HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Arie van den Berg 26-04-2021

Fijne jongeman, netjes en correct. netjes alles geïnstalleerd, zal in de toekomst weer dank zij hem, weer bij platte tv mijn spullen kopen.

Koen 26-04-2021

Fijne TV, goed beeld en lekker dun (249mm). Vooral de aankoop (per e-mail bij J) was een erg goede ervaring, dacht goed met me mee en reageerde steeds snel op mijn e-mails, top! Afgelopen donderdag werd de TV bezorgd en opgehangen (en geïnstalleerd met uitleg) door S, ook dit was weer top, tot op de mm waar ik 'm wilde hangt ie nu strak tegen de muur. Ik schrijf normaliter nooit reviews, maar dit was erg goede ervaring, PlatteTV ga zo door en hou die twee toppers in dienst.

Jeanne 26-04-2021

Duidelijke uitleg en tips. Denkt mee met de klant en geeft ern scherpe deal

TH M Jansen 26-04-2021

Op advies van mijn familie, die ook bij Platte TV een televisie gekocht hadden, ben ik bij jullie terechtgekomen. Alle informatie van de web side meegenomen, nou, die hadden we helemaal niet nodig, de verkoper luisterde naar ons, en gaf meteen hele goede adviezen, omtrent de koop. Super sympathiek, keek ons recht aan, en wist een betere TV aan ons te verkopen, als die we in gedachte hadden. Helemaal 100 % tevreden, en ga zeker andere mensen adviseren, bij jullie te kopen.

Mart 26-04-2021

Zaterdagmiddag na kort overleg met plattetv een Sonos besteld & maandagochtend al in huis: TOP

Michaël vd B. 26-04-2021

Ik heb een 43" Samsung TV gekocht bij Platte TV Nijmegen.
Heb een goede deal kunnen sluiten samen met een Sonos Soundbar.
Goede, uitgebreide tekst en uitleg over de werking van de TV!

Met dank aan naamgenoot Michael,
:-) Michaël vd B.

A 26-04-2021

Een geduldig verkoper, genoeg informatie over verschillende producten heeft, meedenkt met de klant, meehelpt aan de klant om samen een oplossing te vinden en blijft eerlijk. Hij geeft je genoeg tijd om zelf te denken (bij hem wordt je niet gedwongen om snel beslissing te nemen en wat kopen).

Ryan 25-04-2021

Duidelijke uitleg en scherpe actie vandaag in het filiaal van Utrecht. Verkoper nam de tijd om verschillen van de frame TV uit te leggen.

Driss de Jong 25-04-2021

De gehele aanschaf van mijn nieuwe tv is zeer deskundig afgehandeld door de medewerkers bij platte tv zoeterwoude. Alle vragen die ik had werden geduldig en vriendelijk beantwoord. En ik kreeg de beste aanbevelingen die bij mijn situatie paste. Ik ben erg tevreden over de afhandeling (en de tv) en zal mijn volgende ook tv ook zeker hier aanschaffen.

Thanks voor de fijne ervaring Burak!

Wilma 25-04-2021

Sonos subwoofer nodig, wilde niet de hoofdprijs betalen, dus kwam uit bij PlatteTV.nl. Was de goedkoopste aanbieder op dat moment. Kreeg een waarschuwingsmail, dat het de oude versie was en dat ik kon opwaarderen naar de subwoofer die ik eigenlijk bedoelde. Ook die prijs viel erg mee, maar hey was belangrijk dat ik hem in het weekend alsnog kon ontvangen. Prima geregeld, op zondagmialsnog geleverd en nu genieten van het prachtige geluid!!

Bart 25-04-2021

Goede service en snelle reacties.
Samsung Q90T geleverd en door een defect snel en duidelijk te woord gestaan.

Contact via whats-app en ging vloeiend met afhandeling.

Omruiling gepland en ging goed snel en netjes.

Over de prijs was er een goed voorstel gedaan. Ook op onze oude tv werd een goed bod op gedaan.

Prima bedrijf.

