HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Kevin 15-10-2021

Ik raad deze winkel aan, Het eerste wat ik fijn vind van deze winkel is dat het personeel je eerst laat kijken voor ze naar je toe komen en als je geholpen wordt kun je en bakkie koffie verwachten, En het personeel is vriendelijk/open/eerlijk

Uitstekende webwinkel 15-10-2021

Goed kunnen onderhandelen met platte tv.nl over de prijs van mijn nieuwe Samsung qled 43 inch. Oude tv ingeruild.
Bezorging was mooi op tijd. Aardige jongen. Door webwinkel goed op de hoogte gehouden over status bestelling via whathsapp

Richard 15-10-2021

Goed kunnen onderhandelen met platte tv.nl over de prijs van mijn nieuwe Samsung qled 85 inch. Oude tv ingeruild.
Bezorging was mooi op tijd. Aardige jongen. En daarna kwam iemand om de tv op te hangen. Deze meneer heeft goed meegedacht en de tv netjes opgehangen. Al met al top service.

Goede service, scherpe prijs 14-10-2021

Goed advies over aanschaf soundbar. Daarna goede inruilprijs voor mijn oud systeem gekregen.
Al met al perfect

Michel 14-10-2021

Goede deal gemaakt met inruil van mijn oude tv.
via whatsapp goed op de hoogte gehouden wanneer mijn tv werd bezorgd.
Daarna vakkundig opgehangen en duidelijke uitleg.

D. Wolters 14-10-2021

Echt een prachtige winkel waar je echt als klant wordt geholpen. Super vriendelijk personeel die alle tijd voor je hebben. Wij kwamen net rond etenstijd en boden de verkoper aan om eerst maar lekker te gaan eten, het eten bleef staan en wij werden eerst goed geholpen. Er wordt goed met je meegedacht en daarmee bedoel ik klantbelang en niet uit verkoopbelang. Echt super!!

Kadir Demirci 14-10-2021

Toen ik thuis aankwam hing de tv al, helaas was de lan kabel niet ingeplugd. ik heb dit aangegeven. maar dat zou niet meer mogelijk zijn omdat de tv dan weer van de muur af moest. dat vind ik jammer en dat blijf ik ook jammer vinden.

Vanroontje 14-10-2021

Prima prijs en redelijke inruilprijs voor de oude tv. De persoon die de tv kwam installeren was een vakman. Echt een topper, ik had toevallig hetzelfde merk audio apparatuur dus hij ging gelijk de boel even helemaal goed zetten. Hij merkte meteen al dat ik ook een liefhebber ben van tv en audio en dus was hij zelf ook meteen enthousiast. Hij nam rustig de tijd om de tv te installeren en wist waar hij het over had. Al een aantal keren tv bij plattetv gekocht en ben erg tevreden. De 10 is wel nog met een kleine slag om de arm, er kwam een cashback actie van Sony nadat ik de tv besteld had maar wel voordat ik hem betaald had en voordat deze werd geïnstalleerd, ze zouden zorgen dat ik ook voor de cashback ik aanmerking kom, als dat goed gaat blijft de 10 zeker staan!!

Gerard van den Hoek 14-10-2021

Vriendelijke medewerkers van PlatteTV
Hebben mij goed geholpen
Met mijn inruil tv heb ik een goede deal kunnen maken
Volledige aandacht voor de klant

Diego 14-10-2021

We waren op zoek naar een toestel met ambilight. We kregen goed advies en uitleg over het gebruik van het toestel. Toestel was in de winkel niet in voorraad maar is binnen enkele dagen geleverd. Zijn hier blij mee.

Michael 14-10-2021

Ik als leek in tv land ging zonder enige kennis op onderzoek voor een nieuwe tv en werd hierbij in de winkel al gelijk een kopje koffie aangeboden en werd daarna gelijk geholpen voor advies bij de vele ruime keuze in de winkel geen vraag was te gek en werd dan ook gelijk beantwoord na alles gezien te hebben en een paar vragen van beide kanten een supper mooie tv +soundbar gekocht supper fijne ervaring en mega goeie service ik raad deze winkel echt aan (ook voor de leuke deals en kortingen vanuit de winkel zelf )

Leo 14-10-2021

Vanaf begin actief meedenken en adviseren. Suggesties geven maar vooral ook snel reagerend. Ophangen en installeren ging uiterst secuur en zorgvuldig, kortom perfect in alle opzichten.

Anoniem 14-10-2021

Vorige week een nieuwe tv gekocht in de winkel in Utrecht. Vooraf hadden we goed gezocht en georiënteerd. We kwamen dus met een specifiek model aan in de winkel. Toen we het model aandroegen kregen we gelijk deskundig en overtuigend advies dat we voor hetzelfde geld een nieuwer model konden krijgen. Al met al een goed verhaal. De verkoper wist duidelijk waar hij het over had. De tv (met de duidelijk toegelicht toebehoren) is de volgende ochtend gelijk om 9 uur geleverd. Ook nu, een week later, nog steeds tevreden met de aankoop. Al met al een echte aanrader. Goede service, vriendelijke verkoper en goede informatievoorziening.

