HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5088 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Piet Verheijen 21-09-2023

Mijn oude TV begon met een slecht beeld te produceren waarna ik op zoek ben gegaan naar een nieuwe TV. Uiteindelijk kwam ik uit bij Hello TV. Omdat ik hier nog niet van had gehoord was ik toch benieuwd wat ze te bieden hadden. Aangezien ze hier in Breda een winkel hadden ben ik daar eerst eens langs gegaan om te kijken. Wat mij opviel was dat ik rustig in de winkel rond kon kijken zonder dat ik door een opdringerige verkoper werd lastig gevallen. Na dus rustig te hebben rond gekeken ben ik, nadat ik tegen een verkoper heb gezegd dat op nog eens langs zou komen, naar huis gegaan.
De volgende dag ben ik weer langs gegaan en heb met een verkoper diverse modellen bekeken waarna ik een keuze heb gemaakt Philips The One 50PUS8808. Na nog wat formaliteiten te hebben afgehandeld ben ik tevreden naar huis gegaan.

Frans 21-09-2023

Ik vind de service die je krijgt bij hello tv super goed, vriendelijke mensen daar in Zoeterwoude, daar heb ik al twee soundbars gekochte voor een zeer goede prijs, verder heb ik al twee televisies gekocht en ook weer voor een zeer scherpe prijs, als ik wat nodig heb wat betreft audio video apparatuur dan ga ik absoluut weer terug naar hello tv in Zoeterwoude, is voor mij het dichtstbijzijnde winkel. Ik kan iedereen deze winkel aanbevelen.

Ad van Weert 21-09-2023

Half jaar geleden een oled tv gekocht en nu een soundbar , genoeg modellen op voorraad en goede informatie
Vrienden medewerkers

Tv 20-09-2023

Vriendelijk geholpen goede uitleg van welke tv het beste bij onze wensen past

Leon 20-09-2023

Mooie grote winkel, vriendelijk personeel.
Ondanks dat het een 2e hands item was wat ik kocht werd het behandeld als nieuw.
Item werd zelfs naar mijn auto gebracht. TOP.

Patrick 20-09-2023

Het contact gaat goed met hun en reageren snel, soms iets te snel waardoor mijn gestelde vragen niet helemaal of deels beantwoord worden. Tip is dus goed de mail van de klant te lezen en een volledig antwoord geven, dat scheelt frustraties. Hebben de oude tv ingeruild en na wat onderhandelen waren we het samen eens geworden en de tv besteld. Aangegeven wanneerbik de tv wou ontvangen maar weer was men zo snel dat gelijk al een bezorgmoment was ingepland zonder overleg. Uiteindelijk na enig contact wel weer opgelost, maar toch…. Lezen doet wonderen. TV is bezorgt maar goed dat ik thuis was want er komt alleen een chauffeur, en die gaat echt geen 85 inch TV van 60kg gaan tillen dus ik moest wel helpen. De tv werd plat op een palletwagen uit de vrachtwagen gehaald door de chauffeur wat mij niet echt verstandig lijkt. Daar kan Hello tv natuurlijk niets aan doen maar heb de chauffeur er wel op aangesproken dat het niet verstandig was. Maar goed de door was verder helemaal heel en hij heeft mij netjes geholpen en zelfs de tv nog wat verder met mij gedragen dan hij eigenlijk moet, dat was fijn. TV uit de doos gehaald en alles leek goed, opgehangen zelf en aangesloten. Doet het perfect, en blij met mijn aankoop.

Jos 20-09-2023

Super geholpen door de medewerker in den Bosch. Hij luisterde goed naar de wensen die ik had, was vriendelijk en nam de tijd voor mij. Goeie deal gesloten ! Vriendelijk waren de overige medewerkers ook.

Fam. van Iterson 20-09-2023

Op zoek naar een nieuwe tv kwamen we terecht bij HelloTV. We zijn supergoed geholpen door XXX. in Utrecht. Duidelijke uitleg, geen opdringerig verkooppraatje, gewoon een fijne ervaring. Aanrader!

WOUT 20-09-2023

Buitengewoon goed geholpen, zowel qua advies als qua prijs. Tweede keer al!

Bert Dekker 20-09-2023

Heel goed deskundige uitleg geen moeite teveel. Zeer vriendelijk en attent.

Y. Batman 20-09-2023

Personeel heeft veel kennis en denkt mee.
Mooie winkel in Naarden met veel modellen beschikbaar. Ze helpen zelfs de TV dragen tot aan de auto. Top service en zeer scherpe prijzen.

