HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5086 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Dijkmans 21-10-2021

Ik wilde graag een nieuwe tv voor op de slaapkamer. Bij toeval, nadat we bij een aantal winkels zijn geweest op de woonboulevard in Den Bosch, zijn we terecht gekomen bij het nieuwe filiaal van PlatteTV. De winkel ziet er netjes en rustig uit: er is genoeg ruimte tussen alle tv’s en je wordt niet overspoeld door licht en geluid. We zijn heel goed geholpen door Collin, die ons eerlijk advies gaf en echt verstand van zaken heeft. Uiteindelijk de winkel verlaten met een hele mooie TV! Dank jullie wel!

M.A. 21-10-2021

DannyK goede installatie icl. extra informatie mbt. gebruik en tips evt. aanschaf randapparatuur.

Noud 21-10-2021

Installatie van Tv en beam is vandaag gedaan door Ron en Raoul. Ron is al een topper en Raoul gaat dat ook worden! Buitengewoon klantvriendelijk, professioneel en behulpzaam. Aanrader!

Platte tv den bosch 21-10-2021

Fijne verkoper, had de tijd en heeft goed advies gegeven. Ben heel blij met mijn aankoop

Wilfried 21-10-2021

Goed en vakkundig geholpen door Ronald.
Wij zijn (tot nu toe) erg tevreden over onze aankoop......... een Sony TV KE 48A9

J. Otten 20-10-2021

Zaterdag 16-10 zijn wij naar PlatteTV in Den Bosch geweest en zijn daar geholpen door ***.
We hebben uiteindelijk door zijn goede advies, en een mooie aanbieding, een nieuwe televisie gekocht en konden deze ook meteen meenemen.

Jean-Paul Paumen 20-10-2021

We zijn vanmiddag kundig en prettig geholpen in de winkel in Utrecht. We hebben verschillende opties doorgenomen en op een professionele manier zijn ons alle voor- en nadelen uitgelegd. Uiteindelijk zijn we tot een voor ons passende keuze gekomen.

Rick 20-10-2021

Verkoper had veel kennis van zaken, en stelde zich neutraal op. Prima winkel maar geen ervaring met afhandeling van klachten.

Sabine 20-10-2021

PlatteTV bewijst keer op keer gewoonweg uitstekende service en goeie prijzen te leveren! Ze zijn super soepel en meedenkend. Ik was eigenlijk te laat met het omruilen voor een tòch iets grotere tv maar toch hebben ze me geholpen. Ik kan er niets op aanmerken dus van mij krijgen ze een dikke 10!

Klaas Veenstra 20-10-2021

Fantastische winkel met veel huiskamer nabootsingen. Verkoper neemt alle tijd voor je en legt de verschillen tussen de tv’s erg duidelijk uit.
Vandaag werd de tv geïnstalleerd door Joshua. Een erg vriendelijke installateur die alle vragen , die we hadden, rustig kon beantwoorden. Niets was hem teveel. Alle complimenten voor deze medewerker.
Kortom, voor ons een geslaagde keuze met “ Platte TV” in zee te gaan.

Rook en Jeanette 20-10-2021

Zeer vriendelijk geholpen met prima uitleg mbt mogelijkheden. Zelfs onze aankoop is in de auto gezet.

Ruud van den Hoek 20-10-2021

Prima geholpen online (product was niet op voorraad, wat duidelijk is aangegeven, met daarbij de verwachte levertijd) bij de bestelling en in de winkel op locatie in Naarden bij het afhalen van het product. Product is sneller geleverd dan verwacht.

Alles aangesloten en werkt perfect.

H. van Hooijdonk 20-10-2021

Ik kom al 8 jaar voor mijn televisies naar Platte TV. Zo ook deze week. Wel was het voor mij de eerste keer in Nijmegen. Eerder ging ik naar Arnhem maar die vestiging is er niet meer. Ik ben prima geholpen door Michiel en ging met een goede deal voor een Philips 58PUS8506/12 de deur uit. Heb uiteindelijk voor dit model gekozen na een duidelijke uitleg over de verschillen met de voorloper van dit toestel uit 2020. Levering uit voorraad dus een uur later hing ie aan de muur. Ik hoop er nog lang van te mogen genieten.

Kees Bakker 20-10-2021

Prettige winkel en een meedenkende medewerker die je niet met een vlotte babbel probeert een bepaalde kant op te sturen maar luistert naar je wensen. We zijn goed geholpen door Kevin.

Machiel 20-10-2021

Na uren surfen op het web zie je door de bomen het bos niet meer. Toen ik voor een platte TV deze winkel zag ben ik er meteen naar toe gegaan. Met een goed advies was ik in 10 min klaar en kon ik mijn TV meenemen. Dit moet ik vaker doen.

