HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5083 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Guido 03-08-2023

Goede deal kunnen sluiten, duidelijke communicatie, goede service met installatie. Vriendelijke medewerker(s) filiaal Zoeterwoude

Ben Peek 03-08-2023

Ik heb afgelopen woensdag zoveel goede adviezen gekregen dat ik niet meer heb geaarzeld om bij Hello TV mijn nieuwe lg Oled te kopen. Ook bij het afrekenen kreeg ik nog veel tips om het maximale uit het toestel te halen. Kostte wel wat maar ik ben er blij mee.

Wijno 03-08-2023

Prima geholpen, wel soms wat wachttijd. Setting van de winkel maakt volgorde van klanten wat moeilijk

Karin 03-08-2023

We hadden ons oog laten vallen op een Philips TV. Gevraagd naar de prijs en kregen vervolgens een mooi aanbod voor een nieuwer model. Samen met de cashback actie van Philips uiteindelijk hetzelfde bedrag betaald voor het nieuwste model als wat het oudere model kostte. Ook in de winkel goed geholpen met het inladen van de TV.

Ilse Overweg 03-08-2023

De verkoper was zeer vriendelijk en behulpzaam. We hebben samen met hem een TV uitgezocht. Een TV met alle mogelijkheden die wij nodig hebben.

Muntendam 02-08-2023

Een mooie, ruim opgezette winkel, alles ook zo mooi netjes en schoon, vriendelijke begroeting en de vrijheid om eerst zelf te kijken en zoeken wat je wil hebben ,
En dan na een aantal keuzes zelf te hebben gevonden , hier uitgebreid geholpen door de verkoopster, bekwaam en zoeken naar de beste prijs van het product. Een dag later telefonisch contact met haar gehad over het akkoord van de offertes , zeer uitgebreid uitleg gehad over eventuele producten die erbij konden worden geleverd,
Dit alles bij HelloTv in Groningen .
Top.

Ingo 02-08-2023

Vriendelijk personeel dat niet pusherig overkomt en kennis heeft van zaken. Helpt met het maken van de juiste vergelijkingen en het benoemen van relevante zaken.

Tjeerd P.M. Warring 02-08-2023

Alle mensen die ik heb gesproken en waar ik mee heb gemaild, hebben veel kennis van de producten, zijn heel vriendelijk en regelen alles heel goed .
X, de HelloTV installateur was geweldig , hij werkte heel netjes en heeft mij geweldig geholpen .
Zou HelloTV zeker aan iedereen aanbevelen en mijn super ervaring met HelloTV vertellen aan kennissen en vrienden van ons

Jelle 02-08-2023

Ik ben zeer te spreken over de mensen van HelloTV. Van moment van aanschaf tot installatie en nazorg ben ik goed geholpen. Ik heb advies gekregen en ben erg tevreden met mijn aankoop.

HelloTV is dus zeker een winkel die ik zou aanbevelen. Speciale shoutout naar XX voor zijn hulp!

Kevin 02-08-2023

Vandaag langs hellotv in Rotterdam gereden en geholpen door X.
Ik kwam binnen met een blik op 2 bepaalde televisies maar ben na het advies van X met een ander model weggegaan.

X gaf erg goed, duidelijk en eerlijk advies en zo kon ik een goede keuze maken!

Ik zou deze winkel echt aan iedereen aanraden!

BigAlbert 02-08-2023

Ik kreeg een tip om langs te gaan bij deze shop. Service in de shop was perfect. Gisteren is de tv en de soundbar opgehangen door installateu. Een installateur met jarenlange ervaring die alle tijd nam en met goede suggesties kwam over de montage van de tv en de soundbar. Alles ziet er nu prachtig uit en we hebben gisteren de hele avond vol bewondering naar onze nieuwe aanwinst gekeken.

Arjan 02-08-2023

Top vent die X, hij neemt de tijd, legt alles prima uit, is vriendelijk en beleefd en zeker terzake kundig.

