HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Hetty Heijn 12-02-2022

Keurig geholpen en erg vriendelijk door D Y . Winkel en personeel zijn erg vriendelijk.

Paul L 12-02-2022

Afgelopen weken een LG Oled TV en een LG soundbar gekocht bij Plattetv Doetinchem. Daarbij uitstekend geadviseerd en geholpen door X (TV) en Y (soundbar) en een mooie deal met beiden kunnen maken. Gisteren (11-2) vakkundig en strak geïnstalleerd door een monteur die duidelijk wist waar hij mee bezig was. Top ervaring, net als de vorige keer.

John 12-02-2022

Wij waren op zoek naar een grotere,scherper beeld,smart tv, aangezien we al een keer eerder een tv hebben gekocht bij plattetv, gingen we nu weer naar hun, nu in Den Bosch. Daar aangekomen werden we vriendelijk begroet door X, deze legde netjes en vriendelijk uit waar op te letten bij de aanschaf van een tv, bij ons ging het om Led of Oled, Een bakkie koffie en een goede prijsafspraak later zijn twee tevreden mensen naar huis gegaan met een mooie tv. Plattetv is zeer aan te raden om naar toe te gaan en vraag gerust naar liam om U te helpen, een attente jongeman die U wil helpen om de juiste keuze te maken. X bedankt!!

Bas Luiten 12-02-2022

Nadat onze tv kapot was gegaan via Internet georiënteerd op een nieuw toestel (Samsung The Frame) wat niet overal verkrijgbaar is. Na diverse site te hebben bekeken uitgekomen bij PlatteTV. Via mail een concurrent aanbod gekregen voor de gewenste tv i.c.m. een Sonos soundbar. Daarna de winkel in Utrecht bezocht en geholpen door X. Dit bleek een uitstekende verkoper met kennis van zaken die ons verder goed heeft voorgelicht en geïnformeerd. Tot koop overgegaan en zeer tevreden over het aankoopproces, de begeleiding en uiteraard de gekochte artikelen. Ik kan PlatteTV zeer zeker aanbevelen.

Bert 11-02-2022

Super fijn geholpen in deze winkel. Ik had nog vragen, deze zijn allemaal vakkundig beantwoord. De door mij gekozen TV was op voorraad. Ook kon ik mijn (oude) toestel inleveren voor een redelijk bedrag!

Sanne 11-02-2022

Super fijn en behulpzaam personeel! Ze informeren je goed en zijn eerlijk! Zeker een aanrader!!

Henk de Vries 11-02-2022

Top, goed onderhandeld over prijs van mijn oude tv ten opzichte van nieuwe Samsung tv.Snel alles geregeld.
Volgende dag de nieuwe tv al geleverd.

Sjoerd 11-02-2022

Proberen mij meteen een andere tv aan te smeren. Tijdens de online verkoop zeggen ze dat ik de perfecte tv gekozen heb in dit segment. Heel vreemd en moest als een schoolkind voor een bord gaan staan voor het aansmeren van een verzekering. Heb mij nog nooit zo behandeld gevoeld. Het is dat ik het scherm nodig had anders was ik weg gelopen.

Martin en Jeanne de Ruijter 11-02-2022

Nadat we gisteravond via de website een prima aanbieding ontvingen, zijn we vandaag gaan kijken in de winkel in Den Bosch. Daar werden we ontvangen door een uiterst vriendelijke verkoper, Liam genaamd. Deze heeft ons heel plezierig en correct te woord gestaan en ons van de nodige uitleg voorzien. Hij nam alle tijd voor onze vragen en ook de aangeboden koffie smaakte prima. Wij zijn helemaal tevreden met de ontvangen behandeling. Fijne, ruime winkel en volop keuze. Echt een aanrader.

Arnaud 11-02-2022

Ik had problemen met mijn nieuwr soundbar.
Vanaf het begin is mijn klacht serieus genomen.
Ik mocht hem omruilen of ander model uitkiezen.
Het laatste heb ik gedaan.
Echt een top service

José van de Bunt 11-02-2022

Deze shop ruim en overzichtelijk.
Geholpen door xxxxx Goed advies en vriendelijke verkoper. Erg bereidwillig.

Rusotini 11-02-2022

de Samsung QLED75QN95A hier aangeschaft met een aanzienlijke korting, maar na installatie zag het beeld er niet uit. Diverse, zeg maar alle, instellingen uitgeprobeerd maar helaas dat mocht niet werken. Contact opgenomen met Platte TV, en omdat ik nog binnen de 2 weken omruil termijn zat werd het toestel omgeruild, en binnen 3 dagen stond hier een ander toestel. Na installatie zag ik het meteen, wat een mooi beeld, beter als de vorige.
dank PlatteTV voor het snelle omwisselen.

