HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Mooie winkel.met een geweldig team 16-11-2023

Geweldig open ontvangst. Alle informatie over mijn (thuis) keuze heeft geleid tot de aanschaf van een ander model. Bij elke stap werd duidelijk en zichtbaar de motivatie gegeven waarom dit model beter was. Je was top en het water smaakte best

Dick 16-11-2023

Nette keurige verkoper met veel kennis van zaken
Geeft goede uitleg hoe het apparaat werkt

Piet 16-11-2023

Zijn in de Hello TV winkel te Groningen op zeer prettige en professionele wijze geholpen en geadviseerd. Alle gelegenheid voor het stellen van vragen en daarom besloten de Samsung TV Neo QLED
8K 65QN800C te kopen.

Lauw Doorleijers 16-11-2023

Mooi opgezette shop, meer dan voldoende kennis bij de verkoper. Vriendelijk geholpen.

Henk 16-11-2023

Perfect geholpen door de medewerker eerst een kopje koffie daarna een goede uitleg over wat we wilden aanschaffen,prettig zaken gedaan.

Peter 16-11-2023

Vooraf tv toestel via chat bestelt en later opgehaald. Toestel stond klaar en na betaling werd deze netjes in auto geladen was filiaal Eindhoven

Rene 16-11-2023

Een mooie showroom in Rotterdam. Was voor mij de eerste keer dat ik er kwam. Het was druk dus kon niet gelijk geholpen worden. Na 20 minuten gewacht te hebben ben ik geholpen door een deskundige verkoper. Ik had nogal wat wensen maar alles werd geduldig door hem opgezocht en uitgelegd. Wilde al wat apparatuur meenemen maar dat was helaas niet op voorraad. Kortom een heel positief bezoek. Het enige minpunt is het feit niemand op zijn beurt geholpen wordt. Als daar aan gewerkt kan worden dan gaat het de volgende keer zeker een 10 worden!!!

Erik 16-11-2023

Goed geholpen.Oude apparatuur is zonder probleem achtergelaten. Uitleg gekregen over de werking afstandsbediening. Top!

Vinke 16-11-2023

Goede service..........ook na de levering. Men was vergeten de oude tv mee te nemen maar kwam deze later alsnog ophalen. Top geregeld.
Dealtje via de chat gemaakt, geen idee of dat echt veel voordeel opleverde , maar het voelde prettig.

Ruud 16-11-2023

Winkel is makkelijk te bereiken, voldoende parkeerplaats. Klantvriendelijk geholpen en een goed onderbouwd advies gekregen, waardoor ik voor een ander type TV ben gegaan, als waar ik eigenlijk voor kwam. Blij toe, want de prestaties van de TV zijn beter dan verwacht. Zowel de winkel als de TV een aanrader!!

P.H. Bot 16-11-2023

Dit is niet de eerste keer dat ik hier iets koop en dat heeft te maken met de super goeie service die ze geven , ze nemen de tijd voor je en alles word netjes afgehandeld ,je kan als je thuis bent altijd nog een vraag stellen en ik kreeg netjes een apje wanneer ze mijn tv in dit geval komen installeren en bezorgen.
in dit geval heeft Aron mij heel fijn geholpen en alles in orde gebracht maar de andere medewerkers zijn ook heel behulpzaam .Ik zou zeker niet naar een andere winkel gaan als ik iets nodig heb wat ze hier verkopen zo'n goeie service krijg je nergens namelijk.

Birgitta 16-11-2023

Bij toeval kwamen we bij HelloTV terecht. We waren aangenaam verrast over de service en de deskundigheid. We hebben op een zeer prettige manier advies ontvangen over tv en soundbar. Zonder druk werd er ruimte gegeven om te beslissen wat of en wat wij wilden aanschaffen.
De gekochte spullen werden naar de auto gebracht en er werd geholpen met inladen. Van begin tot eind prima.
We bevelen HelloTV graag aan.

Danny 16-11-2023

Overzichtelijke winkel. Zeer duidelijk over technische inhoudelijke vragen. Prijs met korting al van tevoren via de site geregeld.
Enige is, dat ddd er vraag over extra bijverzekeren mij nogal overviel. Het verhaal leek goed maar eigenlijk was de bedenktijd te kort. Graag had ik hier van tevoren over na willen denken.

frans winter 16-11-2023

Ben dik tevreden. goed geholpen. verkoper geeft duidelijk aan verstand van zaken te hebben. geen aanmerking hierop. ga zo door

Huub 16-11-2023

Goed advies en persoonlijke afhandeling van Liam in den Bosch. Zeer goede deal gesloten en uitstekende service.

Gijs Koolen 15-11-2023

Heel fijne en goede uitleg over verschillende tv’s
Helemaal niet opdringerig en rustig de tijd ervoor nemen
Heel fijn geholpen door XXX

Deny Roks 15-11-2023

Zoals altijd een prima deal bij Hello Tv gehad, al jaren vaste klant. Snelle levering en prima communicatie.

Mmmark 15-11-2023

Frame tv van Samsung aangeschaft. Netjes afgeleverd door vriendelijke gast. Zelf uitgepakt en geïnstalleerd: allemaal dikke prima!

Lia 15-11-2023

Wij zijn heel tevreden met de service. Werknemer XXX bij Hellotv in Naarden heeft ons heel goed geadviseerd en geholpen met keuzes maken. Bovendien zijn wij heel blij met onze aankoop en hebben wij de winkel wel met een goed gevoel verlaten.

Anne 15-11-2023

Vriendelijk, kundig, goed en vriendelijk geholpen. We missen alleen TV's van verschillende merken naast elkaar om een vergelijking te maken.

Andre 15-11-2023

De shop vind ik goed,maar ik wist wat voor tv ik wilde,maar werd op een andere tv gewezen en het was perfect gelopen,was ook gezellig.

vuilerotlieverd 15-11-2023

Mond op mond reclame van onze vrienden uit Capelle aan den IJssel. Wat een prachtige zaak met heel veel kijk plezier en prijzen voor elk budget. Geweldig geholpen en een uitermate goede duidelijke uitleg en advies over de tv. En ook een goede actie prijs gekregen van Eertwijn

Chamilla 15-11-2023

2 lieve heren van Hello TV Amsterdam hebben mij met retour goederen geholpen. De slagboom naar de parkeerplaats toe werkte niet, waardoor een medewerker netjes meeliep om de spullen uit mijn auto op te halen. Daarnaast heb ik extra advies gekregen over welk merk mij better zal bevallen.
Top service.

Charles 15-11-2023

Vrolijk duidelijk en snel en ja 75 karakters pffff gewoon goede service...een 9

Xander 15-11-2023

Netjes gebeld voor aflevering alles vlekkeloos verlopen volgens afspraak. Prima!