Martin Eveleens 02-08-2023

Vanmiddag bij Hello tv Eindhoven naar binnen gelopen even rondkijken, werd aangesproken door Marco die alles over de tv ,s vertelde wat ik wou weten. Zeer positief ervaren,echt klant vriendelijk. Door zijn positieve inzet en vertrouwen wat hij mij gaf een hele mooie LG oled 65g36la gekocht .
Ook attendeerde hij mij op extra’s zoals verlengde verzekering, ook er bij genomen en incl . montage thuis . Zeer te spreken over Hello tv Eindhoven en in het bijzonder over de verkoper Marco .

Adrie 02-08-2023

Na in de webshop de verkeerde tv te hebben gekocht , zijn we door Ronald van de winkel te Duiven uitstekend geholpen , hij had uitstekend begrip voor ons probleem en loste het naar onze mening super op,

cor buijs 02-08-2023

Bezorging binnen het afgesproken tijdvak. Correcte bezorger en heeft de tv prima afgeleverd. Ophangen was niet afgesproken.
Zeer Tevreden over HelloTV

Rene van der Linden 02-08-2023

Een grote winkel met een overzichtelijke indeling. Je krijgt genoeg tijd en ruimte om rond te kijken. Na een goed en duidelijk gesprek en onder het genot van een kopje koffie van de vriendelijke medewerkers tot een keuze van een televisie gekomen.

Sefa 02-08-2023

Goede prijs gekregen voor een TV en ook netjes geholpen aan de telefoon. Heb voor de installatie service gekozen. Netjes gekomen en opgehangen, ook is mijn tv meubel opgehangen nadat ik dat heb gevraagd!

Hart voor de zaak 02-08-2023

De medewerker was behulpzaam en attend. De vragen die we hadden. Werd vakbekwaam uitgelegd.
mooi winkel . Straalt rust uit.
Ga zeker door met de goede service.

Victor Peltenburg 02-08-2023

Super goed geïnformeerd over alle verschillende optie die er zijn binnen het aanbod.
Naveen op de locatie in Utrecht is een oprechte en fijne verkoper!
Thanks Hello TV Team!!!

Robi 02-08-2023

Wij zijn op een zeer prettige manier geholpen. Het kon alle kanten op omdat we niet konden kiezen tussen qled of oled. De verkoper gaf ons de tijd en ruimte.
Ik heb zelf 7,5 jaar bij Saturn gewerkt op hifi/ tv afdeling.
Zo zou ik de klant ook hebben geholpen, advies over bijverkoop, kabels verzekering etc… keurig.
1 minpuntje: ik gaf een hint voor een kopje koffie, hij zou het ophalen maar niks gehad.

Tiemen 02-08-2023

Super geholpen, goed geadviseerd, veel modellen gezien, vragen gesteld, goed beantwoord, monteur ook veel vakkennis en uitstekend resultaat. Dank je wel

Jos Geutjes 02-08-2023

Wij kopen regelmatig bij hello tv, deze keer zijn wij geholpen door **** in de winkel Nijmegen, zeer kundig ,rustig en er was geen vraag teveel, hulde voor deze verkoper.

E.P. Holtrop 02-08-2023

De service en reactie snelheid is echt goed, TV keurig netjes geleverd door medewerker en alles goed uitgelegd. Kortom ik zou het zo weer een TV bij Hello TV bestellen.....

Hans E. (62 jaar) Amsterdam 02-08-2023

heldere communicatie bij de aankoop; goede prijs voor de koop van de Samsung Oled 55 inch en prima installatie thuis door Danny (DK), die meer deed dan van hem werd verwacht. met name advies over en montage van de al aanwezige Sonos Arc: resultaat is prachtig; echt aandacht voor de klant!

Alex 01-08-2023

Prima geholpen door vriendelijk en deskundig personeelslid, kortom een aanrader