HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Jos Poulissen 05-08-2023

Een van de weinige winkels waar je je oude tv kunt inruilen voor een eerlijke goede prijs.

Desiree 05-08-2023

Toen ik op zoek ging naar een nieuwe tv kwam hello tv op mijn pad. Via de chat met X gekeken welke korting ik zou krijgen. Contact ging snel met een duidelijke uitleg
Uiteindelijk naar de winkel in Rotterdam gegaan om de tv in het echt te zien.
Y heeft ons daar uitstekend geholpen.

Sharon 04-08-2023

Mooie ruime winkel met een groot assortiment aan tv’s. Ik kwam echter voor een nieuwe speaker. Een van de medewerkers heeft mij daar prima bij geholpen. Tevreden met het proces in de winkel en de aankoop.

Ed 04-08-2023

Netjes en snel en vriendelijk geholpen. Goede uitleg door de verkoper. Aanrader.

Yvonne vd stroom 04-08-2023

Goeie informatie en mooie korting. Prettige en vakkundige monteur. Was mooi op tijd en gaf perfect uitleg over functioneren van de oled tv

John van der stel 04-08-2023

Werknemer nam de tijd voor een passende keuze. Top. Zal deze winkel zeker adviseren

John van der stel 04-08-2023

Medewerker nam echt de tijd en deed haar best zoveel mogelijk relevante info te geven

WB 04-08-2023

Op 28 juli een deal kunnen maken op de webwinkel, goed advies ook over de benodigde aansluit mogelijkheden. Duidelijke uitleg en heel vriendelijke medewerker. Snelle afhandeling juiste model beste prijs kwaliteit verhouding na de gemaakte deal ergens anders 65 inch prijs hier 75 inch voor dezelfde prijs zeer tevreden over de bezorging . Kortom voor ons topdeal.

B Willems 04-08-2023

Vriendelijk ontvangen door Shivan en supergoed voorgelicht, niet is teveel. Laten ook goed de verschillen zien tussen de toestellen. Mooie en goede TV gekocht die ook nog netjes voor ons naar de auto werd gebracht. Kortom, super tevreden en goed gevoel met deze aankoop.

Frans van eijndhoven 04-08-2023

Hebvandaag in Eindhoven bij hellotv een nieuwe tv gekocht. Zeer nette zaak en goed geholpen door rick. Zeer vakkundig. Aanrader.

Frans 04-08-2023

Vandaag werd mijn nieuwe Samsung The Frame perfect geïnstalleerd door Patrick. Daarna uitgebreide uitleg over alle mogelijkheden. En ondertussen gezellig gekletst… kortom: super service!

1234 04-08-2023

Alles is snel en goed geregeld allen jammer dat de bestelling een paar dagen langer op zich liet wachten.

Marco bottenberg 04-08-2023

Vandaag mijn tweede tv gekocht in Utrecht en weer door Danny super geholpen .
Goede service strake prijs.
Top geregeld

Theo 04-08-2023

Bij eerste bezoek goede info gekregen en een scherpe offerte. Er werd niet aangedrongen op directe aankoop. Bij tweede bezoek weer prima geholpen en goede verdere info gekregen zodat de aankoop vertrouwd voelde. Alles werd keurig voor me geregeld.

Marcel 04-08-2023

Mooie winkel, vriendelijk personeel en goede adviezen, niet opdringerig. Nu maar hopen dat de TV heel snel wordt geleverd.

Vlad 04-08-2023

Super goede service en zeker de beste prijs ! Heb de 75pus8808 aangeschaft en de medewerkers hebben mij er heel goed bij mijn keuze geholpen. Zeker een aanrader om hier je tv te halen

Chrix 04-08-2023

Goede ervaring. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam en tv tegen enorm scherpe prijs gekocht!

Oliver 04-08-2023

De keuze is reuze en werd erg vriendelijk te woord gestaan wat al apart is tegenwoordig. Samen met het personeel werd er gekeken naar de best passende tv voor mij thuis. Wat kijk ik graag? Hoe ver zit ik van tv af? Gewoon goede tips zonder verkoop praatjes en daar houd ik van. Groot is niet altijd beter dus ik ging gewoon voor een 55” Samsung en ben er meer als blij mee. Ik blijf zeker klant bij hello tv!

Kevin 04-08-2023

D.K geeft een eerlijke en op pas gemaakt advies, waarbij budget en wensen niet uit het oog verloren worden.
Wij gaan nu genieten van onze televisie en Soundbar.
Graag tot de volgende keer!

Mark 04-08-2023

Ik ben héél erg tevreden over HelloTV Breda en zijn medewekers.
Ik ben ontzettend goed geholpen en geadviseerd en we werd ook echt met me meegedacht, dit was erg helpend.
Het personeel is ook heel erg vriendelijk en doen graag extra moeite om te helpen.
Al met al, een top bedrijf met top personeel!
Dikke 10!!

Sonja 04-08-2023

Ik ging in Rotterdam even advies winnen over een nieuwe tv .Jullie medewerken Masie die ons goed text en uitleg gaf en met een leuk bod kwam kon ik niet anders als de tv gelijk kopen en direct mee naar huis nemen Hij wees ons ook gelijk even op de verzekering dus die er ook maar voor 3jaar bij gedaan Blij dat jullie bij mij in de buurt zitten ik zie namelijk graag wat ik koop

Vera Breukelman 04-08-2023

Bij binnenkomst onze wensen en budget uitgesproken. Vriendelijk en goed geholpen en de verschillen in beeld kwaliteit. Uiteindelijk met een prachtige tv naar huis!

Ans Lataster 04-08-2023

Krijgen het beeldscherm van Samsung de Sero niet verticaal. Vele malen geschreven met medewerkers, komen er niet uit. Waardeloze service.

Anna 04-08-2023

In mijn eerdere review heb ik reeds aangegeven dat ik de winkel in Zoeterwoude een prettige winkel vind en heb ook complimenten geuit mbt de verkoper. De levering was prima in orde.
Ik wil nu van de gelegenheid gebruik maken om.....
die mijn tv en soundbar heeft gemonteerd te complimenteren vanwege zijn vriendelijkheid en vooral de rust die hij creeerde toen eea tegenzat waardoor er een alternatief moest komen ivm “nieuwe beugels” om te tv aan de muur te bevestigen.
Hij gaf mij het gevoel dat het allemaal goed zou komen, en het kwam ook allemaal goed ! Chapeau !

Andrea 04-08-2023

Superleuk geholpen door XXX in de winkel in Rotterdam. Hij nam de tijd en gaf prima advies.
TV is netjes geleverd op de afgesproken dag!