HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5088 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Lin 21-11-2021

Bij binnenkomst werden we hartelijk ontvangen en werd ons de juiste persoon toegewezen en koffie aangeboden. We zijn op een prettige manier geholpen!! Zeker aan te raden.

Ed van Vark 21-11-2021

Op advies van onze buren uit Rosmalen zijn we een kijkje bij jullie in de winkel in Den Bosch wezen nemen Wij zijde tegen elkaar we gaan voor advies en meer informatie over de Philips Oled TV
Wij kwamen met een verkoper in gesprek, elke vraag die wij stelde wist hij super goed te beantwoorden ( een eerlijk antwoordt & advies ) en voor dat wij het wisten vroegen wij aan de medewerker nu de black vrijdag deals er aankomen doe ons maar een super deal, en ja dat deed hij zeker een super deal waar wij meteen JA op zijde.
Ook de A-Z service Totaalpakket die kunnen wij iedereen aanbevelen een totaal pakket voor de Oled TV van Philips voor €99,99 euro met onder anderen 3 jaar 100% pixelgarantie & 3 jaar Totaal service aan huis is echt een aanrader.
Wij zijn er super blij mee en daarom geven wij jullie een DIKKE 10 en Ja de verkoper ook een Dikke 10.

Dimitrios Vrettos 21-11-2021

All my questions were answered quickly and very knowledgeable. I was presented all my options and alternatives. He explained all aspects or the warranty, proposed all additional options and went the extra mile.
Definitely I would recommend the store and the person who helped me with my purchases

Ruud 21-11-2021

Wat een mooie winkel in Rotterdam. Overzichtelijk. Ruim. Veel merken en modellen om uit te kiezen. En, in ons geval, was de tv direct op voorraad om mee te nemen. Goed geprijsd. Vriendelijke adviseur die de verschillende modellen laat zien. En de voor- en nadelen schetst. Wat een verschil met een rommelige ‘rode’ concurrent.

Vir 21-11-2021

Goede deal gevonden voor black friday. Medewerker was goed behulpzaam. Vijf sterren.

M Hogewoning 21-11-2021

We zijn heel blij met plattetv. De winkel is ruim netjes en heel overzichtelijk.
Ook kregen wij een hele goede uitleg over de tv die waar wij interesse in hadden. De verkoper legde alles rustig uit zonder opdringerig te worden.
Kortom wij komen hier zeker terug als we weer eens iets nodig hebben.

Gerard Poirters 21-11-2021

Prettig geholpen, leuke mensen om mee te chatten, black fryday goed kunnen handelen. Groetjes Gerard

M van den Hurk 21-11-2021

Keurig geholpen door Dhr Kleinjan, hij nam alle tijd om het Sonos systeem uit te leggen met alle mogelijkheden die het Sonos systeem te bieden heeft. Zeer tevreden over de uitleg, advies en de prijs die voor ons is opgesteld in de Black-Friday deals

Kenjie Bergwerf 21-11-2021

Uiterst vriendelijke verkoper Nick, die de tijd neemt, mee denkt tbv type, maat en uitvoering van tv, uitstekende uitleg geeft en alle vragen kon beantwoorden. Daarnaast ook nog een mooie korting kon organiseren. Ik zou bijna zeggen concurrenten van elektronica zaken: ben je op zoek naar een topper: bel Nick even.

Semra Karadaş 21-11-2021

Erg leuke winkel, mooi en geordend. Alleen erg jammer van de wachttijd. We zijn wel goed geholpen, maar wel helaas 30 minuten gewacht.

Wim en Bep ( Leusden) 21-11-2021

Wij waren van plan om een LG OLED televisie te kopen, omdat we de kleuren van deze tv erg mooi en realistisch vinden. Ook vonden wij een Sonos soundbar ook wel heel erg mooi klinken. Maar dit was wel direct ook veel duurder. En daarbij kregen we ook de nodige nodige luidsprekers erbij. De verkoper heeft blijkbaar wel heel goed geluisterd, want hij adviseerde ons een Sony televisie met eveneens de OLED kleuren en waarin een soundbar was ingebouwd. We hebben nu een televisie met en mooie kleuren en een prachtig geluid voor iets meer geld. We zijn super tevreden met deze televisie dankzij het uitstekende advies van onze verkoper!

