HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5088 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Gianfranco 08-10-2020

Ongeveer 2 jaar geleden heb ik mijn televisie via PlatteTV aangeschaft. De service was uitstekend verlopen. Nu heb ik De Sonos Arc Cinema Set besteld. Helaas moest dat nog even op zich laten wachten. Verder ben ik uitstekend geholpen door Sven. Hij dacht mee en gaf ook een leuke demonstratie over het product. Het voelde alsof ik thuis was. (vestiging Utrecht). Wat alleen een klein minpuntje is dat er op site niet staat geïndiceerd wanneer een product, in dit geval de Sono Arc, op voorraad is en wanneer de levertijd is. Er staat alleen In Winkelwagen en vraag naar Levertijd en als indicatie Beperkte voorraad. Ik zou de interface anders aanpakken, zoals In Bestelling of Reserveer jouw product. Nu denk ik als klant zijnde, er is nog wat op voorraad, dus kan ik het product redelijk snel verwachten.

Al met al kom ik graag terug!

Anoniem 08-10-2020

Veel keus, prettige communicatie en een geweldige aflever service door uw medewerker Max.

Arjan van den Herik 08-10-2020

De zaak in Amsterdam zuidoost heeft een rustieke uitstraling met gevarieerd aanbod. De verkoopmedewerker drong zich niet aan, maar hanteerde een uitnodigende houding. De verkoopmedewerker had verstand van zaken en heeft ons uitstekend geholpen.

J. Wisselink 08-10-2020

Ik ben zeer tevreden, een prettige en eerlijke manier van advies, gericht op mijn eisen.

Gaby 08-10-2020

Afgelopen dinsdag is installateur D bij ons geweest om onze nieuwe tv te installeren/ monteren . Wij zijn dan ook uitstekend door hem geholpen! Zo dacht hij mee met verschillende factoren die in de toekomst van belang kunnen zijn ( hoogte tv voor als we eventueel een soundbar er onder willen als de juiste kabels met zicht op de ps5 zodat het maximale uit de tv wordt gehaald).

Wij zullen in de toekomst dan ook zeker weer terug komen bij deze winkel en gebruik maken van de installatie service!

A Boemaars 08-10-2020

Goede prijs voor de producten, makkelijk bereikbare winkel, klantgerichte hulp.

Herman de Graaff 08-10-2020

Monteur S.V. was te vroeg, maar had netjes gebeld en gevraagd of het gelegen kwam. Nou dat was alleen maar fijn, nieuwsgierig als we zijn. Wat een fijn persoon. Geduldig, duidelijk en ondertussen vakkundig de TV uitpakken en gereed maken. De oude technisch teruggezet op fabrieksinstellingen. Volgens onze wensen aangesloten. Daarna uitleg, heel duidelijk. Formidabel!!!!

Janey 08-10-2020

Zowel online (mail en chat) als in de winkel vriendelijke en goede service. Eerlijke informatie en er wordt met je meegedacht wat mij je past. De inruilactie heeft ons een top deal opgeleverd. Ze bieden levering aan huis of ophalen in de winkel, aangezien wij niet wilden wachten hebben we de tv opgehaald in de winkel! Zelfs service met het in de auto tillen, top :). Super tevreden!

Douwe 08-10-2020

Prima prijs voor het toestel. De geforceerde upsell van schoonmaaksprays, HDMI kabels en verzekeringen vond ik persoonlijk tamelijk vervelend. Ook na meermalen aangegeven te hebben niet geinteresseerd te zijn bleef men mij pogen te verleiden extra aankopen te doen.

Joost 08-10-2020

Fijne shop. Ze hebben een uitgebreide voorraad en dus volop keuze.
De prijzen zijn erg concurrerend en de bezorging erg snel (via postnl wat ik persoonlijk een voordeel vind want dhl is wat mij betreft waardeloos).
TV is zo goedkoop omdat deze van de poolse markt komt in mijn geval.
Niet dat je er iets van merkt, want hij is gewoon op nederlands in te stellen.

Enig minpunt was wel dat bij de specificaties stond dat er een koptelefoonaansluiting zat terwijl dit helemaal niet het geval was. Zelf opgelost, maar wel iets waarvoor er voor mij minimaal 2 punten af gaan.
Officiële reactie van HelloTV 08-10-2020

Beste Joost,

Bedankt voor het schrijven van uw review en fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service. We willen wel graag even opmerken dat we officieel erkend dealer zijn van de merken die wij verkopen, wat dus inhoud dat u bij ons altijd een televisie koopt die ook bestemd is voor de Nederlandse markt. Het kan dus niet zo zijn dat u bij ons een toestel voor de Poolse markt hebt gekocht. We zoeken graag even uit waar de verwarring vandaan komt, dus zou u een mail willen sturen naar contact@plattetv.nl o.v.v. uw ordernummer?

Een fijne dag gewenst!

Jelske - PlatteTV

K. Noorlag 08-10-2020

We waren nog nooit bij Platte tv in Groningen geweest. We werden zeer goed geholpen. En kochten een fantastische Samsung set QE55Q95T en HW-Q950T. Wat een beeld en een heerlijk surround geluid.

Willem 08-10-2020

Héél goed geholpen, een correcte jongeman die goed hielp. De keuze was grandioos, mocht iets niet op voorraad zijn dan werd meteen een alternatief aanbevolen voor de zelfde prijs.

