HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5086 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Harry 12-05-2022

Ik ben zeer tevreden over de service van deze winkel. Zowel de persoon die ik telefonisch gesproken heb bij mijn aankoop als de installateur
Top service geleverd en alles goed uitgelegd , en aangesloten.
Dus kom hier zeker terug.
Vandaar de 10 !!!!

Rob Verhagen 12-05-2022

Aanschaf LG OLED C1 55”

Naar volle tevredenheid heb ik in het filiaal op Ekkersrijt (vestiging Eindhoven) mijn nieuwe TV gekocht, een LG OLED C1 in de maat 55”.

Uiteindelijk, na veel online gezocht te hebben naar opties wat betreft verschillende TVs in een winkel kunnen bekijken, met advies van mensen die kennis van zaken hebben zonder dat hier direct een sales praatje aan vast zit, bij PlatteTV.nl uitgekomen. De prijs, ophang- en installatieservice en (toch ook een beetje) mogelijkheid tot korting speelde een rol, maar in mindere mate. In de winkel ben ik goed geholpen en afhandeling van de bestelling ging soepel. Zelfs wat korting gekregen op de TV, altijd mooi meegenomen.

Kort daarna is de TV door 2 medewerkers van het filiaal in Breda geleverd, opgehangen en geïnstalleerd. Door een snellere afhandeling van voorafgaande klanten, was er eerder tijd om mijn TV te plaatsen en installeren. Ruim van tevoren geïnformeerd, erg prettig! (En geen probleem natuurlijk).

Vriendelijke mensen die vlot en netjes de tv opgehangen hebben en vervolgens de TV geïnstalleerd hebben. Zo gepiept en direct een bruikbare TV. En niet te vergeten, alles netjes achter gelaten na montage.

Al met al een prettige ervaring wat alleen maar tot de aanbeveling van PlatteTV.nl strekt.

10/10

Een tevreden klant!

D M 12-05-2022

I bought an LG G1 in the Breda store and was helped by Tom. He was able to explain everything needed easily and the TV was delivered and installed a couple of days later by Jop and Pim. They did it very quickly and neatly.
I am very satisfied with the service and installation from each of these people. I will shop in Platte TV again

L.v.d.Waal 12-05-2022

Het kopen van een nieuwe tv was bij plattetv een goede keuze, omdat de bestaande tv nog heel goed was konden we deze inruilen want we wilden een groter tv hebben( 55 inch) en nu naar 65 of 75 inch tv.
Het is een 65 inch geworden , 75 inch was toch te groot voor ons.
Bij plattetv zijn we dus vriendelijk en zeer goed behandeld

J O 12-05-2022

De service is prima verlopen zeer klant vriendelijk en goede kennis van zaken en uitleg 👍

Frans 12-05-2022

Bijzonder goed geholpen door Thoren, die prima meedacht over de wijze van aansluiting van de Samsung TV. Via smartbox of juist niet. Heel prettig gesprek, wij zijn erg tevreden.

Peter 12-05-2022

Gekocht: Samsung 65QN95A

Na lang gegoogled en ge-youtubed ben ik toch voor de samsung 65QN95A uitgekomen ook Budget technisch zeer intressesante TV. Myn Vorige Samsung PLASMA 50Inch 12 Jaar oud deed het prima. Gelukkig konden we ons permitteren om een nieuwe TV te veroorloven.

Ben via de chat een Goede prijs kunnen maken zodat ik de TV zelf kon komen ophalen in breda.Wilde deze gelijk hebben ipv via het internet laten bezorgen.

Heb met de Verkoper nog alle andere opties na gelopen maar Prijs technisch kwam deze voor my het beste uit de bus. Bij Platte TV in Breda da mooie zaak.

Alle TV zijn prachtig en hebben een prachtig beeld. Ook de showroom is prachtig !!!
!! Minpunt maar meer kritiek is zou ook een paar TV gewoon naast het raam mogen staan.
Zodat je ook een goede indruk krijg hoe je TV kijkt overdag. Zeg al in het Donker is alles MEGA prachtig.
!!! TIP voor je zelf mee toenemen !!!
Als je toe ben aan een andere tv ga je zeker weg met een TV.

Conclusie: Samsung 65QN95A
Prachtige TV. Mooi Design. Fijn niet te veel kabels met de one Connect box (al zit alles achter de muur)
Geluid goed.
Samsung gebruikt zijn eigen interface maar staar je niet stuk op Android tv. Als ik deze TV weer 12 jaar kan gebruiken zou je toch nog naar een Chromecast of Firestick of media player moeten gebruiken om de laatste apps te gebruiken.
Van 1080p Plasma naar dit is mega verschil. Elke dag kan ik niet aan wennen hoe scherp dit is !

Al met al te vrede

Verkoop, Aftersales, Services:
Verkoop prima en goede uitleg denken mee.
De rest nog niet van toepassing hopelijk blijf dat zo..

Thanks

Dirk 12-05-2022

Fijne webshop met scherpe prijzen . Super aan bod gehad voor Samsung QLED tv en Samsung soundbar.Mooie winkel en super geholpen door het personeel .

