HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5083 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

mark kruize 29-10-2022

Zeer vakkundig en vriendelijk geholpen door Henk-Jan .Was zeer meedenkend en daarom hebben wij deze aankoop gedaan waar we zeer tevreden over zijn

Theo L 29-10-2022

Erg vriendelijk personeel. Vakkundig door Collin geholpen met de keuze van een nieuwe tv.

Johnny sloot 29-10-2022

Zeer redelijke aardige verkoper met verstand van zaken en leuke korting! De optionele extra’s zijn ze natuurlijk verplicht aan te bieden en dat is begrijpelijk , want daar Is de prijs naar. Mooie garantie deal, al met al zeer tevreden en kom zeker weer!

Nico 29-10-2022

Al jaren voor mij de beste shop.
Klant vriendelijkheid,aardige mensen,kennis van zaken.
Justin van klantenservice bedankt voor de uitstekende deal en je medewerking.
Ramon(medewerker winkel Zoeterwoude)Dank je wel voor het goede advies en je hulp.

Bas 29-10-2022

Heel snel geholpen met de aanschaf van 2x Sonos One speakers. Hoewel het druk was werd ik vriendelijk te woord gestaan in de mooie winkel in Groningen. Er werd zelfs koffie aangeboden, dikke prima!

Marcel 29-10-2022

Super service en ook nog eens zeer klantvriendelijk. Vandaag de TV bezorgd gekregen en ook het bezorgen verliep voorspoedig. Ook de bezorger was heel klantvriendelijk en met alle geduld. Oude TV meegenomen en later in de middag de nieuwe TV uitgepakt en geïnstalleerd. Kortom Hello TV is voor mij geen Goodbye TV.

Boompie 29-10-2022

Op zoek naar een nieuwe TV of audio unit? Hello TV is HET adres waar je zijn moet. Je kunt er ongedwongen rondkijken en luisteren, heb je hulp of advies nodig , ze zijn er voor je. Ook na de aankoop
blijven ze je bijstaan. Dan ook nog eens voor een prijs die je nergens in ons dure landje vindt.

Rob 29-10-2022

Ik zocht een Samsung 55 inch neo qled televisie. Via mailverkeer met HelloTV kwamen ze met een fantastische aanbieding. Tegelijk kon ik mijn 10jaar oude plasma televisie inruilen, zo is de deal gemaakt, echt top!
In de winkel in Eindhoven was mijn bijzonder behulpzaam ( oude tv uit de auto en iets later de nieuwe tv in doos in de auto.
Verder was de verkoper bijzonder eerlijk/transparant over de garantie en het risico op dode pixels. Helder verhaal.
Inmiddels het ik deze nieuwe televisie thuis geïnstalleerd, wauw wat een gaaf beeld!
Voor mij heeft HelloTV hier 10 punten volkomen verdiend.

Wojtek 29-10-2022

Goed prijzen , professionele medewerkers met duidelijk advies , mooie aanbiedingen

Jenny 29-10-2022

We werden vriendelijk ontvangen en op het moment dat we graag met een adviseur in gesprek wilden gaan, werd dit vlot geregeld. We werden door de adviseur goed geholpen en kregen duidelijk antwoord op al onze vragen. We voelden om serieus genomen en de adviseur stelde zich vriendelijk en professioneel op en had verstand van zaken.

M. van Ingen 29-10-2022

Ik heb een tv en soundbar gekocht en werd gemaild of ik voor dezelfde prijs een duurdere soundbar wilde hebben.
Ik geloifde hrt niet echter men heeft de veel duurdere soundbar en tv afgeleverd.. Ik vond het top en supersnel geregeld.

Bert 29-10-2022

Contact gehad via de chat, dit verliep prima. Perfecte informatie gegeven en goeie prijs neergezet.

peter vaassen 29-10-2022

via chat met medewerkers goede deal gemaakt , snel antwoordt trouwens ,goed advies gehad ,en goed prijs afgesproken die ze ook waarmaken, betalen en de volgende dag netjes geleverd , kortom bij hello tv kan je gerust je aankoop doen ben meer dan zeer tevreden [peter]

Nick Eelman 29-10-2022

Super bedrijf!

Wij zijn vanmiddag geholpen door de gastvrije Bryan!

Eindelijk een “ouderwetse” tv winkel waar meedenken, service, klantgericht, en vooral een eerlijke aanbieding doen centraal staan! Ik ga me omgeving jullie aanraden met mijn volle overtuiging en bevindingen! Nogmaals: super bedankt voor deze beleving bij jullie in Naarden!
Wij schaffen onze volgende televisie 1000% bij jullie aan!

