HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5087 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

L van Geenen 25-05-2023

Vandaag voor het eerst een tv gekocht bij hellotv. Bij binnenkomst werd ik vriendelijk ontvangen en werd er koffie aangeboden. Er werd goed geluisterd naar wat ik als klant wilde, er werd goed meegedacht. Dank daarvoor Collin. Ik was op zoek naar een TV van vorige jaar, het vorige model, omdat deze veel gunstiger geprijsd is. Door een cashback actie van Sony en de korting die ik kreeg op het nieuwe model, ben ik toch met het nieuwe model de deur uit gegaan. Collin gaf de keuze zonder opdringerig te zijn of te pushen, gewoon een optie wat mogelijk zou zijn. Prettige winkel, fijne medewerker. Absoluut een aanrader.

Topshot 25-05-2023

Mooie korting gekregen op de toch al laagste prijs in vergelijking met andere leveranciers. Kon spullen direct ophalen en ben prima geholpen door Aron (locatie Utrecht). Top!

Fatih 25-05-2023

Gisteren de LG G3 aangeschaft in de winkel in Rotterdam. Geholpen door een heel vriendelijk verkoper en met alle details goede uitleg gehad over de tv.
Een uitstekende service van hellotv.

G.j strijker 25-05-2023

,Zeer vriendelijke personeel ze laten je eerst rustig kijken en als je een vraag heeft dan praten ze rustig met je krijgt goede uitleg

Hossam Afifi 25-05-2023

My experience was amazing.
The seller is professional and knowledgeable. He showed me different options for my budget.

Josien 25-05-2023

Een 10 voor de levering door Danny K. Zorgvuldig, nam de tijd en gaf goede adviezen. De klantenservice is telefonisch niet zo goed bereikbaar maar door via de mail of chat een terugbelverzoek te plaatsen is dit snel verholpen.

Patrick - Den Haag 25-05-2023

zeer goed door Mehmed geholpen legt alles rustig en duidelijk uit en neemt de tijd
alle vragen goed antwoord op. mooi LG 77 inch gekocht

Jimmy 24-05-2023

Toen ik de winkel binnenstapte (locatie Eindhoven) kwam er meteen een medewerker aan. Deze heeft mij vriendelijk met alles geholpen. Duidelijke uitleg en adviezen. Hier nam hij uitvoerig de tijd voor. Ik voelde me hier echt gehoord. Door mijn geweldige hulp in de winkel heb ik uiteindelijk een keuze gemaakt. Ik raad anderen zeker aan deze vestiging te bezoeken! (Boris was de grote held van de dag)

Janny 24-05-2023

Zeer vriendelijk de verkoper had geduld vroeg wat onze wensen waren en tot welk bedrag. Wis waar hij over hadt.

Hadebee 24-05-2023

Prima geholpen met de bestelling via de Livechat, nog wat korting kunnen bedingen. Snelle levering reeds de volgende ochtend met ontzettend behulpzame èn vriendelijke bezorgers!

Sidonie Boom 24-05-2023

Super service van een leen tv nadat onze tv kapot was. Vanavond nieuwe tv gehaald en weer top geholpen door X, waar de de vorige tv ook gekocht hadden. Sowieso vind ik PlatteTV een aanrader

MennovZ 24-05-2023

Informatief en klantvriendelijk. Ik had haast dus gaf de beste man ook te weinig kans om echt service te verlenen.

Snel de TV ingeladen en wegwezen.

Ps: 2x online tv gekocht en dat gaat erg prettig!

Familie Straver. 24-05-2023

Heel goed en vriendelijk geholpen zonder opdringerig te zijn en alle tijd en goede uitleg.
De installateur heel correct en vriendelijk, aanbevolen. Dik tevreden!!

Gert 24-05-2023

Keurig netjes en duidelijk geholpen. Geen opdringerig verkoop verhaal. Heb met een goed gevoel een tv gekocht.

Y 24-05-2023

Goed geholpen door verkopers T. en N. in filiaal Amsterdam. Bij binnenkomst een drankje gekregen en leuk gebabbeld over de nieuwste TV's terwijl ze mijn bestelling klaar hebben gelegd. Ook was er onderhandeld tot een mooie prijs. Er werd zelfs aangeboden om de TV naar de auto te dragen!

Petje af voor de service.

John 24-05-2023

Vanaf het moment van aankoop via het plannen van een datum voor aflevering tot en met de installatie is echt alles perfect gelopen! Complimenten aan de vriendelijke en aardige monteur/installateur, die een 'bakbeest' van 75 inch netjes aan een wandbeugel heeft opgehangen (en ook nog eens 100% waterpas - echt knap!) en de TV prima heeft geïnstalleerd. Voor mijn volgende TV kom ik hier zeker terug!

Folkert de Lepper 24-05-2023

Geen oordeel over de levering, moet nog bezorgd worden. Verder prettig geholpen door de verkoper van Hello tv, mooie winkel.

ArthurP 24-05-2023

locatie Amsterdam is een echte megastore. ik dorst het niet aan om het hele parcours te lopen aangezien ik slecht ter been ben, maar wat een prachtige winkel! erg vriendelijk personeel die mij ook hielp om mijn nieuwe aankoop in de auto te plaatsen. Daarnaast ook een mooi aanbod om mijn aankoop voor 3 jaar extra garantie te geven met haal een breng service erbij voor maar€29.50. heb ik natuurlijk gedaan.
Al met al superblij met mijn nieuwe aankoop en het zal ook zeker mijn volgende aankoop bij Hellotv worden!

Johan 24-05-2023

Boris heeft ons ontzettend goed geholpen , daar waar het eerst via de site door onszelf niet werkte nu perfect opgelost dank je .

Jacco Hornes 24-05-2023

Meerdere producten aangeschaft en ben daarbij zeer prettig en goed geadviseerd door N. in Utrecht. Zowel advies als prijs is bij HelloTV Utrecht optimaal. Ook de nazorg is van hoge kwaliteit en ben daardoor supertevreden met mijn complete aanschaf. In de showroom zijn vrijwel alle TV's van de grote merken opgesteld, waardoor je de ideale keuze kan maken. Voor een volgende aankoop ga ik zeker weer naar HelloTV.

Duc 24-05-2023

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ik werd meteen geholpen en stond snel weer buiten met de aankoop die het beste past bij m'n wensen.

Jorg 24-05-2023

Snelle reactie via chat, daarna via mail en de TV opgehaald in de winkel waar alle tijd werd genomen voor verdere uitleg. Zeer duidelijke uitleg

Karoline 24-05-2023

Mijn nieuwe tv gekocht bij Hello TV in Duiven. Ik ben super tevreden over de service, uitleg en hulp bij de aankoop van mijn TV.
Medewerker Marc neemt én geeft je alle tijd, onder het genot van een kopje koffie/thee, je de gelegenheid om rustig na te denken, voor je een beslissing neemt tot eventuele aankoop. Heel fijn!

Aad 24-05-2023

Voor deze winkel in Rotterdam heb ik gekozen omdat ik onderhand vaste klant ben geworden.
Daar heb ik alleen maar goede ervaringen mee. Daar is ruime keus in zowel audio als beeld te bewonderen. Daar wordt je geholpen door ervaren vakmensen. Deze winkel zou ik zeker aanbevelen.

Reinout 24-05-2023

Zojuist de playseat intelligence gekocht, waarbij ik enthousiast werd geholpen door vak kundige verkopers! Service is uitstekend en kom ik kom hier graag!