Jan 12-05-2022

Prachtige shop in Rotterdam. Vriendelijke en duidelijke verkoper. TV en soundbar geleverd en speelt tot volle tevredenheid.

John 12-05-2022

Deskundig advies en afspraken nagekomen. Top medewerker Paul. Heb eerder TV gekocht bij Platte TV Arnhem.

Erkens 11-05-2022

Ben bij vorige aanschaf door deze verkoper ook uitstekend geholpen vandaar mijn bezoek aan de vestiging Doetinchem.

Helmo 11-05-2022

Op aanraden van familie, die zeer tevreden waren, bij Plattetv terecht gekomen. Supersnel gevonden wat bij mij ging passen. Snel een afspraak gemaakt, wanneer het mij uitkwam, en stipt geleverd. Keurige montage, alles in overleg, door R.S. en zeer bruikbaar advies waar nodig. Extra materiaal bij de hand, waarbij je niet “ het vel over de oren getrokken wordt”. TV op maat ingesteld en alle externe apparaten goed werkend aangesloten. Hopelijk lang plezier van deze TV, maar ik zou hier zeker weer kopen.

Ed 11-05-2022

We zijn in de winkel fijn en goed geholpen.
Ook de installatie was goed geregeld.
We werden netjes van tevoren gebeld dat de chauffeur onderweg was en hoe laat deze er zou zijn.
Geen onnodig wachten dus, prima geregeld.👍

serkan 11-05-2022

Goede prijs.
Persoonlijke deal.
Klantvriendelijk personeel.
Snelle service.

Jan Bos 11-05-2022

Mooie shop met meer dan voldoende keus en met vriendelijke en kundige werknemers

Jan Zw 11-05-2022

Het geduld, de goede adviezen, het meedenken, ja dat dit nog bestaat in deze jachtige tijd. Verkoper echt een dikte 10 ga zo door jongen !

Marcel Duik 11-05-2022

Gisteren bij Plattetv in Utrecht een tv gekocht. Vanwege de tv-lift moest hij aan bepaalde maten voldoen. Dat maakte de keuze niet makkelijk. Met veel geduld heeft X ons geholpen. Hij loodste ons door de overzichtelijke winkel, waarbij de (kwaliteits)verschillen tussen de verschillende schermen goed duidelijk werden. De tv was niet op voorraad in Utrecht. Hij zou vandaag geleverd worden. Volgens afspraak werd de tv vanmiddag bezorgd. Nu aansluiten en testen of onze module aan de juiste specificaties voldoet. We hebben daar gisteren al goede instructies voor ontvangen, dus dat moet snel duidelijk zijn.

Bij thuiskomst nog even de prijs gecheckt. Het lijkt wel of ze elkaar allemaal in de gaten houden. Overal hetzelfde. De service was top.

Tot de volgende keer! Wij komen zeker terug.

peter 11-05-2022

gewoon op tijd alles zoals we eerder afgesproken hadden en dat voor een zeer mooie prijs.

sbit 11-05-2022

Goed bereikbaar, gratis parkeren. Erg vriendelijke gespecialiseerd personeel die weten waar ze het over hebben. Daarnaast goede service, zelfs geholpen met de auto inladen

Wil 11-05-2022

Met een zeer goede uitleg met deskundig advies van de verkoper die de tijd voor de klant neemt en ook in een zeer nette en mooie winkel waar ruime keuze aanwezig is Ik beveel PLatte TV zeker aan bij kennissen en familie

Glenn 11-05-2022

Team Utrecht heeft mij goed geadviseerd en service verleend. Aftersales door het aanbieden van een servicepakket na aankoop van een Neo led TV. Hierbij nogmaals dank Marc.

Hans 11-05-2022

Werd gebeld of de bezorging wat vroeger kon geen probleem alles werd netjes en goed uitgelegd de tv helemaal goed geïnstalleerd een vriendelijke jonge man dus alles top niets op aan te merken

Charles Pijnenburg 11-05-2022

Ik ben op een voortreffelijke manier zeer kundig geholpen. Quint zwartenkort, gaf een zeer gedetailleerde uitleg over de verschillende technieken die de tv’s hebben. Vandaar onze aanschaf. Pluim voor deze jongeman.

Michiel 11-05-2022

Op zoek naar een nieuwe tv bij PlatteTV uitgekomen. Waarom PlatteTV: de showroom is ingedeeld per merk (LG, Samsung, Philips etc.), de showroom is donker (zwart) waardoor tv's optimaal gepresenteerd worden, de afstand naar de tv's is perfect voor optimale beleving (zelfs met een bank of stoel erbij, huiskamer idee) en het personeel is vriendelijk en zeer professioneel. Alle vragen, tot de kleinste technische details, werden goed beantwoord. Tot slot kan je lekker onderhandelen over de prijs. Met een big smile (nieuwe tv tegen de beste prijs) de winkel weer verlaten. Ik kan deze winkel alleen maar aanbevelen.

Guno 11-05-2022

Personeel klant vriendelijk 2019 had ook tv bij hun gekocht van mijn een 10