Mohamed D 21-11-2021

Vandaag een Philips oled tv gekocht bij plattetv Breda. Net thuis aangesloten en super blij mee. Het klinkt slijmerig, maar ben super goed geholpen en ga in de toekomst zeker weten weer daar een tv halen. Lekkere bak koffie gehad en leuke en vriendelijke medewerkers. Al met al een hele prettige ervaring. Een echte aanrader. Plat gezegd: gewoon daar je tv kopen mensen hahahaha

Joris 21-11-2021

Snel, goed en vriendelijk geholpen in Son en Breugel / Eindhoven. Prima advies en prima prijs.

tim schipper 21-11-2021

Wij werden goed geholpen met het kopen van een tv voor een heel scherpe prijs.

Suzanne 21-11-2021

Goed geholpen, er werd goed uitgelegd wat het verschil was tussen de tv's en we kregen nog koffie aangeboden ook!

Martin 21-11-2021

vandaag naar plattetv in rotterdam west gegaan om ons te oriënteren voor een andere tv.
Ons laten adviseren door verkoper, die duidelijk de verschillen aangaf in het woud van led, oled enz.
Daardoor is de keuze gevallen op een LG oled 65 inch.
Ergo, deze verkoper verstaat zijn vak als geen ander, hulde !

G.Romano 21-11-2021

Super goed geholpen en zeer goed advies van verkoper. Aanrader voor anderen.

Lars 21-11-2021

Prima geadviseerd in de winkel in Nijmegen. Met name vragen gehad over de afmetingen en daarnaast kundig geholpen met welke TV + soundbar passend zouden zijn. Topservice voor een nette prijs!

Ron en Henny Kniesmeijer 21-11-2021

Goed en kundig geholpen, goed advies, lekkere koffie, en toch niet opdringerig.
Echt een topwinkel, en de goedkoopste.

Marian 21-11-2021

Wij hebben in filiaal eindhoven een tv gekocht. We werden geholpen door verkoper. Hij heeft alles goed uitgelegd en geregeld. Waren er erg blij mee.

M.B 21-11-2021

Mooie winkel en deskundig advies gehad.
Enthousiaste personeel.
Uiteraard een Tv gekocht.

Berry 21-11-2021

Net zoals mijn eerdere aankopen bij PlatteTV erg fijn en snel geholpen. Gewoon goed advies en geen snelle verkooppraatjes! Tevens tips gekregen voor mijn huidige TV.

Geholpen door medewerker “de grote Beer”

M. van de Velde 21-11-2021

Wij hadden een hele prettige middag om onze artikelen aan te schaffen. Prettige ontvangst en ook goed advies. We waren enkele maanden eerder bij PlatteTV. Toen was het ook goed. Wij zijn fan!

Ellen van der Straaten 21-11-2021

Rustige, overzichtelijke shop in Zoeterwoude. Je wordt hier nog echt geholpen door deskundig en vriendelijk personeel! Er wordt niet gepusht, wel geadviseerd en men heeft antwoord op jouw vragen. Zo wordt de aanschaf van een nieuwe tv leuk in plaats van een stressvolle gebeurtenis zoals in andere winkels het geval is.

JPS 21-11-2021

Na tien jaar op zoek naar een nieuwe TV voor het gezin. We wisten wat we wilden, maar hadden nog wat twijfels/keuze tussen maten/modellen/prijzen. Goed in begeleid door verkoper in Amsterdam vestiging. Kundig, aardig, niet te pushy, maar wel overtuigd van wat goed zou zijn voor ons.
Ten slotte een bundelprijs kunnen krijgen met wat randspullen (kabel, beugel, service-pakketje). Aanrader.