Alex van Mil 11-02-2022

Wij zijn daar inmiddels vaste klant. Je wordt er goed geholpen met kennis van zaken.

Deurhof 11-02-2022

Het is er netjes overzichtelijk
En we werden goed geholpen met deskundig advies daar waren we blij mee

MD 11-02-2022

Top service. Van A tot Z alles kunnen regelen, precies hoe ik het wou hebben.
Tip; via de chat regel je alles het snelst. Bellen kan lang duren voordat je aan de beurt bent.

Ron 11-02-2022

Ik heb mijn tv gekocht bij platte tv in Zoeterwoude.
Prima zaak en wat mij prima bevalt is dat ze alle merken tv en alle types hebben staan en hangen.
Daarbij werden wij geholpen door een deskundig iemand,niet iemand die maar wat opspelde en er snel vanaf wilde en dat met meerdere mensen die even moesten wachten op een verkoper.
Verder kan je zelf dus alles goed beoordelen en tegen elkaar wegstrepen en de verkoper vertelt alles wat je maar wilt weten.
Betaling,inleveren oude tv,nieuwe 4k kabels,alles komt ter sprake en alles kan.
Echt topservice,en zelfs bij eventueel afhalen van je grote tv gaat de verkoper mee naar de auto om deze op een veilige manier in te laden.
Kortom fijne grote winkel,fijn deskundig personeel en zeer goede service.
En mijn absolute pluspunt is dat er bijna alle merken en soorten en maten tv's staan opgesteld.
Hele fijne winkel.

Paul 11-02-2022

Na wat negatieve ervaringen bij MediaMarkt (gebrek aan tijd en deskundigheid) naar Platte TV gegaan.
Prettige en ruim opgezette winkel en deskundige medewerkster S. zorgden ervoor dat ik erg tevreden de winkel heb verlaten, in het bezit van een nieuwe tv en soundbar:).

Boudewijn van Gelder 11-02-2022

Werd geholpen door XXX Zeer goed advies gekregen voor keuze TV op basis van persoonlijke omstandigheden en wensen. Goede prijs/kwaliteit.

Gerrit 10-02-2022

Wegens de vele reclames ben ik wezen kijken in Utrecht Kanaleneiland en daar ben naar mijn inzien goed geholpen door XXX hij was eerlijk en open naar ons toe wat wij moesten doen toen we onze wensen hebben bekend gemaakt

Dus zeker een aanrader grot fam Verweij

René 10-02-2022

Op de kwaliteit van de levering en de wandmontage valt niks af te dingen. Alles prima voor elkaar 😊 Monteur belde kort tevoren op dat hij over 5-10 minuten zou aankomen. Heel attent. Netjes gewerkt, met goede uitleg erbij.

R. Heinen 10-02-2022

Fijne hulp gehad via de chat tijdens het aankoopproces. Samsung The Frame 50 inch gekozen inclusief installatie. Die installatie ging erg goed, fijne installateur. Ben erg tevreden!

Corné 10-02-2022

Keurig netjes geholpen vandaag.
In alle rust werd alles wat ik wilde weten verteld en geen tv opdringen die duurder is.
Ja, waar maak je dat nog mee.
Eerlijk advies en de mogelijkheid om de tv thuis te testen.
Dit is service die je graag wilt.

Frank S 10-02-2022

De winkel in Naarden bezocht en prima geadviseerd door Toby. Groot verschil met andere winkels waar de verkopers vaak niet verder komen dan de informatie die op het kaartje staat. Vanmiddag zijn tv en soundbar opgehangen door Edwin en dat was wederom een professional. Edwin werkt heel netjes en gaf ook nog wat extra uitleg. Nu gaan we genieten van top beeld en geluid!

R.Hulshof 10-02-2022

Vandaag super geholpen bij platte tv shop Rotterdam, goede tekst en uitleg over het aangeschafte apparaat en Amit is zeer deskundig hij weet waar hij over praat!
Ik beveel platte tv dan ook aan, vanwege hun goede service en klant vriendelijkheid.

Philip Blommaert 10-02-2022

Ik ben weer super geholpen door jullie, echt top service die jullie geven!!! Ik zou jullie geen tien geven, maar een dikke twintig!!! Ook de mooie kortingen die jullie geven is TOP, waarvoor dank! Ik ga zeker nog dingen bij jullie kopen, en zal zeker de mensen die ik ken zeker jullie firma aanraden. (Heb dit ook al gedaan) en waren zeeeeer tevreden van jullie service......