HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5086 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Tsioe 03-03-2023

Top bedrijf … super service en enorm
Snel met reacties
XXX van de verkoop…

En XXX van de levering. Sympathieke jongen en heel snel en accuraat.
Zorgvuldig met alles en zeer behulpzaam.

Corrie vogelenzang de jong 03-03-2023

Fijne winkel je wordt er goed geholpen de TV staan op merk uitgestald dan heb je een goed overzicht.

Thijs 02-03-2023

Goed geholpen en vriendelijk personeel. Ze hebben ook een mooie korting gegeven.

Bert 02-03-2023

Via de site van Hello TV eerst gechat met een medewerker die mij voortreffelijk geholpen had en goed advies gaf. Bij hem de Philips 48oled907 besteld die ik ben gaan ophalen in winkel te Eindhoven, Door een medewerker kreeg ik nog verdere advies en uitleg over garantie's enz. Ook werd de aankoop door de medewerker mee in de auto gezet. Voortreffelijke servies top......

Simon 02-03-2023

Alles lekker duidelijk, vriendelijk behandeld en een ruime winkel overzichtelijk en goede uitleg van het product,zo vaak koop je niet geluidsapparatuur.een aanrader hello tv winkel in Groningen.

Js 02-03-2023

Goed en duidelijk geholpen.vriendelijk goede service en betaalbaar eerlijk advies dus 10 punten

A.Steen 02-03-2023

Ik ben bij Hello tv in Amsterdam geweest en heb hele goede informatie over de diverse t.v.'s ontvangen.
Zeer vriendelijk geholpen en een t.v. aangeschaft.

Wendela 02-03-2023

Ik zocht een tv voor de slaapkamer. Ik wilde in eerste instantie een iets kleinere, maar door het uitgebreide en deskundige advies heb ik gelukkig de juiste keuze gemaakt Ik ben erg blij met de aanschaf. Mijn vorige tv heb ik hier ook gekocht en een volgende keer zal ik hier ook weer komen. Vriendelijk personeel en deskundig advies.

Ouwehand 02-03-2023

Onze nieuwe tv en soundbar met speakers achter onze bank zijn vandaag geïnstalleerd en we kunnen niet anders zeggen dan dat het keurig en netjes gedaan is. Uitleg gekregen over de tv en de soundbar en een vriendelijke monteur.

Niks negatiefs over te melden!

Harm Verbeek 02-03-2023

Tegenwoordig zowel online als in winkels een enorm aanbod. Maar een goede zaak onderscheid zich in goed advies goede service en een nette prijs. Dat is bij hello tv altijd goed. Je komt altijd tot een goede oplossing ook als service nodig is daarom is dit echt topwinkel en een aanrader!

Jerry koenraad 02-03-2023

Zeer uitgebreide en profesionele uitleg, zeer vrijblijvend en geen opdringerig gevoel gehad. Verkoper Jordy een dikke pluim

Wim Weijters 02-03-2023

Beste Hr./Mevr. Doordat mijn eerste TV aankoop
na een maand later niet goed functioneerde heeft Hello TV mij geweldig geholpen door mij een nieuwe TV te installeren. Dus ze begrepen mijn situatie en dat is 100% opgelost. Chapeau. Ook de installateur verdient een compliment. Ik raad iedereen aan om electronica bij Hello TV te kopen.
Grt Wim Weijters te Tilburg

Richard 02-03-2023

Via de chat goed en snel geholpen, geen doordrammers, goed aangeven wat ze je nog aan willen bieden en dat je niks verplicht ben of dat ze je proberen om te praten. Ook in de winkel een goeie fijne en snelle service ervaren... ik ben zeer tevreden

Merlijn 02-03-2023

Ze maken gebruik van PostNL voor de levering. Op de website staat vandaag besteld morgen in huis. Dit is niet waar. Verder ook niet flexibel als er iets niet goed gaat. Beter om te bestellen bij een winkel met eigen bezorgdienst.

Daley 02-03-2023

Fantastisch geholpen vandaag door X die onze tv + soundbar heeft geinstalleerd/gemonteerd (opgehangen aan de muur). Enorm vriendelijk en nam de tijd om alles uit te leggen en tot in perfectie te monteren. Zeer tevreden!!

Erwin 02-03-2023

Mooie set ontvangen goede prijs verhouding en hulpzame monteur/bezorger van Hello Tv.

HPWS 02-03-2023

Zeer scherpe prijs aangeboden, supersnelle en complete levering. Warm aanbevolen!

Hendrik L 02-03-2023

Alles klopte en mijn bestelling lag klaar.
Vriendelijke bediening en snel weer naar huis om mijn aankoop te beluisteren .
Dat viel niet tegen!

Mike 02-03-2023

Prettig geholpen door verkoper N., Heeft verstand van zaken en een goede uitleg gekregen van de verschillen tussen een aantal Samsung tv's
Mooie deal kunnen sluiten na een uitstekende uitleg over de service pakketten en aansluitkabels! Verkoper N. Was vriendelijk en prettig in de omgang. Zeker een aanbeveling om je tv te kopen bij hellotv in Amsterdam, prima deal kunnen maken met een samsung tv en een Sonos beam

Jaco 02-03-2023

Ik ben prima in de winkel geadviseerd
mbt het kopen van een soundbar,een zeer redelijke inruil ontvangen voor mijn oude soundbar, en daarnaast nog korting gehad op de set die ik heb aangeschaft. Kan in mijn ogen niet beter, waar ruilen ze nog oude audio apparatuur in . Top

Edjo 02-03-2023

Mooie winkel met een grote keuze.
Verder een prima advies.
Een tevreden klant is belangrijk is mijn ervaring.
Verder binnen een paar dagen alles thuis geïnstalleerd.
Prima geregeld

Boris 02-03-2023

Danny heeft ons super goed geholpen in het monteren van onze nieuwe tv. We zijn erg blij met de service.

Ahmer 02-03-2023

Heel goed geadviseerd door de medewerker die zeer deskundig te werk gaat. Weet waar hij over praat en een heel leuk aanbod gekregen die ik niet kon afwijzen. Al met al is hellotv een echte aanrader als het gaat om service en kwaliteit.

Joke 01-03-2023

We troffen in de winkel in Utrecht productspecialist Naveen. Hij luisterde heel goed naar ons en nam alle tijd en hij hielp ons een mooie set uit te kiezen. Omdat we nog niet direct de beslissing wilden nemen (we waren de winkel ingelopen om te oriënteren, niet om al te kopen), hebben we een balafspraak gemaakt, waar we alle details nog even doornamen en ook de voorwaarden/voordelen voor servicepakket hebben doorgenomen. De afspraken steeds keurig nagekomen, zo wil je als klant worden behandeld.

Fred van der Kuijl 01-03-2023

bijzonder uitvoerig , netjes uitleg over producten gegeven. goed naar klant geluisterd.
erg vriendelijk en de verkoper nam alle tijd.
het bakje koffie is ook een pluspunt.
heel erg tevreden over alles.
een aanrader deze zaak