Alidus Moddejongen Coevorden 20-10-2021

In Groningen hebben we een duidelijke voorlichting gehad op een rustige manier,ook bij twijfel van onze kant was de verkoper rustig zodat wij een weldoordachte keuze hebben gemaakt, nadien ; een dag later,
Hebben ze ons vriendelijk begeleid met het invullen van de lijst voor de cash back aanvraag
Als gepensioneerde is het niet altijd gemakkelijk om zoiets te doen maar met veel geduld hebben ze ons daarin goed en rustig begeleid, een grote pluim voor platte tv Groningen TOPPERS aan te raden

Eward 20-10-2021

Zaterdag 16-10 Platte TV Eindhoven bezocht voor informatie over aanschaf van een LG Soundbar. Geholpen door Thomas. Hij nam ruim de tijd om e.e.a. uit te leggen. Was vriendelijk en behulpzaam.
Zondag de SB besteld via de website van P-TV en dinsdag 19-10 opgehaald in winkel.
Geholpen door Rick. Opnieuw een positieve ervaring in vriendelijkheid!

JS Lucardie 20-10-2021

Uitstekende service. Verkoper had productkennis en nam ruimschoots de tijd voor ons om de verschillen per type en merk tv uit te leggen en onze vragen te beantwoorden. Kortom IEDEREEN naar platte tv !!!!! Oh ja, kopje koffie was heerlijk.

Tanja 20-10-2021

De platte TV winkel is een waar walhalla voor klanten die op zoek zijn naar een tv en/of muziekinstallatie van bekende topmerken. De medewerkers verwelkomen je hartelijk en we ontvingen een uitstekende uitleg. Er werd goed doorgevraagd om onze wensen duidelijk te krijgen en op al onze vragen werd uitvoerig ingegaan. We konden de tv schermen ook naast elkaar vergelijken en konden daardoor de verschillen goed zien en beleven. Over het algemeen kan de tv direct worden meegenomen omdat ze een grote voorraad hebben. Onze tv was echter niet op voorraad in het winkelmagazijn maar er werd direct na onze koop een opdracht gegeven aan het hoofdmagazijn in Doetinchem. Een dag later werd onze tv keurig thuis afgeleverd.

w van de poll 20-10-2021

bij binnen komst was de winkel heel overzichtelijk je kon gelijk zien waar je moest wezen dan loop je naar de verkoper die stel je een paar vragen waar je een duidelijk antwoord op krijg vriendelijk. paar keer koffie aangeboden echt super vandaar dat ik niet met legen handen ben weg gegaan met een mooi tv. deze winkel verdient zeker en vast een 10 en in het bezonder verkoper die was echt een topper en daar om verdient hij zeker en vast een 10+ en voor al zo door gaan

Bruné 19-10-2021

Goed geholpen in de winkel en de jongens die het kwamen monteren zijn top!
Echt een aanrader

Pieter Veghel 19-10-2021

De winkel ziet er netjes uit. Er hangen veel TV's van verschillende merken. Ik had in principe mijn nieuwe tv al gereserveerd voor een zeer goede prijs.. Toen ik er woensdagmorgen bionnen kwam werd ik meteen zeer vriendelijk ontvangen. In eerste instantie keken we naar de door mij geselecteerde TV. Dit zag er allemaal goed uit. Vervolgens werden door de zeer vriendelijke medewerker al mijn vragen beantwoord. Hij liet mij ook nog TV's van andere merken zien maar uiteindelijk werd het toch de gereserveerde TV. De zeer grote doos werd door hem netjes voor mij in de auto gelegd.
Wat mijn bijzonder opviel was de zeer ontspannen sfeer en de vriendelijkheid waarmee ik geholpen ben.
Rest alleen nog te zeggen dat de TV inmiddels geïnstalleerd is en ik bijzonder blij ben met mijn aankoop.

Sharon 19-10-2021

Hele fijne en overzichtelijke site. Ze hebben mooie prijsjes voor goeie televisies! En valt ook altijd over de prijs te praten, super fijn! Er word echt naar je geluisterd en goed met je overlegd ook via de mail.

Super bedrijf!!

Iris 19-10-2021

In Naarden zijn we vorige week van advies voorzien. We dachten op basis van de info over de opties, voor een OLED te gaan, maar de verkoper heeft ons overtuigd van een NEO QLED. We zijn tevreden met de aankoop. Ook de afhandeling van de retour van boxen was zonder probleem en soepel. Helaas bleken de boxen niet toegevoegd te kunnen worden aan ons bestaande systeem. Online wist de klantenservice dat achteraf meteen, alleen is dat niet voldoende overgekomen bij de verkoper, maar dat lag ook aan onszelf. Enige oplossing was geweest als hij iets meer had doorgevraagd, en wij meer vooronderzoek hadden gedaan. Hoe dan ook tevreden over de aankoop en de onderhandelingsmogelijkheden.

Erna 19-10-2021

Het is een mooie ruime winkel en overzichtelijk. De balie staat centraal in het midden zodat de medewerkers de mensen zien. Bij binnenkomst stonden er veel medewerkers achter de balie, als tip zou ik meegeven kijk wie er binnen komt en zorg dat je de mensen begroet hostmanschip :)
Wij zijn trouwens heel goed geholpen goede uitleg, vergelijkingen en vriendelijk!!