaan tot we de nieuwste oled van Samsung zagen en die hebben we nu in ons huis, allemaal heel erg bedankt hello tv

Jan 01-11-2022

Fijne ervaring in de winkel. Geen medewerkers die pushen.
Eerlijke vergelijking tussen verschillende tv's.
Duidelijke uitleg ook daarover.

@groenmeij2014 01-11-2022

Ik heb lang gezocht naar Samsung SWA-8500S achter luidsprekers die door een webshop werden aanbevolen, bleek later dat die al lang niet meer werden geleverd door Samsung. Ik ben toen in contact gekomen met HelloTV en dat was vanaf het begin een heel prettig contact. De medewerkers van dit bedrijf denken met je mee en zorgen voor een oplossing. ook bieden zij een inruil oplossing die lang niet ieder bedrijf verstrekt. Lang nadenken was toen niet meer nodig en heb besloten om de Samsung Cinematic Q series Soundbar HW-Q950A te kopen en ben hem gelijk wezen halen in Groningen. wat ben ik blij met deze set, om te zien een schitterende set, eenvoudig aan te sluiten en wat het belangrijkste is, het heeft een subliem geluid en de instel mogelijkheden zijn legio. Ik ben een klassiek muziek liefhebber en dan is het geluid een openbaring. Zijn er dan geen minpunten? nou een heel kleintje en dat is dat het display bovenop de soundbar zit en niet aan de voorzijde, dat is een beetje lastig maar dat is dan ook het enigste. Verder een 100% investering.

raw 01-11-2022

bij aankoop van de de multimedia set heeft verkoper van Hellotv mij vakkundig, vriendelijk en goed geholpen en te woord gestaan.

H. DINKGREVE 01-11-2022

Ik heb gekozen voor Hello-tv omdat zij mij de scherpste aanbieding deden.
Ik ben zelf naar de winkel in Amsterdam gegaan.
De winkel zag er erg verzorgd uit, geselecteerd naar merk. Ik ben vervolgens prima geholpen door de adviseur (*)

Frans 01-11-2022

Onze ervaring was dat we hartelijk en klantvriendelijk ontvangen werden ,er werd ons meteen koffie aangeboden.
De medewerker (*) stond ons vriendelijk te woord en legde ons op een vertrouwde manier de ins en outs van de tv uit.
Wij hadden een budget in gedachte en wij waren ook door de korting die (*) gaf vrij vlug over de streep wij hebben toen besloten om de philips oled 807 te kopen .
Conclusie zeer tevreden over Hello tv en over (*) .Goed afgeleverd door Post nl .
En nu de blije bezitters van een goede en een up to date tv toestel . Met vriendelijke groet.

Jaap Dikkeboom 01-11-2022

Vanmorgen gebeld van middag al geholpen door (*) goede monteur en goed kennis van zaken

power 01-11-2022

het is een zaak waar je als je er bent goed wordt geholpen en ook voldoende keuze en info hebt
daar is helemaal niets op aan te merken, alleen de bereikbaarheid is slecht telefoon lukt niet
via whats app redelijk en via mail ook redelijk verder heb ik geen aanmerkingen op HelloTV

DJ 01-11-2022

Zaterdag gevraagd voor een "beste prijs" en binnen no-time een zeer concurrent voorstel ontvangen, waardoor ik de bestelling heb geplaatst. Volgende dag stond de bestelling klaar in filiaal bij mij in de buurt. Daar nog wat extra producten aangeschaft wegens de goede, vriendelijke en kundige service. Zeer tevreden over de prijs-kwaliteit verhouding!

Goede service met juiste uitleg. 01-11-2022

Mooi grote winkel vriendelijk personeel. (*) heeft ons goed geholpen en nette tekst en uitleg gegeven. De winkel in Den Bosch is dus een aanrader.

RF 01-11-2022

Fijne winkel waar personeel de tijd voor je neemt. Wanneer je gebruikt maakt van de chat service krijg je snel en duidelijk antwoord. Een winkel waar je correct wordt geholpen.

Marcel 01-11-2022

Super service en ook nog eens zeer klantvriendelijk. Vandaag de TV bezorgd gekregen en ook het bezorgen verliep voorspoedig. Ook de bezorger was heel klantvriendelijk en met alle geduld. Oude TV meegenomen en later in de middag de nieuwe TV uitgepakt en geïnstalleerd. Kortom Hello TV is voor mij geen Goodbye TV.

Ed 31-10-2022

Super goed geholpen bij de aanschaf van een Sonos Arc met Sub gen3 in de winkel in Rotterdam. Uitstekende en kundige verkoper (*).
Nogmaals top winkel en zeer zeker aan te raden !!!

Jos 31-10-2022

Snel en persoonlijk contact, korte lijntjes. Bestelling direct opgepakt. Geprobeerd garantiepakket te verkopen, minpuntje.