Benjamin Ducobu 08-10-2020

A team very sympathetic and quick answers. If they could offer you something, they would. I m from Belgium and I m proud to have discovered Platte TV.
Thanks to Stephan and John from Platte TV Breda

Wally 07-10-2020

Je wordt heel goed te woord gestaan en als je vragen hebt worden deze deskundig beantwoord.Wij kopen onze televisies altijd bij Platte t v.Voor de ingenomen t v krijgen we altijd een goede prijs.

Leon 07-10-2020

Het begint al bij het aankoopproces, zeer netjes geholpen en geadviseerd door Platte Tv. Vanaf het moment na het orderen tot aan de levering, stond de klantenservice klaar voor mij vragen. Vandaag is de tv door een zeer nette monteur JG opgehangen en heeft daarnaast alles netjes geinstalleerd en duidelijk uitgelegd.
Nu samen genieten op de bank van mijn prachtige tv en soundbar
Bedankt platte tv. Vanaf De order tot aan de levering hebben jullie je zaken zeer goed in orde. Voor TV en audio weet ik jullie zoals altijd voor de volgende keer weer te vinden!

Marian en Coen 07-10-2020

Platte TV is een geweldig bedrijf met goede prijzen en goede kwaliteit in hun produkten. De monteur R die onze TV kwam installeren was een enthousiaste jongeman, die heel veel kennis heeft van het produkt en ons helemaal blij gemaakt heeft. Dank R.
Wij staan helemaal paf van de mooie kleuren en de echtheid van het beeld, geweldig gewoon!
Kortom een aan te raden bedrijf.

D K te Nw-L 07-10-2020

Super tevreden over PlatteTV.nl Breda
Fantastisch geholpen door installatie monteur x, hij denkt mee en geeft zeer goede informatie!

DJ 07-10-2020

Ik werd geattendeerd op een cash back actie door een kennis van mij en zodoende kwam ik bij platte tv terecht. Professionele service en uiteindelijk een zeer voordelige prijs! Kortom een fijne winkel

EricfromUtrecht 07-10-2020

Ik stond voor de gepubliceerde winkelopeningstijd voor de winkeldeur
De winkel wordt geopend om 10.02 Ik merk op dat de deur te laat is geopend. De medewerker rekt 'fijntjes' op .... het is maar twee minuutjes.
Een verkoop medewerker aangesproken met de vraag of hij een oplossing heeft voor mijn probleem. De eerste reactie..... 'dat gaat um niet worden'. Bijna ben ik weer op weg naar de uitgang als hij opmerkt 'maar....... ik heb wel een oplossing'. TIP: begin eens met die oplossing. Daarna de (valse) start meer dan goedgemaakt met een kopje koffie en een prima advies met uitleg over een muurophangbeugel. Blijft een prettige winkel om zaken mee te doen. Wel op de openingstijd van de deuren letten.
Officiële reactie van HelloTV 08-10-2020

Beste Eric,

Jammer van de valse start, maar wel heel fijn om te lezen dat mijn collega's dit meer dan goed hebben gemaakt. Veel plezier gewenst met uw nieuwe aankoop en hopelijk mogen we u de volgende keer weer van goed advies (en koffie) voorzien, dan wel op tijd uiteraard!

Jelske - PlatteTV

Gemma 07-10-2020

Wij zijn vanmorgen in filiaal Naarden door de verkoper bijzonder goed en objectief geïnformeerd bij de aankoop van een nieuwe TV. Hierdoor hebben we een uitstekende keuze kunnen maken waar we hopelijk weer lang van kunnen genieten. Thuis gelijk geïnstalleerd en nu al helemaal blij!

Cyprian Koscielniak 07-10-2020

De keuze van de winkel door advies van mijn schoonzoon. Winkel is “professional clean” En tevens zeer overzichtelijk. Klient kan alle merken apart beoordelen en vergelijken met elkaar. Snelle en duidelijke advies. Makkelijk auto parkeren.

DM 07-10-2020

In Eindhoven een LG OLED televisie gekocht. De verkoopadviseur was zeer ter zake kundig, klantvriendelijk en opgewekt.

Co 07-10-2020

Na op internet georiënteerd te hebben naar Amsterdam gegaan en in de winkel met X zaken gedaan. Goede en eerlijke info ontvangen en toen het op de aankoop aankwam deed de verkoper nog een beetje extra. Ik kon de TV gelijk meenemen, met een mooie cashback actie als bonus. Erg tevreden, TV staat prachtig zoals gehoopt.

Madeleine 07-10-2020

We hadden platte TV uitgekozen door de goede recensies op het Internet. We waren in de vestiging Groningen en werden geholpen door X. De informatie over de verschillende types TV was zeer deskundig, zeer uitgebreid, zeer duidelijk. We kregen ruimschoots de gelegenheid verschillende TV's te bekijken en te beluisteren.

Marcel 07-10-2020

Vriendelijke begeleiding tijdens de verkoop en werd goed mee gedacht over de mogelijkheden. Verder ook gewoon gezellig en persoonlijk geholpen. Geen overdreven verkoperstrucs of pushend gedrag. Zou zeker aanbevelen. Wel even goed de prijzen checken met de online prijzen op andere websites omdat de prijs op de website van platte tv met de minuut kan veranderen zoals bij ons was gebeurt. Gelukkig in de winkel dit prijsverschil super goed opgelost !