John Sluijk 25-04-2021

Via chat gevraagd of de Heos 1 Hs2 er zijn. Werd wel gezegd dat er een lange levertijd op zat. Maar er werd direct gezocht in het land en via mail zeer snel antwoord gekregen dat er nog 2 open doos speakers zijn in Nijmegen. We er snel ui over de prijs en kon zelfs de volgende dag al halen bij dichtstbijzijnde filiaal. Echt top service. Klasse

Jessica & Menno 25-04-2021

Vandaag op 25-04-21 hebben wij een bezoek gebracht in het filiaal in Breda en zijn wij vriendelijk te woord gestaan door Jordy M. Tijdens het betreden van de winkel wordt je heel vriendelijk ontvangen, en merk je dat ze echt de tijd voor je willen nemen. Wij hadden op voorhand al een tv op bestelling staan, en zijn zo goed geadviseerd dat we niet alleen een andere tv hebben gekocht daardoor maar zelfs 2 en een soundbar erbij! Het is heel fijn om voor en nadelen als koper mee te krijgen, en Jordy was hier in transparant in. Op basis van zijn kennis hebben wij dus onze aankopen gedaan, en laaiend enthousiast over de producten! Jordy, jij bent echt een aanwinst voor platte tv, chapeau!!

Chris 25-04-2021

Gewoon goed! Goed geholpen door Thijs. Goede service, goede deal kunnen pakken, gewoon goede toko voor je TV!

Christophe 25-04-2021

Ik ben vriendelijk geholpen door Shivan uit Naarden. Ik waardeer zijn deskundigheid en eerlijkheid. Ik heb een prima deal kunnen afsluiten. Alles verliep uitstekend !

Marion 25-04-2021

Vandaag is dk bij mij geweest om mij tv en soundbar te instaleren uiteindelijk heb ik meteen gebruik gemaakt van mij omruilgarantie dk is een zeer deskundig vriendelijke jongeman een zeer aangenaam persoon. Dk heeft mij goed geadviseerd over de omruiling. En ben blij dat ik geluisterd heb na ze advies. Dk nogmaals super bedankt kan wel een heel,verhaal schrijven in positieve zin. Nogmaals dank je wel DK

Rob 24-04-2021

Goede montage, nette monteur, liever wel de coronaregels beter naleven, bij aankoop te veel koppelverkoop

Noa 24-04-2021

Ik ben hier goed geholpen aan een nieuwe tv en heb heel veel informatie gekregen die mij geholpen hebben met een keuze maken

Casper Hillebrand 24-04-2021

Geweldige zaak overzichtelijk precies de merken die wij zochten. Heerlijk bakje koffie op een goede bank van de buren en een prachtig beeld en geluid van platte tv. Zeer goed advies en uitleg gehad van Danny. Dit alles bij elkaar hebben wij besloten om alles te kopen bij platte tv.

Gerritse 24-04-2021

Ik heb mijn nieuwe tv via de webshop gekocht en in Nijmegen opgehaald.
In de shop in Nijmegen is veel ruimte om met deskundig advies van de verkopers diverse tv's van verschillende merken te vergelijken.
Ook is het mogelijk om je oude apparatuur in te ruilen voor een leuke korting t op je nieuwe apparatuur.
Ook als je niets hebt in te ruilen kun je ook een leuke korting krijgen op je nieuwe apparatuur.
Kortom door de vriendelijke en deskundige verkopers een goede shop voor nieuwe tv's en geluids apparatuur.

Kronstadt 24-04-2021

Super mooie grote winkel in Zoeterwoude
met super lieve en vriendelijke personeel. Als je goed geholpen wil worden, moet je zeker naar Zoeterwoude gaan. Ik was super blij met de hulp die ik had gekregen. Top gewoon.

Jeroen Tiehuis 24-04-2021

Vandaag mijn producten in ontvangst mogen nemen. Kreeg een uitstekende uitleg over hetgeen wat van toepassing is aangezien ik een leek ben op dat gebied. De installateur was mooi op tijd en ik werd vriendelijk geholpen.
Voor mij reden genoeg om bij Platte TV in de toekomst een bestelling te doen indien dat nodig is.
Vriendelijke groet,
Jeroen Tiehuis.

Jeoffrey 24-04-2021

We zijn in Zoeterwoude geweest voor aanschaf van ook op onze tv en soundbar. We werden goed geholpen door J. We kregen goede informatie en hij nam goed de tijd voor onze vragen. Ook deed J moeite voor extra korting. Al met al een echte aanrader!

S.Kooiker 24-04-2021

We hebben vandaag een nieuwe tv ontvangen omdat onze eerste kleine slordigheden af fabriek had Samsung 75Q950ts en fantastische service tv weer keurig opgehangen en ingeregeld door monteur S.K .
Het kan gewoon niet beter, namens zeer blije klant een dikke 10.

Ab 24-04-2021

Overtreft alle verwachtingen. top service van de medewerker M*** van platte tv Utrecht. Nogmaals een aanrader.