Tevreden klanten 14-10-2021

Wij zijn geholpen door twee zeer enthousiaste en deskundige medewerkers. Men nam alle tijd om onze (vele) vragen te beantwoorden. Wij kwamen via vrienden, die zelf erg enthousiast waren over de dienstverlening, bij dit filiaal in Utrecht. Hiervan hebben we absoluut geen spijt, getuige onze beoordeling.

Familie Visser 14-10-2021

Veel keuze , zeer vriendelijke en behulpzame medewerker . Wist veel over de verschillen van de producten te vertellen . Goede uitleg

Antoon 14-10-2021

Mooie winkel met voldoende parkeer gelegenheid. ( RT ) Goede ontvangst en goede uitleg over diverse TV's Wij zijn zelfs van merk verwisseld.

ing.Ronald 14-10-2021

Na wikken en wegen heb ik gekozen voor Platte TV. De service vriendelijkheid is top en een mooie demo winkel.
Ik ben heel blij en trots dat ik een mooie grote 65” LG G1 RLA Oled scherm tegen de muur heb hangen en lekker plat tegen de muur. Ik heb een prachtig scherp groot beeld en geniet er dagelijks van om naar films bijv. van Netflix te kijken. Iedere dag weer een feest om naar te kijken. Alleen de bestelde Sonos ARC Soundbar werd met 2 maanden vertraging geleverd, door leveringsproblemen bij de Sonos importeur. Ik blaim Platte TV hier niet voor, want daar kunnen ze er niks aan doen!
Gisteren is mijn Soundbar geleverd en netjes tegen de muur onder mijn LG TV gemonteerd. Het geheel ziet er netjes en gelikt uit. Over een tijdje koop ik nog twee Sonos satelliet speakers.
Eerst wil ik ervaren wat de sound is van die mooi uitziende Sonos ARC is.
Conclusie: super TOP aankoop en beveel Platte TV bij iedereen aan!
Enne……uhhhhh, ik ben niet betaald door Platte TV om deze lovende review te schrijven zoals vandaag 14 oktober 2021 in het AD kennelijk meestal het geval is 👌👍
Officiële reactie van HelloTV 14-10-2021

Beste Ronald,

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te schrijven over uw ervaring met ons. Het is ontzettend fijn om te lezen dat u onze service als zo prettig heeft ervaren. U heeft een zeer mooie keuze gemaakt met de LG OLED G1 i.c.m. de Sonos Arc. Heel veel kijk- en luisterplezier gewenst en we staan natuurlijk graag voor u klaar om u te adviseren op het gebied van uitbreiding van uw Sonos set.

Jelske - PlatteTV

Wim 14-10-2021

Zeer goede service en gekwalificeerde medewerkers. Top zaak met enorme voorraad die je allemaal werkend kunt zien. Zo werden mijn mijn vragen omtrent de Samsung type QN95A Neo Qled 55 inch zo goed beantwoord. Zodat ik met een enorme korting gelijk tot de aankoop overging!

Eline Nijmegen 14-10-2021

Man met de bril uit het zuiden van het land heeft ons een kijkje gegeven in de wonderen wereld van televisies. Erg veel kennis, prettig gesprek en een mooie televisie gekocht.

Michiel 14-10-2021

Mooie tv kunnen kopen voor een goedkope prijs. Ben geholpen door Jelle in een vestiging in Amsterdam.

Ad Huisman 13-10-2021

Bij platte tv nijmegen zijn wij vandaag fantastisch en in alle rust geholpen door een medewerker met bril.
We haden een idee voor tv en soundbar deze optie hebben we als eerste doorlopen, met bekijken van de producten en door het vragen van ons en zeer goede adviezen van deze verkoper kwamen we uit op een geheel ander product waar we ontzettend blij mee zijn. We zijn zeer tevreden over het advies en de manier van behandelen door deze medewerker. Man met bril bedankt.

Kleijwegt 13-10-2021

Mooi beeld en geluid. Snelle levering 6 dg na aanschaf. De oude tv is direct meegenomen voor een inruil door een vriendelijke bezorger

G springer 13-10-2021

Vakkundig personeel zowel bij de aankoop als bij de levering en montage is er prima advies gegeven. Ook de prijs van het product was goed kortom een fijne webwinkel.

Marijn 13-10-2021

PlatteTV shop Den Bosch is een nieuwe vestiging bij ons in de buurt. De winkel oogt ruim en schoon. We zijn vriendelijk en kundig geholpen door *** onder het genot van een drankje. Het goede advies heeft ons doen besluiten om voor een Oled tv te gaan van LG. We wachtten nu op de levering en de installatie.

R. Loep 13-10-2021

Uiterst vriendelijke en deskundige bediening. De verkoper nam de tijd en de winkelinrichting is zakelijk maar smaakvol.