HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5087 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Rob 05-02-2023

Mooie simpele winkel nu kan je een keuze maken niet 101 verschillende apparaten
Goede informatie en hulp maar ook heel belangrijk een hele mooie prijs aanbieding
Aanrader 😁👌

Ferry 05-02-2023

Vandaag een nieuwe tv gekocht in Rotterdam. Veel keuze, wij kwamen voor een bepaald model. Na een goed gesprek met een verkoper zijn we toch voor een andere gegaan. Uitstekende service en snelle levering, Voor relatief weinig geld kan je je nieuwe tv extra verzekeren bij hun, top!

B. Schoenmakers 05-02-2023

De soundbar lg is geweldig.
Alleen de levering kan beter,er werd geschreven,voor zo laat bestellen morgen leveren. Helaas was dit niet,moest zelf reageren waarom niet geleverd, logistiek iets mis gegaan. Dan hoor je niets. Was vorig jaar met de tv het zelfde. Nu dat ik alles heb ben ik heel erg blij. Hoop bij de eventuele volgende bestelling dat het beter gaat. Dank je wel voor de mooie producten. Mvg Bert

Arend 05-02-2023

Zeer ruime keuze en eenvoudig bestellen ondanks dat het bij mij haperde kon ik gelijk met de assistentie van medewerker via online chat de bestelling gewoon afronden het bestelde is snel geleverd en voldoet aan verwachtingen.

Thomas 05-02-2023

Erg prettige winkel. Ten alle tijden mee te denken , informeren, alternatieve opties . Service zeer goed dank!

Mevrouw. Vertegaal 05-02-2023

Hallo TV is een prachtige zaak in Den Bosch.
Heb daar een televisie gekocht en ben fantastisch en deskundig geholpen door verkoper Ze hebben ook alle tijd voor je.
Hartelijk dank daarvoor!

Joyce 05-02-2023

Een perfecte en snelle service en goede prijs voor producten. Ik raad dit bedrijf iedereen aan.

H.Pauel 05-02-2023

Prima, duidelijk en snel geholpen met goede uitleg om thuis aan de slag te gaan. Nu een prima tv voor een hele mooie prijs

C. Van hulten 05-02-2023

Ben vergeten er den Bosch bij te zetten. Een prima winkel. Goede sevice. En verkoper had alle tijd voor ons.

Barry 05-02-2023

Mooie ruime winkel, er valt veel te kiezen waar de zeer aardige en behulpzame verkopers je graag mee helpen.

John 05-02-2023

Keurig en professioneel geholpen met afhandelen zelfs geholpen met inladen klasse !

Fritsder 05-02-2023

Voor de eerste keer binnengelopen bij deze zaak.
Heel overzichtelijk en open sfeer.
Voor dat we aangesproken werden hebben we even rustig rond kunnen kijken.
Aangezien wij naar een nieuwe hifi installatie op zoek waren zijn we prima te woord gestaan.
Alles was mogelijk om te horen en alle vragen werden netjes beantwoord.
Ook werden andere mogelijkheden besproken en aangeboden naar onze wens.
Na wat overleg en afwegen een passende installatie aangeschaft.
De benodigde extra kabels etc meteen mee kunnen nemen om thuis alles aan te sluiten.
Nu genieten van onze aanschaf.
Nette winkel en net personeel die open staan voor alles wat binnen hun mogelijkheden is.

willem 05-02-2023

goede uitleg over welke tv en soundbar
goed service en prettige winkel
en ga zomdoor

Patrick 05-02-2023

Goed advies, ruime voorraad. De persoonlijke uitleg gaf het verschil tussen twee modellen goed weer en zo hebben we een nieuwe tv gekozen.

jonny jansen 05-02-2023

de shop is mooi. ik heb gekozen voor dezen shop om dat ik niet ver hoef te rijden. de hulp was prima goed uitgelegd. GR jon

Hans 05-02-2023

Een Denon versterker aangeschaft en opgehaald. Wederom duidelijke uitleg en prima service. Kan niet meer zeggen dat Hello TV een prima service geeft.

Joop 05-02-2023

Kennis van zaken
Deskundig advies
Vriendelijk
Goede prijs
Mooie kortingen

Hans 05-02-2023

Wij wisten eigenlijk helemaal niet welke TV bij ons paste. Gelukkig kon de medewerker in de winkel ons met goede adviezen uiteindelijk de beste TV adviseren. Wij zijn heel blij met de gemaakte keuze.

Ron en Sylvia 05-02-2023

Wij hebben sonos apperatuur gekocht zeer goed en vriendelijke geholpen en ook zeer goed advies in de winkel en via de telefoon en vriendelijke verkopers wij kunnen niet anders zeggen dan een top zaak onze volgende apperatuur gaan we weer kopen bij hello tv

Aken 05-02-2023

Uitermate goed geholpen met bepaken vsn keuze in aanschaf tv en soundbar en niet onbelangrijk de gekregen inruilprijs. Dit alles via internet geregeld. Ook de personen die e.a. leverden en installeerden , prima gasten en uitstekende uitleg en beantwoorden van mijn vragen. Had eerder al zaken gedaan en was toen ook super geholpen. Hier kunnrn hun concurenten wat van leren. Ga zo door 😄

R.B. 05-02-2023

Uitstekende informatie gekregen van Brian in de vestiging te Naarden. Wij wilden een 42 inch Oled tv kopen voor in de eetkamer. Omdat we al een Oled tv in de huiskamer hadden adviseerde Brian om dan voor de eetkamer ook een Oled te nemen en geen Qled en heeft ons het verschil laten zien qua beeld (scherpte, diepte en kleurverwerking). Daar er in 42 inchformaat niet veel keuze is bleef er alleen een LG en een Sony over. De Sony was maar liefst € 300,- duurder, terwijl de beeldkwaliteit gelijk was.
Daarom voor de LG gekozen die we met een aantrekkelijke korting hebben gekocht.
Thuis de tv ingesteld en we zijn hartstikke blij met deze keuze.
Kortom, opnieuw zijn we uiterst tevreden over Hello TV (we hadden hier al eerder apparatuur gekocht).

Jeroen la Housse 05-02-2023

Medewerkers vriendelijk en correct, zowel aan de telefoon als ook in de winkel. Wel jammer dat ik uiteindelijk voor een 50inch (was echt te groot en wilde ik ruilen) net zoveel moest betalen als een 43 inch TV.

Frank Vonk 04-02-2023

Zij komen na wat zij zeggen geen verrassingen
achteraf en prima service .

D niz 04-02-2023

Ik ben geholpen door Rodrigo. Super service, ben er blij mee. Alles werkt en alles is netjes opgeruimd.

Dries 04-02-2023

Ik wilde een Samsung soundbar HW-S60B kopen en vond deze bij Hello TV met de beste prijs en achteraf ook de beste service Top.