Mvg. Nick en Kiki Eelman

henry 29-10-2022

Ben prima ingelicht en geholpen in de winkel van Doetinchem.alles is prima uitgelegd en ik zou meerdere mensen deze winkel aanbevelen.

Jan Schouten 29-10-2022

Geholpen door ***. van filiaal Amsterdam D. Goedkoopstraat. Uiterst vriendelijk. Zeer aardig maar vooral 200% eerlijk. Vroeg goed door. Heeft mij een Lg Tv en een Denon soundbar verkocht tegen een zeer scherpe prijs waar ik zeer tevreden mee was.

Ad Harpers 29-10-2022

Voor de tweede keer een prettige ervaring met de aanschaf van een nieuwe tv in combinatie met inruil van oude tv. Wel even onderhandeld over de prijs maar prices was zeker niet vervelend. Tv keurig thuis geleverd en oude mee retour genomen. We genieten nu van onze nieuwe 65 inch Samsung tv.

Dave 29-10-2022

Mooie overzichtelijke winkel. Merken staan gescheiden, waardoor het makkelijk te zien is waar je moet zijn.

Sfeer is ontspannen. Bij een vraag krijg je de volle aandacht. Gaven aan dat het artikel niet voorradig was en het niet mogelijk was om te luisteren. Maar dat is geen probleem.

Speakers zijn besteld en worden morgen afgeleverd. Tot gedaan zo.

Mss is het wel handig dat op de site de voorraad beter overzichtelijk is.

Jolanda 29-10-2022

Goede service
Komen afspraken na
Goede uitleg
Enigste min punt en dat ligt niet aan Hello tv is dat wanneer je kiest voor bezorging bij aflevering geen controle wordt gedaan over product wat mij wel is verteld

Danielle 29-10-2022

Goede kortingen en vriendelijk personeel. Na een fout de eerste keer werd ik de volgende dag goed geholpen. Probleem opgelost

Lisa 29-10-2022

Vanaf de binnenkomst een goede sfeer en gelijk te woord gestaan. Daarna vakkundig doorverwezen voor goed advies.

Ronald 29-10-2022

De Samsung Neo QLED 4K 50QN93B TV in de winkel in Naarden gekocht.
Geholpen door ***, hij heeft ons enthousiast van goede informatie voorzien om zodoende een goede keuze te kunnen maken.

Tot op heden erg tevreden over onze aankoop.

Anna 29-10-2022

TV volgens afspraak geleverd en gemonteerd. Vriendelijke medewerker.Goedemiddag

Rudi 29-10-2022

Was al een paar maanden bezig om een nieuwe TV te kopen. Wij dachten aan een Sony of een Philips maar het is een LG geworden.
Na speuren in winkels en op internet kwam ik op internet hello-tv tegen. Wij hebben de website bekeken en gevraagd naar de Philips TV die wij in gedachte hadden of die aanwezig is. Wij kregen een mail in welke vestigingen de Philips aanwezig is en dat er ook meerdere merken daar zijn om een keuze te bepalen.
Vervolgens ben ik naar de vestiging DOETINCHEM gegaan en daar werd ik zeer goed geholpen door ***. Hij heeft mij een aantal merken laten gezien en aangegeven wat de verschillen zijn.
Uiteindelijk heb ik voor de LG gekozen omdat deze er goed uit zag en een mooi beeld heeft en het geluid is prima en de prijs/prestatie van de LG is goed.
Wij hebben de TV nu ruim 14 dagen in bezit en hebben echt het gevoel dat het advies en de keuze goed is.
Nogmaals ***bedankt voor het goede advies.

John 29-10-2022

Vandaag heb ik na een bestelling via de live chat mijn product opgehaald.
Bij binnenkomst was er geen medewerker beschikbaar, maar werd ik netjes opgevangen door 2 dames. Deze boden mij een kop koffie aan en gaven aan dat zodra er een medewerker beschikbaar was deze naar mij toe zou komen.

Aantal minuten later was er een medewerker beschikbaar.
Het was niet even product ophalen en weer wegwezen.
Nee de verkoper nam nog uitgebreid de tijd om te verifiëren of alles in orde was.
Ook kon ik nog vragen stellen over het product.
Zeer aardige verkoper. Winkel ziet er ook erg netjes uit en kan ik iedereen aanbevelen.