HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5086 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Maaike 21-10-2023

Vriendelijk personeel. Snel en goed geholpen bij de aanschaf van een nieuwe TV, duidelijke visuele en auditieve uitleg erbij gegeven over de mogelijkheden.

Pientje 21-10-2023

s' Morgens vroeg naar Utrecht gereden welvoorbreid zou het voor waar het toestel voor wilden gebruiken een Philips 42 of 48 OLED808 gaan worden. Binnen gekomen werden al vlot aangesproken door de medewerker die ons nog e.e.a. aan extra info meegaf. Wij kozen voor de 42" waar deze medewerker ons een zeer goed aanbod voor deed met wat extra waar hij ook echt met de klant meedacht.. TV direct meegenomen waar het bedrijf ons ook mee heeft geholpen om deze in de auto te krijgen. Het toestel hangt inmiddels aan de muur en in een woord, fantastisch. We hebben in de woonkamer al een 77" OLED hangen dus wisten wat OLED is, maar deze 42" gaat alle verwachtingen qua scherpte en contrast te boven. Een 10 met een griffel voor de klant behandeling van dit bedrijf.

Mark 21-10-2023

Afgelopen week een tweedehands 5.1 set gekocht van Canton. De service was bijzonder goed. De set werd even aangesloten om het geluid te horen. Dit werd zelf aangeboden door de verkoopmedewerker. Na de koop werd de set netjes ingepakt en in mijn auto gezet. Wat een top service!

A.A.Hofman 21-10-2023

heel klantvriendelijk en zij nemen alle tijd voor je als klant , ik ben dan ook zeer tevreden op de manier zoals ik behandeld ben. kom hier zeker terug

J. J. Muileboom 21-10-2023

Een super gemotiveerde monteur heeft de nieuwe tv heel snel en netjes voor ons opgehangen.
Betaling was ook een fluitje van een cent.
Goed gedaan Hello tv.

C van Meerkerk 21-10-2023

Installatie was perfect! Snelle en vakkundige hulp,dank R****!
Voortaan prachtig beeld bij favoriete tv F1!

Dirk 21-10-2023

Gemakkelijke en snelle communicatie via chat of mail.
Zeer goede prijzen.
Vriendelijk geholpen in de winkel in Eindhoven.

Chris 20-10-2023

Vriendelijke verkoper die verstand heeft van tv's. Daarnaast ook nog extra korting gekregen.

J.Lako 20-10-2023

Ik heb een beroep moeten doen op de garantie van HelloTV in Breda. Zowel telefonisch als via de mail zeer klantvriendelijk en behulpzaam geholpen door respectievelijk Tom en Jop. HelloTV Breda is zeer zeker aan te bevelen.

Anna 20-10-2023

Duidelijke webshop waar je gemakkelijk vindt waar je naar op zoek bent. De producten worden goed omschreven zodat je de juiste keuze kunt maken. Daarnaast is het contact via de chat en e-mail geweldig. Helder en duidelijk en vooral snel antwoord op al je vragen. Ik kreeg een fantastische deal aangeboden dus heel snel geaccepteerd! Bedankt en tot de volgende keer!

Mirjam 20-10-2023

Op zoek naar een goede, betaalbare tv kwam ik bij Hello TV Naarden. Hier ben ik erg goed geadviseerd en geholpen. Duidelijke en eerlijke communicatie en prijzen en schappelijke bijproducten ter optimalisering op maat. Echt een goed gevoel over en geniet van mijn Oled tv.

Gerard 20-10-2023

Ik ben prima geholpen, een week geleden met advies, en vandaag voor de aankoop. Sebastiaan heeft kennis van zaken en denkt mee. Bedankt!

Edwin 20-10-2023

Op basis van advies PlatteTV.nl een Klipsch cinema 800 aangeschaft voor een boel geld. Wat een miskoop was dat zeg.... Ding wordt inmiddels al half jaar niet meer gebruikt; software is bagger, apparaat zit 'vast' (niets werkt en reageert) en oplossen met support-desk van Klipsch is zinloos en kansloos tegelijk!

Edwin 20-10-2023

Werd vriendelijk ontvangen met een kopje koffie en kreeg uitgebreid uitleg over the frame van samsung.
Chris heeft me alles uitgelegd de voor maar ook eventueel de nadelen tegen over een qled scherm
Echt een top zaak waar ze weten waar ze over praten heel vriendelijk kan het iedereen aanraden als je voor een nieuwe tv gaat je je daar laat informeren
Ik ben geslaagd dank je wel Chris

Randall 20-10-2023

Ze zijn heel eerlijk en heel vriendelijk geholpen zou er zeker een keer langs gaan

Rick 20-10-2023

Ontzettend fijn en rustig geholpen door Danny van het filiaal Utrecht.
Hij nam echt de tijd voor ons en legde alles zeer duidelijk uit en liet dit gelijk op de schermen zien.
Uiteindelijk de benodigde televisies gekocht en heeft hij ook een mooie prijs van kunnen maken ( ook niet onbelangrijk want Hollander)

Merlijn 20-10-2023

Mooie overzichtelijke winkel. Vriendelijk en behulpzame medewerkers. Geholpen door Dax. Hij neemt de tijd voor je en kon ons precies uitleggen wat we wilde weten. Hebben een LG Oled TV gekocht met daar bij een Sonos beam. Beeld is prachtig met een mooi geluid. Dank
Dax/D.O/Utrecht

Linda 20-10-2023

Mooie winkel met zeer vriendelijk en vakkundig personeel.
3 jaar geleden daar een tv gekocht en nu weer maar dan een maatje groter.🤗
Service is zeer goed.
Installateur die de tv kwam ophangen was vriendelijk en vakkundig, een top kerel.!💐

J Plat 20-10-2023

Ik werd zeer prettig ontvangen en keurig en niet opdringerig voorgelicht door de verkoper. kom zeker weer terug

Tom 20-10-2023

Goed online geholpen bij het maken van een mooie deal. Het afhalen in de winkel ging verder ook soepel en werd er ook even gekeken of het model echt past bij de wensen. Al met al geeft het een vertrouwd gevoel van ontzorgen.

Lwil 20-10-2023

Heel goed geholpen in de winkel in Rotterdam. Alles werd goed uitgelegd en zeer goede verkoper.

Arjan Bruijstens 20-10-2023

Zeer ervaren en enthousiaste medewerker en sterkste punt is bij verkoop met beugel - kabel etc.

Sven 20-10-2023

Top shop, de afspraak voor levering prima geregeld via WhatsApp, bezorging perfect gegaan, en er werd alle tijd genomen voor installatie en uitleg tv.

Ruud T 20-10-2023

De winkel is zeer goed geoutilleerd en de verkoper Chris was allereerst zeer prettig en niet opdringerig. Ik had een week geleden info ingewonnen bij hem en wilde uiteraard ook nu door hem geholpen worden. Niets was teveel en hij dacht met mij mee. Kortom zeer tevreden met Hello TV Groningen en de verkoper Chris en uiteindelijk mijn inmiddels geïnstalleerde TV.

Rob Veldheer 20-10-2023

Prettige winkel en goede en deskundig personeel, ook de plaatsing verliep voorspoedig, de monteur had goede tips en nam ruimschoots de tijd om alles uit te leggen