HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5088 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Kees 30-01-2022

Deskundige verkoper verkoper van platte tv uit Den Bosch , wist alles goed uit te leggen geduldig vriendelijk behulpzaam en zeker niet opdringerig. Heel erg tevreden met de aanschaf van de nieuwe tv.

Rinus Smallegange 30-01-2022

Prima reviews. Bij het contact vriendelijk te woord gestaan en prima geholpen.
Hele snelle bezorging door een vriendelijke monteur die het toestel vakkundig
heeft gemonteerd.
Uitermate tevreden over de werkwijze.

KJ 30-01-2022

Hadden al de laagste prijs ondanks actie van de concurrent zonder btw. Daarnaast toch nog een lagere aanbod gekregen en een gratis hdmi kabel. Verder correcte afwerking van de bestelling en communicatie verliep prima. TV dezelfde middag nog opgehaald bij de vestiging in Breda. Top

Frans 30-01-2022

Tijs heeft ons goed geholpen en alles laten zien waar wij om vroegen zonder opdringerig te zijn.
Wij genieten nu van een mooie Philips televisie.

Piet 30-01-2022

Er valt te praten over een goede deal. Verder is de hulp helder en vriendelijk

Sjef Smets 30-01-2022

Prachtige winkel. Zeer overzichtelijk. Apparte ruimten voor de verschillende TV merken. Lekker ruim. Je kunt alles op je gemak vergelijken. Goeie aanbiedingen. Relaxte verkopers, met verstand van zaken. Kopje koffie erbij. En ze helpen ook nog bij het inladen van de T V in je auto. Helemaal top. Een aanrader, platte TV Utrecht👍👍

mike 30-01-2022

nette winkel
goede uitleg door de verkoper heeft gewezen op de plussen en de minnen van de tv.
goede aanvullende tips voor de tv
verkoper heeft netjes geholpen

Rob 30-01-2022

TV opgehaald in Doetinchem. Goede prijs. Goed geholpen eerst via de website, daarna in de winkel.

Pascal 30-01-2022

Heel goed geholpen. Snel en netjes tot een gezamenlijke deal gekomen . Ook handig is de chat functie. Ik ben goed geholpen in Naarden.

Martin Vloemans 30-01-2022

We werden uitstekend geholpen door zeer deskundig personeel.
Onze verkoper was rustig geïnteresseerd en gaf ons persoonlijk zeer goed advies.
Een fijne overzichtelijke winkel dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld de mediamarkt.
Ik zeg 100% de moeite waard om er naar toe te gaan.

Benny Blom 29-01-2022

Goede helpdesk prima geholpen met de keuze. Alles naar wens verlopen , volgende dag geleverd geen minpunten

Johan 29-01-2022

Vandaag perfect geholpen door Jelle naar aanleiding van een chatgesprek met Thijs.
Uiteindelijk een mooie deal gesloten en de zaak verlaten met een LG Oled tv en soundbar.

Henk Pappelendam 29-01-2022

Toevallig toen ik binnenkwam was er een meneer uit zijn plaat aan het gaan over een tv die niet nieuw zou zijn.
Deze meneer is erg goed geholpen en ging tevreden de deur uit.

Ik ben ook zeer netjes geholpen ondanks het erg druk was.

Dikke pluim voor deze mannen uit Doetinchem!

Hans 29-01-2022

voor de tweede keer een tv gekocht bij Platte TV weer prima geholpen, en een mooie tv aangeschaft.

J. Meijlink 29-01-2022

Zeer vriendelijk ontvangst en goede kennis en provisioneel advies dus zijn heel tevreden
Zeer aan geraden dit is onze 2e TV die wij hier kopen

Sander de jonge 29-01-2022

Fijn om iemand te spreken die er echt verstand van heeft, dit zie je tegenwoordig niet veel meer.

Gino van Ginkel 29-01-2022

Ik was nog niet bekend met platteTV, maar vanaf nu raad ik iedereen eens eens hier te kijken als zij een nieuwe TV of accessoires nodig hebben. Zelf was ik op zoek naar een 65" Smart TV met Qled of Oled. Uiteindelijk uitgekomen op de Samsung Qled 4K 65Q74A. In eerste instantie wilde ik gaan voor een buitenkansje, maar deze was helaas net verkocht. Met dank aan Shivan alsnog deze nieuwe Samsung TV voor een hele scherpe prijs mee kunnen krijgen! En wauw wat een TV hoor, super blij hiermee en nergens goedkoper, zelfs niet tijdens de BTW-vrije dagen van Mediamarkt! PlatteTV is mijn nieuwe place-to-go voor Televisies en Accessoires!

Walter 29-01-2022

Simpel ze hebben goede prijzen waar ze ook nog extra korting op geven en het advies in de winkel was duidelijk en behulpzaam en daardoor snel tot een koop zijn gekomen.

Rene 29-01-2022

Zeer vriendelijke personeel ,wordt prima geholpen .
Zeker een winkel om een tv te kopen .
Prima winkel.

Jos 29-01-2022

De levering was oke ,zeer klantvriendelijk ,de verkoper had het product dat ik besteld had al weggezet gereed voor afleveren

Leo Nieuwenhuis. 29-01-2022

Goed geholpen bij platte tv Nijmegen .Goeie uitleg gehad over product wat ik heb aangeschaft.

Rene Lutjenkossink 29-01-2022

Eerlijke advies over onze nieuwe LG OLED TV aanwinst.

Alles keurig uitgelegd en advies gegeven over onderhoud en gebruik

Top service

Martin 29-01-2022

Het is een hele mooi winkel, waar alle belangrijke merken in verschillende maten ed. goed uitgestald zijn. Je kunt in de winkel heel goed de verschillende tv's vergelijken en het geluid uittesten. Wij zijn geholpen door Boris als medewerker, en hij heeft ons uitstekend het verschil en de voor- en nadelen tussen de verschillende tv's uitgelegd en laten zien/horen (OLED vs QLED, soundbar vs surround sound, etc.), zonder zich hierbij te verliezen in teveel detail. Hij geeft uitstekend advies. Wij zijn heel erg tevreden hoe wij in de winkel geholpen zijn!

Fam Bergman 29-01-2022

Vandaag voor het eerst bij platte tv geweest. Wat een fijn kundig personeel. Goed luisterend naar jou als klant. Beleefd, respectvol. Geven goede tips, en zorgen dat je met de perfecte tv naar huis kan. Een aanrader! Echt top.

Haaije 29-01-2022

Ben vakkundig geholpen door Henk Jan in Groningen. Goed geadviseerd bij mijn aankoop van de Samsung neo qled tv.