J.O.M. Swinkels 20-09-2023

Een vriend mij had in Eindhoven een T.V. gekocht en adviseerde ons om ook daar onze T.V. te kopen,
Dat hebben wij Maandag 18 september gedaan en we genieten er van .
Super goed geholpen goede uitleg door de medewerker daar .

Heike 20-09-2023

Een aantal weken geleden een Samsung the Frame gekocht in de winkel, tegen een goede prijs. Ook zeer fijn dat ik gelijk mijn oude TV tegen een nette prijs heb kunnen inleveren. De TV werd zeer nauwkeurig en vakkundig gemonteerd door monteur DK. Communicatie rondom de afspraak was ook erg fijn. Daarnaast heeft de monteur mij erg goed verder kunnen helpen met de installatie van de TV, en had veel kennis over randapparatuur zoals HDMI kabels/soundbars. Ik ben echt heel erg blij met mijn TV set up, grote aanrader!

Marco 20-09-2023

Heb al vaker hier een tv gekocht goede service en wat beter is is dat je goede deals kan afsluiten en ook een super snelle levering of ophalen in de zaak
Top bedrijf

HansvH 20-09-2023

In de winkel was een medewerker direct bereid mij te helpen. Er gold een aanbieding met aanzienlijke korting op een Oled T.V. Na een lekkere kop koffie ben ik met de nieuwe TV naar huis gegaan waar deze is aangesloten.
HelloTV 20-09-2023

Hallo Hans,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven over je ervaring met ons. Wat leuk om te lezen dat je geslaagd bent voor een mooie OLED tv. Ik wens je heel veel kijkplezier en hopelijk zien we je nog eens terug.

Jelske - HelloTV

John 20-09-2023

Zeer vriendelijk personeel en wordt netjes geholpen ookal ga je voor een tweedehands toestel. De keuze is reuze. Rn er zit zelfs nog 3 maanden garantie op.

Laurens 20-09-2023

Medewerkers xxxx en yyyy hebben vakkundig onze nieuwe tv opgehangen. Vriendelijk hebben ze me alles uitgelegd. Ook de spullen netjes opgeruimd. Helemaal top. Ben zeer tevreden!

Leo boele 20-09-2023

Mooie gezellige schop de verkoper xxxx weet waar hij over praat heel vriendelijk ontvangen en geholpen zeker een aanrader dit bedrijf

Michael 20-09-2023

Beste Hello tv
jullie hebben mij met het ophangen/installeren fantastisch geholpen.
Wat een fijne service!
Ik kom hier zeker terug

Antoon Kerssens 20-09-2023

Prima en deskundig door medewerker xxxx geholpen. Duidelijke uitleg en niet opdringerig. Ook netjes.
Prettige ervaring en totaalplaatje een 9.

Antoon Kerssens

Hans Bik 19-09-2023

Goede deal bedongen en goed advies gekregen. Alles was snel geregeld. Heel tevreden met de aankoop.

Sofie 19-09-2023

Goede deals en goede service. Snel geholpen via de chatfunctie op de website. De TV is ook goed bij ons opgehangen en onze oude TV is retour genomen. Al met al een goede service tegen goede prijzen! Klein minpunt vind ik de bijverkoop van verzekering/HDMi kabel. Dat komt een beetje opdringerig over.

Tevreden klant uit Katwijk 18-09-2023

Uiterst vriendelijk ontvangen en deskundig geholpen in het filiaal in Zoeterwoude bij de aanschaf van een Samsung tv en Sonos geluidsinstallatie. Eerlijk is eerlijk, de tweede afspraak om de tv met soundbar en subwoofer aan de muur te bevestigen ging even fout wat zou moeten leiden tot puntenaftrek. De vakkundigheid van installateur DK waarmee hij ons adviseerde en uiteindelijk ook conform zijn advies de installatie plaatste en de tv kalibreerde compenseerde dit zodanig dat ik toch een 10 heb gegeven. Wij zijn zeer tevreden over het eindresultaat. Bedankt!

Albarzangi 18-09-2023

Vandaag heb ik twee Sony TV's gekocht bij Hello TV. De verkoper was erg vriendelijk en bood goede prijzen, en ik ben zeer tevreden.

Lieke 18-09-2023

Ik ben in filiaal Nijmegen Molenstraat prima geholpen. Al mijn vragen zijn uitstekend beantwoord, en verkoper nam alle tijd om mij tot de beste keuze te laten komen voor de tv die bij mij past. Ik zou een volgende keer zeker weer hier komen.